WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
FFXIII Storyline


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 FFXIII Storyline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 3:55

Als we er een lopend verhaaltje van hebben gemaakt, zal ik deze eerste post daarin veranderen. Voor nu lijkt het me handig om dit even hier te plaatsen, zodat iedereen die mee doet ook goed kan zien wat mensen bespreken en wat de ideetjes zijn. Dan komen we er met z'n allen wel uit.

Dit was ongeveer wat we tot nu toe hadden;

* Iedereen is in Bodhum voor de jaarlijkse vuurwerkshow.
* Serah ontdekt dat de Pulse Vestige open is en gaat op onderzoek uit. Misschien dat er iets is waardoor ze er echt heen 'getrokken' wordt.
* Lightning en Snow hebben zo'n idee waar ze uithangt en gaan naar de vestige.
* Als ze daar aankomen loopt Snow zonder er verder bij na te denken dat ding binnen.
* Nora ziet dit en wil hem waarschuwen dat het daar gevaarlijk is en dat hij er uit de buurt moet blijven, rent een eindje achter hem aan.
* Hope blijft buiten wachten zoals hem is opgedragen, maar als ze een schreeuw horen, rennen hij en Light naar binnen.
* Snow en Nora worden aangevallen door Cieth, maar zijn te ver weg voor Hope en Light om in te kunnen grijpen.
* Nora gaat dood.
* Hope en Light volgen Snow, waardoor ze uitkomen bij Serah.
* Waarna ze uitkomen bij de fal'Cie in een poging iets los te krijgen over Serah's focus.
* Ze worden zelf l'Cie gemaakt, maar de omgeving heeft dit niet door en dus kunnen ze, als ze hun tekens verstoppen, onopgemerkt op Cocoon blijven.

Het lijkt me een idee dat ze Fang en Vanille daar ook ontmoetten? Misschien dat die al bij Serah waren? In ieder geval ligt het aan of we willen of de groep al weet of ze l'Cie zijn of niet. En wat doen we met Noel?
Dan hebben we iedereen uit de groep als l'Cie. Ze zitten allemaal op die school, op die manier kunnen ze goed contact houden. Hope kan zo ook weg blijven bij zijn vader voor een tijdje.
In ieder geval gaan ze gewoon terug naar school, omdat ze niet verdacht over moeten komen. Dat is 1. Dan kunnen we nog doen dat het idd zowel Cocoon als St. montgomery betreft. Misschien dat er daar iets is waar ze antwoorden kunnen vinden of in het stadje. Ze hoeven zich hier tenminste niet zorgen te maken om de Sanctum. In de weekenden en de vakanties kunnen ze dan gewoon naar Cocoon.
Ik dacht ook dat ze misschien twee hints zouden krijgen als ze hun focus krijgen. Misschien zien ze een beeld, van wat dan ook, waarin dan ook een bepaalde event ofzo te zien is, die enkel op bepaalde tijden gehouden wordt. Waardoor ze weten hoe lang ze nog hebben. Dan kunnen we doen dat dit zich nog redelijk ver in de toekomst bevind. Hebben ze ook geen reden om echt heel veel haast te hebben.

Lijkt me leuk als Cocoon aan t eind wel echt 'valt' ofzo. Want als dat verhaal dan af is, kunnen we altijd verder op het weer opbouwen van een beschaving enzo. Maar dat is voor ver in de toekomst.

Oh en we zoeken nog een Fang. Dus je kan je daarvoor ook aanmelden hier :3
Gelieve wel iemand met verstand van FFXIII.

Dus uhm, discussieer er maar op los!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaname Kuran

Kaname Kuran
Info
» Posts : 63
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper class
» Love interest: For who could ever learn to love a beast



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 4:18

ik meld me aan voor Fang :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 4:21

Ervaring met FFXIII of Fang in t speciaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaname Kuran

Kaname Kuran
Info
» Posts : 63
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper class
» Love interest: For who could ever learn to love a beast



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 4:25

Tot nu toe alle spellen uitgegespeelt(verhaallijnen gevolgt enz..) dus heb best wat ervaring denk ik, En Fang is gwn awesome.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 4:27

Oee awesome Very Happy
Alle spellen, bedoel je dan echt alle? Van 1 tot 13-2 ?

Ik overleg even met de andere mensjes, je hoort t zo van me :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaname Kuran

Kaname Kuran
Info
» Posts : 63
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper class
» Love interest: For who could ever learn to love a beast



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 4:28

Alles ja :3 -Heb in de loop der jaren een soort van verslaving ontwikkeld denk ik XD-

*Is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 5:36

Je mag Fang spelen Very Happy
En als je ideetjes hebt, dingen toe wil voegen dan kun je het hier plaatsen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Noel Kreiss

Noel Kreiss
Info
» Posts : 27
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm a wolf and you're my prey. Get ready to be hunted.



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 8:33

Over Noel.
Zal hij dan ook L'cie worden? Dan moet ik species namelijk even veranderen ^^'

Ik denk dat Noel zich als het gaat zoals hierboven waarschijnlijk heeft gevoegd bij Fang en Vanille omdat die ook van Pulse komen eigenlijk ^^

Dan nog een vraagje; weet de groep al dat deze mensjes van Pulse komen en hoe is op dit moment hun oordeel over Pulse? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaname Kuran

Kaname Kuran
Info
» Posts : 63
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper class
» Love interest: For who could ever learn to love a beast



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 8:35

yay Very Happy thx! Ik zal eens gaan denken of ik nog ideeen heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 9:16

Noel Kreiss schreef:
Over Noel.
Zal hij dan ook L'cie worden? Dan moet ik species namelijk even veranderen ^^'

Ik denk dat Noel zich als het gaat zoals hierboven waarschijnlijk heeft gevoegd bij Fang en Vanille omdat die ook van Pulse komen eigenlijk ^^

Dan nog een vraagje; weet de groep al dat deze mensjes van Pulse komen en hoe is op dit moment hun oordeel over Pulse? C:

Ik denk niet dat ze weten dat ze van Pulse komen, omdat ze nog van Pulse denken dat het 'hell on earth' is. Dan is het denk ik, als ze l'Cie worden, aan Noel, Fang en Vanille, wanneer ze dat tegen de rest gaan zeggen.
Ik denk dat het idd wel leuk is als Noel ook l'Cie wordt. Kan hij ook mee doen als deel van de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noel Kreiss

Noel Kreiss
Info
» Posts : 27
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm a wolf and you're my prey. Get ready to be hunted.



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 9:19

Okay. Sure thing. Dan weten ze er dus nog niets van. =]

Dann weet ik dat >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah Farron

Serah Farron
Info
» Posts : 54
Character

Character sheet
» Age: Eighteen
» Class: Middle Class
» Love interest: Is that, my hero?



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 5 jun 2013 - 22:48

Dus Noel word ook L'cie?
awsum hehe XD

Maar nu we eigenlijk iedereen al hebben zouden we al kunnen beginnen right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope Estheim

Hope Estheim
Info
» Posts : 34
Character

Character sheet
» Age: 15 years
» Class: Middle class
» Love interest:



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 5:41

Het nadeel alleen is dat ik binnenkort op stage ga. D:

Maar, ik heb misschien nog wel een idee voor Fang en Vanille (en eventueel Noel ook). Dat die daar in crystal stasis zijn en ontwaken op het moment dat de rest L'cie wordt, omdat dat in verband is met hun nieuwe focus?

Final Fantasy wiki schreef:
The legend that completing one's Focus, and being encased in crystal, grants eternal life, originates from the fact a fal'Cie can call its l'Cie back from crystal stasis to give its servant a new Focus. This way, as long as a l'Cie keeps completing his or her Focus, they can enter crystal stasis multiple times and be revived to live again once their fal'Cie needs their assistance. However, this only leads to a life in slavery under their fal'Cie master.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 5:53

Alleen zit Noel hier al op school xD
Maar dat kan wel zo zijn voor Fang en Vanille, als die nog even willen wachten met posten. Ligt er aan hoe graag die wat met hun accs willen, omdat jij toch wel een tijdje weg bent.

Maar ondertussen kunnen we meer bedenken over hun focus enzo en wat ze gaan doen, omdat we nu al wel ongeveer hebben hoe ze allemaal als l'Cie verzeild raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope Estheim

Hope Estheim
Info
» Posts : 34
Character

Character sheet
» Age: 15 years
» Class: Middle class
» Love interest:



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 6:10

Ja dat dacht ik al, misschien kan je dan doen dat Noel net zoals uit het spel uit de toekomst komt? Hij verschijnt alleen even iets eerder. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah Farron

Serah Farron
Info
» Posts : 54
Character

Character sheet
» Age: Eighteen
» Class: Middle Class
» Love interest: Is that, my hero?



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 6:12

Haha idd ja, maar dan zouden hun zeker moeten wachten met posten :c
Of alleen in other worlds ofzo dat Fang en Vanille evt al met elkaar kunnen posten?

we moeten gewoon snel beginnen (ahumnuhaha) Alleen idd jammer dat jij stage gaat krijgen Maaike :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 6:18

Noel kan idd wel uit de toekomst komen, als Pomme dat wil.
Dan kan hij daar ook per toeval terecht komen en l'Cie gemaakt worden ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope Estheim

Hope Estheim
Info
» Posts : 34
Character

Character sheet
» Age: 15 years
» Class: Middle class
» Love interest:



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 6:37

Jaah. Nya, jammer, heb er onwijs veel zin in, maar tis idd irri dat ik niet kan posten. Dat denk ik althans, heb echt geen flauw idee hoeveel vrije tijd ik ga krijgen. :c

Ik ben ondertussen ff aan het brainstormen en dit is een beetje wat ik bedacht heb, ten aanvulling van waz's lijstje:

- Vanille en Fang zijn daar in crystal stasis en ontwaken op het moment dat de rest l'cie wordt, zodat ze allemaal hetzelfde visioen krijgen van Ragnarok (of iets anders) dat cocoon verwoest
- Nadat iedereen l'Cie is gemaakt en wakker wordt van dat visioen, verschijnt dus plots Noel die wist dat dit ging gebeuren en naar ze op zoek was
- Noel komt dus uit de toekomst en verteld dat de mensheid is uitgestorven en hij één van de laatst overgeblevenen is, omdat Cocoon vanuit de lucht op Pulse neerstortte. Hij weet wanneer dat is gebeurd en zo, dus dan weet de rest ook meteen hoelang ze nog hebben.
- Samen besluiten ze dus dat ze cocoon moeten redden zodat mensheid niet ten dode is opgeschreven, alleen hoe dat is dan natuurlijk nog de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 6:58

We gaan al beginnen. Gewoon met het eerste topic dat ze die vestige binnen gaan enzo. Waarom zo snel? Omdat mensen later ook weg moeten en anders gaat het te lang duren voor er überhaupt begonnen kan worden. Posts worden wss niet zo lang, dus ondanks onze drukke levens kunnen we dan wel even een begin maken. :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Serah Farron

Serah Farron
Info
» Posts : 54
Character

Character sheet
» Age: Eighteen
» Class: Middle Class
» Love interest: Is that, my hero?



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 6 jun 2013 - 7:21

voor iedereen die wil volgen;

https://animemunters.actieforum.com/t104-the-beginning-of-the-end-bodhum-cocoon#1447

voorlopig is het nog even Serah, Snow, Lightning
later komt Hope er bij

en daarna Fang, Vanille en Noel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Noel Kreiss

Noel Kreiss
Info
» Posts : 27
Character

Character sheet
» Age: 20
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm a wolf and you're my prey. Get ready to be hunted.



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptyvr 7 jun 2013 - 11:00

Sorry voor mijn laatheid.
Ik vind het prima dat Noel uit le future komt.

Is hij dan bij toeval L' cie geworden? Of is Noel een van de peeps die geen l'cie is geworden but wel magical powers heeft? Volgens mij is nooit echt echt goed uitgelegd hoe het komt dat hij magische krachten heeft.. Maar goed dat laten we anders wel blanco xD

I like, en just tell me wanneer ik plus minus moet invallen dan zal ik antwoorden C;
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptywo 12 jun 2013 - 9:52

Ik denk wat jij t leukste vind? Hij kan op zich al l'Cie zijn of idd dat ie gwn magic heeft zonder uitleg. As je wil kan je er ook nog een verklaring voor bedenken, maar ik denk dat dat ligt aan wat jij t liefste met hem wil :3

Edit: We zijn nu bijna op het punt dat Snow de vestige in gaat, Serah achterna. Schiet dus behoorlijk op :3 Dus iedereen die straks moet verschijnen, sta paraat.
K heb er zo veel zin in ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 25 jul 2013 - 2:27

Gaan we hier nog mee verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 25 jul 2013 - 2:29

Natuurlijk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope Estheim

Hope Estheim
Info
» Posts : 34
Character

Character sheet
» Age: 15 years
» Class: Middle class
» Love interest:



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Emptydo 25 jul 2013 - 20:08

Jaaaah. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



FFXIII Storyline Empty
BerichtOnderwerp: Re: FFXIII Storyline   FFXIII Storyline Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

FFXIII Storyline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Fanfiction] Nameless (FFXIII)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In Game :: Plotting-