WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptyma 10 jun 2013 - 5:07


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden keek naar de cijfers op de klok, pas sinds een tijd wist ze wat die inhielden. 01:32 gaf de klok aan en de puntjes tussen de cijfers knipperde.Even zuchtte het rood harige mensje en stond op vanuit haar bed om naar de kast te lopen en daar een dikke trui uit te pakken. Ze smeet hem naar haar bed en keek daarna naar de tering zooi in haar kast en smeet hem leeg op de grond, ze deed zo zachtjes mogelijk, niet dat ze dat was, Sarah en Faye waren toch weg. Waar boeide haar voor geen flikker en ze plofte neer op de grond en pakte een mandje war ergens dweilde over de grond en begon haar hipsters en strings er in te smijten en zette die voor de kast om het volgende mandje te pakken en die vol te smijten met haar BH's. Dat mandje stapelde ze op het andere mandje en begon met het opvouwen van haar kleding stukken.

Ze haatte het om nachtmerries te hebben maar nog meer als ze helemaal niet kon slapen, opnieuw zuchtte ze en krabbelde op om naar de radio te lopen en die aan te zetten met veel moeite. Erg veel van de electronica snapte ze hier niet. Ze begreep Überhaupt niet wat electronen waren. Het waren onzichtbare dingen, het enige onzichtbare dat ze kende was magie, het stroomde in haar wereld in iedereen, dieren, planten en alles wat leefde. De aarde bestond daar uit magie maar alleen de gene met het hart er voor, die er echt in geloofde konden het gebruiken. Ze sloeg een paar keer op de radio en zette hem daarna aan.

This is a story that I've never told
I gotta get this off my chest to let it go
I need to take back the light inside you stole
You're a criminal
And you steal like you're a pro

All the pain and the truth
I wear like a battle wound
So ashamed so confused, I was broken and bruised

Now I'm a warrior
Now I've got thicker skin
I'm a warrior
I'm stronger than ive ever been
And my armor, is made of steel, you cant get in
I'm a warrior
And you can never hurt me again

De stem van het meisje klonk zacht door de kamer terwijl ze naar de radio staarde en meteen weer uitzetten. Wie maakte die dingen of was het dat iedereen dingen hoorde die bij hun leven pastte, alles aan het kleine deel van het liedje wat ze hoorde kon ze zichzelf vinden. Hayden plofte weer op de grond naast de berg kleding en ging in stilte verder met opvouwen

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptyma 10 jun 2013 - 9:40

De blonde leraar sloot de deur van zijn eigen huis achter zich en begon zich met een zucht richting de dorms te begeven. Het was weer eens zijn taak voor een nachtelijke ronde. Alsof hij niks beters te doen had, als er iets was dat hij nodig had dan was het wel slaap. Hij begon maar aan de dorms van de jongens aangezien dara vaak de meeste problemen waren met het op tijd slapen. Hoewel het nu al half twee 's nachts was waren er vaak wel een aantal die niet sliepen of het licht aan hadden staan.
Vreemdgenoeg was het deze nacht stil, pas op de derde verdieping kwam hij een kamer tegen die hij moest waarschuwen, waarna het licht uitging. Hij hield totaal niet van deze rondes, vaak leek het alsof de leerlingen een groter hekel aan hem kregen, als dat nog niet zo was. De rest van de jongensdorm was rustig dus die kon hij weer achter zich laten. Maar al vanaf buiten kon hij zien dat er op meerdere kamers licht brandde in de meisjes dorm. Hij zuchtte even en liep ook daar binnen en klopte eerst op de deur voor hij ze opendeed. In de jongens dorm deed hij dat niet want voor hem maakte het niks uit, maar hij had nog wel iets van begrip. Zodra de lichten weer uitwaren sloot hij de deur weer en liep door de gangen heen. Soms kon hij nog wel gepraat horen maar dat maakte hem niks uit. Zolang het licht uit was vond hij het prima.
Toch bleef hij bij een bepaalde deur staan en klopte er ook weer op voor hij hem opendeed. ''Het is half twee in de nacht en mensen proberen te slapen.'' Zei hij zodra hij de deur open had gedaan en naar Hayden keek die op de grond zat. Zijn gezicht was een strakke lijn en er was niks vanaf te lezen. Eiegnlijk had hij helemaal geen zin om hier te staan, maar hij was weer eens de klos voor de rondes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptyma 10 jun 2013 - 9:47

Hayden de Payens schreef:

Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Ze zuchtte diep toen ze de klop op de deur hoorde en keek naar Laxus. 'Dat is zwaar klote voor ze, alsof het jou boeit' Wat hij zei boeide haar niet zo en ze ging rustig door met het opvouwen van de kleding die ze intussen bijna allemaal in stapels had. 'Bovendien wat wil je dat ik doe, braaf luister en in mijn bed ga liggen en als je de deur sluit gewoon verder ga want dat hoor je toch wel.' Ze trok haar wenkbrauw op en stond soepel op en plaatste de stapeltjes kleding in haar kast om de twee mandjes als laatste in haar kast te pleuren.

Ze liep naar haar bed en griste er chagrijnig haar trui van af die ze over haar hoofd heen trok en recht voor hem tegen de deur leunde. 'Dus wat zeg je er van jij loop gewoon rustig mij verder haatend door of we gaan hier een hele discussie hebben over het feit dat jij de leraar bent en ik de leerling? Niet dat dat veel nut heeft gezien ik niet zo een mak lammetje ben dat ja en amen zegt.' Ze glimlachtte even lief en zette haar elleboog tegen de deur en legde haar hoofd in haar handpalm

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptyma 10 jun 2013 - 10:13

Zijn ogen boorden zich diep in die van haar en hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde tegen de deurpost. ''Het boeit me wel degelijk iets want door dit gezeik moet ik mijn bed uit blijven.'' Antwoordde hij kortaf. ''En wat denk je nu zelf?'' Antwoordde hij weer en verschoof zijn voeten iets zodat hij wat beter stond. Hij keek even naar de puinbak aan de andere kant van de kamer en keek haar gewoon weer strak aan. Het interesseerde hem niet hoe ze zich nu gedroeg. ''Denk wat je wil denken, zeg wat je wil zeggen maar het blijft hetzelfde punt. Hier op deze school sta ik boven je. Wat je in de guild doet moet jij weten maar hier behoor je te luisteren.'' Siste hij kort. ''Bovendien kun je je dan wel zo opstellen, maar ik heb toch ook wel de andere trucjes om op terug te vallen.'' hij grijnsde even breed. ''En hatend? Verklaar dat eens.'' Hij bleef haar aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptyma 10 jun 2013 - 10:26

Hayden de Payens schreef:
Hayden de Payens schreef:

Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Geirriteerd trok ze de trui weer uit en vouwde die in de lucht op en smeet die in haar kast en trok het shirt wat een groot deel van haar buik ontblootte door het uittrekken van de trui. 'Tuurlijk jou trucjes zullen niet werken.' ze grinnikte even. Ze vond het wel geinig zijn slaap te verknallen, had Lightning morgen last van, Hij vitte toch altijd al op Gilbert dus daar maakte ze zich geen zorgen om. 'Ja, hatend, alsof je mij kan gaan vertellen dat jij iets anders dan haat voor mij voelt.' Ze leunde nog steeds met haar hoofd tegen de deur en keek hem strak aan.

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 0:05

Hij trok alleen maar even zijn wenkbrauw op en grijnsde. Hij zou niet meer onder de indruk zijn van haar. Hij bleef gewoon staan en rolde met zijn ogen. Hij ging niet eens in op haar eerste opmerking maar bleef haar aankijken. Toch lachtte hij even half spottend.''Als dat is wat jij denkt mag je dat blijven denken.'' Lachtte hij, wetend dat het niet waar was. Hij haatte haar niet, maar ze mocht het van hem wel denken, bleef ze misschien uit de buurt. ''Maar ach, het correcte antwoord had je geweten als je me zo goed kende als dat je beweerd.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 0:19

Hayden de Payens schreef:
Hayden de Payens schreef:
Hayden de Payens schreef:

Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Even zuchtte ze opnieuw geïrriteerd. 'Ben je nu klaar?' vroeg ze terwijl ze haar hand op de zijkant van de deur zette. 'Dan kan je je lekker gaat bezatten in een bar ofzo' deelde ze zachtjes mee om niet te veel mensen wakker te maken. Ze glimlachte even kort en pakte haar mobiel uit de kast en hield haar hand op de deur en scrolde door haar berichten en las er een paar door. Ze grinnikte op het berichtje van haar zusje en keek naar Laxus en lachte iets harder. Alsof dat ooit ging gebeuren, ze was al een vreselijke bitch voor hem geweest dus ze wilde nu niet ineens aardig gaan doen ook al hield ze nog steeds wel een beetje van hem, ze kon nooit zo goed stoppen met het houden van mensen waar ze ooit van had gehouden. Niet dat eht zo was dat ze opnieuw iets met hem zou willen Gilbert was veel leuker en maar 3 jaar ouder in plaats van 7. 'Maar gezien je mij blijkbaar wel goed kent weetje hoe eigenwijs ik ben' ze tilte haar hoofd een klein stukje en stak haar Mobiel in haar broekzak.

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 3:46

Hij lachtte even en schudde zijn hoofd. ''nah, ga binnnkort wel weer met Cana zuipen, dat is een heel stuk leuker.'' hij grijnsde even breed. ''Tenzij ik haar weer naar huis moet slepen. Maar goed daar zijn vrienden voor. Niet dat je daar veel ervaring mee zal hebben.'' hij grinnikte even bij de herinnering aan het laatste wedstrijdje en schudde zijn hoofd. ''Oh ja dat weet ik, maar ik hou dit langer vol dan jij.'' Hij grijnsde uitdagend en verwisselde even van voet om op te leunen. Hij kon net zo goed blijven staan aangezien hij toch niet meer zou slapen deze nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 4:00

Hayden glimlachte vrolijk terwijl ze naar zijn uitdrukkingloze gezicht keek. 'Ik heb betere vrienden dan jij ooit zal krijgen,' ze glimlachte ze zou Drake en Gilbert nooit kwijt willen. 'Kijk naar Freed dat is iemand die jij als vriend hebt' Even grinnikte ze om Freed die gewoon overduidelijk op Laxus viel, ze wist dat hij er een hekel aan had als ze dat opbracht. 'Koffie?' zei ze uitdagend uit zijn uitnodiging tot wedstrijdje volhouder. ze liep naar de andere kant van de kamer en zette er een kopje onder en liet hem vollopen met koffie en keek naar hem wachtend op zijn antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 4:17

hij fronste en begon weer te lachen. ''En je noemt dat vrienden.'' Spotte hij en bleef haar aanstaren. Bij haar volgende opmerking werd hij wel weer kwaad maar liet het niet merken. Hij begon weer te lachen. ''Ach ik duik ten minste niet met mijn vrienden in bed, of met de hele school.'' Hij grijnsde even en haalde zijn schouders even op. ''Moet jij weten, heb geen koffie nodig om wakker te blijven.'' Hij sloeg zijn armen weer over elkaar en de uitdagende blik verdween niet uit zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 5:12


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden keek naar hem en wilde hem het liefste een klap voor zijn kop verkopen maar telde even zachtjes tot 10 en pakte haar beker weer op en trok een stoel achter zich aan en zette die voor de deur en plofte op de stoel en legde haar benen tegen de deurklink. en nam een slokje van haar koffie. 'Doe niet zo jaloers joh,' zei ze met een glimlachje. 'Alsof het jou kan boeien wat ik doe, Maar je houd je bek over Gilbert & Drake. Ze zijn betere mensen dan jij in hun kan zien.' Haar stem klonk fel, je kon een hoop over haar en tegen haar zeggen dat haar later wel afbrak maar je moest je bek houden over haar vrienden.

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 6:54

Hij lachtte heel even en keek haar fronsend aan. ''Wat jaloers, ik? Nee ik stelde alleen een feit vast wat niet te missen is.'' Antwoordde hij en lachtte weer. Jaloers was hij al niet meer, het werd voor hem tijd om ook zijn verleden met haar achter zich te laten. Gevoelens of niet, er waren heus meer meiden op de wereld dan alleen zij. Even haalde zijn schouders op. ''Ik zie alleen wat zij mij tonen dus tja, zegt genoeg nietwaar?'' Hij lachtte weer even en schudde zijn hoofd. Hij keek haar daarna weer strak aan en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 7:15

Hayden de Payens schreef:

Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden stond direct op en balde haar vuisten terwijl ze voor hem stond. 'Durf dat nog een keer te zeggen, Scarry' zei ze fel 'Jij hebt absoluut geen recht van spreken, jij bent net zo een slet als ik.' haar stem sloeg over van woede. Ze wist dat dit geen zin had want hij zou haar toch alleen maar uitlachen. Awh ze kon hem nu echt wel de nek omdraaien, hij kon zo een eikel zijn. Het was niet dat ze zelf niet wist dat ze een slet was hij had het niet ook nog even hoeven zeggen. Ze voelde zich er al slecht over, niet dat het erger kon, ze voelde zich al een paar jaar nutteloos en waardeloos.

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 7:24



M E R E T H
"I'm a monster if that means I'm misunderstood, I'm a traitor if that means I've turned on myself"

"Mam?" Haar stem was zacht en ze zocht in het donker rond naar het lichtknopje. "Mama waar ben je?" Ze hoorde iets druppelen, had haar moeder de kraan open laten staan toen ze zichzelf ging wassen na het gevecht met pappa? Haar bruine lokjes dansde met elke stap van het kleine meisje naast haar lichaam. Was dat.. water? Waar stapte ze in. Ze voelde even met haar tenen, het was warm, was haar mama in slaap gevallen in het bad? Ze probeerde te knipperen te wennen aan de duisternis maar het lukte niet. Ze zocht rond met haar handen langs de muur die ook vochtig was en ze vond het lichtknopje. Ze ging op haar tenen staan en drukte het knopje aan maar verloor haar evenwicht en de grond was sneller bij haar dan ze had gedacht. Geschrokken draaide ze haar hoofd nog om voor ze de grond raakte en voor haar amberen ogen zag ze waar de vocht vandaan was gekomen, het was geen water, het was puur rood bloed van het druppelende lijk dat aan het plafond hing, haar moeder..

Ze onderdrukte een gil en schoot overeind, haar ogen doodsbang en wijd opengesperd. Snel staarde ze naast haar aan de andere kant van de kamer lagen Aeris en Abigail nog diep in slaap. Langzaam kwam ze overeind badend in het zweet ze moest uit haar kamer ook al zou ze waarschijnlijk meteen betrapt worden, het boeide haar niet ze moest de kamer uit voor de nachtmerries haar hoofd opnieuw zouden overnemen. Hoe durfde ze ooit te denken dat haar moeder dood was, haar moeder had haar in de steek gelaten meer niet.

Ze sloop de deur uit en haalde even adem terwijl ze die zacht achter zich sloot. Maar meteen wist ze dat ze net zo goed weg kon gaan. De deur een aantal kamers verdop stond wagewijd open en ze herkende half degene die in de deuropening stond. Haar teacher, meteen gleed er een blos over haar wangen, zich herinnerend hoe ze zich had gevoeld samen met hem in dat lokaal misschien, 3 dagen terug? Mer had hem niet meer willen aankijken sinds die dag te bang dat de gevoelens die ze leek te hebben nog sterker werden. Maar hij had nu ongetwijfeld haar deur al gehoord en ze besloot dus om even te gapen en langzaam die kant op te gaan hoe stom ze ook kon zijn. Ze deed het toch. Er was op een of andere manier een aantrekkingskracht naar de blonde docent.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 7:46

Normale mensen zouden waarschijnlijk niet op zijn plek willen staan tegenover haar,, maar hij nam het risico. Langzaam boog hij zich naar haar toe. ''Wat nog eens zeggen? Dat ik simpelweg een feit vaststelde?'' Hij lachtte even en schudde langzaam zijn hoofd weer. Alleen het feit dat ze hem nu begon aan te spreken op dat litteken maakte hem kwaad. ''Ik heb al het recht van spreken, want in tegenstelling tot wat je beweerd ben ik geen slet. Voor mij bleef het bij een keer.'' Hij staarde haar strak aan, wetend dat hij daar met een stalen gezicht stond te liegen. Dat hij het niet helemaal aan had gekund om haar te verliezen en daardoor het aantal keren had vergroot ging haar geen moer aan.

Iets verder weg hoorde hij een deur openen en sluiten en hij fronste even. Voetstappen in hen richting ontgingen aan zijn gehoor niet. Maar hij zette geen stap weg van zijn plek en hield zijn ogen op Hayden tot hij een gaap hoorde. Langzaam keek hij op om Mereth daar te zien staan. ''Jackson, het is te laat om door de gangen te struinen. Die regels gelden voor iedereen.'' Zei hij een stuk rustiger en trok onopvallend even zijn mondhoek iets op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 8:09

Hayden de Payens schreef:
Hayden de Payens schreef:

Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden balde haar vuisten stevig en keek hem woedend aan. 'Geloof je het zelf?' Hij maakt haar boos met die woorden, heel erg boos ze onderdrukte de neiging om hem nu een klap in zijn gezicht te geven. 'Ga lekker met je persoonlijke masseuse spelen' zei ze bot terwijl ze hem aanstaarde 'Voor ik je echt een klap verkoop, hoerenloper' zei ze zacht dat hij het zou horen. ze pakte de deur weer vast

Laxus ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 8:19

Mereth Jackson schreef:


M E R E T H
"I'm a monster if that means I'm misunderstood, I'm a traitor if that means I've turned on myself"

[i]Nogsteeds half slaapdronken staarde ze uit haar donkere ogen. Ze ving het glimlachje op van Laxus en automatisch gleed een glimlach over haar lippen. "Sorry meneer." Haar stem was zacht en ze ontweek nog even zijn ogen, 004 wat deed hij eigenlijk bij de dorm van Hayden, Faye en Sarah? Ze stapte naar voren om net het woordje 'persoonlijke maseuse' te horen ze bleef stokstijf stil staan en een bijna gevaarlijke blik gleed over haar lippen terwijl ze snoof en haar handen over elkaar sloeg. Hayden zei er nog wat achteraan maar ze begreep niet wat het kon zijn toch voelde ze een spanning in haar gehele lichaam. Ze had zin om vol tegen Hayden in te gaan, ze had zin om haar helemaal verrot te schelden maar ze hielt haar mond en snoof even wijzelijk een stapje naar achteren makend en met haar donkere ogen strak naar Hayden starend. "Moet jij zeggen." Siste ze zacht. O ja ze herinerde zich verhalen die in de upperclass speelde over haar. "Sletje." Siste ze zacht terwijl haar nagels zich in haar eigen armen drukte woede onderdrukkend. Hoe durfde zo'n misselijkmakend persoon als Hayden zo over haar te spreken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 8:28

Hij lachtte even zacht bij het zien van haar woede. ''Ja dat geloof ik zelf, ben er toch echt zelf bij geweest.'' Antwoordde hij koeltjes en keek weer schuin naar achteren. ''En in tegenstelling tot jou speel ik niet met anderen,'' kaatste hij terug en schoot in de lach. ''Oke dus ik ben van slet gepromoveerd tot hoerenloper, interessant.'' Merkte hij op en grinnikte rustig door. hij wierp ene blik op Mereth en fronste even bij het horen van haar woorden. Heel langzaam pakte hij Mereth haar arm en trok haar achter zijn rug, wetend dat hayden dit niet ging accepteren. Ze had precies de verkeerde woorden gekozen, zelfs het woord wat hij nog niet eens letterijk had uitgesproken. Hij stopte met het leunen tegen de deurpost en staarde Hayden nu strak aan, wachtend op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 8:41


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden keek naar laxus en speelde ongewillig met haar handen terwijl ze haar best deed niet te gaan uithalen want daar schoot ze weinig mee op. 'Lieve schat, ik ben niet zo laag gezonken als jij, ik zie ze niet als speelgoed. Kan jij nog wat van leren' gromde ze er als laatste achteraan. tot ze Mereth hoorde waarna Laxus haar achter zich trok. 'Laxus laat haar, ze zoekt zelf ruzie met mij' zei ze bot maar speels. Dit kon nog wel is leuk woorden ze legde haar tong even tussen haar tanden en haar bovenlip zen grijnsde daarna. 'Heeft het jankenbalkje haar moed gevonden?' Dat kreng zou niet te weten krijgen dat die woorden haar eigenlijk pijn deden, meer dan 100 messteken. 'Kansõ'
zei het meisje grijnzend waarna ze in haar Black wing armor stond en met een schuin hoofd naar Laxus keek. 'Give me that bitch' ze glimlachte vals en keek naar het meisje wat haar net nog zo stoer had uit gemaakt voor slet

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 8:50



M E R E T H
"I'm a monster if that means I'm misunderstood, I'm a traitor if that means I've turned on myself"

Alles liep anders dan ze eigenlijk verwacht had en toen ze de sterke armen van Laxus voelde die haar vast pakte en ze merkte hoe ze achter hem geschoven werd besefte ze zich pas goed wat ze fout had gedaan en hoe stom ze was geweest om woroden te missen. Want de albino had gesproken over hoe ze nooit zo mochten spreken over Hayden de Payens.

Haar hand gleed over Laxus' rug terwijl ze nog een stap achteruit zette, de woorden van Hayden horend. Aan de ene kant wou ze wegrennen onder haar deken schuilen maar het was te laat, veel te laat en het zou nu het moment zijn om eindelijk eens sterk te zijn.

Haar hand lag nog op zijn rug maar ze stapte half naast Laxus. "You want me.." Flusiterde ze zacht haar blik dodelijk. "Come and get me." Ze voelde zich lang niet zo zelfverzekerd als ze er uit zag maar ze wist dat ze Hayden niet over zich heen kon laten lopen. Ze stapte in haar pyjama verder naast Laxus en haar hand viel van zijn rug. "Gebruik je wapens, gebruik je woordne, doe wat je niet laten kan, de waarheid blijft toch altijd bovenaan staan." Ze snoof en staarde Hayden recht aan zonder enig emotie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 9:17

hij schudde zijn hoofd. ''Je luistert ook niet, jij bent hier degene die altijd maar met anderen speelt.'' siste hij terug
Langzaam schudde hij zijn hoofd. ''Nee.'' Antwoordde hij ferm en hield het meisje achter hem in de gaten. Als er iemand wist dat je een boze Hayden niet moest onderschatten was hij het wel en hij liet niet gebeuren dat iemand die zich niet tegen haar kon verdedigen zich zou laten verwonden. Hij voelde even een hand op zijn rug en hij keek kort achter zich.
Hij hoorde Mereth haar woorden en kon zowel haar als zichzelf voor zijn kop slaan. Het laatste wat je nu moest doen was het vuur opstoken, dan zouden de dorms aan puin liggen. Hij schudde zijn hoofd en pakte Mereth haar arm weer vast en trok haar naar achteren. ''Zo is het wel weer genoeg.'' Het was tegen beide gericht maar hij keek ze geen van beide aan. ''En dat geld ook voor jou Hayden.'' Siste hij en keek haar langzaam aan. ''Een tegenover jou is ze praktisch weerloos en twee Gramps vermoord je als hij hoort dat je een weerloos iemand aanvalt om een woord.'' Zei hij maar ging er wel weer tussen staan. ''Bovendien hebben we ook Vyndi die ons vermoord als de dorm aan puin gaat.'' Hij zuchtte even en keek haar aan voor hij even diep ademhaalde. ''Ben je vergeten dat je me ooit vertelde dat je nooit een weerloos iemand zou aanvallen, wat er ook aan de hand was?'' Vroeg hij zacht en bleef haar aankijken. Maar Mereth liet hij echter niet los, hij wilde niet het risico nemen dat zij het weer zou uitlokken mocht dit goed gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 9:31


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden keek fel naar het meisje en hield haar zwaard goed vast en duwde haar het liefste nu tegen een muur en zette dat zwaard op haar strot en haar gevraagt het te herhalen. Even glimlachte ze weer vals voor ze naar zijn woorden luisterde en keek aankeek. 'True, true.. Het is een weerloos kind wiens nek makkelijker te breken is dan zij denkt.' Zei ze waarschuwend naar dat kind. Voor ze terug Requipte maar een verkeerde blik van dat meisje en er zou een zwaard op haar keel staan en zelfs Laxus zou haar niet kunnen redden van de dood dan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 9:54




M E R E T H
"I'm a monster if that means I'm misunderstood, I'm a traitor if that means I've turned on myself"

Ze voelde zich net een klein kind toen ze weer achter zijn brede rug werd geplaatst en ze onderdrukte de kinderachtige neiging om een pruillip op te zetten en haar armen over elkaar heen te slaan. Ze beet op haar onderlip een opmerking over het 'weerloos' onderdrukkend, waarom werd ze uiteindelijk toch altijd weer onderschat. Ok, ze maakte geen schein van kans misschien tegenover Hayden maar toch, ze kon zichzelf nog wel verdedigen. Ze snoof op Hayden's woorden en gooide nu echt haar armen over elkaar, slaap had ze al niet meer, het enige wat ze nu nog voelde was een leeg pissig gevoel in haar maag. Die tot overmaat van ramp ook nog eens begon te knorren. Haar strakke houding vervaagde en ze legde haar hand op haar buik smekend dat geen van de twee het had gehoord, er werd hier een halve oorlog voorkomen en haar maag hat trek in voedsel. Wat een actie..


-Mer is te random

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 10:46

Even haalde hij opgelucht adem zodra hij zag dat Hayden iets kalmeerde en zich terugtrok. Dat scheelde in ieder geval voorlopig nog een oorlog binnen de dorms. en ze bleven nu ook heel. Hij haalde even een hand door zijn haar en keek van de een naar de ander voor hij toch een zacht gerommel hoorde en grinnikte. Hij keek Mereth even aan en trok een wenkbrauw op. hij opende even zijn mond om iets te zeggen maar besefte dat Hayden daar ook gewoon nog stond. Zij hoefde niet te doen dat hij gerust wel aardig kon zijn, ze verdiende het niet meer. Hij leunde maar weer tegen de deurpost en gaapte even. Niet dat hij nu echt moe was, hij kon nog doorgaan met wat hij deed. Maar als hij dat deed was hij in no-time weer helemaal kapot. hij liet zijn hoofd even tegen de deurpost zakken en sloot zijn ogen.

jullie doen het er maar mee weet echt niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Emptydi 11 jun 2013 - 10:49


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.


Hayden keek naar het meisje en zuchtte diep tot ze het gerommel in haar buik hoorde, ze wist wat het was om honger te hebben. Ze draaide zich om en liep de kamer in en klom over een hoop rotzooi om een kast open te trekken en een doos prins koekjes uit Faye haar vooraad te pakken en smeet die hard naar Mereth haar kop en grijnsde. Honger was iets wat ze niemand gunde zelfs niet dat meisje. Hayden gooide de kast dicht en gooide er weer spullen overheen en liep naar de overkant van de grijze lijn die ze met ductape had gemaakt en je kon duidelijk zien dat Faye en Sarah aan de rotzooi kant sliepen en Hayden haar deel opgeruimd hield.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}
» There is no time to step back and think again {SNOW}
» Room 004 ; It's okay ; Hayden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Dorms :: Girl Dorms-