WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 8 jun 2013 - 11:34


Met een niet al te vrolijk gezicht liep de blonde mage door de gangen richting het kantoor van Vyndi. Hij wist al waarom hij op het matje geroepen werd en had geen zin om alles uit te gaan leggen. Ze kon wat hem betrof de boom in. Wat hij deed waren zijn zaken en niet die van haar. Hij haalde even zijn hand door zijn blonde haar en bleef even voor een raam staan dat hem weerspiegelde. Hij bekeek zichzelf even en liet zijn vinger even kort langs het litteken over zijn oog lopen. Alleen de gedachtes daaraan konden hem weer eens flink opfokken.

Langzaam liep hij maar weer verder zonder zijn gedachtes op zichzelf te richten. Hoe meer hij nadacht hoe meer woede er terug kwam in hem. hij had in zijn leven teveel fouten gemaakt en sommige kon hij niet eens meer rechtzetten. De problemen rondom Fantasia waren gelukkig door de guild vergeten en vergeven, maar er waren dingen waarvan hij het terug wilde draaien. Terug draaien en voorkomen wat hij deed, en in het geval die meid haar nek omdraaien.

Zuchtend stond hij voor de deur bij Vyndi en klopte er een keer op voor hij hem gewoon opengooide en naar binnen liep. Het was een gewoonte die hij van de guild had geleerd. iedereen stormde altijd overal maar gewoon binenn en zo hij dus ook.''Je wilde mij spreken?'' Sprak hij kortaf en staarde de vrouw in het kantoor aan voor hij de deur met zijn voet sloot. Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde tegen de muur aan, niet dichterbij komend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyzo 9 jun 2013 - 2:47


Mijn leven was altijd al een slecht toneelstuk geweest geschreven door iemand die ik verachtte. Ik ben nooit vrij geweest hoe sterk en waardig ik mij dan ook voelde in mijn jaren op deze planeet. Nooit was ik de persoon die ik heb willen zijn, altijd is er iemand geweest die aan de touwtjes trok en mij neer haalde. Elke dag dezelfde sleur die doorging tot in de eeuwigheid.

De eeuwigheid die ik had, de jaren die ik bezat. Ik was een koningin, een godin maar ik viel en ik viel hard eindigend in de goot verlaten door iedereen die ooit dicht bij mij had gestaan. Of ik ze nou weg gejaagd had of dat zij me verraden hadden, het is hetzelfde in mijn hoofd. Jaren hebben zich samengevoegd lopen in elkaar over en ik begin langzaam aan de herinneringen van eeuwen geleden te verliezen.

Mijn leven komt op een einde. Dat is een simpele stelling die ik kan maken. Mijn leven begint me langzaam aan in de steek te laten, ik kan elke nacht voelen hoe de energie mijn lichaam verlaat en hoe ik weg zak in een roes van het oneindige. De jaren nemen hun tol op mijn lichaam en ik Vyndi Montgomery weet niet hoe lang ik nog door kan gaan met het spel wat ik speel.

De avond zou weldra vallen het laatste streepje licht met zich meenemend. Alle leerlingen zouden binnen nu en een paar uur klaar zijn met hun lessen en verdwijnen naar hun dorms tot het gezamenlijke avondeten. Het was een moment van rust voor haar en haar andere teachers gezamenlijk zouden ze de dag doornemen en vervolgens zouden ze naar hun huis gaan, degene die nachtdienst hadden zouden achterblijven en de volgende dag zou alles weer overnieuw beginnen. Dezelfde lessen, dezelfde leerlingen, dezelfde gezichten en dezelfde namen. Tot de tijd zou stoppen met haar lied zingen en de wereld zou vergaan in vuur of ijs.

Haar blauwe ogen eeuwig diep en stralend als ze waren staarde naar de rode avondzon die het gehele plein met een warme gloed verlichtte. Het was een schitterend beeld en op deze momenten was Vyndi echt gelukkig met de beslissing die ze jaren geleden gemaakt had. De beslissing om alles achter haar te laten en een nieuw begin te maken, te verdwijnen van de oorlogen en de dood die zij had veroorzaakt en het rustiger aan te gaan doen. Ze had degene die het dichtst bij haar stond er voor moeten verlaten en ze vroeg zich af of de roodharige vampier ooit nog aan haar zou denken. Zijn naam was als vergif in haar keel.. Ken.. De gedachte aan zijn amberen ogen bezorgde haar hoofdpijn hopeloos proberend elk detail aan hem in haar geheugen te houden. Ze was vertrokken zonder rede en zonder afscheid van de een op de andere dag weg een nieuw bestaan tegemoet. Ze had hem willen mee vragen maar naar deze wereld.. kon hij simpelweg gewoon niet. Hij zou het niet aankunnen hij die altijd in het zelfde land geleefd had.

Er lag een rust in haar lichaam en een geluk. Ze was niet langer de bedreiging Vyndi. Ze was nu Miss Montgomery Principal van het St.Montgomery, de school waar ze haar hart in had gestoken, een laatste redding om eindelijk eens iets goeds te doen. Vele hadden vertrouwen gelegd in haar handelingen en hadden zich bij haar aangesloten. Enkelen vertrouwde de rossige dame nog niet maar het zou wel komen. Vyndi had geen haat meer in haar lichaam, ze was enkel nog moe.. Moe van elk gevecht dat ze had moeten leveren en moe van elke slag die haar lichaam had opgevangen door de jaren heen.

Een klop op haar deur deed haar opkijken maar ze had geen woorden nodig om te weten wie het was. En hij liet ook niet op zich wachten. Laxus stampte haar deur binnen en Vyn trok haar wenkbrouw op. "Welkom terug." Ze snoof en kwam omhoog. "Wil ik weten waar jij de afgelopen dagen bent geweest zonder iemand iets te vertellen?" Ze trok haar ogen samen en sloeg haar armen over haar borst hem strak aanstarend. "Ik geef je alle vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt. Je werkt hier, je hebt een huis van mij gekregen, je krijgt meer geld als wie ik dan ook ken. Ik verwacht van je dat je op ze minst laat horen waar je heen gaat voor je een gehele klas zo lang in de steek laat." Ze snoof en kneep haar handen samen in in twee vuisten. Ze werd langzaam aan heel pissig van deze man voor haar die nog altijd dacht dat hij een loopje met haar kon nemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyma 10 jun 2013 - 8:20


Met een strak gezicht staarde hij de principal aan en luisterde zonder een woord te zeggen. Langzaam sloeg hij zijn armen over elkaar en snoof even kort. ''Wat ik buiten deze plek doe gaat jou niks aan.'' Antwoordde hij kortaf. en zette zijn rug af tegen de muur. ''Bovendien kan die klas zich prima een paar dagen zelf redden. Heb jij ze horen klagen?'' Hij was totaal niet in een bui voor dit gezeur. Zijn bui was al erg genoeg de laatste dagen, en dat alles had hij weer te danken aan die klootzak die hij een vader moest noemen. Als hij eerder weg was dan had hij een veel beter leven gehad en misschien dan nog wel met zijn moeder. Maar voor hem had het niet positief mogen lopen en erg goed was hij nooit echt opgegroeid, ondanks de goede zorg van zijn grootvader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptydo 13 jun 2013 - 3:45


Een gevaarlijk witte glans gleed door haar blauwe ogen en ze kwam half overeind. "OH Dreyar het gaat me wel aan." Siste ze grommend. Op zijn woorden rolde ze met haar ogen en draaide zich half om. Zijn gehele gedrag irriteerde haar, alles aan hem zorgde er voor dat ze bozer en bozer werd. "Ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat Dreyar maar wat ik wel weet is dat ik meer als klaar ben met je gedrag. Je kwam hier zoekend naar een baan, ik gaf je er een en je bent gewoon verdomme alleen maar bezig met deze school neerhalen." Ze gromde en draaide zich om haar ogen helemaal wit en haar huid was een tint bleker dan het net was geweest. [b]"Nog een woord Dreyar, en je zal wensen dat je nooit terug gekomen was van je zielige 'vakantietje' Siste ze zacht haar stem zwaarder, met veel meer overgewicht dan dat hij eerst had gehad. Strak staarde ze hem aan en snoof zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyvr 2 aug 2013 - 10:52

LAXUS DREYAR


Hij snoof bij haar antwoord en staarde haar strak aan. ''Nee, mijn persoonlijke leven gaat je geen ene flikker aan.'' Siste hij terug, Hij was nu nog te boos om überhaupt onder de indruk te zijn. ''Nee dat weet je inderdaad niet, en dat hoef je ook niet te weten. En mijn gedrag? Ik heb buiten dit al genoeg aan mijn hoofd.'' Antwoordde hij weer en staarde strak naar haar. ''En ja ik kwam hier zoekend naar een baan om iets te ontlopen maar alsnog moet ik het weer onder ogen zien. Siste hij half en stak zijn handen in zijn zakken. Hij rolde met zijn ogen bij haar opmerking en keek haar aan. ''Misschien had ik dat ook niet hoeven doen. Maar ach, wat zal jij ervan begrijpen?'' Siste hij, langzaamaan toch wel boos wordend. ''Denk je nu echt dat ik bang word? Dus als je het niet erg vind, ik heb nog een hoop na te kijken.'' Zei hij en draaide zich om naar de deur en legde zijn hand al op de klink om te vertrekken. Hij had nu ook echt geen zin in meer gezeik, hij had wel betere dingen te doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyvr 2 aug 2013 - 11:10


DEATH GODDES VYNDI MONTGOMERY

Strak staarde ze hem aan, woedde langzaam kolkend in haar blauwe ogen. Heel even snoof ze en keek hem aan. "Als jouw persoonlijke leven in de weg komt van de lessen en regels van deze school dan gaat het mij aan Dreyar." Mompelde ze sissend en kneep haar handen even samen. Zijn woorden liet ze langs haar heen glijden, ze hadden geen nut voor haar. Hij duwde haar verder en verder in een pit die hij niet moest openen. "Hayden de Payens." Haar stem was zuiver, opnieuw veranderd gezien hij haar verder duwde en ze glimlachte heel even. "Ik ken jou beter als je denkt Dreyar. My minions walk in every world." Mompelde ze en grijnsde heel even iets breder. "Wellicht begrijp ik jou beter als jij jezelf. Wellicht begrijp ik alles en alles weer niet." Mompelde ze haar stem nauwelijks meer herkenbaar van wat het normaal was. Zijn laatste woorden waren de trigger. Langzaam veranderde haar haren naar diep witte lokken en ze sloot haar ogen even voor die zich opende als spierwitte gaten ditmaal zelfs zonder pupillen. Om haar heen ontstond een vuur dat de gehele kamer opnam, aan zijn benen en armen likte maar hem net niet raakte. Pas toen zijn hand op de deurkruk lag schoten de vlammen over zijn vingers hem terug dwingend. "Be afraid Laxus Dreyar, son of Ivan Dreyar, be afraid you will stand face to face with death tonight." Siste ze woest haar stem een lage onherkenbare grom. "Bow down to those who stand above you, learn to respect the ones superior to you!"



• • • • • • • •

How fine you look when dressed in rage.
Your enemies are fortunate your condition is not permanent.
You're lucky, too. White eyes suit so few.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 3 aug 2013 - 2:38

LAXUS DREYAR


Hij snoof even en staarde haar nog altijd aan voor hij toch weer met zijn ogen rolde. ''Ik zie geen enkele les last hebben van mijn afwezigheid. Ik heb ze genoeg te doen gegeven.'' Antwoordde hij scherp maar begon wel te merken dat hij de verkeerde woorden gebruikte.  Zodra ze haar naam noemde keek hij haar strak aan en gromde bijna. ''That's good for you, and as long as you keep those bitches out of my personal life I coudn't care less.'' Siste hij bijna. ''Niemand kent mij of begrijpt mij beter als dat ik zelf doe. Ik gok op de laatste want ik vind het heel knap als iemand ook maar iets van mij goed begrijpt.'' Antwoordde hij weer maar fronste even zodra haar uiterlijk veranderde. Niet dat het hem nog veel zou interesseren want hij had zich al omgedraaid. Hij keek even naar het vuur om zijn lichaam en trok zich er niet veel van aan. Hij was dat van Faye zo onderhand wel gewend. Alleen de vlammen die zijn hand liet terugtrekken deden hem fronsen. Bij haar woorden draaide hij zich langzaam om en staarde haar strak aan. Hij ging er even  niet op in en snoof, ze werkte hem op zijn zenuwene n hij had geen zin om weer ergens tot midden in de nacht aan het werk te zijn. Maar haar laatste woorden maakte hem toch wel lichtelijk boos en hij liet zijn magie oplichten en hulde zich in zijn maar al te bekende lightning. ''I'll never bow for anyone!'' Siste hij nu zelf en balde zijn vuisten, zijn magie alleen maar laten aansterken. ''If you want respect you've got to earn it, no matter where you stand.'' Sprak hij en staarde haar aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 3 aug 2013 - 5:04


DEATH GODDES VYNDI MONTGOMERY

Er waren slechts enkelen die wisten wat voor monster zij werkelijk was. Een daarvan was Kaname, Ken wist enkel haar demon queen vorm maar had geen idee van hoe zij was als death goddess. Niemand wist wat zij werkelijk waar was. Abigail had zelfs geen idee van waar zij toe in staat was. Maar deze dag, deze avond zou Laxus Dreyar degene zijn die haar woedde had ontwaakt en de haat van de hel zelf over hem heen zou krijgen. Een zieke grijns lag rond haar lippen en ze deed een stap naar voren voor ze haar lange nagels over haar onderarmen liet glijden en door de huid heen dringde waardoor diep rood bloed uit de wonden begon te sijpelen. Met strakke ogen keek ze hem aan voor het bloed op haar commando langzaam over haar armen verspreidde en uiteindelijk vlijmscherpe stekels vormde over haar onderarmen. Ze zag het gele licht van de magie waarmee hij bekend stond en ze grijnsde zacht. "Thunder God right?" Mompelde ze langzaam en staarde op. "You shall kneel for the Death Goddess." Siste ze en staarde hem aan. "I stand above god himself you shall obay or your soul will be one of the fallen ones." Siste ze en haalde naar hem uit waardoor hij haar halve kantoor doorvloog. Een grijns sierde haar lippen toen ze zag dat een van de stekels op haar arm was afgebroken en in zijn huid zakte. Meteen werd de stekel weer de vochtige substantie die het eerst was geweest maar ze hielt het voor een seconde nog tegen. "You know how I create my minions?" Mompelde ze met een glimlachje voor ze voor hem neer en legde haar vinger onder zijn kin. "I take over their complete body with a single drop of my venomous blood. Just like that one little drop that already made a nice opening to enter your veins." Siste ze zacht en een zieke grijns gleed over haar lippen. "Stil not thinking about kneeling for me mortal?" Vroeg ze en grijnsde ziekelijk terwijl ze hem aankeek met diepe pupil en irisloze ogen.



• • • • • • • •

How fine you look when dressed in rage.
Your enemies are fortunate your condition is not permanent.
You're lucky, too. White eyes suit so few.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 3 aug 2013 - 5:38

LAXUS DREYAR


Hij was niet helemaal achterlijk en wist dat zij niet echt een schatje was. Hij had daarvoor al meer dan genoeg gehoord. Hij hield al haar bewegingen in de gaten en fronste zodra ze zichzelf openhaalde.  Haar opmerking deed hem fronsen maar hij ging er niet echt op in. ''I told you before I ain't kneeling for anyone.'' Siste hij terug en staarde net zo hard terug. ''Give me one good goddamn reason to obey a freaked out and fucked up creature.'' Sprak hij maar hield zichzelf weer rustig. De klap blies even alle lucht uit zijn longen en zijn ogen vlamde op in haat.Hij staarde even naar zijn arm en snoof. bijna kreeg hij de neiging om in haar vinger te bijten zodra deze onder zijn kin lag en hij staarde haar strak aan. ''Well have fun with that,'' Snauwde hij koud. Als hij al bang was, dan had zijn haat een overmacht erop. Toch kon hij een schampere lach niet onderdrukken bij haar vraag. ''When will it sink in? I ain't kneeling for anyone if you want that you're gonna have to make me kneel.'' siste hij en tilde zijn voet op om deze in haar maag te zetten en zijn magie erop los te laten. Nee hij weigerde te knielen voor een monster, voor niemand zou hij knielen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 3 aug 2013 - 7:04


DEATH GODDES VYNDI MONTGOMERY

Ze staarde hem met ogen aan die niets anders als dood spraken. De zieke grijns op haar lippen werd met elk woord dat hij sprak breder. "Oh I'll make you Dreyar." Siste ze lachend en stapte naar hem toe neerstarend op Laxus donkere ogen. "Freaked out? Fucked up?" Mompelde ze en schoot in de lach, een onnatuurlijke hoge lach en de bebloede armen trokken zich terug naar lange vectoren met aan elk uiteinde een hand zodat ze nu acht handen had als je haar eigen handen meetelde. "This is what a goddess looks like Thunder God, take a good hard look at your goddess." Gromde ze lachend en staarde strak naar zijn ogen. "I'll have fun, turning your body inside out. Destroying every piece of your little body." Siste ze langzaam zorgend dat elk woord tot hem door drong. Ze grinnikte zachtjes en keek hem aan. "Everything in time little one." Mompelde ze langzaam en keek even op met haar wenkbrauw opgetrokken toen hij zijn voet op haar buik zette. Ze zag het gele licht maar het enige wat ze deed was heel even verbaast omlaag kijken. "That should hurt right?" Mompelde ze langzaam en keek op voor ze de vectoren zijn armen en benen liet vastgrijpen en hem omhoog tilde tegen de muur aan. De laatste twee vrij gleden even rond zijn keel en ze glimlachte zacht. "I'll show you something that will hurt." Mompelde ze langzaam en smeet hem naar de grond voor ze naar de plek op zijn arm keek en zacht glimlachte het bloed besturend met haar gedachten zijn aderen insturend zijn arm overnemend. "I wonder." Mompelde ze zacht en liet hem zijn hand opheffen en op zijn eigen gezicht zettend. "What would happen if you got hit by your own magic?" Met die woorden liet ze zijn magie door zijn hand heen lopen en vol in zijn gezicht komend zodat hij in feitte zichzelf zou elektrocuteren. Simpelweg omdat ze wou zien wat voor resultaat het had. Terwijl ze daarmee bezig was liet ze haar giftige bloed langzaam meer door zijn lichaam verspreidden nog altijd zijn geest onaangetast latend. Hij mocht weten wat ze hem aan zou doen. Ze had geen interesse in hem als een van haar minions. Hij was een speeltje voor nu tot hij zou leren te luisteren naar zijn meerdere.



• • • • • • • •

How fine you look when dressed in rage.
Your enemies are fortunate your condition is not permanent.
You're lucky, too. White eyes suit so few.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 3 aug 2013 - 11:17

LAXUS DREYAR


Hij snoof bij haar woorden maar bleef strak in haar ogen kijken, wetend dat hij misschien wel een fout had gemaakt door haar uit te dagen. maar daar was het nu te laat voor en hij weigerde terug te komen op zijn woorden. ''Yeah, make cause no way in hell I'm going to do that on my own free will.'' Siste hij en staarde nog altijd terug in haar ogen.''You heard me didn't you?'' Antwoordde hij koud. ''And you're not my goddess, you'll never be either.'' Siste hij en snoof weer. ''Well i wouldn't call it little you know.'' Merkte hij toch droogjes op maar gromde bijna zodra hij zag dat zijn trap geen nut had gehad. ''Yeah with normal creatures that ammount of magic is enough to take it down.'' Antwoordde hij en staarde haar aan zodra hij zijn rug langs de muur voelde schuiven en twee handen rond zijn keel voelde. Hij wist nu verdomd goed dat hij kwetsbaarder dan ooit was, maar weigerde nog altijd toe te geven. Zodra hij weer de grond raakte hapte hij naar adem en kon een zacht gevloek niet meer tegenhouden voor hij half overeind ging zitten. haar gemompel deed hem opkijken en hij volgde zijn eigen hand, beseffend dat hij er geen controle over had.  Hij voelde zijn eigen magie hem rakken en kon het niet laten om toch in de lach te schieten. ''It will do nothing to me, that's why it's my magic.'' Bracht hij lachend uit en staarde haar strak aan. Het voelde niet zoals het voelde als hij in een onweersstorm ging staan maar het was ook niet echt prettig. het was nou niet echt iets wat hij vaker zou doen. ''That it?'' Siste hij toch weer en keek haar met een grijnsje aan. Hij wist dat hij veel te ver ging, maar dat was hij al gegaan dus waarom zou hij het zo laten. Toch voelde hij zijn rug half branden van de klappen die het had gehad maar hij had zijn aandacht op haar gericht. ''You done using all my magic?'' Siste hij zacht, voelend dat ze best een hoop verbruikte met haar nieuwsgierige actie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyzo 4 aug 2013 - 6:18


DEATH GODDES VYNDI MONTGOMERY

Ze grijnsde zacht en hief haar hand half op hem aanstarend. Het was dus duidelijk dat zijn magie hem niets deed en dat maakte dit alles alleen maar interessanter. "Interesting." Mompelde ze toen ze zijn woorden hoorde die haar vermoedens bevestigde. Langzaam veranderde de rode vlammen die de gehele ruimte nogsteeds in hun greep hielden naar diep zwart met witte uiteindes en ze keek Laxus aan. Ze liet de hand weer van zijn gezicht afzakken en staarde in stilte naar de blonde mage. Een grijns liep over haar lippen toen hij haar opnieuw uitdaagde en ze keek hem aan met haar witte zielloze ogen. "Are you trying to get killed boy?" Mompelde ze langzaam en bukte opnieuw zodat ze hem aan kon staren. "Maybe, maybe not, depends on it." Langzaam greep ze zijn hand vast en legde die op haar voorhoofd hem opnieuw dwingend een volle aanval van zijn magie op haar hoofd uit te voeren en lachend kwam ze overeind zijn hand slap naast zijn lichaam latend. "That's some power you wield in your body boy." Mompelde ze met een grijns en schudde haar hoofd. "Bet you won some tough battles with that power." Mompelde ze langzaam en staarde hem aan. "Sadly it won't help you win against me." Met die woorden liet ze het vuur wegzakken vanuit de hele kamer en naar zijn arm glijden terwijl ze hem langzaam zo bestuurde dat hij naar voren zakte en in een buigpositie kwam brandde ze met het zwarte vuur een diep merkteken op zijn arm. Met de laatste volledige kracht die ze nog had trok ze haar bloed terug uit zijn lichaam en liet het zijn lichaam verlaten door zijn mond zodat hij haar bloed wel moest ophoesten. Zodra haar bloed uit zijn lichaam was zakte ze op haar knieën en haalde ze heel even adem. "You have a strong will." Mompelde ze haar stem langzaam weer normaal wordend. "But I told you you would bow down for me. Next time be a good boy otherwise you'll feel the same kind of pain thanks to that little gift or mine." Haar stem raakte uitgeput en haar haarkleur veranderde langzaam naar normaal. "Damn it has been long since I used my power like that." Met die woorden viel haar lichaam langzaam vlak tegen de grond en staarde hem in stilte aan. Haar ogen uiteindelijk ook terugkleurend naar het normale blauw wat iedereen gewend was van haar.



• • • • • • • •

How fine you look when dressed in rage.
Your enemies are fortunate your condition is not permanent.
You're lucky, too. White eyes suit so few.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyza 7 sep 2013 - 6:36

LAXUS DREYAR


Het feit dat ze het maar al te interessant vond maakte hem alleen maar geïrriteerd. ''I don't see why it interests you.'' Siste hij zacht maar staarde haar aan zodra zijn hand weer wegzakte van zijn gezicht. Toch lachtte hij even spottend. ''What if I am?'' Daagde hij en gromde zacht zodra ze zijn hand vastpakte en staarde haar aan terwijl hij zijn magie voelde wegvloeien. Haar woorden deden zijn blik verkillen en hij liet een klein lachje los. ''You don't have to tell me about my own power. I know how much I have cause I trained it.'' Siste hij en snoof even. ''Like you would know what I've won, but I'll find a way to crush you.'' Mompelde hij met een zachte, maar hatelijke toon. Hij wilde zijn lichaam tegenwerken zodra deze gedwongen werd te buigen. Het vuur dat rond zijn arm lag negeerde hij maar hij staarde haar strak aan. Zijn ogen schoten naar zijn arm en hij onderdrukte een zachte vervloeking. Zodra hij bloed op zijn tong proefde trok er een blik van walging naar zijn ogen en hij kon een hoestbui niet voorkomen en de smaak van bloed bleef op zijn tong plakken. ''I don't care, I have a reason to be like that.'' Siste hij minachtend terwijl zijn knieeën de grond raakte en zijn hoofd naar voren viel. ''Over my dead body bitch. If you want me to bow out of my free will you're gonna have to kill me. I'll never bow for you.'' Antwoordde hij voor hij naar haar staarde terwijl ze voorover viel. ''Like I give a damn about that.'' Siste hij nog maar zijn lichaam kon hem niet overeind houden en ook hij viel verder naar de grond en staarde haar al net zo aan als zij. Dat hij niet begreep wat ze was deed er niet meer toe, maar hij wilde haar dood zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Emptyma 9 sep 2013 - 4:09



Vyndi snoof langzaam en keek hem aan. "Elke wereld interesseert mij. Al moet ik zeggen dat ik niet al te graat naar die zielige wereld van de jouwe kijk." Prevelde ze met een zachte grinnik. Ze haatte zijn wereld. Om zo veel meer redenen dan hij ooit zou kunnen weten. Langzaam lachte de headmaster kil en keek hem aan. "Dan zou je je liefje moeten missen nietwaar?" Mompelde ze zachtjes en keek Laxus recht aan voor ze snoof en slikte. "Hmm sure." Mompelde ze langzaam. "You need to train for power." Ze grijnsde zacht. "I was born with it." Mompelde ze langzaam en snoof even. "Zoek verder. ER is geen manier, ik ben onsterfelijk en onvernietigbaar." Ze grijnsde zacht en keek hem strak aan. "I'll rise back up again the moment I fall down." Mompelde ze langzaam zijn gehele hatelijke toon compleet negerend. "Keep believing that puny mortal." Mompelde ze langzaam en grinnikte nogmaals even. "I can kill you you know that?" Ze grinnikte even. "Just like.. that." Op dat moment knikte ze met haar vingers waardoor ze een commando gaf naar het brandmerk dat pijn door zijn gehele lichaam zou sturen. "This can be fun." Mompelde ze en grijnsde half terwijl ze haar ogen even sloot. "Welcome in my army peasent." Siste ze half en begon zacht te lachen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]   Rock bottom is where we live our last days [Vyndi] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I will never bow for you. {Vyndi}
» I'm just having my breakfast ~ Vyndi
» Well, Thats a new start... + Vyndi
» 'Till the days we turn it all around [Romy]
» This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Inside School :: Principals office-