WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
I'm just having my breakfast ~ Vyndi


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 I'm just having my breakfast ~ Vyndi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aureus Suou
Old Teacher
Aureus Suou
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: Let's just say I'm 24
» Class: I'm a teacher
» Love interest: Can you love me when you don't know what I am



I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty
BerichtOnderwerp: I'm just having my breakfast ~ Vyndi   I'm just having my breakfast ~ Vyndi Emptydo 8 aug 2013 - 0:30

Aureus Suou
~ Vyndi only ~
Zijn wekker ging af en hij zocht met zijn hand naar de uit-knop. Met wat moeite kwam hij omhoog en gooide hij zijn benen uit bed, zodat hij nog even zat. Zijn ontblote bovenlichaam liet hij nog even rusten tegen de muur aan, maar toen kwam hij toch eindelijk uit bed. Uit zijn kast pakte hij nog wat kleren mee voor dadelijk en hij liep gelijk de badkamer in. Hij pakte een handdoek en gooide die over de houder heen, toen stapte hij de douche in. Het warme water voelde lekker over zijn gezicht en hij werd er gelijk een heel stuk wakkerder van. Hij pakte zijn shampoo en smeerde er wat van in zijn haar. Hij smeerde het er doorheen en spoelde het toen uit. Nadat hij ook douchegel had gebruikt en dat had afgespoeld stapte hij de douche uit, trok zijn handdoek van het rekje af en begon zijn haar af te drogen. Toen zijn haar redelijk droog was droogde hij zijn lichaam af en trok zijn kleren aan. Zijn blik bleef even op de spiegel hangen toen hij zijn handdoek op wou hangen. Zijn haar zag er niet uit, en hij oogde nog steeds wat moe. Hij wreef met zijn handen nog eens in zijn ogen, maar toen het nog steeds niet beter oogde gaf hij het op. Nadat hij zijn tanden had gepoetst en zijn haar een beetje in model had gebracht pakte hij zijn rugzak, gooide er wat eten, drinken en geld in en liep uit het gebouw. De zon scheen hem tegemoet op het moment dat hij naar buiten stapte en hij moest een paar keer knipperen. Hij was vergeten de gordijnen open te doen en had helemaal niet gemerkt dat het al zo licht was. Vandaag ging hij naar het winkelcentrum om te ontbijten, want hij had geen zin om zelf eten te gaan koken. Met snelle passen liep hij over de stenen straat heen, had hij nou maar iets van een vervoersmiddel… Even snel kwamen zijn vleugels in zijn hoofd op, maar hij verdrong het idee meteen. Hij had zichzelf beloofd ze nooit te gebruiken behalve in uiterste nood, dus hij moest maar doorlopen. Na een tijdje was hij er eindelijk, zijn maag maakte al hongerige geluiden dus gelukkig was het niet ver meer. Hij liep naar binnen, door de draaideuren heen, en kwam terecht in een mengeling van geluid en licht. De UV-lampen stonden aan waardoor alles een extra gloed kreeg. Hij liep verder door het winkelcentrum heen, tot hij bij zijn favoriete restaurantje uitkwam en nam daar een tafel. Terwijl Aureus ging zitten keek hij om zich heen. Er liepen veel verschillende soorten karakters rond in dit winkelcentrum. Het waren voornamelijk studenten van de school, maar ook andere mensen. Iedereen had wat unieks, niet altijd alleen wat van buiten. Dat was ook iets dat hij leerlingen leerde met zijn klas. Hij was blij dat hij hier naar toe was gekomen, blij weg te zijn uit zijn eigen wereld. Ik moet binnenkort wel weer even een bezoekje brengen, dacht hij, ach, dat komt nog wel. De ober kwam langs en bestelde een sandwich, met een kop thee. Het was bijna zijn vaste ontbijtje geworden. De ober kwam weer terug met zijn eten en een kop gevuld met heet water. Hij zette een doosje met theesmaken ernaast en liep weer weg. Aureus pakte een zakje en liet het in de thee zakken. Er steeg gelijk een heerlijke geur uit waarvan hij gelijk begon te watertanden, maar zoals altijd oogde zijn uiterlijk rustig. Met één hand pakte hij zijn sandwich en nam een hap. Toen begon hij weer om zich heen te kijken.

Words: 610 ||Inspiration Song: - ||Note: -
I’m just looking for an angel with a broken wing.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just having my breakfast ~ Vyndi   I'm just having my breakfast ~ Vyndi Emptyzo 11 aug 2013 - 8:04



Mijn leven was altijd al een slecht toneelstuk geweest geschreven door iemand die ik verachtte. Ik ben nooit vrij geweest hoe sterk en waardig ik mij dan ook voelde in mijn jaren op deze planeet. Nooit was ik de persoon die ik heb willen zijn, altijd is er iemand geweest die aan de touwtjes trok en mij neer haalde. Elke dag dezelfde sleur die doorging tot in de eeuwigheid. De eeuwigheid die ik had, de jaren die ik bezat. Ik was een koningin, een godin maar ik viel en ik viel hard eindigend in de goot verlaten door iedereen die ooit dicht bij mij had gestaan. Of ik ze nou weg gejaagd had of dat zij me verraden hadden, het is hetzelfde in mijn hoofd. Jaren hebben zich samengevoegd lopen in elkaar over en ik begin langzaam aan de herinneringen van eeuwen geleden te verliezen. Mijn leven komt op een einde. Dat is een simpele stelling die ik kan maken. Mijn leven begint me langzaam aan in de steek te laten, ik kan elke nacht voelen hoe de energie mijn lichaam verlaat en hoe ik weg zak in een roes van het oneindige. De jaren nemen hun tol op mijn lichaam en ik Vyndi Montgomery weet niet hoe lang ik nog door kan gaan met het spel wat ik speel.

De ochtend liet zichzelf opnieuw zien, opnieuw een nieuwe dag op haar school. Alle leerlingen zouden binnen nu en een paar uur beginnen met hun lessen en verdwijnen naar de lokalen tot het gezamenlijke lunch. Dezelfde lessen, dezelfde leerlingen, dezelfde gezichten en dezelfde namen. Tot de tijd zou stoppen met haar lied zingen en de wereld zou vergaan in vuur of ijs.

Haar blauwe ogen eeuwig diep en stralend als ze waren staarde naar de lichte ochtendzon die het gehele plein met een warme gloed verlichtte. Het was een schitterend beeld en op deze momenten was Vyndi echt gelukkig met de beslissing die ze jaren geleden gemaakt had. De beslissing om alles achter haar te laten en een nieuw begin te maken, te verdwijnen van de oorlogen en de dood die zij had veroorzaakt en het rustiger aan te gaan doen. Ze had degene die het dichtst bij haar stond er voor moeten verlaten en ze vroeg zich af of de roodharige vampier ooit nog aan haar zou denken. Zijn naam was als vergif in haar keel.. Ken.. De gedachte aan zijn amberen ogen bezorgde haar hoofdpijn hopeloos proberend elk detail aan hem in haar geheugen te houden. Ze was vertrokken zonder rede en zonder afscheid van de een op de andere dag weg een nieuw bestaan tegemoet. Ze had hem willen mee vragen maar naar deze wereld.. kon hij simpelweg gewoon niet. Hij zou het niet aankunnen hij die altijd in het zelfde land geleefd had. Tenminste dat was wat ze altijd gedacht had, tot hij op een dag ineens weer voor haar stond. Opnieuw zijn diensten aan haar aanbood en onbewust had ze zijn hand maar wat graag aangenomen. Hij deed nog altijd iets met haar wat ze niet helemaal kon verklaren.

Er lag een rust in haar lichaam en een geluk. Ze was niet langer de bedreiging Vyndi. Ze was nu Miss Montgomery Principal van het St.Montgomery, de school waar ze haar hart in had gestoken, een laatste redding om eindelijk eens iets goeds te doen. Vele hadden vertrouwen gelegd in haar handelingen en hadden zich bij haar aangesloten. Enkelen vertrouwde de rossige dame nog niet maar het zou wel komen. Vyndi had geen haat meer in haar lichaam, ze was enkel nog moe.. Moe van elk gevecht dat ze had moeten leveren en moe van elke slag die haar lichaam had opgevangen door de jaren heen.

En toen was hij er nog. Aureus Suou, hij was als een blok voor haar oog, ze kon zijn handelingen niet doorzien. Ze wist wat hij was en vroeg zich af waarom hij eigenlijk zich aan had gesloten bij haar school. Strak staarde ze hem aan vanaf de overkant van het restaurant met haar koffie doelloos in haar hand. Ze snapte hem nogsteeds niet, maar dan snapte ze zichzelf eigenlijk ook niet, waarom had ze hem aangenomen? Langzaam stond ze op en liep zijn kant op. "Suou." Mompelde ze langzaam en liep naar hem toe. "Ik krijg goede berichten van je class." Mompelde ze langzaam en bleef heel even bij zijn tafel staan. "Heb je je al kunnen aanpassen aan dit leven?" Vroeg ze langzaam en bleef hem strak aankijken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aureus Suou
Old Teacher
Aureus Suou
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: Let's just say I'm 24
» Class: I'm a teacher
» Love interest: Can you love me when you don't know what I am



I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just having my breakfast ~ Vyndi   I'm just having my breakfast ~ Vyndi Emptydi 3 sep 2013 - 7:53

Aureus Suou
’"Ik krijg goede berichten van je class. Heb je je al kunnen aanpassen aan dit leven?" Zijn blik ging omhoog en hij keek recht in de ogen van Montgomery. Zijn thee voelde warm aan in zijn handen en hij zette het kopje neer. Hij gebaarde dat ze kon gaan zitten in de stoel tegenover hem. ’Goeiemorgen.’ Zei hij en schonk haar een kleine glimlach. Montgomery was één van de weinige van deze school die precies wisten wat hij was, maar nog had hij haar niet alles verteld. Ze wist dat hij een archangel was, maar zoals veel mensen wist ze niet precies wat hij allemaal voor een krachten had. Misschien zou hij het haar ooit nog wel een keer vertellen, als de tijd ervoor kwam. Misschien zou ze het zelfs kunnen zien. ’Ja, het is erg fijn om hier te zijn. Het is hier rustig en je kunt genieten van een bepaalde anonimiteit.’ Hij pakte zijn thee opnieuw op en blies erin. Hij dacht erover na of hij eens deze maanden nog eens terug zou gaan naar Caelum, maar hij kon zichzelf er niet tot brengen om echt op een datum te komen. Als het zo verder ging komt hij nooit meer terug in zijn moederland.

Langzaam nam hij een slok, maar het was al goed afgekoeld. Hij keek over zijn kopje heen naar Montgomery. Ze moest toch wel een sterke vrouw zijn, om zo’n school in haar eentje te besturen. Natuurlijk had ze wat hulp, maar uiteindelijk kwam het toch allemaal op haar neer. Zij zal ook wel haar eigen geheimen hebben, net zoals iedereen op deze school. Iedereen had zijn eigen geheimen en sommige hadden krachten die ver buiten onze ideeën liggen, maar dat is juist wat ik zo leuk vindt aan deze school. Je kunt tegen anderen zeggen wat je wilt en al het andere voor je houden. Behalve tegen deze vrouw hier voor me hoef je tegen niemand te zeggen waar je vandaan komt als je het niet wilt. Je kunt compleet anoniem blijven als dat je goed dunkt. Net zoals hij ervoor had gekozen niet iedereen zijn vleugels te laten zien, het was gewoon privé. Nu hij erover nadacht wist hij helemaal niet wat deze vrouw hier voor hem was. Misschien zou hij haar er ooit is naar vragen, ooit. ’En hoe gaat alles op school? Gewoon zijn gangetje?’ Hij zette zijn inmiddels lege kopje weer op de tafel neer. Hij had kleine slokjes genomen terwijl hij nadacht. Langzaam nam hij een hap van de sandwich die voor hem lag. Hij liet de smaken even rondzweven in zijn mond voordat hij het stukje brood doorslikte. Hij keek de directrice op een vriendelijke, maar met een niet te veel prijsgevende, blik aan.

Words: 457||Inspiration Song: Tobuscus live @ vidcon ||Note: -
I’m just looking for an angel with a broken wing.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just having my breakfast ~ Vyndi   I'm just having my breakfast ~ Vyndi Emptyvr 6 sep 2013 - 7:16



Nee het was absoluut niet duidelijk dat Vyndi deze jongen het minst van allen vertrouwde. Ze wist dat hij de naam Archangel droeg. Een titel die zij ook ooit had kunnen dragen maar meteen had verworpen. Vyndi was een monster. En monsters verdiende geen hoge titels. Vyndi glimlachte en knikte even zachtjes. "Iedereen verdient.. Zijn anoniemtijd zo nu en dan vind je niet?" Mompelde ze langzaam en keek even rond. Het hele restaurant zat vol. Ze kon onmogelijk nu een aanval maken op deze man zelfs al zou hij haar aanvallen. Deed ze iets zou haar hele cover meteen weg zijn en kon ze weer vertrekken. Langzaam knikte ze en ademde even diep in. "Alles gaat goed. Op sommige kleine minpuntjes na dan." Mompelde ze haar blonde nicht herinnerend en diens uitschot.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just having my breakfast ~ Vyndi   I'm just having my breakfast ~ Vyndi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'm just having my breakfast ~ Vyndi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I will never bow for you. {Vyndi}
» Well, Thats a new start... + Vyndi
» This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office
» Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]
» [20th Century History] Wait where is eveyone? [Vyndi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Shopping Area-