WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Just my luck (LAXUS)


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just my luck (LAXUS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 4:44







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



'Gilbert doe dit,' 'Gilbert doe dat.' 'Beillschmidt let op' 'Doe niet Gil.' Argh hij werd er zo gek van. Konden ze gewoon niet allemaal een leuk leventje zoeken en hem zich stuk laten zuipen als hij het wou. Hij was een Beillschmidt Alcohol hoorde in zijn bloed maar natuurlijk mocht je wel weer niet drinken op die school waar Ludwig hem heen had gedwongen.

De albino zuchtte en trok zijn schooltas even recht. Hij liep richting het stadje, per toeval eigenlijk Hayden afgeschud. Sinds ze met elkaar om gingen was ze eigenlijk bijna elke minuut van de dag bij hem en hoewel hij haar echt heel erg mocht was een beetje prive tijd zo nu en dan aardig op prijs gesteld.

En daarom liep hij nu hier richting de eerste de beste bar die hij kon vinden en zodra hij deze in het zicht had schoot hij snel naar binnen. Leerlingen waren verboden om te gaan drinken en als ook maar een van de leidinggevende hem zag schoot hij zo weer terug naar zijn huis waar zijn broer hem zou afmaken. Maar Gil zou Gil niet zijn als hij nog een dag zonder een druppel bier zou gaan.

Er wachtte echter een niet zo'n vrolijke verassing op hem.. Hij herkende de blonde haren uit duizenden. En waarom zou hij ook niet. Recht voor hem aan de bar zat de man wiens leven hij ziek probeerde te maken. Al was het meeste van dat ziek maken onpersoonlijk, het was een docent wat wou hij anders. Maar Gil wist nu dat hij diep in de problemen zat want recht voor hem zat zijn eigen mentor Laxus Dreyar..



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 8:25

Langzaam betrad de lange blonde mage de wereld waar hij voorlopig nog in vast zat. Diep in zijn geest verachtte hij deze wereld, hij was veel liever thuis zijn eigen ding aan het doen samen met zijn team. Plus er waren meer dan genoeg mensen die hem een zwaar gevoel van ellende bezorgde. De ergste was nog zijn ex geliefde Hayden, de meid om wie hij nog altijd teveel gaf. Maar toch moest hij blijven, hij had de baan aangenomen en kon niet meer zomaar terugkrabbelen.
Met zijn handen in zijn zakken liep hij door de straten, door naar de plek waar hij gelukkig gewoon mocht komen en doen wat hij al een lange tijd te vaak deed. Zonder veel op zijn omgeving te letten liep hij de eerste de beste bar in en bestelde een biertje. Een beetje als een loner ging hij zitten en staarde naar de inhoud van zijn glas voor hij die in een klap achterover gooide. Plots viel zijn blik op een bekend gezicht, en niemand minder dan Gilbert Beillschmidt, een van zijn eigen studenten Langzaam zette hij zijn mok neer en keek de jongen strak aan. Veel leeftijdsverschil zat er niet tussen hem en alle leerlingen van zijn class. Maar vier jaar tussen hem en de witharige jongen tegenover hem. ''Beillschmidt...'' Klonk zijn stem koeltjes en hij ging volledig rechtop zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 8:39








Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



Gil trok even zijn wenkbrouw op starend naar de blonde man voor hem. Waren het andere omstandigheden, hadden ze langer de tijd gehad waren ze misschien wel vrienden geweest want wat is nou 4 jaar? Hij zuchtte even en glimlachte zacht zijn hand opstekend. "Dreyar." Begroette hij zijn docent en stapte naar de zorgvuldig gekozen barkruk zodat er een tussen hem en Laxus in zat. Twijfelend keek Gil naar zijn docent voor hij zijn hand op stak. "Cola." Sprak hij langzaam en knikte even naar het meisje achter de bar voor hij knipoogde als teken dat ze er zonder dat Laxus het zou zien maar een flinke lading bacardi door heen moest gooien.

Half verbaast keek de albino naar zijn docent en hij zuchtte even, bedankte het meisje en hief zijn glas richting Laxus voor hij het aan zijn mond zette en de bittere drank snel door zijn keel liet glijden. Ergens wist hij zeker dat Laxus zijn streek wel gemerkt had maar op dit moment was dat het laatste waar hij aan dacht. Nachtmerries, duizenden achter elkaar gleden weer door zijn hoofd en het enige wat hielp was zichzelf stuk zuipen en wegzakken in een dikke roes tot hij niets meer wist en zijn hoofd leeg was. Voor even dan.. want daarna begon het hele verhaal weer opnieuw. Verbannen en verlaten, voor dood achter gelaten. Wat een leuk lot had hij toch.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 8:49

De leerling die daar zat had waarschijnlijk de grootste hekel aan hem als dat het maar mogelijk was. Maar ook op zijn eigen manier kon hij hem niet uitstaan, en dat om meerdere redenen. Zijn wijsvinger volgde de rand van zijn glas terwijl een bijna onhoorbare zucht zijn mond verliet. ''Nog maar een biertje,'' zei hij langzaam en keek toe hoe een nieuw glas voor zijn neus verscheen. Hij wierp een scherpe blik op zijn leerling en schudde zijn hoofd. ''Ik had zo onderhand wel verwacht dat je wel beter wist dan dat te proberen in mijn bijzijn.'' Zei hij langzaam en keek Gilbert aan. Dat het tegen de regels was voor een leerling om te drinken wist hij maar het boeide hem nu even niet.
Zwijgend staarde hij weer naar zijn glas en goot het opnieuw moeiteloos naar binnen en zuchtte kort voor hij zijn hoofd op zijn hand liet leunen en zijn ogen sloot. ''Waar is trouwens je eeuwige gezelschap?'' Merkte hij op en hield de reactie van zijn leerling strak in de gaten, zoekend naar al de minste reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 22:37

De albino begon te grijnzen het glas helemaal achterover gooiend. "Je hebt me al vaak genoeg gesnapt tijdens toetsen. Ik zou niet verwachten dat je me nu niet zou opmerken meneer." De laatste woorden waren spottend maar niet te en hij glimlachte even zijn hand opstekend voor nog eentje. Al bedacht hij zich snel en schudde zijn hoofd het woord 'bier' over zijn lippen laten vloeien en achteruit zakkend.

Toen het meisje hem met een lachje de bittere drank had aangegeven glimlachte Gil en draaide zich naar Laxus de vraag die duidelijk over Hayden ging had hem even aan het denken gezet. "Ik heb mijn fangirl even achter me gelaten, wil niet dat zij van school word gestuurd door mijn awesomeheid." Hij begon even te lachen en nam een slok. "Zeg was het niet de bedoeling dat docenten het goede voorbeeld zetten voor leerlingen?" Gil grijnsde en gooide het glas leeg in zijn mond met een opgetrokken wenkbrouw naar Laxus kijkend. "Dreyar je raakt toch niet nu al dronken he." Hij begon te lachen en leunde op de bar kijkend naar de blonde man. "Achja de meeste kunnen nou eenmaal niet goed tegen drank" Gil had zich naar het meisje achter de bar gericht die moest blozen door Gil's intense blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 3 jun 2013 - 23:13

Laxus Dreyar schreef:

Hij rolde even met zijn ogen en keek hem aan. "Ik hoor alles in het lokaal en vaak ook het eind van de gang. Ik zou je aanraden gewoon te leren, scheelt een hoop." Antwoordde hij, niet eens ingaand op de toon van zijn leerling. Hij hield zijn ogen weer even strak op de jongen en trok een wenkbrauw op. Voor hij zijn blik weer op zijn glas richtte. "Je fangirl?" Klonk zijn stem spottend en hij schudde zijn hoofd. "Je bent nog hopelozer dan dat ik me voorstelde." Hij keek Gilbert weer aan en fronste. "Was het niet de bedoeling van leerlingen om zich aan de regels te houden?" Kaatste hij terug enrechtte even zijn rug voor hij de jongen weer strak aankeek en zijn ogen vernauwde even. "Wat geeft jou het idee dat ik dronken word na twee biertjes?" Zei hij langzaam en sprak elk woord duidelijk uit. "En ik kan prima tegen drank, ik train met de grootste alco van de guild." Zei hij en grijnsde langzaam, zijn idee ging nog erger tegen de regels in dan het maar kon. "How about a little match to test who can take the most?" Hij staarde zijn leerling aan en grinnikte even. "Of ben je te bang om te verliezen van mij?" Hij staarde de jongen uitdagend aan en wachtte op diens reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptywo 5 jun 2013 - 5:09







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



Let's watch this city burn
From the skylines on top of the world
'Til there's nothing left of her
Let's watch this city burn the world

"Ik heb wel betere dingen te doen dan te leren." De albino snoof even en nam nog een slok naar voren starend dit maal straal langs het meisje dat een beetje verbaasd van hem naar Laxus keek. De albino negeerde haar vragende ogen en draaide zich naar laxus zijn rode ogen diep en onpijlbaar. "Oh sorry, ik was vergeten dat ze jouw fuckbuddy was."

Met die woorden stond hij op en gooide een briefje over de toonbank, hij had geen zin om na te kijken hoe veel hij eigenlijk gaf en hij draaide zich om. "Ik zeg je wel Dreyar. Als jij ooit nog een stap bij haar in de buurt doet maak ik een heel mooi einde aan je zielige leventje. Niemand zal haar ooit nog pijn doen." Er lag diepe emotie in zijn stem en zonder om te kijken stampte hij naar de deur.

Iets deed hem echter meteen stoppen en de albino draaide zich om. "Is dat een uitdaging meneer de docent?" Gilbert draaide zich om en sloeg zijn handen over elkaar. "Wat krijg ik als ik win?" Hij snoof even terwijl hij terug liep naar de stoel, er op neer plofte en de blonde jongen aankeek. "No way dat jij van een Beillschmidt daat winnen. Mijn bloed is bier. Kesesese" Zijn lach schalde door de bar en hier en daar kijken een paar mensen op naar de twee.

The city looks so pretty do you want to burn it with me?



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 8 jun 2013 - 11:17


Veel mensen konden naar hem kijken en oordelen, maar er was teveel dat anderen niet wisten van hem. Het waren geheimen die hij alleen kende, een waarheid die hem voor zijn ogen bleef hangen. Er was een geheim dat hij maar met een persoon had gedeeld en dat zou zo blijven. Maar zijn laatste opmerking maakte hem toch kwaad, toch glimlachte hij. hoewel het maar een keer was gebeurd, vroeg hij zich af hoe hij het wist. Ze moest het hem wel verteld hebben, zoals hij de waarheid aan Sarah had verteld. Hij haalde even een hand door zijn haar. ''So what?'' Vroeg hij nog.

Bij de laatste opmerking stond hij op en staarde de jongen strak aan. ''Like you're gonna stop me if I do.'' Siste hij met een woedende blik in zijn ogen. ''En alsof jij haar nooit pijn zal doen.'' Hij lachtte even terwijl hij zijn ogen in die van de ander boorde. Hij was bij verre niet onder de indruk van de ander. Hij had daarvoor teveel meegemaakt, hij had een hoop fouten gemaakt maar het grootste deel was weer rechtgezet. Een ding kon dan niet rechtgezet worden maar daar zou hij zijn wraak wel voor krijgen.

Zijn uitdaging trok blijkbaar wel weer de aandacht van de leerling want hij draaide zich om. ''Wat zou het anders kunnen zijn, Leerling?'' antwoordde hij weer koeltjes. ''Geen idee, wat wil je als je wint?'' Daagde hij op een zachte toon en keek de jongen weer aan. Hij lachtte even. ''Onderschat Cana Alberona's training niet.'' Grijnsde hij kort en gebaarde het meisje achter de bar voor twee biertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 10 jun 2013 - 7:22







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.


'"
Gilbert begon te grijnzen en stapte op de man af maar zijn volgende woorden zorgde er voor dat vuur in zijn rode ogen schootl. "Onderschat mij niet Dreyar." Hij snoof en pakte het glas aan voor hij half weg keek. "Als ik win laat je Hayden alleen en verdwijn je van het St.Montgomery. Kom je nooit meer terug en ga je weer goochelaar spelen of wat je dan ook doet in je vrije tijd." Gil snoof en pakte het glas vast. "Als jij wint doe ik hetzelfde." Gilbert was zeker van zijn zaak, hij zou niet verliezen, hij kon niet verliezen er zou teveel op het spel staan. Hayden stond op het spel en hij zou haar nooit inde steek laten. Hij zou voor haar winnen en zou zo veel meer gevechten voor haar winnen, altijd voor haar was alles te winnen.

"Wie het eerste op de grond ligt verliest en rot op." Gil hief zijn glas en grijnste. "Mag het beste land winnen!" Riep hij lachend uit vergetnd dat niemand het wist maar ze zouden waarschijnlijk het nieteens opmerken. Hij sloeg het glas aan zijn mond en zoop hem in een keer leeg.[/color]



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyma 10 jun 2013 - 8:20


hij bleef de jongen aanstaren en begon te lachen. ''Misschien ben jij hier wel degene die mij onderschat jochie.'' antwoordde hij half dreigend omdat hij het eigenlijk wel zat begon te worden. Tegen wie dacht hij wel dat hij het had, hij was praktisch gezien de sterkste van zijn gehele guild. toch kneep hij zijn ogen tot spleetjes. ''Is goed, tis niet echt dat ik hier graag ben. Geloof me ik ben liever in fiore aan het werk dan dit saaie leventje lijden hier.'' antwoordde hij koeltjes, wetend dat als hij verloor hij haar een stuk minder zou zien. Maar misschien was het wel beter voor hem ook, hij moest haar gaan vergeten. Ze zou toch nooit meer naar hem komen dus de hoop die hij had was ijdel geweest.

''Zorg dan maar dat je stevig zit.'' Antwoordde hij en volgde het voorbeeld door in een klap zijn hele glas naar achteren te gooien en te gebaren voor twee nieuwe, waarna hij die van hem meteen naar achteren goot. Hij had genoeg wedstrijdjes met Cana gehouden die hij soms nog wel eens had gewonnen. Maar meestal vonden hun wedstrijdjes niet plaats in de guild maar in een random bar. Voornamelijk zodat als ze verloor het niet te erg was voor haar, en hij wilde ook niet dat de guild wist wat voor een alcolist hij zo nu en dan kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptydo 13 jun 2013 - 5:26







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



Hij snoof even en grijnsde zacht. Strak naar de blonde mage kijkend. "Mooi zo, weet je, ik kan je ook de vernedering besparen, ik help je zelfs met inpakken. Kijk hoe Awesome en vriendelijk ik ben." 'kesesesese.' Lachte hij er achter aan en rolde even met zijn ogen. "Weet je dat het eigenlijk best goor is." Sprak hij en wende zijn hoofd af. "Dat jij met iemand van 7 jaar jonger een relatie hebt gehad, al kan ik niet echt inzien wat ze in jou zag." Hij grijnsde zacht en hief nog even zijn hand op naar het barmeisje en leunde half over de bar heen. "Vul ons bij tot hij over zijn nek gaat." Sprak de albino lachend met zijn hoofd een beweging richting Laxus.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyzo 14 jul 2013 - 8:19

Laxus Dreyar


Hij was alles behalve onder de indruk van de jongen, hij had ergere mensen gekend. ''Geloof me, ik ben niet degene die gaat inpakken.'' Siste hij terug en leunde iets op de bar. ''En droom maar verder jochie, want dat zal alles zijn wat je kunt doen.'' Siste hij weer, maar bleef hem aanstaren. Toch haalde hij even ongeïnteresseerd zijn schouders op. ''Wat denk je met die opmerking te bereiken?'' Vroeg hij kalmpjes en lachtte. ''Geen idee, misschien moet je het aan haar vragen. Zij begon er namelijk mee,'' Hij kon het niet laten om te lachen terwijl hij nog een glas achterover goot. ''Weetje wat ik me afvraag? Waarom ben jij stom genoeg om mij te onderschatten?'' Hij gaf het lege glas een zetje zodat hij bijgevuld kon worden en zette zijn ellebogen op de bar.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptydo 25 jul 2013 - 0:41







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



Een koude lach schoot over zijn lippen en hij rolde heel even met zijn ogen. Hij stond op en viel in slaap met alcohol in zijn bloed, er was simpelweg geen mogelijkheid waarop hij niet zou winnen. Hij grijnsde zachtjes even. "We zullen wel zien wie er zijn spulletjes pakt." Mompelde hij en rolde even met zijn rode ogen. "Ik zal zeker heerlijk dromen." Grijnsde hij. "Elke avond met Hayden naast me." Hij leunde iets achterover en stak zijn glas in de lucht. " Trink, trink, Brüderlein trink, Laß doch die Sorgen zu Haus!" Schreeuwde hij lachend door de bar voor hij Laxus aankeek. "Ik zal het haar zeker vragen als ik jou in de grond gehakt heb." Zei hij grijnzend en schoof nog een glas achterover ondertussen de tel al half kwijt en hij leunde iet wat voorover. "Toch moet je me nog een ding zeggen Brüder.." Zei hij even honend voor zijn gezicht iets serieus werd. "Wat moet je zoveel met Mereth." Mompelde hij en keek schuin Laxus aan voor hij nog een glas aan zijn mond zette.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptydo 25 jul 2013 - 4:21

Laxus Dreyar


Hij trok zich niet veel aan van de jongere leerling, maar bleef hem aanstaren. Hij snoof toch even en rolde met zijn ogen maar bleef stil, niet ingaand op zijn opmerking. Toch werkte het hem op zijn zenuwen, maar hij wist ook wel dat Hayden alleen maar sliep bij hem en niks anders. Hij goot het glas zwijgend naar achteren en rolde met zijn ogen. ''Waar zijn we nu dat mee bezig?'' antwoordde hij en lachtte toch even kort maar fronste toch weer even.  ''Wat jij wil, boeit me eigenlijk toch niet zoveel meer.'' Antwoordde hij mompelend en staarde even naar zijn weer volle glas.  Hij keek hem afwachtend aan en goot zijn glas weer naar binnen en fronste bij zijn vraag. ''You've got a problem with that?''Antwoordde hij en staarde hem aan. ''Ik bedoel het gaat jou niet veel aan wat ik in mijn leven doe en met wie,'' vervolgde hij toch wel een beetje serieus.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptydo 25 jul 2013 - 4:28

[quote="Gilbert Beillschmidt"]






Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.



Gil staarde hem strak aan en negeerde zacht zijn woorden terwijl hij verder neuriede. "Andere obsessies vandaag de dag?" Mompelde hij rustig en dronk nog een glas leeg voor hij grijnzend over de bar leunde en zijn glas aan het meisje gaf voor hij zich omdraaide met een strakke blik zijn rode ogen bijna dodelijk. "As a matter of facts yes I do have a problem with that." Mompelde hij en ademde even diep in voor hij neerkeek. "Mereth is een van de belangrijkste personen in mijn leven al weet ze dat zelf helaas niet meer." Mompelde hij en sloot gepijnigd zijn ogen bedenkend wat hij haar allemaal aan had gedaan omdat hij zelf zo egoistisch was. "I just want her to be happy, happy with a person she can love and care about." Mompelde hij grommend en sloeg zijn vuist even op de bar toen het meisje niet opschoot. "You can't be that person." Mompelde hij en staarde voor zich uit het glas aanpakkend. "Neither could I." Hij zuchtte en sloot zijn ogen even voor hij het glas achterover sloeg.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptydo 25 jul 2013 - 7:38

Laxus Dreyar


Hij snoof even en schudde zijn hoofd even en grinnikte. Hij had nu al teveel op om er een beetje boos om te worden. ''Neuhh, geen obsessies voor mij.'' Antwoordde hij droogjes en rolde met zijn ogen. Hij goot het volgende glas leeg en rekte zich iets uit. Hij hield de jongen strak in de gaten en fronste bij zijn opmerking. ''Dan ben je ook echt een achterlijke.'' Antwoordde hij droogjes maar staarde hem nog steeds aan. ''En als ze zo belangrijk is, waarom staat ze er dan alleen voor?'' Vroeg hij een beetje bottig maar kon niet helemaal waarderen dat zijn leerling om haar gaf. Hij luisterde weer naar hem en goot nog een glas naar achteren en snoof. ''Then just let her go for god's sake.'' Bromde hij zacht en staarde even strak naar de bar. Maar de laatste woorden maakte hem toch wel iets boos en hij fronste. ''What makes you so certain that I can't be that person?'' siste hij half en goot het volgende glas naar binnen. ''I mean seriously, you don't even know me.'' Vervolgde hij zacht en zuchtte toch even. ''Hoewel je ongetwijfeld van mijn ex genoeg hebt gehoord uit het verleden.'' zijn stem klonk een beetje bot maar toch deed het hem pijn dat ze niet goed durfde te kijken naar wie hij was geworden.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptywo 31 jul 2013 - 8:38







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




Gil grinnikte heel even en keek hem schuin aan. "Obsessies zijn altijd leuk hoor." Zei hij grijnzend en speelde heel even met het ijzeren kruis om zijn nek voor hij schuin naar de blonde teacher naast hem keek. Met zijn ogen nog altijd op Laxus gooide hij nog een glas achterover en liet het met een grijns bijvullen. "Omdat ik problemen heb met een teacher die wel heel veel intresse in een leerling stopt?" Mompelde hij droogjes. "Weet niet hoe dat in jouw wereldje gaat maar hier is dat niet echt geaccepteerd." Mompelde hij en keek hem aan. "Ze staat er niet alleen voor." Mompelde hij niet wetend hoe vreselijk slecht eigenlijk met haar gesteld was. Strak staarde hij met zijn rode ogen naar de blonde man en snoof even. "Somebody needs to take care of her." Mompelde hij en nam een paar slokken. "Weet niet of je het door hebt gehad maar ze breng zichzelf aardig snel in de problemen." Mompelde Gilbert en rekte zich voor een seconde uit. "Kijk naar jezelf, je loopt je dood te zuipen met een leerling." Antwoordde hij droogjes en keek heel even de man aan. "You couldn't onderstand her you're not from this world, you're nothing like anyone who can save her from herself" Mompelde hij en keek hem even aan. "I know enough to onderstand that!" Siste hij grommend en nam nog een slok. "Jammer genoeg voor jou niet nee. Hayden isn't all bad." Mompelde hij even bot en staarde strak voor zich uit al voelde hij zich toch aardig licht in zijn hoofd worden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyvr 2 aug 2013 - 10:37

Laxus Dreyar


Hij negeerde Gilbert zijn eerste opmerking en rolde alleen even met zijn ogen. Zonder er op in te gaan goot hij het volgende glas leeg en zuchtte toch weer. Zijn ogen staarden naar Gilbert en hij trok een wenkbrauw op bij zijn woorden. ''Dan hou je dat probleem maar voor jezelf, het zijn jou zaken niet wat ik doe.'' Antwoordde hij met een licht botte toon. ''Alsof de regels hier mij nog iets interesseren. Ik ben opgegroeid op een plek waar iedereen schijt had aan de regels en het leven nam zoals het kwam.'' Antwoordde hij nog en goot het volgende glas naar achteren, ergens toch dankbaar dat hij vaak genoeg met Cana had zitten zuipen, anders had hij nu al onder de bar gelegen. hij knikte even half. ''Nee dat klopt, ze stat er niet alleen voor.'' Mompele hij en staarde even naar zijn net gevulde glas. Zijn ogen verschoten van nog behoorlijk rustig naar een lichte woede. ''There are more than enough people to take care of her now. En ja ik weet dat ze zichzelf in de problemen kan brengen maar denk je nu echt dat het me iets boeit?'' Antwoordde hij bot en staarde de duitser aan. ''Geloof me, als ik mezelf doodzuip doe ik dat niet in een miezerige plek zoals deze.'' Siste hij half en staarde hem aan bij zijn volgende opmerking om in de lach te schieten. ''You have no idea!'' Lachtte hij, wetend dat er nu best een hoop aandacht op hen gericht was. ''I know way more than you can imagine. I can understand her, cause she ain't from this world either.'' Hij bleef lachen en schudde zin hoofd. ''For twentyfour damn years I've lived, knowing the man that is her real father. And for thirteen years I've lived with her damned twinsister around.'' Hij keek Gilbert strak aan maar met een brede grijns op zijn gezicht. ''And you know nothing of me and surely not enough to understand anything.'' Vervolgde hij en staarde hem nog aan voor hij een volgend glas naar binnen goot. ''Ahw hield ze toch wel haar mond? Dat verbaasd me nu.'' Zijn toon werd sarcastisch en hij rolde met zijn ogen, nog altijd een grijns op zijn gezicht. ''Wait till you get to know her better, really you're better off hanging out with Sarah.'' Grijnsde hij en haalde een hand door zijn haar.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyvr 2 aug 2013 - 10:58







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




Gilbert grijnsde heel even zacht toen hij merkte dat zijn eerste woorden genegeerd werden en hij sloeg samen met Laxus het volgende glas achterover voor hij heel even zijn wenkbrauw optrok. "Er bestaan nog altijd dingen als hele leuke schoolhoofden." Mompelde hij heel even en keek schuin naar Laxus. "Schoolhoofden die jou toch al niet mochten nietwaar Dreyar?" Vroeg hij met een botte grijns en staarde hem aan. "Dan heb ik toch echt een ding te melden Dreyar, in deze wereld gleden regels waar je je wel aan moet houden. Dit is jouw wereld niet meer." Strak staarde Gilbert hem aan en snoof heel even. Zijn woorden lieten hem even zijn wenkbrauw optrekken. "Als ik haar aan jou over moest laten wel." Mompelde hij droog en sloeg nog een glas achterover. Toen hij de woedde in Laxus' ogen opmerkte trok hij even zijn wenkbrauw. "There are? I don't see them, heeft ze nu ook al onzichtbare vriendjes gecreëerd omdat niemand haar op deze godvergeten plek accepteert?" Mompelde hij bijna bezorgd maar keek op toen hij de duivelse blik zag. "Aha, dat is zeker een nog zieligere plek waar niemand je vindt, niet dat iemand het fijn zou vinden om jou te vinden. Ik bedoel look at yourself." Ja de alcohol steeg hem al naar zijn kop maar hij kon niets anders doen als een lach uitstoten en rolde met zijn ogen. Zijn volgende woorden lieten hem toch twijfelen en zijn lach maakte het niet beter. Terwijl de blonde idioot verder sprak werden zijn ogen langzaam groter en groter. "No she isn't" Mompelde hij zacht en schudde zijn hoofd. "She is from this world you idiot, her father is and her mother is. You can't lie to me you ass." Siste hij bijna maar zijn ogen schoten weer open. "She has no sister and especially not a twinsister, her father he.." Hij kwam niet helemaal meer uit zijn woorden en met grote ogen staarde Gilbert naar Laxus. "She's.." Hij kwam niet meer uit zijn woorden al wat hij kon doen was met grote ogen staren en zijn hoofd schudden terugkomend bij de realiteit toen Laxus verder sprak. "Even though it might be true that she's from your world still that doesn't mean that you can take care of her or protect her in any way!" Siste hij grommend en rolde heel even met zijn ogen. "Ze vertelde wel dat je een klootzak bent maar daar had ik haar niet voor nodig om daar achter te komen." Mompelde hij en staarde hem even aan. "Ah just shut up you idiot." Mompelde hij en wendde zich af nog een glas achterover gooiend. Vragen stapelde zich op in zijn hoofd. Nee het kon onmogelijk waar zijn. Ze was niet van Laxus' wereld. Ze was hier geboren, haar echte vader was de klootzak waardoor hij haar verlaten had. Hij had haar verlaten..



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 1:29

Laxus Dreyar


Hij lachtte even schamper om zijn woorden en haalde zijn schouders op. ''Like I give a damn.'' Mompelde hij en rolde met zijn ogen. ''Het boeit me niet of ze me mag of niet, ze zoekt het maar uit.'' Mompelde hij verder en staarde zijn leerling even aan voor hij met zijn ogen rolde. ''Regels zijn er om te breken  of te buigen naar je eigen hand,'' antwoordde hij en negeerde praktisch de houding van Gilbert. Hij snoof zelf even en fronste voor hij zijn hoofd schudde. ''Ohh nee dan heeft ze nog meer mensen die haar helpen.'' Antwoordde hij en staarde hem weer strak aan. Zijn volgende opmerking deed weer een vlaag van woede over hem heen komen. ''Just because you can't see them doesn't mean they aren't there. Cause no matter where she goes, they'll always be watching her.'' Antwoordde hij serieus en wist dat hij al teveel op had om eigenlijk het gesprek nog normaal te houden. ''Dat zeg ik toch net?'' Antwoordde hij en lachtte even kort. ''When I look at myself now, I only see a person that drank too much due to a fucked up life.'' antwoordde hij met een bijna te serieus gezicht maar schoot gewoon in de lach bij het zien van de groter wordende ogen van Gilbert. ''Ohh, hell she is.'' Grijnsde hij breed en schudde zijn hoofd. ''I ain't lying buddy. She might have grown up here but she does not belong here. She belongs in my world and with my guild.'' Antwoordde hij met een nog altijd brede grijns en hij lachte weer om zijn volgende opmerkingen. ''She has one named Cana Alberona, my drinking buddy. And her father is no-one less than Gildarts Clive, the biggest idiot living.'' Hij bleef breed grijnzen en schudde zijn hoofd. Hij bleef lachen zodra hij Gilbert aankeek en diens grote ogen zag. ''It is true, just face that. And it means I can. Cause we all take care of eachother. That includes me, and there's no way you can stop that.'' Zijn stem werd een beetje lager en hij staarde hem strak aan voor hij nog een glas naar binnen goot. ''Ach had niks minder van haar verwacht, en weetje het interesseert me niet echt meer.'' Mompelde hij weer en staarde even naar het glas in zijn handen voor hij weer lachtte. ''What? Can't handle the truth? I'd rather hang out with Sarah, at least she laughs a lot more.'' Antwoordde hij en keek Gilbert met een grijns aan, wetend dat hij daarin gewoon gelijk had.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 1:47







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




Heel even grijnsde hij zacht. "You should give a damn. It's your boss." Mompelde hij met een grijns en staarde strak naar Laxus. "Wat jij wil, Mereth zal het zeker een stuk rustiger hebben als jij oprot van deze verdomde plek." Mompelde hij en snoof heel even. "Kijk dat zeg ik normaal nou ook altijd, maar sommige regels zijn nou eenmaal regels die je niet kan veranderen, regels die nodig zijn om de orde te bewaren." Hij snoof even en keek strak naar Laxus. "Zie jij ze, ik niet, ik zie alleen maar jij en ik, en mij kan ze veel beter gebruiken." Siste hij en hij merkte vaagjes de woedde op in Laxus gezicht. "So she has stalkers? Great to be her then." Zijn woorden dreven ergens half heen en hij wist dat ze geen logica meer hadden maar het boeide hem niet meer. Al wat hem nu boeide was dat Laxus zijn poten van Mer vandaan moest houden. Hij begon te grijnzen en hief zijn glas half. "Then we are the same on that fact bruder, aber I'm fucking up my life a bit longer than you." Hij grijnsde heel even, ja er was een simpele rede waarom hij zo dronk. Elke nacht opnieuw zag hij ze, elke onschuldige ziel wiens leven hij had afgenomen. Elke ziel wie wraak kwam nemen op hem. Hij kon er simpelweg niet mee omgaan. Wist niet hoe hij ooit voor zijn zonden kon boeten. Hij was een land geboren om oorlog te voeren net als Roderich maar uiteindelijk waren zijn zonden te groot geworden. Uiteindelijk had hij zichzelf verloren. Een lach liet hem echter schuin opkijken. "She belongs here!" Siste hij vel tegen. "She belongs here with a normal human life in a normal human world and marry a normal human man who will give her the love she needs to go on. She'll have normal human children and live happy and normal. You can't steak her away from that. You can't break her future into pieces just because you think that she belongs in your assworld." Siste hij toch wetend dat hij veel te veel emotie had laten doordringen in zijn woorden. Zijn woorden deden hem snuiven en de namen deden hem niets. "A drunk like you and an idiot? You think that's good company for her!" Zijn stem schoot omhoog en hij stond op waardoor hij half wandelde en stapte naar Laxus toe zijn hand op diens schouder leggend. "I can stop that." Siste hij en hief zijn vuist half. "I can stop you from breathing and so I can stop you from taking her away from me." Siste hij grommend maar liet zijn hand weer even zakken. "You're just an horrible person you know that." Siste hij zacht en staarde Laxus aan. "Maybe Sarah smiles more but that just shows that Hayden is a lot more grown up. There is nothing to smile about in this shithole of a world. There's only death and pain and beer, a hell lot of beer." Met die woorden draaide hij zich naar het barmeisje en pakte nog een glas aan dat hij achterover smeet en weer in de barkruk neertiefde.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 3:07

Laxus Dreyar

Hij snoof weer en schudde zijn hoofd voor hij hem aankeek. ''Nope still don't give a damn.'' Antwoordde hij en lachtte. ''Denk je dat nu echt. we zullen wel zien wat er gebeurt.'' Mompelde hij maar en keek hem strak aan. ''Het zal wel, ik zie geen wanorde dus het boeit me echt geen ene reet.'' Antwoordde hij droogjes en rolde met zijn ogen. ''Ik hoef ze niet te zien om te weten dat ze naar me uitkijken, ik weet het gewoon.'' Antwoordde hij zacht sissend. ''Yeah you could consider some of them as stalkers. And be happy mine is not around.'' Antwoordde hij droogjes en goot het volgende glas leeg in zijn keel, de smaak al niet meer proevend. Hij rolde even met zijn ogen en haalde zijn schouders op. ''That's not my problem.'' Antwoordde hij en staarde hem strak aan. Hij hoefde niet te weten hoe en waarom van hem. Hij lachte weer bij Gilbert zijn woorden en schudde zijn hoofd. ''She does not belong her, nor with normal humans. Why would a mage want to stay here, forget who he is and why the fuck would they want to marry a normal human. How about you stop talking shit. She belongs in my world where she has her father and her sister. I ain't breaking her future I'm giving her a new one. One that she will feel safe and accepted in. And I don't think it, I know it for sure, I've seen the damn adoption papers I know I'm right.'' Hij snoof kwaad maar begon langzaam toch door zijn leerling heen te zien. ''You still care about her don't ya?'' Vroeg hij serieus en staarde Gilbert strak aan voor hij zijn schouders ophaalde. ''Well that drunk and an idiot are the strongest of our guild.'' Antwoordde hij en haalde even zijn schouders op. ''Still it's up to her to decide.'' mompe;de hij en lachte weer. ''I doubt you would want Dairy Tail at your damned ass. Cause where she goes is up to her. If she decides to come with me then tehre's nothing you can do to stop her. And even if you tried you'd have to handle me first.'' Zijn stem zakte weer iets weg en hij goot het volgende glas naar binnen. ''Think what you want to think of me.'' Mompelde hij en lachtte weer. ''You think so? Only you forget that Hayden lets herself get stuck in her past and Sarah doesn't. That makes Sarah more mature dispite her childlike behaviour. And above that Sarah hasn't fucked half of this school already. Do you dare to call that mature?'' Zijn ogen stonden nog wel kwaad maar ook werd hij een beetje moe van het gezeik. ''And there's more than enough to smile about, you only have to find it first.'' Mompelde hij en goot het volgende glas naar binnen en keek hem aan.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 6:50







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




Gil snoof heel even en staarde schuin naar Laxus. "You should give a damn if you want to keep your shitty job." Mompelde Gil maar grijnsde toch heel even zacht. Hij haalde zijn schouders op en rekte zich voor een seconde uit. "We zullen zien wie het laatst lacht nietwaar bruder." Mompelde hij en grijnsde nog heel even voor hij nog een glas achterover gooide. "So you also believe in her imaginary friends?" Vroeg hij en grinnikte even koud. "Dawh, you have your own personal stalker? Bet he makes you feel important." Mompelde hij grijnzend en had werkelijk waar geen idee meer hoe veel alcohol er nu al in zijn bloed zat. Hoe veel het dan ook was, er kon altijd meer bij er zou meer en meer bij kunnen tot hij zich doodzoop en zou sterven. Een perfecte dood wellicht. Overgoten in de drank. Al was er dan nog een klein probleem, hij kon niet sterven. Tenzij hij Ludwig zo ver kreeg om toch het land helemaal op zichzelf te nemen en dat was iets wat zijn bruder nooit zou doen. Dat wist Gil zelf dondersgoed. Gil grinnikte heel even en draaide zijn hoofd naar Laxus. "Wat dan wel?" Mompelde hij en grijnsde even zacht al betrok zijn blik meteen bij het horen van Laxus die tegen hem inging. "She lived her whole life her, off course she wants to stay in a world she feels save in." Mompelde hij en keek hem strak aan. "Just keep on believe that you're right, I know you're just lying in order to get her." Zijn stem werd langzaam aan niets meer als simpele onzin maar toch bleef hij de man aanstarend met zijn rode ogen wazig en niet helemaal meer op de realiteit gericht. "Yeah I care about her. I never cared more about a mortal being." Mompelde hij nu toch echt zijn mond voorbij pratend maar het deerde niet meer. Met emotie in zijn ogen wendde hij zich af naar de bar. "I just.." Hij schudde zijn hoofd. "I never thought I could protect her, with her coming to this school I thought I could but you're stealing her away from my protection." Mompelde hij zachtjes en slikte even. "I guess it is." Mompelde hij langzaam en schudde zijn hoofd. "She's stubborn." Mompelde hij langzaam brekend en zuchtte. "If she goes. Then atleast promise me to look after her. She needs someone to let her take a step back from time to time." Hij zuchtte even en keek met bijna gebroken ogen op naar Laxus. "She runs from one danger into the other, make sure she stays save, safer than I could keep her." Heel even beet hij op zijn onderlip, wie kon hij nou eigenlijk wel beschermen. Wie kon hij nou wel verzorgen en lief hebben. Old man Fritz, Ludwig, Mereth.. Ze hadden hem niet nodig. Gil reageerde niet meer op zijn woorden en speelde met zijn glas voor hij het achterover gooide en met een klap liet vallen. "You win Dreyar." Mompelde hij langzaam en kwam omhoog uit de barkruk. "Gooit het maar op de Beillschmidt rekening, ook dat van hem." Mompelde hij langzaam en stapte weg waardoor hij meteen zijn evenwicht verloor en op zijn bek ging. In stilte bleef hij heel even zo liggen starend naar het hout van de grond.



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 9:58

Laxus Dreyar

Hij schudde zijn hoofd en keek even naar het litteken op zijn onderarm en zuchtte. ''I still don't give a damn that that bitch is the one to decide about this fuckshit job.'' Mompelde hij en wreef er even over heen en voelde toch weer woede opkomen als hij terugdacht aan die avond. Hij haalde weer zijn schouders op en bleef naar zijn pols staren voor hij hem zuchtend weer omdraaide en naar Gilbert keek. ''If you call my guildmates imaginary friends then yes I believe in them.'' Antwoordde hij en sloot even zijn ogen. ''Nah, not really... It kind of bugs the crap out of me...'' Mompelde hij zacht en schudde zijn hoofd voor hij Gilbert weer aankeek. Hij bleef hem aanstaren bij de volgende vraag en haalde zijn schouders op zonder antwoord te geven op de vraag. Hij schudde even zijn hoofd en keek Gilbert serieus aan. ''What makes you think she feels safe here?'' Vroeg hij zacht en schudde even zijn hoofd en fronste. ''I'm not lying, because if I want her I can get her.'' Antwoordde hij zacht, half beseffend wat hij nu had gezegd. Langzaam haalde hij een hand door zijn haar en staarde even naar de bar. De woorden van zijn leerling deden hem fronsen en hij knikte. ''Well you have all the right to care about her, but give others a chance.'' Mompelde hij zacht en legde zijn arm op de bar en goot nog een glas naar binnen voor hij zijn hoofd op zijn arm legde en Gilbert serieus aankeek. ''You can still protect her and you know that. Cause I don't steal her away. I'm just giving her what she askes from me in return for all she has done.'' Mompelde hij en slikte even, wetend dat hij nu zelf ook tever ging. Hij knikte even en grinnikte zacht. ''Yeah I know she is, she just doesn't want to give up on me for some reason...'' Hij staarde naar de bar en slikte weer even voor hij verbaasd naar Gilbert keek. Hij knikte langzaam en trok zijn mondhoeken op. ''You can count on that. I'll take care of her, just like the rest of us.'' Antwoordde hij bijna warm en knikte weer. ''Don't worry, she'll be safe with me and her father even though that's an idiot.'' Hij glimlachte steeds normaler alsof dit een normaal gesprek was. Fronsend keek hij naar hem zodra de woorden zijn mond verlieten. ''I win what?'' Mompelde hij, half weer vergeten waar dit om was begonnen, maar op een vreemde manier wist hij wat hij wilde. Ja, hij hield nog van Hayden en dat zou hij altijd blijven doen, maar een ander meisje had zich een weg naar binnen gebaand bij hem. Hij graaide even in zijn zakken terwijl hij met zijn hoofd schudde naar het meisje achter de bar. Zonder eigenlijk te kijken hoeveel het was legde hij geld neer en stond wankel op. Hij fronste even zodra hij Gilbert zag neergaan en ging naast hem op zijn hurken zitten voor hij zich toch op een knie liet akken aangezien zijn balans compleet verwoest was. ''Hey buddy, no need to lie here on the floor, they got bed for that you know?'' Mompelde hij een beetje onzinnig en hees Gilbert half omhoog. ''But I got to thank you,'' Mompelde hij en keek hem even aan voor hij wegkeek. ''For making me realize what I really want.'' Ging hij verder en keek Gilbert weer aan voor hij zuchtte. ''I want her...'' Mompelde hij onduidelijk maar stak wel zijn hand uit om Gilbert weer omhoog te helpen.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Emptyza 3 aug 2013 - 10:16







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




De woorden van Laxus drongen langzaam in zijn dronken kop door. Misschien zat hij wel fout, misschien was Mereth beter af in de bescherming van anderen die om haar gaven, die ouder konden worden met haar en haar geluk konden geven dat Gilbert haar nooit zou kunnen geven. Langzaam slikte hij en kwam iets overeind steun zoekend op zijn handen terwijl hij naar de grond bleef staren. "Yeah, keep her save." Mompelde hij terwijl hij zijn blik weer recht probeerde te krijgen. De albino merkte wel dat Laxus naast hem zat maar reageerde niet helemaal. "You won the bet, I'm the first down. I'll leave her to your care, return home." Mompelde hij haast onverstaanbaar en kneep zijn ogen even samen voor de albino zacht begon te lachen om de woorden van de blonde mage naast hem. "I'd give up the world to have my bed right now." Mompelde hij en snoof even. "And to never wake up again." Langzaam keek hij verdwaast op toen hij omhoog getrokken werd en Laxus' woorden lieten zijn ogen even dichtglijden en hij grijnsde zwak. De laatste woorden van Laxus lieten hem zijn ogen zacht opentrekken en hij legde zijn hand langzaam op diens schouder zijn rode ogen recht in de donkere van Laxus hakend. "Then go get her bruder." Mompelde hij langzaam, of hij het nou vriendelijk bedoelde of gewoon het verschil tussen Laxus en Ludwig niet meer zag kon hij niet helemaal plaatsen maar langzaam kwam hij omhoog door Lax' arm en staarde de man aan. "Because if you wait too long she'll be gone, she's a pretty girl, won't stay alone for long anymore. I'm pretty sure that once you help her find herself others will see her beauty aswel and you'll have to fight for her hand." Mompelde hij een beetje afwezig maar toch serieus. "So get her heart while it doesn't belong to anyone. She'll need you." Mompelde hij zacht en keek hem recht aan voor hij zwak glimlachte. Het deed pijn om te zeggen, maar Laxus had gelijk, als zij werkelijk waar uit zijn wereld kwam, hoorde Mereth in die wereld en dan zag Gilbert haar liever met niemand anders als met Laxus voor wie hij toch wel sympathie had gekregen in dit vreemde maar goede gesprek.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Just my luck (LAXUS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just my luck (LAXUS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ai no Melody [LAXUS]
» Just class [Laxus]
» Never had a day like this [FIORE//FAIRYTAIL//LAXUS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Shopping Area-