WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Don't worry about life ...


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Don't worry about life ...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avanti Linnaë

Avanti Linnaë
Info
» Posts : 10
Character

Character sheet
» Age: 21 years
» Class: Upper Class
» Love interest: Love? Isn't that for the weak one?



Don't worry about life ... Empty
BerichtOnderwerp: Don't worry about life ...   Don't worry about life ... Emptywo 5 jun 2013 - 6:50




Al men kaders, plaatjes, quotes en andere dingetje over Avanti ... en andere eventuele karakter!

It's a funny world we live in … You won't kill me out of some misplaced sense of self-righteousness. And I won't kill you because you're just too much fun. I think you and I are destined to do this forever. You knowe … Nobody panics when things go "according to plan." Even if the plan is horrifying! But when I say that one little leader will die by daylight, well then everyone loses their minds! Why so serious? Don't talk like one of them, you're not! You're just a freak, like me.There plans … it’s a bad joke. If there is panic well … They'll eat each other. See, I'm not a monster, I'm just ahead of the curve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti Linnaë

Avanti Linnaë
Info
» Posts : 10
Character

Character sheet
» Age: 21 years
» Class: Upper Class
» Love interest: Love? Isn't that for the weak one?



Don't worry about life ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry about life ...   Don't worry about life ... Emptywo 5 jun 2013 - 6:57


The Standards
Naam: Avanti Linnaë
Geslacht: Man
Leeftijd: 21 jaar
Ras: Shade
Geboorteplaats: Unknow

Relationships
Ouders: Aro - Fester
Broers/zussen: Tweelingsbroer Alvaro
Te vertrouwen: Ayana Ryvain
Vrienden: -
Slachtoffers (gehaat): Ouders en andere familieleden

Looks
Haarkleur: Zwart
Oogkleur: Paars
Kleding: Veelal zwart. Avanti draagt vaak hemden, is soms te proper gekleed voor zijn toedoen. Op gewoon alledaagse dagen draagt hij een wit/gestreept hemd, geklede zwarte broek, nette strakke schoenen en een zwarte lange jas of mouwloos overhemd. Vaak is hij ook te zien met een das. Als hij op één van zijn wraakactie is draagt hij vaak een eenvoudige donkere T-shirt met een zwarte smalle broek en een lange cape met kap. Aan zijn broek, ter hoogte van zijn bovenbeen zijn riemen bevestigd voor zijn vechtstokken in weg te bergen.
Lengte: 1.85 m
Andere: Onder zijn linker oog staan drie kleine zwarte bolletjes getatoeëerd.
Wapens: Vechtstokken en messen. (Buitenschools)

Who I Am
Karakter: Avanti … daar valt meestal enkel het slechte over te zeggen. Emoties zijn zelden te lezen op zijn gezicht en al zeker niet in zijn paarse ogen. Hij zal zich dan ook nooit naar anderen openstellen of zeggen wat er echt in hem omgaat. Hij is vals, zal steeds gaan nooit tot zelden gaan voor de rechtstreekse val, hij gaat liever voor langzaam en pijnlijk. Hij is geheimzinnig, trekt zich terug in het donker en bekijkt iedereen vanop afstand. Hij heeft een enorm goed observatievermogen, iets dat hij doorheen de jaren heeft kunnen verwezenlijken. Naast dat is hij behoorlijk geruisloos, een sluipende panter. De waarheid hoor je zelden uit zijn mond en hij zal vaak met een dubbele tong spreken waardoor alles in zijn goede voordeel trekt. De duidelijkste eigenschap van Avanti is zijn koelbloedigheid en wraakzucht. Iedereen die hem ook maar iets misdaan heeft zal er later van weten. Hij is enorm gesteld op zijn trots en denkt vaak egoïstisch. In korte woorden samengevat is Avanti bot, vals en enorm listig. Hij is een kenner in zijn vak, het vak om het slechte te doen.

Verleden
Een geboorte is de meest normale zaak op de aarde, in onze natuur. Vele geboortes vinden plaats maar gaan allen gepaard met een andere levenweg dat lijdt tot de dood. Het einde van ons bestaan is het vervolg van het begin, en mijn begin ligt in een kleine stad met een lage bevolking. Mijn begin gaat gepaard met een ander begin, het begin van een leven als tweeling. Mijn moeder was er blijkbaar niet van op de hoogte geweest want ze verstootte mij bijna meteen nadat ik zelfstandig kon denken en lopen. Ze heette Fester, een slanke jonge dame met niet al teveel respect voor haar vrienden of het andere geslacht. Ze was brutaal, gemeen tegenover mij, mijn broer, mijn vader en al de rest. Maar ze was in zekere zin mysterieus en dat was de reden waarom ik naar haar opkeek. Die schijn in haar ogen, de kille blik over haar gelaat en het vastgevroren hart diep in haar lichaam maakte me nieuwsgierig en bang tergelijk. De schijn in haar ogen was het vreemdste dat je ooit kon zien, een paarse schijn naargelang de beweging van haar hoofd of de lichtinval. Het was prachtig en ze wist me te vertellen dat ik en mijn broer het beide ook droegen. Alleen was het bij ons overduidelijk paars, niet naargelang ons bewegingen of de lichtinval, paars was paars en niets anders. Mijn vader Aro was van oorsprong een eenzame teruggetrokken man die zich niet veel toonde bij dag maar vooral actief was bij nacht. Hij leidde zijn leven in stilte en betrok niemand of juist iedereen bij zijn problemen. Hij was een vrij grote en gespierde met een rustige gelaatsuitdrukking, misschien te rustig voor zijn postuur. Zijn leven nam een heel andere richting nadat hij Fester leerde kennen, hij werd ruw en vals. Het vermorzelen van harten die hem lief waren liet hij zonder enige moeite gebroken achter en moorden werd evenals een nieuwe bezigheid.

Uit deze twee karakter ontstond ik en mijn broer, hij heette Alvaro maar heb hem nooit meer dan dat ene jaar gekend. Mijn lichaam was net dat van mijn vader, grof, groot met gitzwart haar. De schijn in mijn ogen had ik van mijn moeder, ze straalde niet veel goeds uit. Het eerste jaar was niet vredig voor me, ik zag alles voor mijn ogen gebeuren. De stad werd uit elkaar gerukt door mijn vader en mijn moeder zag genadeloos en met enig plezier toe hoe enkele mensen werden vermoord. Ik … ik keek toe en leerde zonder het te beseffen hoe je een ervaren moordenaar werd. In dat jaar hadden ik en mijn broer tog een band met mekaar geschept, we leerden veel van mekaar en bij nader inzien was dat het domste dat er kon gebeuren want ik was de bron van al het onheil nadien. Na dat jaar werd ik uit de stad verbannen, achtergelaten en dat gaf me een wraakzuchtig gevoel.

Bij iedere zon die opkwam groeide mijn haat, de jaren streken voorbij en toen ik zeker was dat ik het zo kon liet ik mijn zintuigen het werk doen. Ik had verschrikkelijk veel mensen vermoord en mishandeld. De eersten op mijn lijstje waren men ouders, zintuigen waren daar perfect voor. Mijn paarse ogen hadden steeds vanuit de struiken toegekeken en ze wisten het. Ze wisten dat ik keek en ze werden bang, maar goed ook want hun dood was niet met rozengeur en maneschijn bekleed. 'Bang voor de dood?' Had ik hun die avond gevraagd. Ze schrokken zich een ongeluk maar deels hadden ze me voelen aankomen. Met die zelfgenoegzame grijns op mijn gezicht had ik ze vermoord, simpel, het laatste wat ze zagen waren die paarse ogen. Ik volgde ieder persoon, vermoordde het en liep door naar de volgende tot ik in Vyranthium. Daar leerde ik Tyrano kennen maar hij was anders … zoveel anders. Uiteindelijk kwam ik te weten wat hij was, een schim en meteen wou ik alles wat hij ook was. Hij was de leider van een bende, groot en machtig. Hij maakte me een rechterhand en leidde me op in het vak. Tot de dag dat hij vertrok en hij mij het bevel gaf over de stad. Jaren lang heerste ik, ik kwam anderen tegen maar nergens vond ik een spoor van mijn broer.

Doorloops die tijd had Ayana zich bij de groep gevoegd. Een mysterieuze jonge dame met de schoonheid zo zacht als het water bij maanlicht. Maar ze was als mij, had genoeg meegemaakt om even bloeddorstig en wraakzuchtig te worden dus ik nam haar op in mijn groep. Ze had de tests, de pijn zo doorstaan dat het goed genoeg was om haar te houden tot zijn rechterhand. Ayana was waarschijnlijk de enige in zijn hele leven die iets of wat van gevoel bij hem opriep. Vrienden, waarschijnlijk maar niet in de zin waarin men vriendschap beschreef. Ze waren eerder partners in crime waarin de ene, de andere zou gaan beschermen. Het was goed om naast Ayana te leven. En samen zijn ze nog steeds op zoek naar macht om hoger te komen, om de beste te worden in wie ze zijn. Dus daarom zijn ze verder gereisd, door de portalen tot hier en dat ... dat is geen goed teken.

Sterke punten: Koelbloedigheid, geruisloosheid, scherpe zintuigen
Zwakke punten: Zijn broer Alvaro

Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 background=http://oi50.tinypic.com/2czotuv.jpg width=672 height=487][td valign=top]<div style='padding-right: 5px; margin-top: 27px; margin-left: 364px; margin-right: 17px; margin-bottom: 23px; width: 230 px; height: 437px; overflow: auto; text-align: justify;'>[color=white][size=10][font=Times New Roman]
TEKST
[/font][/size][/color]</div>[/td][/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel Lenial

Axel Lenial
Info
» Posts : 3
Character

Character sheet
» Age: 21 years
» Class:
» Love interest:



Don't worry about life ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry about life ...   Don't worry about life ... Emptydo 6 jun 2013 - 8:11


The Standards
Name chosen by light: Axel Lenial
Name powerd by darkness: Riku Doujinshi
Sex: Male
Age: 21 years old
Destiny: Keyblade Wielder
Place of birht: Destiny Islands

Destiny Islands
Parents: Born an orphan
Siblings: Not that I now off
How it works home: Destiny Islands is verwikkeld in een eeuwenoud gevecht tussen Light en Darkness. Ieder kind geboren in de wereld hebben een gelovige opvoeding met rituelen en een doelgerichte opleiding en keuze. Eens kinderen de leeftijd van vijftien bereiken hebben ze de keuze om te kiezen, een keuze tussen Light en Darkness. De meeste kinderen volgen in de voetsporen van hun ouders. Word geen keuze gemaakt dan claimt Darkness de overgebleven jongeren. Light en Darkness worden beide geleidt door Keyblade Wielders, de oudsten en sterksten van hun soort. Mentaal dan … niet fysiek. Destiny Islands is een enorm gelovige wereld. Darkness geeft je een nieuwe naam. Ben je gedwongen Darkness te gehoorzamen dan is er slechts één hopeloze poging om vrij te komen en dat is je ontdoen van je naam en je ware naam te zoeken. De naam die Light je aanbiedt. Zo gaat het in zijn werk. Het is een mentale strijd tussen Light en Darkness om zoveel mogelijk bondgenoten aan hun kant te krijgen.

Looks
Haircolor: Gray
Eyecolor: Blue
Clothing: Axel draagt meestal donkere onopvallende kleding. Hij draagt vaker een cape of een zwarte lange jas. Wat hij draagt is nooit van belang aangezien weinig fysiek hem echt aanspreekt. Hij loopt wel altijd geblinddoekt, een zwarte blinddoek.
Lengt: 1.80 m
Weapons: Keyblade KLIK

Who I Am
Axel is een berust persoon. Uiterlijk lijkt hij zich nooit ergens druk om te maken. Hij oogt altijd heel ontspannen en vriendelijk. Hij is niet snel bang, is hij ook nooit geweest. Hij duwt zichzelf altijd over de grens en dat is niet altijd een heel goed ding. Negatief is dat Axel behoorlijk snel jaloers word en dan is hij bereidt terug te grijpen naar Darkness. Voor zijn vrienden is hij bereidt te sterven en hij zal ieder persoon gekozen door Light dan ook beschermen. Voor hem is het een soort verplichting om als Keyblade Wielder van het Light zijn kennis door te geven aan anderen. Axel is enorm gelovig, voor hem komt alles uit het hart en kan fysieke kracht enkel mogelijk zijn als je mentaal sterk bent. Hij heeft behoorlijk wat gevoel voor humor. Is intelligent, snel en behendig. Zijn gehoor en reukzin zijn extreem geprikkeld omdat hij “blind” door het leven gaat.

Past
Axel, toen nog Riku, is geboren als een wees. Van zijn ouders heeft hij nooit iets gehoord en het was een leven van huis tot huis tot hij oud genoeg was om op zichzelf te overleven. Samen met zijn vrienden leeft hij op straat, geen acht slaan op het feit dat gekozen moet worden tussen Light en Darkness. Riku was net vijftien toen de wereld een nieuwe invasie van Darkness toeliet. Toen hij voor het eerst de Keyblade Wielders van Darkness zag veranderde enorm veel. Zijn beste vriend Sora koos beslist meteen voor Light terwijl Riku werd opgeslorpt door Darkness. “Riku Doujinshi” kozen ze zijn naam. De mannen waren volledig in het zwart, in het bezit van fonkelende Keyblade’s. Riku keek toe hoe zijn beste vriend Sora de aanraking met Light overtrof en een Keyblade Wielder werd. Riku werd jaloers, zo jaloers dat hij Darkness meteen benaderde en zijn naam in ontvangst nam. Hij word ook een Keyblade Wielder en dat maakt hem en Sora meteen gezworen vijanden.

De jaren die voorbij vliegen, de confrontaties met Sora maakte Riku veel sterker op mentaal vlak. Wat Darkness doet is niet weggelegd voor waar hij zijn heel jeugd van droomde. Het slechte vergiftigde zijn blik, de dingen zien maakte hem machtiger en meer hebberig naar Darkness. Hij wou terug naar Destiny Islands, hij wou naar Light. Dus blinddoekte hij zich en bracht de rest van zijn tijd blind door. Het klaarde zijn ziel op, het maakte hem helderder. Ondanks hij niets ziet weet hij precies wie er voor hem staat en welke handelingen er gebeuren. Hij beschouwt het als een boodschap van Light. Terwijl hij vecht tegen zijn innerlijke drang om Darkness de baas te blijven word hem plots zijn andere naam geschonken. “Axel Lenial” word hem door Light geschonken en verwijdert al zijn banden met Darkness. Enkel zijn keyblade is er nog.

Ookal is hij nu een Wielder van Light toch is Axel bang dat Darkness zijn schuld zal komen inlossen. Hij besluit blind te blijven leven zodat hij de aspecten van Darkness niet langer kan zien. Terwijl hij van wereld naar wereld reist komt zijn mentale staat langzaam weer tot rust en bereidt hij zich voor om andere te leren over de wereld. Wat hem aardig lukt. Niet iedereen accepteert hem vanwege zijn “gebreken” maar voor Axel is blind zijn geen gebrek, het is een sterkte.



Code:
<center><div style='background-image: url(http://i41.tinypic.com/j8gl8p.png); height: 490px; width: 650px;'><div style='width: 270px; height: 390px; position: relative; top: 80px; right: 170px; padding-right: 5px; overflow: auto; text-align: justify; line-height: 95%;'>
[color=black][size=12][font=times]
TEKST [/font][/size][/color]</div></div></center>
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel Lenial

Axel Lenial
Info
» Posts : 3
Character

Character sheet
» Age: 21 years
» Class:
» Love interest:



Don't worry about life ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry about life ...   Don't worry about life ... Emptyvr 7 jun 2013 - 7:40

Don't worry about life ... 2z8ugeo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Don't worry about life ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry about life ...   Don't worry about life ... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Don't worry about life ...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Keep calm and dont go Fairy Tail on my ass [&Hayden]
» ~*~ Don't worry be happy ~*~
» Lessons in this new life [SARAH]
» The only one that can bring warmth into my life is..[mims]
» {026} The start of a new life {Mikkey Smach}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In Game :: Dropping-