WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Just class [Laxus]


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just class [Laxus]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptydo 25 jul 2013 - 4:28

Just class [Laxus] 54n
Yesterday i died,
tomorrow's bleeding


''BEEEP! BEEEP!! BEEEP!! was het geluid van de wekker galmde door de kamer van Drake en zijn kamer genoten. Zijn ogen gingen sloom open terwijl hij op zijn buik op bed lag. Een diepe zucht verliet zijn mond. Hij sloeg tegen het pokken ding maar net iets te hard, daardoor vloog het van zijn bureau en viel het kapot. Hij pakte zijn kussen en begroef zijn hoofd daar onder. Een kwellend gekreun in de trant van 'ik heb geen zin' kwam er onder het verenpak vandaan. Na 10 minuten kwam er weer beweging in en stapte hij gapend uit bed. Hij trok zijn boxer uit en stapte onder de douche. Toen hij klaar was afdrogen, kleren aan, haar doen en naar de klas. Hij had een zwart shirt aan met zwarte broek, grijs vest dat half op zijn hoofd hing. Zijn handen hingen in de gelubberde zakken terwijl hij met zijn rugzak door de gangen slenterde. Bij het eerstvolgende lokaal trapte hij de deur in en bleef met zijn been omhoog voor de klas staan. ''Morning Laxative!'' sprak de zwartharige jongen met ondeugende grijns. Hij kon voor zijn gevoel waarscheinlijk gelijk weer o9mkeren, al was Laxus een leraar die af en toe wel tegen een gebbetje kon. De klas lag in ieder geval wel in een deuk, zo leuk die woordgrapjes. Hij stond daar nog steeds met zijn been omhoog, hij hoopte dat Gilbert ook in de klas zat.




Tags: Laxus Words:Laxative Notes: Hi
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptydo 25 jul 2013 - 7:51

Laxus Dreyar


Zijn ogen stonden gericht op het werk voor hem en zuchtend streepte hij wat fouten antwoorden aan voor hij even in zijn ogen wreef en achteruit leunde. Hij was weer eens veel te lang bezig geweest en had te weinig geslapen. Hij had iedereen alweer aan het werk gezet en wierp stiekem even een blik op de eerste rij met een korte glimlach. Het was dan wel weer een zooitje in de klas aan het worden maar daar vond hij wel een oplossing voor. Langzaam stond hij op om een ronde te maken en te kijken waar iedereen was maar voetstappen deden hem opkijken en niet veel later vloog de deur open. Hij zuchtte bij de begroeting en draaide zich langzaam naar de deur. ''Ook goeiemorgen Burned...'' Mompelde hij droogjes en sloeg zijn armen over elkaar. ''wat brengt jou en je vrolijke humeur in mijn les?'' Vroeg hij en leunde tegen zijn bureau en keek de zwartharige jongen aan. Hij was nu niet echt in een slechte bui, en dat was maar goed ook. Langzaam hief hij zijn hand naar zijn leerlingen en keek om. ''okee dat is genoeg gelachen.'' Zei hij langzaam en zette zijn handen achter zich op tafel en keek Drake afwachtend aan.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyvr 26 jul 2013 - 9:57

Just class [Laxus] 54n
Yesterday i died,
tomorrow's bleeding


Drake lachte en zette zijn voet neer op de grond. Hij stak zijn handen in zijn zij, uitdagend als altijd. Laxus stond op het punt om zijn ronde te doen in de klas, zag Drake. Hij draaide zich om naar Drake, ''Ook goeiemorgen Burned...'' Drake sloeg zijn armen over elkaar. ''Ghehe'' lachte drake ondeugend. Hij maakte een gebaar met twee vingers bij zijn hoofd als begroeting. ''wat brengt jou en je vrolijke humeur in mijn les?'' Vroeg Laxus en hij leunde tegen zijn bureau aan. ''Nou, ik heb besloten om eens mijn rooster te bekijken. Handig die dingen, ik vind ze alleen wat saai, mister.'' Hij haalde een papier uit zijn zak ''okee dat is genoeg gelachen.'' Drake deed alsof hij het niet gehoord had. ''Ik heb het even opgevrolijkt.'' Het papier dat Drake voor zich hield was helemaal vol gekalkt met vreemd frutsel tekeningen waarvan de namen niet hoefde worden opgeschreven. ''Ik denk dat ik tekenles ga volgen. Ik heb de playboy als voorbeeld gebruikt, dat blad is dus te gebruiken voor meerdere dingen. Vandaar ook mijn humeur, Laxative. Wakker worden met goed uitzicht doet een jongen zoals mij altijd goed.'' sprak hij met een big smile. Drake stopte het weer terug en maakte toen opeens een soort vierkantje met zijn vingers en deed een oog geconcentreerd dicht terwijl hij het puntje van zijn tong uit stak. Voordat iemand er naar kon vragen, smeed hij de tas in de richting van een tafeltje waar hij op had gemikt. Hij werd tegen een rugleuning van de stoel geflikkerd die kletterde om. ''Tuchdown!'' Sprong Drake een gat in de lucht. Hij grinnikte en liep naar de plek waar hij wilde gaan zitten.



Tags: Laxus Words:Laxative Notes: Hi
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyvr 2 aug 2013 - 10:14

Laxus Dreyar


Hij wist nu even niet zo goed wat hij nu met hem aanmoest. Hij kon de laatste tijd wel wat meer grapjes hebben, hij kon überhaupt al meer hebben. Niet alleen omdat hij beter sliep maar ook omdat hij de dagen kon beginnen met een lach op zijn gezicht. Hij had iets om naar uit te kijken en dat was dan niet alleen de weekenden. Een lichte glimlach verscheen toch bijna op zijn gezicht, maar hij wist hem nog tegen te houden. De opmerking van Drake deed hem met zijn ogen rollen en hij schudde zijn hoofd. ''Ja soms is het wel eens slim om die dingen te gebruiken. Dan weet je ook waar je op tijd moet zijn.'' Antwoordde hij droogjes en de volgende opmerking van de leerling deed hem weer even fronsen. ''Juist ja,'' zei hij zuchtend en luisterde ,et een lichte frons naar zijn hele verhaal. ''Wat jij doet moet je zelf weten Burned.'' Antwoordde hij droogjes en duwde zich weg van de tafel. Hij volgde de tas zodra deze door de lucht vloog en rolde even met zijn ogen zodra de stoel omviel erdoor. ''Okee we weten nu wel dat je er bent Burned.'' Mompelde hij droogjes en ging maar weer op zijn stoel zitten. ''Ik hoop wel voor je dat je je boeken bij je hebt anders ben je toch echt voor niks je bed uit gekomen,'' vervolgde hij rustig en leunde achterover in zijn stoel. ''Pagina 121 opdrachten zeven tot en met twaalf moeten gemaakt worden. Je klasgenoten hebben al een voorsprong maar vanwege het feit dat jij te laat bent hebben ze iets meer de tijd om het te maken nu.'' Zei hij rustig en gaapte toch even.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyza 3 aug 2013 - 5:56

"Woedde straalde nog altijd in zijn ogen. De afgelopen dagen zeker was hij niet bij die ene les aanwezig geweest en nu moest hij er wel voor opdraaien. Montgomery had hem in zijn kraag gegrepen en nu dwong ze hem wel om naar de extra bijles te gaan waar normaal niemand aanwezig was. Al kon hij zo raden dat zij er wel zou zitten. Het was toch altijd stil en hij wist precies wat die twee zouden doen. Bovendien ze wisten dat hij het wist van hun dus waarom zouden ze het geheim houden in zijn aanwezigheid zoals ze bij ieder ander deden. De gangen waren niet lang genoeg en in stilte slenterde hij door richting Dreyar's lokaal. Eigenlijk alleen maar verdrietig dat hij Mereth niet had kunnen beschermen zeker wetend dat dit een vreselijk grote fout was die ze beging. In stilte klopte hij op de deur en stapte naar binnen meteen klaarde zijn pessimistische humeur iets op en hij grijnsde zacht Drake ziend. Hij grijnsde en stak zijn hand op. "Yo Drake." Mompelde hij voor hij schuin naar Laxus keek en zijn blik even uiterst serieus en net werd. Hij knikte zijn hoofd even voor hij schuin richting Drake's tafel liep om er naast neer te ploffen. "Sir Dreyar." Mompelde hij en keek het klaslokaal rond er achterkomend dat Mereth helemaal niet aanwezig was. Hij zuchtte heel even en gooide zijn tas half open voor hij Drake even aanstaarde en uiteindelijk zijn gezicht weer hief richting Laxus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyza 3 aug 2013 - 8:50




''Ja soms is het wel eens slim om die dingen te gebruiken. Dan weet je ook waar je op tijd moet zijn.'' Drake glimlachte. ''Wat jij doet moet je zelf weten Burned.'' Antwoordde hij droogjes. Drake lachte en zijn houding  sprak het bekende, 'dat doe ik toch al' Nadat Drake zijn plek had veroverd en was gaan zitten, had Laxus weer wat daar ver te zeggen. ''Okee we weten nu wel dat je er bent Burned.'' Drake keek knikkend de klas rond op zichzelf wijzend en naar Laxus. ''Dat jullie het even weten schorem.'' hij sloeg zijn voeten op tafel en keek Laxus nep serieus aan.  ''Ik hoop wel voor je dat je je boeken bij je hebt anders ben je toch echt voor niks je bed uit gekomen,'' Drake grinnikte. ''Ja, het verbaasd me dat ik ze nog kon vinden.'' Hij haalde boeken uit zijn tas die onder de vlekken en scheuren zaten. Zijn vader zou toch wel de borg betalen. ''Pagina 121 opdrachten zeven tot en met twaalf moeten gemaakt worden. Je klasgenoten hebben al een voorsprong maar vanwege het feit dat jij te laat bent hebben ze iets meer de tijd om het te maken nu.'' Drake blikte even naar Lax en toen naar zijn boek. De inhoud van het boek waren krabbels en tekeningen, niets dat leek op 'werk'. Hij lachte schaapachtig en wilde er net een smoes uitrollen toen er op de deur werd geklopt. Vanachter zijn hoofd geleund stak hij zijn vinger richting die deur. ''Bezoek.'' De gast die de deur opendeed liet zijn ogen ondeugend twinkelen. "Yo Drake." sprak Gilbert Beillschmidt. Drake gooide zijn handen en voeten in de lucht. "Gillie!!'' Door al zijn ledematen in de lucht te gooien, verloor de stoel zijn evenwicht. Hij kletterde achterover met een harde klap die door het hele lokaal te horen was. Het enige wat nog te zien was achter het bureau waren zijn lange stelten met zwarte sneakers. Een hard gekreun en gevloek kwam achter de tafel vandaan. Hij krabbelde overeind en wreef met een pijnlijk gezicht over zijn achterhoofd. Hij keek weer met zijn schaapachtige blik richting de klas. ''Dat was de bedoeling...'' probeerde hij nog tevergeefs. Gilbert kwam naast hem zitten en Drake ging weer normaal zitten. Toen de rust ietwat was terug gekeerd was, keek Drake lachend naar Gilbert. "'Hey bud, lang niet in de les gezien. Je hebt zeker niet de opdrachten af zodat ik ze over kan schrijven?'' hij wees naar het gene wat een schrift genoemd moest worden.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyza 3 aug 2013 - 11:41

Laxus Dreyar


Hij rolde even met zijn ogen bij Drake zijn laatste opmerking en schudde zijn hoofd. Voor een van de weinige keren kon hij dit gedrag hebben. Of op zijn minst voor de eerste keer dat hij dit accepteerde van een leerling. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht bij het horen van Drake's woorden en hij keek hem even aan. ''Dat is goed dan, dan mag je aan het werk net zoals de rest.'' Zei hij rustig en schoof zijn stoel iets naar achteren. Hij wilde een opmerking maken over Drake zijn boek maar geklop op de deur en Drake's stem deden hem opkijken. Hij liet de begroeting tussen de twee leerlingen even gaan. Hij knikte even naar Gilbert en ademde diep in. ''Ook jij bent te laat Beillschmidt, maar ga zitten.'' Zei hij rustig en wachtte ook even tot hij zat. ''Pagina 121 de opdrachten zeven tot en met twaalf.'' Herhaalde hij geduldig en keek even naar Drake en schudde zijn hoofd. ''Juist, dat was de bedoeling.'' Merkte hij droogjes op en zette zijn ellebogen even op tafel voor hij hun gesprek even volgde. ''Burned als je je huiswerk niet gemaakt hebt kun je het ook gewoon zeggen. Ik hoor namelijk iets meer in een klas dan je eigen docent.'' Zei hij rustig maar schudde weer even zijn hoofd. Hij hield zijn ogen even op de twee leerlingen, maar liet ze toch weer even door de klas glijden zonder een woord te zeggen.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Emptyzo 4 aug 2013 - 8:59

Gil haatte zichzelf half, ja ok hij had zijn toestemming gegeven aan Laxus maar had nooit gedacht dat Laxus echt er op uit zou gaan en Mereth voor zich zou winnen, Gil had eigenlijk gedacht dat hij net zulke dronken onzin praatte als Gil maar toch kon hij een zachte glimlach niet onderdrukken. Gil had Laxus bruder genoemd en dat was geen dronken fout geweest. Mereth zou veilig zijn in Laxus' handen en daar moest hij zich dan maar bij neerleggen. "Ich WeiBe." Mompelde hij met een glimlach richting Laxus en keek Drake even aan. "Wat mis ik?" Mompelde hij toen hij de kleine woordenwisseling tussen Drake en Laxus voor hij zijn boek gehoorzaam open sloeg op de aangegeven bladzijde. Hij zuchtte en keek even schuin op. "Jeah I know, it's been a few days." Mompelde hij langzaam en keek op naar Laxus voor hij zacht grinnikte. Met een boogje gooide Gil zijn schrift richting Laxus. "Heb de opdrachten al af plus vooruit gewerkt." Hij had toch niets te doen gehad behalve mokken. De albino glimlachte heel even en keek zijn docent aan. "Don't bother looking at it. When I make work I make it good." Mompelde hij naar zijn perfecte schrift starend. Tja, als iets moest dan deed hij het goed. Heel even zuchtte hij nog en staarde voor zich uit toch zijn rode ogen over Laxus glijdend. Tja, als iemand het dan wel verdiende om Mer's hand te hebben dan was het Laxus wel, iemand die haar kon beschermen van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Just class [Laxus] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just class [Laxus]   Just class [Laxus] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just class [Laxus]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ai no Melody [LAXUS]
» Just my luck (LAXUS)
» Never had a day like this [FIORE//FAIRYTAIL//LAXUS]
» Lower Class Aanmeldingstopic
» hoe meld ik me aan in een class?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Classes :: Middle Class-