WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Just my luck (LAXUS) - Pagina 2


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just my luck (LAXUS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Emptyza 3 aug 2013 - 12:31

Laxus Dreyar

De woorden van Gilbert hadden tijd nodig om door te dringen maar hij knikte. Hij had nu een belofte gemaakt die hij niet zomaar zou breken, zeker niet voor haar. ''I will, I promise.'' antwoordde hij zacht en keek naar de jongen voor zich. Zijn volgende woorden deden hem zijn hoofd schudden en hij grinnikte toch half. ''Forget that bet buddy, you are going to stay here so you can watch over her too.'' Zei hij langzaam en kn ikte even als reactie op zijn eigen woorden. Gilberts opmerking deed hem weer grinniken. ''Well i could take you there, but I'll tell Snow to wake you up again. I don't want to see her getting hurt even more.'' Mompelde hij half maar staarde hem ook weer aan. Hij ontmoette de blik van zijn leerling en fronste even zodra deze zijn hand op zijn schouder legde. De woorden die de leerling uitsprak verbaasde hem toch wel. Hij had eerder verwacht dat er een halve woede aanval op hem af kwam. Hij slikte even maar zorgde ervoor dat hij niet zijn balans verloor terwijl hij hem overeind hees en luisterde naar zijn woorden. ''Yeah, she's pretty that's one thing for sure.'' Mompelde hij maar hield zijn arm nog steeds stevig vast. Hij kneep zijn ogen even tot spleetjes en knikte weer. ''Even if I have to fight I will.'' Mompelde hij maar schudde zijn hoofd even bij de laatste opmerking. Ze kon hem onmogelijk zoveel nodig hebben als dat hij had beseft dat hij haar nodig had. Hij had door dat alle dagen dat ze heel dicht bij hem was geweest, elke keer als hij zijn armen om haar heen geslagen had en zelfs zodra hij haar stem hoorde. Telkens weer had zij hem de rust gegeven waarnaar hij al heel lang op zoek was. ''I doubt she'll need me as much as I actually need her.'' Antwoordde hij zacht. Zelfs met om zich heen kwamen de herinneringen weer boven in de nacht. Maar met Mer om zich heen was het anders, zij leek zelfs zijn nachten tot rust te brengen, waar alcohol dat niet kon. ''Come on, I'll take you back to the dorms, you're gonna need some sleep.'' Mompelde hij en gooide Gilberts arm half om zijn schouders voor hij zuchtte. ''And I did not fall for her looks, if I could I would compare her to a guardian angel you know.'' Mompelde hij vaagjes en begon Gilbert al half mee te slepen naar de deur van de bar. Hij kon het niet over zijn hart krijgen hem zomaar achter te laten, zeker niet na de woorden die ze hadden gewisseld. ''Ik had je trouwens verkeerd ingeschat weetje. Je bent zo'n slechte nog niet.'' Sprak hij bijna onhoorbaar en keek heel even opzij.

''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Emptyzo 11 aug 2013 - 8:19







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.




Gil snoof heel even toen hij zijn woorden hoorde maar knikte toch zacht. "Good." Mompelde hij en keek schuin op. "A bet is a bet, I lost." Mompelde hij maar glimlachte toch even. "You trust me with that?" Mompelde hij en kneep zijn ogen even samen de druk op zijn hoofd voelde pijnlijk aan en hij zuchtte even. "Damn I should drink less." Mompoelde hij en haalde heel even adem met pijn in zijn keek. "Alsof Snow ooit wakker word als ik hem niet uit bed trap." Mompelde hij langzaam maar keek even naar de grond. "Je geeft echt veel om haar he." Mompelde hij en beet half op zijn lip toen hij de verbazing in zijn teachers ogen zag. Maar zijn woorden waren de waarheid, Mer had iemand nodig, en het zag er naar uit dat ze maar wat graag deze blonde idioot aan haar zijde had. Wie was Gil dan om haar tegen te houden van haar hart achtervolgen door hem uit haar greep te plaatsen. Heel even grinnikte hij en knikte half. "She can be all yours mate." Mompelde hij en schudde zijn hoofd half proberend de straat weer recht voor hem te krijgen. Normaal waren Ludwig of Antonio en Francis hier om hem zo weg te dragen als hij weer eens teveel had gezopen, maar hij had er geen problemen mee dat het nu Laxus was. Misschien was er ooit wel een tijd voor de twee om vrienden te worden. Ooit als dit alles over was. "Good, I'm glad to hear that." Mompelde hij als antwoord en glimlachte zijn bekende schuine glimlach. "Oh she'll need you Laxus, she'll need you." Hij snoof even en sloot zijn ogen. "You've seen it haven't you?" Momopelde hij zacht en gebaarde met zijn hoofd naar zijn pols. "What she did to herself. She thought I never saw it. But.." Hij schudde zijn hoofd. "Ik heb haar nooit kunnen tegenhouden, nooit kunnen zeggen dat ze moest stoppen, ik was te zwak om haar tegen te houden met zichzelf vernietigen, maar jij kan het." Mompelde hij langzaam en beet even op zijn onderlip. "Sleep sounds nice." Zei hij even lachend en steunde iets op Laxus' schouder terwijl hij meestrompelde. "I know you didn't. You're not that kind of man." Verzuchtte hij even en probeerde op zijn eigen benen sterker te staan zodat zijn volle gewicht niet op de ook stomdronken Laxus rustte. "Same here." Mompelde hij en grijnsde even. "Je bent niet een totale idioot."



Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Emptyza 7 sep 2013 - 11:05

Laxus Dreyar

Hij keek even fronsend naar Gilbert en zuchtte voor hij zijn hoofd schudde. ''To hell with that bet...'' Mompelde hij vaagjes en schoot toch even in de lach voor hij met zijn ogen rolde. ''Anders had ik het niet gezegd.'' zei hij droogjes maar keek hem vaag aan voor hij toch weer lachtte en knikte. ''True buddy. But I could say the same here.'' Mompelde hij en haalde zijn schouders half op. ''How should I know? Ik hoef geen kamer met die mafkees te delen.'' Grinnikte hij droogjes en knikte toch langzaam bij zijn vraag. Ja, hij gaf veel om Mer, ze was zoveel voor hem geworden in zo'n korte tijd. ''Ja, ik geef echt  veel om haar. Meer dan ik zelf had kunnen verwachten.'' Antwoordde hij zacht maar eerlijk. Hij was nog altijd verbaasd om de woorden van zijn leerling. Nooit had hij het kunnen zien aankomen om gewoon aangespoord te worden om haar naar zich toe te halen en haar niet los te laten. Niet dat hij dat ooit zou willen dien, ze had hem al zoveel meer gegeven dan dat hij om had gevraagd. ''Thanks buddy, I really appreciate what you said.'' Mompelde hij zacht en glimlachtte toch even lichtjes voor hij knikte. Hij probeerde zo goed mogelijk te luisteren naar wat Gilbert zei maar het ging niet helemaal zoals hij wilde. Hij knikte weer bij de woorden van zijn leerling en zuchtte. ''Yeah, I've seen it. even though it was yesterday, it shocked me.'' mompelde hij zacht en schudde zijn hoofd. ''Don't blame yourself, everyone is scared to do something sometimes.'' Zei hij en lachtte toch even. ''I'm going to agree with you. But lately the only way I sleep is when I'm drunk, should change that soon.'' Het laatse mompelde hij meer in zichzelf dan tegen Gilbert. ''True, I love looing at it but I care more for who they are and how they mess up my mind. Though, right now I don't think my mind can be messed up more than it is.'' Zuchtte hij even maar wankelde zodra Gilbert zijn gewicht deels naar zichzelf verplaattse. ''Glad to hear that.'' Grinnikte hij en keek even opzij. ''Maar blijf een debiel soms.'' Grijnsde hij even breed terwijl zelfs even zijn ogen meelachtte.
''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilbert Beillschmidt

Gilbert Beillschmidt
Info
» Posts : 105
Character

Character sheet
» Age: Twenty Years
» Class: Upper
» Love interest: This is what I thought, I thought you'd need me. This is what I thought so think me naive



Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Emptyma 9 sep 2013 - 3:44







Be

not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.





Gilbert zuchtte even voor hij zacht slikte en de blonde mage aankeek. "You sure? Ik scheel je volgens mij heel veel problemen." Mompelde hij langzaam en schudde zijn hoofd terwijl hij op zijn onderlip beet en glimlachte. "Ik geloof je." Mompelde hij half en keek Laxus zacht aan. "Let's not drink again." Mompelde hij langzaam en beet half op zijn onderlip voor hij begon te lachen en met zijn ogen rolde. "Wees blij." Mompelde hij en sloeg Laxus op zijn schouder. Hij hielt van Mer, ongelofelijk veel maar nog altijd wist hij dat hij haar niet altijd vast kon houden. Hij zou haar moeten losluiten uiteindelijk en Laxus zou haar kunnen beschermen. "Goed zo." Mompelde hij langzaam en keek de blonde man aan. "Blijf van haar houden. Ze zal je nodig hebben. Dat weet ik zeker." Fluisterde hij langzaam en beet op zijn onderlip terwijl hij bijna struikelde en naar adem hapte. Ze was nogsteeds alles voor hem, maar hij wist dat hij haar moest loslaten. Niet alleen omdat zij niet samen hoorde maar ook omdat hij zoveel langer zou doorleven na haar. Net zoals na Hayden.. Hij sloot zijn ogen en opende ze opnieuw langzaam. "You're welcome you blonde idiot." Mompelde hij met een grijnsje en beet half op zijn onderlip. "Had ze er nieuwe bij?" Vroeg hij half geschrokken en keek haar recht aan. "I never wanted to hurt her in any way, but I let her without even thinking about it." Hij slikte even en schudde zijn hoofd half. "I'm sure she can change that for you Laxus. She has her ways of making your day brighter." Mompelde hij langzaam en zuchtte even met een slik voor hij zijn ogen sloog en diep adem haalde. "She's a beauty." Mompelde hij opnieuw langzaam en slikte half. "She has her way of making you crazy, but I hope for you that ti's in a good way." Hij lachtte even en leunde wat meer op Laxus. "Zijn zw samen debielen." Mompelde hij lachend en slikte half terwijl hij zijn ogen sloot en op zijn knie een viel.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just my luck (LAXUS)   Just my luck (LAXUS) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just my luck (LAXUS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ai no Melody [LAXUS]
» Just class [Laxus]
» Never had a day like this [FIORE//FAIRYTAIL//LAXUS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Shopping Area-