WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
A hot afternoon in room 006 {Miku}


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 A hot afternoon in room 006 {Miku}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gumi Megpoid

avatar
Info
» Posts : 5
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: ~My place is the middle class!
» Love interest: ~If you love music and fruit too..



A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty
BerichtOnderwerp: A hot afternoon in room 006 {Miku}   A hot  afternoon in room 006 {Miku} Emptydi 4 jun 2013 - 4:53


Met haar tong uit haar mond probeerde een meisje met groen haar een poster op te hangen, maar liet steeds de punaises vallen. Het was Gumi. Gumi Mepoid om precies te zijn. Ze was terecht gekomen op het St.Montgomery college. Ze had zich ingeschreven voor een klas, had haar spulletjes naar de Girl dorms gesjouwd, en versierde nu haar hoekje in de met zon verlichte kamer. Het was een prachtige, warme dag met geen wolkje aan de lucht, en daarom had ze het raam opengezet. Met een lachje op haar gezicht gooide ze haar haar achterover, en keek tevreden naar de poster die keurig vastgeprikt zat. Gumi was niet gek op opruimen, maar inrichten vond ze altijd wel leuk. Ze had haar groen/gele mangalakens al op haar bed gelegd, en de dekens ingestopt. Er miste alleen wat. Ondanks het opgeschudde bedje, de groene gordijnen waar ze voor gespaard had, de poster en het plankje met het fairy-tail figuur erop aan de muur, miste er wat. Gumi liep rustig achteruit, en keek met een oog dicht naar haar kant van de dorm. Opeens wist ze het. Het saaie bruin van de randen op haar slaapplek, moest ook vrolijk gemaakt worden, en haar synthesizer en laptop met haar kleding erin moesten nog een plekje. Als Gumi ergens was, moest de boel blij gemaakt worden, dus dat ging ze ook in dit geval doen. Ze had al een idee met papier. Ze sprong al naar haar tas toe, tot ze schrok van de deur die open ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miku Hatsune

Miku Hatsune
Info
» Posts : 4
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle Class
» Love interest: -



A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A hot afternoon in room 006 {Miku}   A hot  afternoon in room 006 {Miku} Emptydi 4 jun 2013 - 5:34

Miku zat een beetje te denken hoe ze haar kamer zou moeten inrichten. Waar moest ze haar synthesizer doen? Of haar posters? Ze opende de deur van haar kamer en zag dat haar kamergenoot Gumi al bezig was. "Hey Gumi-beer, hoe gaat het met je? Ik zie dat je al bijna klaar bent. Kan je me misschien helpen zometeen?" Miku pakte haar laptop uit een doos en startte een programma op waarmee je je kamer kan indelen. Ze zat gefocust naar het scherm te kijken en hard na te denken. Waar zal ik mijn bed doen? Misschien in de hoek, of juist bij het raam? Gefrustreerd ging ze op een stoel zitten en begon Love Is War te neuriën. (https://www.youtube.com/watch?v=g1Dqb6uJ8WY) Ze had echt geen idee waar ze moest beginnen. Ze dacht dat je kamer indelen leuk was, nou, ze had het mooi mis. "Gumi, ben je al klaar? Ik heb echt geen idee hoe of waar ik moet beginnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gumi Megpoid

avatar
Info
» Posts : 5
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: ~My place is the middle class!
» Love interest: ~If you love music and fruit too..



A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A hot afternoon in room 006 {Miku}   A hot  afternoon in room 006 {Miku} Emptydi 4 jun 2013 - 6:32


Degene die in de deuropening stond was Miku Hatsune, Gumí's kamergenoot. "Hey Gumi-beer, hoe gaat het met je? Ik zie dat je al bijna klaar bent. Kan je me misschien helpen zometeen?" Zo te horen had ze een nickname verzonnen. Gumi ritste haar tas open, en haalde een etui tevoorschijn, met haar laptop, want een mens die een stem had van een computer, ging niet knippen en plakken als ze haast hadden. Nee, Gumi pakte haar laptop, zette haar speciale bril op, en begon door eerst de scanner door de kamer te laten gaan, haar hoek in te richten. ''Hoi familielidje!'' Ze drukte een paar toetsen in, en haalde het creatie menu erbij. ''Met mij gaat het prima hoor. Zo te zien ook met jou.'' Gumi hoorde op de achtergrond ook een computer schermpje openklappen, en er was ook geschuif op een stoel te horen. Miku zat ongeveer hetzelfde in elkaar als Gumi, doordat ze ook een synthesizer was, en deedt waarschijnlijk hetzelfde. Ook merkte ze zacht het deuntje van 'Love is war' op. "Gumi, ben je al klaar? Ik heb echt geen idee hoe of waar ik moet beginnen." Gumi antwoordde met een afwezige 'ja', en zette het apparaat op haar bed neer, om daarna naar Miku te toe te stappen. Ze had al eerder liedjes met deze Vocaloid gezongen, en kende haar gelukkig wel redelijk. Ze ging naast Miku staan, boog voorover, en keek door het 3D brillenglas naar het scherm. ''Ik zou beginnen met de muur, dan een kleedje en..'' Gumi stopte even, en wees naar de gordijnen. ''Je houdt toch wel van groen, hoop ik?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Miku Hatsune

Miku Hatsune
Info
» Posts : 4
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle Class
» Love interest: -



A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A hot afternoon in room 006 {Miku}   A hot  afternoon in room 006 {Miku} Emptywo 5 jun 2013 - 6:58

Gumi pakte haar laptop en etui uit een tas en zette een bril op. Ze liet de scanner door de kamer glijden voordat ze Miku terug groette. Ze tikte wat in op het toetsenbord en daarna beantwoordde ze Miku's vraag met : "Met mij gaat het prima hoor. Zo te zien ook met jou." Nadat Miku voor de tweede keer had gevraagd of ze haar kon helpen zei ze een beetje afwezig 'ja' maar liep wel naar haar kamergenoot toe. Gumi kwam naast Miku staan, boog een beetje voorover zodat ze op ongeveer dezelfde ooghoogte als Miku stond en adviseerde "Ik zou beginnen met de muur, dan een kleedje en..." Gumi stopte even met praten en wees naar de gordijnen. "Je houdt toch wel van groen, hoop ik?" vroeg ze aan Miku. Miku haalde haar schouders op. Ze vond alle kleuren eigenlijk wel mooi, maar turquoise vond ze wel het mooist. "Mij maakt het niet zoveel uit." Ze klonk een beetje afwezig want ze was heel druk bezig met bedenken welke kleur ze haar muur zou gaan verven. Natuurlijk wilde ze turquoise, maar dat zou misschien vloeken met het vele groen van Gumi. Miku besloot dat ze de muur een licht grijs zou gaan verven met muzieknoten en blokjes en letters in verschillende kleuren. Ze vroeg aan Gumi wat ze van haar idee vond. Na nog een poosje denken besloot ze haar bed in de hoek te zetten met haar bureau ertegen aan, waaraan ze haar liedjes kon bedenken. Aan de andere kant van haar bed was ze van plan om haar synthesizer te zetten, en haar elektrische gitaar met versterker. Gelukkig hoefde Miku zich geen zorgen te maken over haar vele setjes kleding, want die had ze allemaal opgeslagen in een klein apparaatje. Ze vertelde haar ideeën aan Gumi, hopend dat ze het ermee eens was. Dat zou veel werk worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A hot afternoon in room 006 {Miku}   A hot  afternoon in room 006 {Miku} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A hot afternoon in room 006 {Miku}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]
» {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» Room 004 ; It's okay ; Hayden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Dorms :: Girl Dorms-