WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Onzin? Onzin! - Pagina 8


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Onzin? Onzin!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 20:26

heeeey welkom op AM Carla Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:23

Yush, Ren is sexy :3 Ik heb de anime van zijn faceclaim nog niet eens gekeken xD Maar ben me nu door Bleach heen aan het werken.

@Mich: Thanks! Jij bent een andere Michelle dan ik ken, volgens mij. De site is echt super mooi, ben altijd al jaloers geweest op jullie header D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:30

BLEACHISAWESOME

& You will fangirl bij Uta no Prince sama, prepare yourself for that. ~ xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:38

Ik heb nog echt een mega lijst aan animes die ik wil kijken xD Ook echt handig dat ik eerst aan zo'n grote begonnen ben. Heb Fairy Tail al wel helemaal gezien Razz

Over Fairy Tail gesproken... Ik zie een heleboel anime karakters hier rondlopen. En niet als faceclaim maar echt als het karakter. Ben ik de enige die zich daar aan stoort...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:44

Ik doe Kakashi van Naruto, Renji van Bleach, Eren van SNK ook ^^ Ik stoor me er niet perse aan, maar ik kan wel begrijpen hoe sommige mensen er hun aan kunnen irriteren ofzo. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:48

Het is niet alleen irritatie, het is... Je rukt een karakter weg uit zijn context. Daarnaast is dat karakter van iemand anders (de ontwikkelaars van de anime), wat het diefstal maakt. En ten derde gaan mensen toch altijd een eigen invulling geven aan een karakter, waarbij er bij bestaande karakters heel snel karaktermoord plaats vind. Ten slotte hebben anime karakters vaak al een plek in iemands hart of geest, dus ik vind eigenlijk dat je daar niet mee hoort te rommelen.

[/rant-uit] xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 22:54

Ik ben volledig eens met je mening, maar het is wel eens iets anders om altijd je originele karakter te spelen. Vroeger had ik altijd OC's, maar het probleem daarin is dat ze snel hetzelfde gaan worden, zelfde karakters etc, voor sommige mensen is het handiger om gewoon een premade char te gaan spelen. x)

Offcourse ben ik ook wel is pissed als dat karakter dan zó slecht word gespeeld. xD

En als je op tumblr kijkt, OC's zijn niet meer populair. Te moeilijk om te weten welk karakter degene heeft en teveel moeite om alles van het begin uit te dokteren als zelfs de maker van de OC dit character nog niet heeft uitgestippeld. (DOES THIS EVEN MAKE SENSE IDK)

People love simple things. ^^



Ik zelf heb nu 3 OC's die ik volledig verschillend van karakter heb, but this literally took me years. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 23:15

Ik RPG nu al 7 jaar en heb dit altijd met OC's gedaan. Mijn eerste karakter was vrijwel volledig op mezelf gebaseerd, omdat dit voor een beginner het makkelijkst is.Na een half jaar of een jaar ben ik gaan experimenteren met typetjes: een arrogante jongen, een verlegen meisje, etc. door vast te houden aan hun karakteristieken zorg je ervoor dat ze niet hetzelfde worden.

Tumblr heb ik geen weet van, ik heb het over RPGen Razz Maar door een bestaand karakter te gebruiken (naast het feit dat het gewoon diefstal is) zet je jezelf al meteen vast. Het karakter heeft zijn karakterontwikkeling al doorgaan in de anime, dus zit jij eigenlijk met een doorontwikkeld karakter wat je vrijwel niet meer aan kan passen zonder karaktermoord te plegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyza 6 sep 2014 - 23:48

Maar als je diefstal zegt moet je ook het feit van plaatjes van die karakters OOK van de makers zijn, ze hebben dat specifieke persoon gemaakt dus mag je ook meteen geen faceclaims meer gebruiken. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 0:03

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar aangezien de meeste mensen niet in staat zijn om zo'n plaatje te tekenen, vind ik dit wel geaccepteerd. Als je heel strikt op copyright gaat letten, kan bijna elke RPG opdoeken Razz Maar aangezien mensen prima in staat zijn om zelf karakters te verzinnen, vind ik niet dat je het karakter van iemand anders mag rippen (je wilt immers ook niet dat anderen jouw OC gebruiken).

Anywaaaay, kan ik eigenlijk al posten als mijn klas nog niet geaccepteerd is? En heb je misschien interesse in een topicje Tinneh? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 0:08

Kan, maar nog niet in de Class boards etc ^^

& Sure ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 1:13

Naja, dan maar op het terrein Razz En wel graag met een OC, because of reasons Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thorn Forrest

Thorn Forrest
Info
» Posts : 15
Character

Character sheet
» Age: 16 human years
» Class: Middle Class
» Love interest: I don't believe in that



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 2:50

Ren Ryuu schreef:
Helleeeuuw. Ik ken hier niemand volgens mij xD Behalve Marieke (hoi Marieke!).

Haai c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 3:34

Ren Ryuu schreef:
Naja, dan maar op het terrein Razz En wel graag met een OC, because of reasons Razz

I have Nathan & Milenka ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 4:28

Het maakt mij niet echt uit, wat jij leuker vind (: Ik kan nu nog niet posten, want moet werken D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 5:12

Ik heb zelf een karakter met een faceclaim en eentje echt overgenomen mij stoort het dus niet haha Wink
Maar natuurlijk kan je je er aan storen het is alleen maar menselijk dat mensen niet allemaal hetzelfde vinden ;p

en niet dezelfde Michelle I dunno xd welke Michelle ken jij dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy Montgomery Nemesis

Lucy Montgomery Nemesis
Info
» Posts : 8
Character



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 5:39

oewwh nog een char die ik niet ken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 5:40

Ren Ryuu schreef:
Het maakt mij niet echt uit, wat jij leuker vind (: Ik kan nu nog niet posten, want moet werken D:

Didn't play Milen in awhile, warning. She's a bitch. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 5:56

Tja sommige chars zijn zo gaaf dat je ze wil spelen, mensen maken toch ook fanfics en alles. Het wordt zo veel gedaan.
En het is niet echt diefstal. Dit soort dingen gebeuren gewoon. Zolang je niet beweert dat het jouw char is, is er geen probleem. In Japan mogen mensen zelfs doujinshi's enzo verkopen van bekende anime's/games etc. Dus hier zou ik al helemaal niet moeilijk over doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 8:00

Nathan McCalton schreef:
Ren Ryuu schreef:
Het maakt mij niet echt uit, wat jij leuker vind (: Ik kan nu nog niet posten, want moet werken D:

Didn't play Milen in awhile, warning. She's a bitch. x)

Haha, okee, dat word interessant. Vooral omdat Ren de aura's van mensen ziet en ik al heb besloten dat de (on)doden geen aura's hebben :p

Ik ga me verder niet meer in de discussie mengen, merk dat ik hier behoorlijk in de minderheid ben met mijn mening n.n' Maar don't blame me als ik alleen topics wil doen met OC's Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 8:50

Jouw gemis xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan McCalton

Nathan McCalton
Info
» Posts : 29
Character

Character sheet
» Age: 16
» Class: Middle
» Love interest: It's dangerous to look into other peoples life.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 8:52

Lightning Farron schreef:
Jouw gemis xD

^


Volgensmij kan je niet zomaar over iedereen beslissen dat de (on)doden geen aura hebben. Verder is het wel een leuk idee. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 8:57

Naja, we mag je eigen aanvulling geven aan je krachten toch? Ik heb een hele tijd gezocht naar regels over de krachten, maar die lijken niet te bestaan. Aangezien ik de aura's zie als een spirituele kracht die levende wezens uitstralen, is het een logisch gevolg dat Ren bij de (on)doden geen aura's zal zien. Zombies, vampieren, geesten etc zijn technisch gezien al dood, dus hebben ze (in Ren's geval) geen aura. Weerwolven bv. hebben het dan weer wel, aangezien die gewoon levend zijn.

Maar als jullie het als leiding niet eens zijn met mijn interpretaties, stel ik voor dat jullie wat richtlijnen oprichten over de krachten Wink Just making things up along the way at the moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning Farron
Class President
Lightning Farron
Info
» Posts : 176
Character

Character sheet
» Age: 20 Years
» Class: Upper Class [President]
» Love interest: Focus on your ultimate Goal and shut out everything Else!



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 9:04

Denk dat je effe moet kijken naar wat voor n soort ondode die persoon speelt. Of t bijvoorbeeld echt een vampier is als je die normaal ziet, of gewoon iets wat men vampier noemt maar dan anders. Sowieso vallen de meesten hier niet onder de standaard soorten. Dus t zal verschillen per char denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu
Info
» Posts : 17
Character

Character sheet
» Age: 18 years
» Class: Middle Class
» Love interest: Love is a thing I can't see the point off.



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Emptyzo 7 sep 2014 - 9:11

Ja, dat snap ik, maar ik kon geen karakterkaart van Milenka vinden n.n" Dus dan kan ik alleen maar op het woordje 'vampier' afgaan. Desalniettemin zal ik wel dit uitgangspunt hanteren voor de ondoden :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin? Onzin!   Onzin? Onzin! - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Onzin? Onzin!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Out of Character :: Out the Game :: Talking Zone-