WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
There once was a girl who hated the world


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 There once was a girl who hated the world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



There once was a girl who hated the world Empty
BerichtOnderwerp: There once was a girl who hated the world   There once was a girl who hated the world Emptydo 2 mei 2013 - 20:25


Mijn leven begon lang geleden, lang lang voordat jij en elk ander op aarde geboren was. Want als ik je mag uitleggen, ik ben officieel de eerste vrouw ooit op aarde gezet door onze geweldige God. Ik ben geschapen uit zijn hand en zelfs voor Adam op de wereldbol stond. Ik ben geschapen naar perfectie maar niets kan perfect zijn, ik moest een kwaal zijn en god maakte dat mijn honger naar bloed. Het was de bedoeling dat ik en Adam de stamouders zouden zijn van ons ras de mensheid maar denk je dat ik me laat inpalmen door zo'n zielige lafaard als hij? Ik verzette me bijna had ik almachtige heer zelf vernietigd voor ik mee werd gesleurd met Lucifer naar de duisternis van de hel.

Einde verhaal? No way, meneer Lucifer mocht dan wel graag zijn tijd verdoen in de diepe trochten van de hel ik ontsnapte om opnieuw op de aarde me voort te kunnen bewegen. Ondertussen was mijn vervanger al gecreeerd en luisteren deed ze als een fokschaap zette ze het mensenvolk voort en eeuwen leefde ik in eenzaamheid. Ik zag alle gruwelijke daden die de mens aanrichtte maar hoe graag ik ook wou ik kon niet sterven. Mijn verbanning naar de hel had mij onsterfelijkheid gegunt. Een vloek net zoals een gave. En mijn eeuwige dorst bleef, de eeuwige honger naar het ijzerachtige bloed.

Na eeuwen isolement kon ik het niet meer aan, ik kon niet leven onder de zwakheid van de mensen maar kon ook niet meer in mijn eentje blijven. Ik was er achter gekomen dat er een kracht in mij zat die anderen kon maken zoals mij. Ik had het eerder geprobeerd op een kind die het niet aankon en stierf, maar een volwassene zou het aan moeten kunnen toch? Ik vond iemand die ik wou veranderen in een schepsel zoals mij. Het gehele experiment liep echter verkeerd uit en de man liet me voor dood achter na een zwaar gevecht. Dat was het begin van het uit de hand lopen van mijn volk.

Hij dacht echter dat hij zo van me af was. Opnieuw iemand die zich vergistte. Ik vernietigde hem en nam de macht opnieuw in mijn handen. De enkele nieuwelingen die hij gecreëerd hadden had ik al snel in het gareel en besefte me wat ik precies kon doen met deze creaturen. De wereld overnemen was direct het plan waar ik aan dacht. Of tenminste meneer daar bovenin op zijn plaats zetten.

Mijn plan werkte en al snel was ik een koningin en godin voor elke vampier iedereen kon mij en respecteerde of vreesde me ik had alles wat ik maar kon dromen tot.. Ik hem ontmoette. Het was ergens mid 18e eeuw dat ik voor het eerst anders dacht over mijn leven. De lange blonde gestalte was een soldaat in hart en nieren. Ik wist dat ik hem nooit zo'n monster als mij kon maken en stapte van mijn troon af om een menselijk leven met hem te beginnen. Tenminste zo menselijk als het kon.

Ik was gelukkig, gelukkiger als ik ooit kon zijn, tot er op een dag een smeekbede weerklonk. Ik moest mijn even gelukkige leven achter me laten en opnieuw strijden voor mijn ras. Er was een land ver weg van mijn menselijke paradijsje waar andere wezens woonde dan de mensen ooit dachten. Elven, Tovenaars en Ridders ze leefde in vrede met elkaar samen maar waren er op uit elke laatste vampier af te slachten, iets wat ik niet toe kon staan.

Ik kwam er achter dat onder het riddervolk familie van me leefde. Een koning en koningin alsof het niet beter kon. Maar ik was het meest geinteresseerd in het prinsesje, zo jong en kneedbaar ik besloot iemand op haar af te sturen en haar een van ons te maken. Vervolgens vernietigde ik haar familie waardoor er een nieuw gezin op de troon kwam. De Muzen familie..

Ik had gehoopt dat deze familie zich kalm zoude houden maar dat bleek niet zo te zijn de jonge Jasmyn nieuw toekomstig koningin van de ridders was vastberaden mij te vernietigen met haar nieuwe vriendin Mimi Telrûnya prinsesje van de Elven. Dezelfde Mimi die altijd zo'n goede band had gehad met mijn nichtje Roxanne.

Alsof het allemaal niet erger kon werd Setherian Fel'dan benoemd tot leider van de Tovenaars. Ik wou plannen smeden met de tovenaar die duistere krachten bezat maar inplaats daarvan besloot hij verliefd te worden op dat Telrûnya wicht!

Samen waren de drie er maar wat op uit om mijn leven te beëindigen tot.. Mariah uit het niets opdook. De zuster van Mimi had het kleine wizard meisje gevonden in de diepe grotten van de tovenaars en dat kind naar Setherian gebracht die haar aannam als zijn eigen kind.

Ik kon het niet laten dit kind te teisteren en zo Setherian gek te maken. Misschien mijn grootste fout ooit, maar ik had wel meer fouten gemaakt die me vanzelf zouden inhalen. Fouten zoals nog een maal mijn hart uitgeven. De zwartharige jongen was leider geweest van de groep vampiers die zich huisde in mijn nieuwe leefgebied. Ik kan zijn gezicht nieteens meer voor mijn ogen halen. Joey.. De tijden waren zo mooi geweest en toch zo snel voorbij gegaan. Toen de onvermeidbare oorlog kwam verdween hij en nam misschien wel het laatste beetje van mijn warmte mee. We verloren de oorlog en ik werd bijna vermoord, niet zonder Mimi Telrunya vampier te maken en haar mee te nemen dan.

De tijden gingen zo snel en voor ik het doorhad waren wij compleet vertrokken uit het gebied. Ik leek mijn grip op mijn volk te verliezen en stelde iemand anders aan als leider. Ken.. Als er iemand interesanter als hij is geweest kan je mij lekschieten. Hij haalde werkelijk waar het slechtste in mij naar boven en ik genoot er met volle teugen van.

Voor het volk daarintegen was ik niet meer die gevreesde Queen, maar eerder Ken's sletje. Ze mochten denken wat ze wilden. Ze zijn nu toch dood. Ik heb ze zien branden voor ik vertrok. Ik had een plan met Ken, Checkmate. We zouden iedereen verslaan samen heersen. Maar puntje bij paaltje waren het de vreselijke kinderen van die drie die mij tegenzaten. Mariah speelde een ziek spel met me dat ze dankzij mij geleerd had. Ik stapte in de val door mijn eigen fouten. En toen ik toe moest kijken met Ken aan mijn zeide besloot ik een nieuw leven te beginnen. Dit leven. Deze school op te starten. Mezelf eindelijk een kans geven. Of gewoonweg mezelf verstoppen voor de waarheid. Ik liet Ken achter me. Misschien vind ik hem ooit nog. Misschien ook niet. Hij is niet langer de mijne om te bespelen. Ik heb nieuwe onderdanen.

Mijn verhaal, al die jaren zal ik nooit vergeten maar ik heb een nieuwe toekomst. Een verleden is enkel woorden op papier waar nieuwe woorden bij kunnen komen. Elke dag opnieuw. Mijn naam is Vyndi Montgomery. De eerste mens, Queen der vampieren en een Godin die deze aarde bewandeld. Ik ken mijn doel in dit leven. En ik zal het nooit uit mijn ogen verliezen. Een dag zal deze wereld van mij zijn en zal iedereen voor mij buigen. Op een dag heb ik deze aarde in mijn handen. Tot die dag zal ik niet rusten, nooit..



Terug naar boven Ga naar beneden
 

There once was a girl who hated the world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm a little wolf inside a girl, you say?
» Fools set the rules in this world
» In this lonely little world {AERIS}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In Game :: Character Introducing :: School Management-