WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pam Chime

Pam Chime
Info
» Posts : 89
Character

Character sheet
» Age: 12
» Class: Lower Class
» Love interest: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyvr 7 jun 2013 - 20:44

Nadat ze de sleutel in het sleutelgat had gestoken en het slot had ontgrendeld, trapte ze de deur open en rende naar binnen. De kamer was erg ruim. Er stonden twee stapelbedden. Pam gooide haar spullen op het bovenste bed van een van de twee stapelbedden. De kamer was nog erg leeg, er moest zeker nog veel gebeuren. Nieuwe gordijnen, wat meubulair, wat gezeligheid.. Pam klom in haar bed en begon haar oversized koffer en tassen ding uit te pakken. Nouja, meer te kijken wat ze ookalweer allemaal had meegenomen op appels en kleding na. Even bedacht ze zich iets.. Zou ze ook nog kamer genootjes krijgen? Ergens hoopte ze van wel. Dan konden ze lekker veel lol maken samen. Pam haalde haar kussen in de vorm van een appel uit haar tas, en legde deze naast het kussen wat er al lag. Ook haalde ze er een paar pluche appels uit, en een pluche wolf met hetzelfde vachtpatroon als haar oren/staart. Deze noemde ze Holo. Ze graaide nog wat meer in de koffer, en haalde ook een dekbedhoes tevoorschijn. Deze deed ze er later wel op. Plots hoorde ze iemand bij de deur. Zouden dat haar nieuwe kamer genootjes zijn?

{ Yui & Wendy }
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui Hilay

Yui Hilay
Info
» Posts : 26
Character

Character sheet
» Age: 13 years
» Class: Lower
» Love interest: Is it possible that everything's true?



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyvr 7 jun 2013 - 21:02


''Islands rose out of the steel harbor waters with sheer cliff sides, reaching to uneven summits, and crowned with austere, soaring firs.''
Ze had haar armen om haar koffer geklemd, die nu redelijk zwaar begon te worden. Even zette ze hem neer op de grond, een paar seconden maar om haar armen te laten rusten. Vervolgens tilde ze hem weer op om verder te lopen naar haar kamer. Ze had haar kamernummer doorgekregen, enkel moest ze hem nog zien te vinden. Kamer 14... Haar ogen gleden langs de deuren, zoekend naar het juiste nummer. Eenmaal aangekomen bleef ze voor de deur staan, gezien ze allerlei gerommel hoorde in de kamer. Waarschijnlijk was een van haar kamergenootjes al binnen. Wat onzeker klopte ze aan, en liet haar koffer op de grond zakken. Voorzichtig deed ze de deur open, om haar koffer vervolgens om de hoek te duwen. Hierna stapte ze zelf naar binnen. Ze zag het gezicht van een vrolijk meisje, ongeveer haar leeftijd. Verlegen glimlachte ze naar het meisje, die haar spullen al aan het uitpakken was. ’’Hoi.’’ begroette ze haar. De kamer was erg ruim, en open. Er konden wel wat dingen vervangen worden, maar het was zeker niet verkeerd. Er was meer dan genoeg ruimte voor twee, of zelfs meerdere. Zou er nog iemand bij hun in de kamer komen? Waarschijnlijk wel, gezien er nog meer bedden stonden. Het viel haar op dat haar kamergenote een staart en oren had, waarschijnlijk was ze niet zoals haar. Maar voor nu zal ze daar niet naar vragen, ze weet amper haar naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wendy Marvell

Wendy Marvell
Info
» Posts : 13
Character

Character sheet
» Age: x Already 12
» Class: x Lower class
» Love interest: x Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a heartbreak... ღ



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyvr 7 jun 2013 - 22:36

Met een geconcentreerde blik in haar ogen keek Wendy naar haar kamersleutel waar het nummer 14 met krullende letters op geschreven stond. Eigenlijk wilde het meisje liever nog niet met mensen slapen die ze niet kende maar nu had ze niet echt veel keuze zoals altijd, nu moest ze het maar doen met de personen die ze kreeg. Nu nog maar hopen dat het gezellige meiden waren en dat het een gezellige kamer werd met kussengevechten. Toen Wendy naar kort lopen voor de rij kamers stond haalde ze diep adem en liet haar ogen vallen op enkele nummers die op de deuren stonden. Nummer 11, 12, 14, ja 14 had ze nu nodig. Met een glimlach slenterde ze naar de deur met haar koffer achter zich die al behoorlijk vol zat. Nadat ze de goudkleurige sleutel voorzichtig in het gat gestopt had duwde ze de deur open en zette een stap nar binnen waarna ze de deur achter zich weer dicht gooide. Voorzichtig liep Wendy verder de kamer in en zag een stapelbed waar een meisje met wolven oren op zat. 'Hiya!' Antwoorden Wendy vrolijk waarna ze haar koffer neer plofte en het zware ding vervolgens open gooide. Zonder erbij na te denken haalde ze haar knuffel eruit en vervolgens haar kleren die ze op een van de bedden neerlegde. Meestal was Wendy zelf wel verlegen tegenover anderen maar als je har echt zou kennen was ze vrijwel druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pam Chime

Pam Chime
Info
» Posts : 89
Character

Character sheet
» Age: 12
» Class: Lower Class
» Love interest: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyvr 7 jun 2013 - 22:53

Pamela Chime
I’m a little wolf inside a girl, you say
seven apples on a witch’s tree, with seven seeds to plant inside of me
In springtime I grew a magic song. Then skipping along,
I sang the song to everyone.
De deur ging langzaam open. Er kwam een meisje met halflang, zwart haar binnen, ongeveer van dezelfde leeftijd als zijzelf. ''Hoi,'' begroette het meisje haar. Pam glimlachte, en wou net antwoord geven tot er nog een meisje binnenkwam, ook van ongeveer dezelfde leeftijd. Ze had lang, donkerblauw haar dat ze droeg in twee lange staarten. ''Hiya!'' sprak ze. ''Hallo! ik ben Pam,. Jullie zijn vast mijn kamergenootjes?'' De meisjes zagen er aardig uit, maar aan de ene was iets anders.. Ze droeg een verband om haar oog. Pam zou er nog maar niet naar vragen, ze hadden elkaar net twee tellen gezien. Het eerste wat nu van belang was, was om er een gezellige kamer van te maken en hopelijk goede vrienden te worden.



]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui Hilay

Yui Hilay
Info
» Posts : 26
Character

Character sheet
» Age: 13 years
» Class: Lower
» Love interest: Is it possible that everything's true?



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 1:15


''Islands rose out of the steel harbor waters with sheer cliff sides, reaching to uneven summits, and crowned with austere, soaring firs.''
Het meisje was al druk bezig met haar koffer uit te pakken, en ze besloot haar voorbeeld te volgen. Nog voordat ze haar koffer bereikt had kwam er een ander meisje binnen, waarschijnlijk nog een kamergenootje. Ondanks dat ze dit wel verwacht had, was ze nog altijd verrast. 'Hiya!' antwoorde het nieuwe meisje vrolijk. Yui stapte opzij en glimlachte kort naar het meisje. Ze had twee blauwe staarten, beide in roze strikjes gestopt. Ook zij begon meteen haar koffer uit te pakken. Yui pakte haar koffer en sleepte deze naar een bed wat nog over was, om het vervolgens stilletjes te openen. ''Hallo! ik ben Pam. Jullie zijn vast mijn kamergenootjes?'' begroette het meisje met de oortjes en de staart hun. Yui kniktte, en richte haar blik haar kant op. ’’Hi Pam. En ja, dat klopt.’’ glimlachte ze verlegen naar het meisje, en ritste haar koffer verder open. Ze gooide het een en ander eruit, om het vervolgens weer te laten liggen. Ze ging op het bed zitten en keek naar de andere twee meisjes. ’’Mijn naam is Yui,’’ zei ze zachtjes, al kon je het wel verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wendy Marvell

Wendy Marvell
Info
» Posts : 13
Character

Character sheet
» Age: x Already 12
» Class: x Lower class
» Love interest: x Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a heartbreak... ღ



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 3:48

''Hallo! ik ben Pam,. Jullie zijn vast mijn kamergenootjes?'' antwoorden het bruinharige meisje hyper. Een opgeluchte zucht ontsnapte uit Wendy's mond waarna ze haar schattigste glimlach opzette tegenover de twee meiden. "Yup Pam, Wendy here." Vervolgde ze waarna ze kort haar blik naar Pam wendde en daarna weer terug naar Yui die een lapje over haar ene oog droeg. Eigenlijk had Wendy nu vrijwel de neiging om te vragen waarom ze het lapje droeg maar hield zich nog maar net in bang dat ze het meisje waarvan ze de naam nog niet wist zou kwetsen. ’’Mijn naam is Yui,’’ zei het meisje voorzichtig. Een nog bredere glimlach verscheen rondom haar lippen en vloog Yui om de hals. "Haai!" Vervolgde ze vrolijk waarna ze het meisje weer los liet omdat ze blijkbaar wilde beginnen met haar koffer leeg te ruimen. Voldaan ging Wendy op haar bed liggen en pakte een rode appel uit haar tas waarvan ze nu van plan was een hap van te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pam Chime

Pam Chime
Info
» Posts : 89
Character

Character sheet
» Age: 12
» Class: Lower Class
» Love interest: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 4:37

Yui en Wendy, dat waren dus hun namen. Pams blik viel op de rode appel die Wendy uit haar tas tevoorschijn haalde. Pam sprong van haar bed af, pakte de appel uit Wendy's hand, stopte hem in haar mond, sprong en hing ondersteboven aan haar bed. Tevreden nam ze een hap van de appel. ''Because eatin' normal is too mainstream!'' Lachte ze nadat ze de hap doorgeslikt had. Hopelijk accepteerde Wendy en Yui haad vage persoonlijkheid, en uiterlijk. Ze was klein van lengte, maar heeft even grote borsten als de meeste meisjes uit de middle class. Dit is waarom mensen haar ook vaker ouder schatte. Pam had er niet veel last van. Later zou ze er alleenmaar blij mee zijn. Pam nam een laatste hap van haar appel, en gooide het klokhuis richting een prullenbakje in de hoek. Zoals altijd belandde het netjes erin. Met alle kracht in haar benen trok ze zich omhoog en belandde zo weer op haar bed. Ze was erg lenig en had een goede conditie. Ze keek naar haar kamergenootjes en lachte terwijl ze een boorstel door haar lange, pluizige staart haalde. ''Iemand een idee hoe we dit barrel gaan opknappen tot de gezelligste kamer ooit?'' Sprak ze enthousiast,
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui Hilay

Yui Hilay
Info
» Posts : 26
Character

Character sheet
» Age: 13 years
» Class: Lower
» Love interest: Is it possible that everything's true?



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 6:20

Yui tilde haar ene been omhoog, en klemde haar arm hier strak omheen terwijl ze naar het meisje met de blauwe staartjes en Pam keek. "Yup Pam, Wendy here." zei het meisje, die dus Wendy heette. Wendy draaide haar blik haar kant op nadat ze zich had voorgesteld, en zag haar even nadenken. Waarschijnlijk ging het over haar oog, en ze probeerde zich hier niet teveel van aan te trekken. Het zal nog moeilijk worden om iets te verzinnen, wanneer ze de moed hadden ernaar te vragen. Want dat moment kwam er sowieso, alleen wanneer was nog onduidelijk. Wendy was duidelijk erg enthousiast, want ze vloog haar meteen om de hals. "Haai!" zei het meisje vrolijk. Yui glimlachte even, en knikte naar Wendy. Toen ging ze weer verder met haar koffer uitpakken. Wendy pakte ondertussen een appel uit haar tas en begon hiervan een hap te nemen. Direct hierna sprong Pam op en griste de appel uit Wendy haar handen, om vervolgens ondersteboven aan het stapelbed te gaan hangen. Zo begon ze de appel op de eten. ''Because eatin' normal is too mainstream!'' lachte het meisje na haar hap. Yui keek Pam eerst wat ongelovig aan, maar deed haar best om haar lach binnen te houden. Oké, dit moest goed komen. Het was nu al gezellig. Pam had de appel al snel op en gooide het overige deel hiervan in een subtiele worp de prullenbak in. Ze maakte een simpele beweging en kwam zo weer op haar bed terecht, om haar staart te gaan borstelen. ''Iemand een idee hoe we dit barrel gaan opknappen tot de gezelligste kamer ooit?'' vroeg ze toen ze bezig was. ’’Dus je houdt van appels?’’ gniffelde Yui, doelend op haar eerdere actie. ’’Misschien is een bureau in de hoek wel leuk. En ook handig?’’ stelde ze hierna voor en sprong op van haar bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wendy Marvell

Wendy Marvell
Info
» Posts : 13
Character

Character sheet
» Age: x Already 12
» Class: x Lower class
» Love interest: x Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a heartbreak... ღ



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 6:38

Tevreden nam Wendy een hap van haar appel, tenminste dat dacht ze totdat ze niks in haar mond voelde. Verward opende ze haar ogen en zag Pam met haar appel in haar handen. Quasi boos keek Wendy haar aan toen Pam ondersteboven op het bed ging hangen en tevreden een nam van de roodkleurige appel nam. ''Because eatin' normal is too mainstream!'' lachte het meisje waarna ze de hap doorslikte en verder met haar appel ging. Met een zucht gevolgd door rollende ogen klom Wendy boven op haar bed en pakte verveeld een van de kussens en begon er wat mee te flikvlooien.’’Dus je houdt van appels?’’ gniffelde Yui tegen Pam. Met een uitdagende glimlach bukte Wendy zich voorover haar stapelbed heen en keek naar Yui die de vraag had gesteld. "Natuurlijk houdt ze ervan. Ze steelt mijn appel en had er net ook nog een op!" Lachte Wendy waarna ze de kussen naar Pam's hoofd mikte en vervolgens met al haar kracht de kussen naar het meisje smeet. Slap van het lachen sprong Wendy haar bed uit en ging voor Yui staan waarna ze haar tong uitstak naar het wolvenmeisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pam Chime

Pam Chime
Info
» Posts : 89
Character

Character sheet
» Age: 12
» Class: Lower Class
» Love interest: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 6:52

Pamela Chime
I’m a little wolf inside a girl, you say
seven apples on a witch’s tree, with seven seeds to plant inside of me
In springtime I grew a magic song. Then skipping along,
I sang the song to everyone.
’’Dus je houdt van appels?’’ gniffelde Yui tegen Pam. "Natuurlijk houdt ze ervan. Ze steelt mijn appel en had er net ook nog een op!" Vervolgde Wendy. Pam lachte, en borg haar borstel terug in een van de tassen. Ze pakte haar grote koffer en zocht naar haar huisdieren. ''Jullie moeten eerst nog even kennismaken met mijn vrienden,'' Ze pakte er een middelgrote kooi uit waar twee hamsters in zaten. Een bruine en een zwarte met witte vlekjes. ''Dit zijn Henk en Kees.'' Ze zette de kooi op een plankje dat aan het voeteinde van haar bed hing en griste vervolgens opnieuw in haar koffer zoekend naar haar twee muizen. Deze zaten nooit in een kooi. Ze haalde er een doos met wat gaten erin uit, en maakte hem open. Twee muisjes liepen over haar arm naar haar schouder. ''Dit zijn Twister en Pomme.'' Een van de muisjes was wit een zwart kopje en een wit snoetje. De ander was bruin met een verticale, zwarte streep over de rug. ''ik hoop niet dat jullie bang zijn voor muizen, ze hebben namelijk geen kooi.'' Lachte ze. ''Meestal zijn ze gewoon bij mij, maar soms stop ik ze bij de hamsters in de kooi.'' Ze deed 't deurtje van de hamsterkooi open, en liep de muisjes naar binnen wandelen. Toen ze zich omdraaide kreeg ze een kussen naar haar hoofd gesmeten. Ze trok een derp face en haalde het kussen van haar gezicht af waarna ze lachte en het kussen terugsmeet naar Wendy. Maar inplaats van Wendy, raakte het Yui! Pam sloeg haar handen voor haar mond, en trok vervolgens ht dekbed over haar hoofd heen. ''I regret nothing!'' Klonk het van onder het dekbed vandaan, lachend. Dit kon wel wat worden, het was nu al gezellig, en ze wisten pas net elkaars naam!


]

Terug naar boven Ga naar beneden
Yui Hilay

Yui Hilay
Info
» Posts : 26
Character

Character sheet
» Age: 13 years
» Class: Lower
» Love interest: Is it possible that everything's true?



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 8:32

Glimlachend keek ze richting Pam, die blijkbaar de sfeer wel wist te maken. Wendy bukte zich voorover in haar richting, en keek haar aan. "Natuurlijk houdt ze ervan. Ze steelt mijn appel en had er net ook nog een op!" lachte ze vrolijk. ''Jullie moeten eerst nog even kennismaken met mijn vrienden,'' zei het wolvenmeisje terwijl ze een kooi van een normale grote tevoorschijn haalde. ''Dit zijn Henk en Kees.' legde Pam uit. Yui ging op haar tenen staan om het beter te kunnen zien, en zag twee schattige hamstertjes zitten. Ze zette de kooi weg en ging verder met haar zoektocht in de koffer. ''Dit zijn Twister en Pomme.'' zei ze, doelend op de twee muisjes die nu over haar arm krioelde. ''Ik hoop niet dat jullie bang zijn voor muizen, ze hebben namelijk geen kooi.'' lachte ze. ''Meestal zijn ze gewoon bij mij, maar soms stop ik ze bij de hamsters in de kooi.'' Pam liet de twee muizen in het kooitje bij de hamsters zitten, en vlug keek ze naar het hokje. ’’Leuk, we hebben nu ook diertjes!’’ zei ze met haar altijd zachte, maar nu ook vrolijke stem. Vanuit haar ooghoeken zag ze hoe Wendy een van de kussens die op het bed lag pakte en mikte op Pam’s hoofd. Die had blijkbaar niets door, tot het moment dat het kussen tegen haar hoofd aan klapte. Wendy sprong op en ging voor haar staan, terwijl Yui alleen maar toekeek naar hoe de twee tekeer gingen. Het meisje met de blauwe staarten stak haar tong uit naar Pam, die nog altijd op het bed zat. Pam trok een raar gezicht, en pakte het kussen op wat Wendy naar haar had toegegooid. Ze gooide het terug, en Yui zag het kussen net iets te langzaam voor ze opzij kon duiken. Het kussen smakte tegen haar gezicht, en even keek ze geschrokken naar de grond. Toen barstte ze in lachen uit en keek hoe Pam zich onder de dekens verstopte. ''I regret nothing!'' klonk het holle geluid van onder de dekens, al lachend natuurlijk. Yui pakte het kussen op en smeet het in een van de hoeken, om vervolgens op Pam’s bed te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wendy Marvell

Wendy Marvell
Info
» Posts : 13
Character

Character sheet
» Age: x Already 12
» Class: x Lower class
» Love interest: x Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a heartbreak... ღ



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Emptyza 8 jun 2013 - 22:32



Wendy Marvell


''It's over. We've all been sentenced to die.''

Voordat Wendy nog een kussen naar Pam's hoofd gesmeten had had het meisje het nog over een paar dieren die dus blijkbaar van haar waren. ''Dit zijn Henk en Kees.'' vervolgde het bruinharige meisje waarna ze een kooi met twee schattige hamsters erin. ''Dit zijn Twister en Pomme.'' vervolgde Pam met twee muizen in haar handen. ''ik hoop niet dat jullie bang zijn voor muizen, ze hebben namelijk geen kooi.'' lachte Pam vervolgens. ''Meestal zijn ze gewoon bij mij, maar soms stop ik ze bij de hamsters in de kooi.'' zei het meisje uiteindelijk maar. Oke Wendy wist het nu gewoon zeker dit meisje was super druk. ’’Leuk, we hebben nu ook diertjes!’’ vervolgde Yui vrolijk. Toen de kussen die Pam gooide uiteindelijk Yui raakte barstte Wendy zonder dat ze het wist in lachen uit naar Pam. Uiteindelijk draaide ze zich weer om naar Yui die ook aan het lachen was. "1, 2, 3!" Vervolgde Wendy waarna ze Yui's hand vastpakte en zich samen met Yui op Pam liet neervallen.

Slechte post i know :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}   {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} &  {{ WENDY }} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

{{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Room 004: It kind of feels like home again [Faye]
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» [Room 008] An empty room, I'm empty too. {RAITO YAGAMI}
» A hot afternoon in room 006 {Miku}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Dorms :: Girl Dorms-