WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
I'm bored...


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 I'm bored...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sollux Captor

Sollux Captor
Info
» Posts : 207
Character

Character sheet
» Age: 2omewhere around thiirteen earth year2
» Class: Lower Cla22
» Love interest: Nope



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: I'm bored...   I'm bored... Emptydi 4 jun 2013 - 2:39

Het was een prachtige dag, de zon scheen, het was warm en de lucht was zo goed als onbewolkt. Sollux, een zes Alternian solar sweeps oude troll, zat op één van de bankjes in de schoolyard met een mosterdgele laptop op zijn schoot. Zijn vingers ratelden over de toetsen van het toetsenbord en een kleine glimlach verscheen op zijn grijze gezicht, waarbij zijn puntige tanden zichtbaar werden. Na nog even wat meer getypt te hebben sloot hij zijn laptop af en klapte hem dicht. De zon scheen warm op zijn zwarte haar. Hij deed zijn mosterdkleurige laptop in een zwarte laptoptas, maar liet deze nog even liggen op het bankje. De troll liep wat naar voren,naar een bloemenperkje, en ging op zijn hurken zitten om te kijken naar de bezige bijen die rond het bloemenperkje vlogen en een blij, zoemend geluid maakten. Hij liep terug naar het bankje, pakte zijn laptoptas op en keek even rond, er waren meerdere leerlingen buiten en het leek best gezellig op sommige plekken. Sollux zuchtte, hij wist niet precies wat hij moet gaan doen. Hij besloot om gewoon een stukje te gaan lopen door de tuin. Terwijl de troll door de schoolyard liep waren zijn ogen, waarvan er één rood was en één blauw, gericht op de grond, hierdoor kon hij niet helemaal zien waar hij heen liep en daarom botste hij ergens tegenaan. Sollux zette enkele stappen achteruit om te zien waar hij tegen aangebotst was, het was een andere leerling! "Thforry.." zei hij. Hij haatte het soms dat hij de letter S nooit goed uit kon spreken. "Ik had je niet gethien..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin Kagamine

Rin Kagamine
Info
» Posts : 82
Character

Character sheet
» Age: 14 Years
» Class: Lower class
» Love interest: Kokoro~



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptydi 4 jun 2013 - 4:04

Rin propte nog een laatste boek in haar tas, en deed het ding met moeite dicht. Ze sloeg de schoudertas over haar schouder heen, en huppelde naar buiten. Ze had een glimlach op haar gezicht, ookal was ze niet vrolijk. Ze was nooit vrolijk, maar dat betekende niet dat ze altijd verdrietig was. Eigenlijk, hoe raar het ook klonk, had Rin helemaal geen emoties. Ze moest ze nog leren. Rin wist wel een paar emoties. Ze mompelde er een paar op. 'Blij.. Verdrietig.. Boos... Vrolijk' Er was niet echt een klank in de stem van haar te horen, gewoon een heel neutraal geluid was het. Maar het was ook zo, omdat ze een robot was, dat ze er niet mechanistisch uitzag. Ze had gewoon een soort huid, en echt haar. Als je haar gewoon zou zien, zou het laatste wat je van haar dacht dat ze een robot zou zijn. Opeens botste ze tegen iemand op. Ze viel achterover, en belandde op haar rug. Niet dat het pijn deed, want ze had natuurlijk ook geen zenuwen. "Thforry.." Hoorde ze. Rin keek op. Er stond een jongen, nouja, een soort jongen. "Ik had je niet gethien..." Rin stond op, en klopte zichzelf even af. 'Geeft niet. Ik had jou ook niet gezien. Ik ben Rin, wie ben jij?' Ze probeerde haar stem zo menselijk mogelijk te laten klinken. Oja, vrolijk. Nu zou ze en soort glimlach ofzo moeten maken. Zo liet ze diegene zien dat ze blij was. Rin zette een glimlach op, hij zag er niet perfect uit, maar ook niet raar ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux Captor

Sollux Captor
Info
» Posts : 207
Character

Character sheet
» Age: 2omewhere around thiirteen earth year2
» Class: Lower Cla22
» Love interest: Nope



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptydi 4 jun 2013 - 4:24

Sollux keek nogmaals naar de leerling tegen wie hij was aan gebotst, het was een meisje van ongeveer zijn leeftijd en ze had blond haar en blauwe ogen. Ze zag er redelijk onschuldig uit, vond hij, maar toch was er iets vreemds aan dit meisje. "Geeft niet. Ik had jou ook niet gezien. Ik ben Rin, wie ben jij?" zei het meisje tegen hem, ze heette blijkbaar Rin. "Aangenaam kennith te maken, Rin. Zei hij vriendelijk terug, hij was al lang blij dat de persoon tegen wie hij aangebotst was geen grote gespierde pestkop was. "Mijn naam is Thfollux. Ik bedoel Thollux, nee Tfollux... Thf... Tfh... Ffff... Tffffh... AAAARGH! WAAROM KAN IK MIJN EIGEN NAAM NIET EENTH FATTHOENLIJK UITTHPREKEN?" Dat laatste kwam er erg hard en geïrriteerd uit. Hij wachtte even voor dat hij zijn broekzakken afzocht naar een pen en een papiertje, maar toen hij geen van beiden kon vinden vroeg hij ze maar aan Rin. "Eh... Heb je toevallig een papiertje en een pen voor me?" Eindelijk een zin die fatsoenlijk uit zijn mond kwam, zonder dat stomme gelispel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin Kagamine

Rin Kagamine
Info
» Posts : 82
Character

Character sheet
» Age: 14 Years
» Class: Lower class
» Love interest: Kokoro~



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptydi 4 jun 2013 - 4:33

"Aangenaam kennith te maken, Rin'' Zei hij vriendelijk terug. Rin bleef diezelfde glimlach houden. . "Mijn naam is Thfollux. Ik bedoel Thollux, nee Tfollux... Thf... Tfh... Ffff... Tffffh... AAAARGH! WAAROM KAN IK MIJN EIGEN NAAM NIET EENTH FATTHOENLIJK UITTHPREKEN?" Rin bleef hem aankijken, en knipperde met haar ogen. Ze kon nog niet lachen, dan klonk het net als een dolfijn met kiespijn. Dus in plaats van te lachen, knipperde ze met haar ogen. "Eh... Heb je toevallig een papiertje en een pen voor me?" Rin knikte langzaam, en graaide even in haar tas. Ze stak haar hand naar hem uit, waar een pen en een kladblok op lag. 'Alstjeblieft' Zei ze weer met haar eentonige stem. Ze ritste met haar andere hand de tas dicht, en keek hem weer aan.

-KORT KORT-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux Captor

Sollux Captor
Info
» Posts : 207
Character

Character sheet
» Age: 2omewhere around thiirteen earth year2
» Class: Lower Cla22
» Love interest: Nope



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptydi 4 jun 2013 - 4:45

Rin gaf hem een papiertje en een kladblok nadat ze hem even had aangestaard. Het verbaasde hem dat ze hem niet had uitgelachen of een raar gezicht had gemaakt. "Alsjeblieft" zei ze. Sollux vond dat er iets raars was met Rins stem, hij was zo... Eentonig... "Bedankt." Zei de troll vriendelijk terug en zette zijn laptoptas op de grond en pakte het kladblok en de pen van het meisje aan. Hij begon te schrijven. Sollux Captor, stond er op het eerste beste lege blaadje van Rins kladblok. "Mijn naam is Thfollux Captor." zei hij en wees naar de twee woorden die hij opgeschreven had. Hopelijk snapte Rin het nu wel, want hij wilde niet dat ze hem Thfollux zou noemen in plaats van Sollux. Hij glimlachte, waarbij zijn scherpe, puntige tanden tevoorschijn kwamen. Zijn tanden waren ze schuld van zijn gelispel, maar hij wilde liever geen tanden laten trekken of ze opeen andere manier kwijtraken...

{OOC: Wat boeit het of de posts kort zijn? Die van mij zijn altijd kort Razz}
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka Megurine

Luka Megurine
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: 17.
» Class: Middle Class
» Love interest: Like the sun that comes after a rainstorm, all the feelings in my heart are reborn. My broken heart has healed, but tell me If this is all real..



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptywo 5 jun 2013 - 1:24

Een lang, slank en iet wat bleek meisje wandelde over het terrein buiten de school. Ze keek om zich heen. De roze cherry blossoms hadden bijna dezelfde kleur als haar lange haar. Het was prachtig weer, maar dat mocht ook wel na zo'n koude winter. Na maanden kon ze eindelijk weer een jurkje aan zonder te bevriezen. Deze winter was ze 17 jaar geworden, maar helaas had ze nog steeds geen vrienden om dit mee te vieren. Ze zat ook nog niet zo heel lang op deze school, en haar verlegenheid maakte dit er niet makkelijker door. In de verte zag ze twee andere studenten van het St. Montgomery staan. Ze slikte even, en besloot er maar gewoon langs te lopen. Maar net voor ze bij de twee aankwam, viel haar roze schoudertas op de grond. Alle boeken, pennen en schetsen die ze maakte tijdens de les -ze tekende veel- lagen over de geond verspreid. Zonder iets te zeggen begon ze razendsnel haar spullen op te rapen. Ze sloeg de tas gehaast weer over haar schouder, waardoor opnieuw alles eruit viel. Ugh. Kon deze dag nog erger..

OOC: Inkomertje! Hopelijk is 't niet erg dat Luka even binnen komt vallen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux Captor

Sollux Captor
Info
» Posts : 207
Character

Character sheet
» Age: 2omewhere around thiirteen earth year2
» Class: Lower Cla22
» Love interest: Nope



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Emptywo 5 jun 2013 - 2:04

Sollux draaide zich om toen hij iets achter zich op de grond hoorde vallen. Hij zag een meisje gehurkt op de grond zitten, haar tas was op de grond gevallen en ze was nu bezig met de spullen er weer terug in te doen. Toen ze klaar was met het inpakken van haar tas kwam ze overeind en zwiepte ze de roze tas over haar schouder, waarbij er alweer spullen uitvielen. "Kan ik je mithhien helpen?" vroeg hij aan het meisje, dat hij eigenlijk geen meisje mocht noemen omdat ze een aantal jaar ouder was dan hij zelf. Hij keek even om naar Rin, maar hij kon er nog steeds niet op komen wat er zo vreemd aan haar was.

{OOC:@Juul, ik vind het goed hoor ^^}
{flutpost ><}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



I'm bored... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored...   I'm bored... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'm bored...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» me being bored
» I need something to do because I'm bored
» Being bored {Jade}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Schoolyard-