WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 7:22



More, gimme more, gimme more...

St. Montgomery, derde etage, de langste gang die er maar is. De heer Ventris is het gewoon dat het stil wordt wanneer hij de gangen betreed. Hij is het gewoon dat alle gesprekken verstommen wanneer hij langsloopt. In positieve zin dan. Ken laat altijd wel een impressie achter, of het nu gaat qua uiterlijk of gedrag. Maar nu is de stilte iets anders. Men kan een speld horen vallen, er is geen zuchtje geroezemoes te horen. Iedereen lijkt zijn adem in te houden. Stilte voor de storm. Misschien had hij maar beter zijn mond gehouden, in plaats van enkele schunnigheden naar het schoolhoofd te roepen geheel vanaf de andere kant van de gang. Zo had hij onder andere "Hey babe!" naar Mevrouw Montgomery geroepen. Vyndi Montgomery. En daar was het zeker niet bij gebleven. Hij had er nog smakelijk aan toegevoegd: "Ziet er goed uit, heb al zin in straks." Met een grijns op zijn gezicht had hij de afstand overbrugd. "Is het daarom dat je me riep?"

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 7:31


Doods staarde haar ogen door de gang. Ze had hem al van verre horen aankomen. De man die haar bloed simpelweg liet koken. De gore schufter die dacht dat hij iets had waardoor Vyn terug zou komen. De klootzak die haar keer op keer wist terug te lokken. Zodra het stilviel rond hem heen voelde ze een andere steek door haar hart. Jaloersie? Wou ze niet dat de leerlingen aandacht aan hem besteden terwijl zij het stiekem zo nodig had? Zachtjes beet ze op haar lip vechtend tegen de gevoelens die maar al te snel door de grond zakte bij zijn woorden en ze draaide haar rug naar hem toe. "Ventris terug aan het werk!" Riep ze enkel terug en hief haar vinger op en bewoog haar vinger in een teken dat hij haar moest volgen terwijl ze naar haar kantoor liep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 7:41



More, gimme more, gimme more...

Ken voelde de grijns op zijn gezicht enkel breder worden door de reactie die hij bij haar uitlokte. Hier leefde hij gewoon werkelijk voor, Vyndi het bloed vanonder de nagels halen was zijn allerliefste bezigheid. Het feit dat het niet super gemakkelijk was, maakte het des te leuker. Het zou een sport moeten zijn door de moeilijkheidsgraad, vond hij zelf. En dan zou hij toch weliswaar de kampioen ervan zijn. "Ventris terug aan het werk!" Hij hoorde haar stem schel door de gang. Vervolgens trok hij toch wel een wenkbrauw op toen hij zag dat ze gebaarde om hem te volgen naar haar bureau. Vrouwen, altijd zo tegenstrijdig. Hij deed wat ze vroeg en volgde haar iets meer dan een meter van haar. "Oeh, komt je zakelijke kantje nu weer naar boven? Weet je, die kinders hebben ook ogen hoor.." Sprak hij plat.

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 7:52


Ze haatte hem. Ze haatte alles aan hem. Zijn ogen zijn mond zijn woorden en al helemaal zijn gedrag. Ze haatte hem met al haar hart en bovenalles ze haatte wat hij met haar deed. Ze sloot haar ogen en draaide zich naar hem om en staarde recht naar de man die boven haar uit kwam. "Zakelijk?" Mompelde ze haar wenkbrauw optrekkend en snoof even een paar bladen pakkend. "Het boeit me niet dat ze ogen hebben." Gromde ze. 'zo lang ze die maar van jou af houden.' Ze rukte haar hoofd weg van hem en beet op haar onderlip bij de gedachte. Bah waar dacht ze aan.. Ze schudde haar hoofd zacht. "Je krijgt een paar nieuwe leerlingen denk je het aan te kunnen Ventris?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 8:21



More, gimme more, gimme more...

"Zakelijk?" Ze was al even verbaasd als hij. Ken liet zijn grijns even vrij in een korte lach. "Ja, we weten allebei dat je dat niet bent nee.." Ze snoof. Hij draaide zijn hoofd bij zodat hij met zijn ogen kon volgen hoe ze zich omdraaide. Lustig trok hij een mondhoek overeind toen hij haar voorover zag buigen. Nee, hij was hun wilde nachtjes zeker niet vergeten. Hij zou al het geld van de wereld neertellen om het nog eens te kunnen beleven, maar geld was niet eens nodig. Vyndi deed zo al elk ding wat hij wou, vrijwillig. Uiteindelijk was haar hard-to-get spelletje slechts een simpele act. Een doek om haar ellendigheid te verbergen. "Het boeit me niet dat ze ogen hebben." Snauwde ze. Hij haakte zijn ogen kort in de hare voor ze weer weg keek. Toen ze zich weer omdraaide, graaide hij met zijn hand in zijn achterzak. "Je krijgt een paar nieuwe leerlingen. Denk je het aan te kunnen Ventris?" Hij sloeg zijn ogen met een glimlach neer. Wat hield hij ervan als ze zijn naam zo uitsprak. Voor de lol verbeterde hij haar weer. "Het is Ventris, met een W en een korte í." Eindelijk vond hij het pakje sigaretten in zijn broek. Meteen nam hij de aansteker erbij en stak een van zijn sigaretten op. Het boeide hem niet wat ze ervan vond. "Ik heb tegen Wizards gevochten, tuurlijk kan ik het aan."

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 8:35

Haar ogen werden nog donkerder dan ze al waren en ze moest zichzelf inhouden niet uit te halen naar zijn gezicht. Zijn perfecte zachte gezicht. Ze gromde half en staarde hem recht aan. "Gevochten tegen wizards ja. Gewonnen nee. JE hebt keihard verloren, dankzij jou hebben we alles moeten opgeven dus nee ik denk niet dat je het aankan Ventris." Gromde ze op exact dezelfde manier als dat ze net had gedaan het boeide haar geen flikker hoe hij wou dat ze zijn naam uitsprak. Het boeide haar niet wie hij wel niet dacht dat hij was. Hij kon haar rug op.. letterlijk. -HADTO xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 8:48



More, gimme more, gimme more...

Meteen zag hij de leeuw in haar naar boven komen. Ze draaide zich in een ruk om, gaf hem haar meest haatdragende blik die ze bezat. Rustig liet hij de ingeademde rook zijn lippen weer verlaten, de sigaret nog steeds tussen zijn ring en middelvinger geklemd en nabij zijn mond. "Gevochten tegen wizards ja. Gewonnen nee. Je hebt keiheid verloren, dankzij jou hebben we alles moeten opgeven dus nee ik denk niet dat je het aankan Ventris." Meteen sprak ze zijn naam weer zoals daarvoor uit. Hij rolde verveeld met zijn ogen terwijl hij tegen een van de vele boekenkasten ging leunen. "En toch heb je besloten die gigantische in het zak gezette loser te redden? Bewijst ook alleen hoe zwak jíj bent, Montgomery." Hij sprak haar naam met een zeemzoet Engels accent uit. "Daarbij, het waren wizards. Ik ben half-vampier. Zegt helemaal NIETS."

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 8:54

Tegen de tijd dat ze gesproken had stond ze bijna te trillen op haar lange slanke benen en staarde hem met donkere ogen aan. "Het bewijst niets Khan. Het bewijst enkel dat ik mijn leven heb willen beteren. Misschien probeer ik onder de status KUT WIJF uit te komen ik ben een archangel for crying out loud." Gromde ze hem recht aanstarend. "I used to be a fucking angel before god kicked me down for saying shit he didn't like." Gromde ze en greep zijn hals hem omlaag duwdend. "No smoking in my office Khan put it out."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 9:02



More, gimme more, gimme more...

Hij liet zijn ogen naar beneden zakken, langs haar lange slanke benen, en zag hoe ze van woede steeds meer begon te trillen. Lichtgeraakt, dat was ze zeker. Hoe ze zich toch zo kon opjutten over idiote zaken.. "Het bewijst niets Khan. Het bewijst enkel dat ik mijn leven heb willen beteren. Misschien probeer ik onder de status KUT WIJF uit te komen ik ben een archangel for crying out loud." Hij lachte en nam nogmaals een trekje. Het waren normale sigaretten, dat kon hij proeven aan de flauwe smaak. Hij hunkerde naar een goede, sterke joint. "Oh, dus je hebt nu ook een titel? Ge-wel-dig." Hij keek haar uitdagend aan. "I used to be a fucking angel before god kicked me down for saying shit he didn't like." Ging ze door. Plots trok ze hem aan zijn hals omlaag. De grijns trok weg van zijn gezicht, haar ogen stonden even angstaanjagend als een hele tijd geleden. "No smoking in my office Khan put it out." Hij trok een schaapachtige glimlach. "Man, je Italiaans is belabberd." Hij liet de sigaret vlak naast haar mooie jurk op de grond vallen en trapte hem abrupt uit met zijn voet. "Beter?" Met een spreidend armgebaar keek hij haar geïrriteerd aan.
If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 9:08



Een lage grom gleed over haar lippen en een grijns ontstond. "A titel fits a lady of my standarts." Spinde ze ziekelijk en klopte met haar andere hand zachtjes op zijn wang. "Tja als je alle talen in de wereld moet onderhouden zal het niet allemaal perfect zijn en tja.. Italiaans boeit me niet zo veel." Grinnikte ze zacht en stapte iets naar achteren hem nogsteeds meetrekkend aan zijn keel. "I don't like to kiss ashtrays Khan you should know by now." Fluisterde ze en bracht haar gezicht op een kleine afstand van de zijne. "Asshole."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 9:16



More, gimme more, gimme more...

Hij voelde haar handpalm tegen zijn blote wang, kort gaf ze hem een paar klopjes. Niet bepaald zachtaardig, maar hij kon er tegen. Met strak gezicht keek hij haar aan. "En dat terwijl Italiaans zo'n mooie taal is." Hij hoorde haar lach aan en liet zich maar gewillig mee naar voren trekken aan zijn keel. Hij had gewoon geen opties, luisteren naar Vyndi was een absolute must. "En ik ben vereerd om die titel van je te krijgen, schat." Hij liet zijn ogen naar haar volle lippen zakken. Bloedrood, daar hield hij van. "I knew you were down for business."

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 9:21

Ze glimlachte leunend tegen haar bureau en keek hem aan. "Italiaans.. Rome, de kerk no thanks not down for that shit." Grinnikte ze zacht en liet haar vingers door zijn haar spelen en trok zijn gezicht wat wel onmogelijk leek maar nog dichterbij haar gezicht. "I could take it away just as easy Khan." Mompelde ze zacht en liet haar duim glijdend over zijn lippen. "Business business.. Depends what you have to offer to me." mompelde ze en glimlachte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyvr 1 aug 2014 - 9:28



More, gimme more, gimme more...

Hij lachte breed om haar uitspraken. "Ik had kunnen weten dat je niet christelijk ingesteld was." Hij voelde haar lippen bijna tegen de zijne, ze hield ze er nog net niet tegen. Langzaam ademde hij haar aroma in en de lucht die ze uitademde nam hij terug op. Hij kon bijna de ijzerachtige smaak van haar bloed proeven toen haar duim langs zijn onderlip streek. Hij hunkerde ernaar, en ook naar haar, dat zag je duidelijk aan de groeide hoektanden die tevoorschijn kwamen in zijn mond. Hij keek haar in de ogen aan. "You already know what it is, just like I know that you're going to take my offer." Hij leunde dichter naar haar toe, sloot haar in tussen zijn lichaam en haar bureau.

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyza 2 aug 2014 - 3:27

Ze rolde even met haar ogen en grinnikte zacht. "I fucked the devil what do you expect of me?" Mompelde ze zachtjes haarhand over zijn kleding glijdend proberend geobsedeerd te lijken door de stof. de geur van zijn huid zo dicht op de hare liet haar tintelen. "I should stop doing this.." Fluisterde ze zact haar hand over zijn arm glijdend en beet op haar lip. "Khan.. Kiss me." Fluisterde ze hem recht aankijkend en beet op haar onderlip. Ze haatte dit. Ze haatte wat hij met haar deed. Ze haatte dat ze van hem hielt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyza 2 aug 2014 - 6:23



More, gimme more, gimme more...

"That you fuck me even better." Sprak hij even zacht terug, maar zijn blik bleef haar uitdagen. Hij voelde haar vingertoppen bijna door zijn kleren toen ze over de stof streek. Haar nagels scherp, hij kon zich nog levendig herinneren hoe ze ze in de tere huid van zijn rug boorde. Hij stootte een vrome lach uit. Uiteindelijk vroeg ze het hem altijd, maar deze keer zou hij haar niet direct geven wat ze wou. Nee, zeker niet. Het was best een uitdaging, Vyndi proberen bespelen. Het zou een mooie toevoeging zijn aan zijn lijstje successen. "Wat zei je, Vyn? Volgens mij heb ik je niet goed verstaan.." Hij hield zijn lippen onder het praten expres zweverig bijna tegen de hare.

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyma 11 aug 2014 - 6:39

Een zachte grom gleed over haar spiegelgladde lippen en ze staarde hem met harde blauwe ogen aan. "I should never let you enjoy the pleasure of fucking me again.. It was a mistake." Mompelde ze zacht en schudde haar hoofd. "I.. Khan I want you to kiss me." Gromde ze en keek hem aan recht in zijn ogen. Ze haatte hem zo intens veel maar ze zou hem nooit los kunnen laten. Hij was een rots voor haar in de branding. Ze had hem nodig. En hoewel hij het niet zou willen toelaten had hij haar ook nodig. Wellicht zou ze ooit op een dag van hem houden. Maar voor nu was hij gewoon Ken. Haar Ken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyma 11 aug 2014 - 9:35



More, gimme more, gimme more...

Hij hoorde haar geïrriteerd grommen en grijnsde, zijn lippen nog steeds op een minieme afstand van de hare. De ijsblauwe blik leek door hem te branden, kil vagevuur zou hem verteren.. als hij niet oppaste tenminste. Vyndi was een kat voor hem, een venijnig beest die hij voorzichtig moest zien te benaderen. Anders zou hij wonden oplopen. "I should never let you enjoy the pleasure of fucking me again.. It was a mistake." Mompelde ze vlot in het Engels. Dat sierde haar, het accent deed haar naam te goed. "Yet you find yourself doing it every once in a while because you seem to enjoy it, don't you Miss Montgomery." Ze schudde haar hoofd. "I.. Khan I want you to kiss me." Hij lachte breed, een zwaar geschal uit zijn keel. Toen haalde hij zijn revolver uit zijn broek en speelde ermee in zijn handen, gooide het wapen een paar keer in de lucht en bleef het opvangen tot het goed in zijn handen lag. "Misschien als je het me vriendelijk vraagt. Een glimlach en een mooi verwoord 'alsjeblieft' siert je meer."

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptyma 25 aug 2014 - 7:30


DEATH GODDES VYNDI MONTGOMERY

Ze trilde langzaam in zijn handen en staarde hem recht aan heaar ogen donker en gevaarlijk. "Yet I come back every time.." Mompelde ze langzaam en legde haar hand op zijn wang. "You're just a special little pet to me Khan." Grinnikte ze en drukte haar lippen op de zijne. Zijn gezicht dwingend vasthoudend tussen haar hand en likte over zijn tong met een zachte glimlach. "Be mine. Be my pet be my lover be what I need." Mompelde ze langzaam haast hongerig en likte over haar lippen.

• • • • • • • •

How fine you look when dressed in rage.
Your enemies are fortunate your condition is not permanent.
You're lucky, too. White eyes suit so few.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptydi 26 aug 2014 - 10:40



More, gimme more, gimme more...
Hij voelde de duistere sfeer in haar toenemen. Een raar gevoel, werkelijk waar. Hij wist dat hij moest oppassen. Wanneer haar ogen donkerder waren, dan werd het pas echt gevaarlijk. "Yet I come back everytime.." Gaf ze toe. Ze legde haar hand op zijn wang, hij staarde naar de slanke vingers voor zover hij ze goed zien kon. "You're just a special little pet to me Khan." Grinnikte ze en voor hij het wist had ze haar lippen al op de zijne gedrukt. Ze hield hem stevig vast, maar zelfs al kon hij, hij zou zijn gezicht nog niet willen wegtrekken hebben. Al snel duwde ze haar tong in zijn mond en ging de kus over in een tongzoen. "Be mine. Be my pet be my lover be what I need." Met zijn mond nog dicht bij de hare, staarde hij naar haar lippen. Hij keek toe hoe ze ze aflikte, alsof ze er werkelijk waar van genoten had. "Je bent zo'n bitch Vyndi." Een grijnzende fluistering. Hij liet de Baretta zwaar uit zijn hand vallen op het bureauoppervlak achter haar. Vervolgens liet hij zich vallen in één van de stoelen voor het bureau, die voorbehouden was voor gasten tijdens een serieus gesprek. "Nooit geef je me eens wat ík wil." Met een blik vol walging en jaloezie keek hij weg.

If I had a heart I would love you
If I had a voice I would sing
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Emptywo 27 aug 2014 - 7:13

Ze grinnikte zacht bij zijn woorden en keek neer op hem voor ze naar haar nagels keek met een bijna schattige grinnik. "I know I'm a bitch I grew that way in.. the years of time." Mompelde ze zacht en grinnikte met een glimlach en settelde zichzelf op zijn schoot haar hand door zijn rode lokken glijdend. "Never giving you what you want my dear? Then tell me what do you want from me." Spinde ze zachtjes zijn lippen likkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty
BerichtOnderwerp: Re: This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office   This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

This will never end 'cause I want more - Vyndi - Principals office

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I will never bow for you. {Vyndi}
» I'm just having my breakfast ~ Vyndi
» Well, Thats a new start... + Vyndi
» Rock bottom is where we live our last days [Vyndi]
» [20th Century History] Wait where is eveyone? [Vyndi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Inside School :: Principals office-