WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
{OPEN} lets take a break.


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 {OPEN} lets take a break.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eddie Takummi

Eddie Takummi
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: 20 years
» Class: Upper Class
» Love interest: give my a smoke and i wil consider the fact that you'r beautyful



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptyzo 2 jun 2013 - 6:56

{OPEN} lets take a break. Divider_2_by_canzeda-d426skz

een zachte zon scheen hoog in de licht blauwe lucht. een warm briesje gleed langs Eddie's zwarte haar. hij keek eventjes op naar de lucht. Ed snoof de lucht op en besloot een sigaretje op te steken. met een rustige blik en een grote sigaret wandelde hij door de vrij rustige straten. na een tijdje plofte hij neer op een terrasje. Ed bestelde wat te drinken en pakte zijn klein dik zwart leren boekje erbij. uit zijn zak haalde hij een grote rode vulpen. rustig begon hij weer raadseltjes en korte rijmpjes op te schrijven. dit deed hij veel in de oude boeken kast die hij had in zijn kamer stonden meerdere boekjes gevuld met raadsels en rijmpjes.

toen Ed een tijdje had geschreven propte hij zijn boekje in zijn binnen zak. toen hij weer een nieuwe sigaret opstak zag hij iemand naar hem toe lopen de persoon kwam hem vaag bekend voor Ed had de gene gezien op school. vrolijk riep hij "kom er maar bij zitten hoor ik bestel er nog wel een drankje bij, wat wil je?" hij stak zijn hand op richting de ober zodat hij twee drankjes kon bestelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptyma 3 jun 2013 - 5:16


De zon scheen op zijn gezicht, vogels vlogen over. De blauwe lucht was prachtig en het was heerlijk om buiten te zijn. De bomen kleurde groen en het was eindelijk weer warmer.
Drake zat op een muurtje tegen een verlaten gebouw aan. In de schaduw van het gebouw viel de hitte mee, en was viel Drake niet erg op.. Hij rookte een peuk en zat te dromen. Zijn lichtbruine ogen keken naar de mensen die af en toe voorbij liepen. Ze keken hem vreemd aan, alsof hij anders was dan hun. Eigenlijk was dat ook wel zo, het kon hem alleen niks schelen. Een klein kind aan de hand van zijn moeder stak zijn tong naar hem uit. Drake keek arrogante naar het jongetje, dat bijna gevaarlijk overkwam. De moeder keek Drake even geschrokken aan en trok toen snel haar kind mee. Ergens deed het hem ook wel iets, hij had nooit een moeder gehad. Ze was dood gegaan bij zijn geboorte.

Hij haalde zijn hand door zijn pikzwarte haar en sprong van het muurtje af. Hij slenterde richting winkelcentrum, met zijn handen in zijn zakken. Drake hield zijn hoofd gebogen naar de grond, zo liep hij vaak. Hij keek door zijn ponnie voor zich uit en slaakte een vermoeide zucht. Zijn rechtervoet schopte een leeg bierblikje voor zich uit. Hij had geen zin in school, gezeik of wat dan ook. Zijn sigaret gooide hij tegen de stenen want het was op. "kom er maar bij zitten hoor ik bestel er nog wel een drankje bij, wat wil je?" Drake liep langs een gezellig tarrasje van een café. hij hoorde iemand wat zeggen en keek op naar een gozer die hem vrolijk aan keek. Drake trok zijn wenkbrauw op maar besloot er op in te gaan. Drake haalde zijn hand door zijn zwarte haar, hij plofte in een stoel tegenover de jongen. ''Doe maar een koud biertje.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie Takummi

Eddie Takummi
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: 20 years
» Class: Upper Class
» Love interest: give my a smoke and i wil consider the fact that you'r beautyful



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptyma 3 jun 2013 - 6:34

de jongen plofte neer op de stoel voor hem. Ed keek hem eventjes aan en keek toen naar de ober. "twee biertjes graag." zij hij kortaf. hij keek weer terug naar de jongen. "hoi ik ben Eddie je mag me Ed noemen, wat is jouw naam?" Eddie had de jongen nog nooit gezien. met glimlach keek hij de jongen aan wachtend op antwoord. eventjes tolde er iets rond in zijn hoofd, "Shit" mompelde hij. Ed realiseerde zich nu pas dat hij vandaag noch moest nablijven wegens roken in het lokaal. Glimlachend dacht terug aan het gezicht van de leraar toen hij een dikke rook wolk in zijn gezicht kreeg geblazen. Eddie had er al twee weken voor moeten nakomen nu nog twee meer te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptyma 3 jun 2013 - 7:29


Drake plofte half onderuitgezakt neer op een stoel hij hing een van zijn armen over zijn stoel. Zijn voeten plantte hij op een andere stoel. Hij had schijt aan de mensen die hem verwijtend aan keken. Hij zag dat de ober er wat over wilde zeggen, Drake keek hem arrogant aan en stak zijn middelvinger op. De ober hield zijn mond en hij hoorde de jongen bestellen. Hij grinnikte toen de ober weg liep. "hoi ik ben Eddie je mag me Ed noemen, wat is jouw naam?" Drake keek hem aan, nam hem even bekritiserend op. Die Ed had zwart haar net als Drake alleen wat korter geknipt. Hij had opvallende kleur ogen, waarvan Drake nou niet wist of het geel of bruin was. Hij was net gekleed maar in de blik van de jongen wist hij dat het geen brave was, de sigaret in de mond van Ed beviel hem ook. ''Burned, Drake Burned'' Sprak Drake. Hij moest even lachen, omdat het de James Bond manier was, wat hij wel grappig vond. 'shit'' hoorde Drake hem zeggen. ''Wat?'' vroeg Drake bijna nieuwsgierig.



Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie Takummi

Eddie Takummi
Info
» Posts : 51
Character

Character sheet
» Age: 20 years
» Class: Upper Class
» Love interest: give my a smoke and i wil consider the fact that you'r beautyful



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptyma 3 jun 2013 - 8:45

met een glimlach keek Ed naar het schouwspel van de jongen. ''Burned, Drake Burned'' was zijn antwoord op Ed's laatste vraag. even bestudeerde hij Drake hij had zwart haar, net iets langer en in een ander model dan dat van Ed. zijn kleding stijl was los en zwart.

''Wat?' was de reactie van Drake op Ed's eigen verwijting. Ed keek even op en zijn grinnikend "ik moest vandaag eigenlijk nakomen maar daar is niks van gekomen." met een schuin hoofd en een denk gezicht dacht hij aan iets, er miste wat op deze zonnige dag..Ed kon ze vinger er even niet op leggen. de ober liep langs de tafel hij zette de biertjes neer en liep met een grote boog om Drake. Ed nam een flinke slok en zuchtte wat miste er nou..een grijns verscheen weer op zijn gezicht. blij bedacht Ed wat er nu miste, hij boog voor over en pakte zijn oud uitziende leren rugzak. eventjes grabbelde hij erin, toen deed hij zijn gezicht weer omhoog en keek Drake aan. Ed zette zijn tas weer op de grond. in zijn hand had hij twee dikke sigaren.de Sigaren waren 15 cm lang. Ed had er een hele doos van gekocht toen hij op vakantie was, hij had het gevonden in een steegje bij een oude vent. hij had er al eens eentje opgestoken. hij had twee dagen met het ding gedaan. elke keer als hij de les in ging deed hij hem uit tegen zijn tas. Ed keek weer naar Drake hij gaf hem er eentje en zij "geloof me met deze dingen kan je wel even vooruit." Ed glimlachde en stak zijn sigaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Emptydi 4 jun 2013 - 22:49


Drake keek de jongen aan. "ik moest vandaag eigenlijk nakomen maar daar is niks van gekomen." Drake lachte hem bijna uit. '' Daar doe ik al heel erg lang geen moeite meer voor. Het is een wonder als ik er een les niét word uitgestuurd. Vindy word gek van me, maar niet dat mij wat boeit.'' Hij steunde met zijn hoofd achterover op zijn handen. Hij keek naar de lucht en zag wat vogels langs vliegen, het was heerlijk weer. Zijn zwarte kleding was een minder strak plan. Morgen zou hij wel wat ander aandoen. Misschien had hij nog die rode blouse op zijn kamer liggen. Opeens zag hij Ed een beweging maken, hij pakte wat uit zijn tas. Opeens kwamen er twee sigaren uit, en keek Drake naar Ed. Hij gaf er een aan Drake die hij plezierig aanpakte. "geloof me met deze dingen kan je wel even vooruit." ''Dat geloof ik. Ik denk dat ik jou wel mag gast je hebt goeie shit'' Drake pakte zijn aansteker en stak het aan. Hij nam een trekje en voelde het in zijn mond, zonder te kuchen. De mensen om hun heen keken verwijtend, sommige gingen weg. Drake lachte er om en nam er nog een. ''Vertel eens, jij zit in de upper class toch? Hoe is het om Farron als Clas president te hebben? Ik heb gehoord dat ze erg streng en irritand kan wezen.''


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



{OPEN} lets take a break. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} lets take a break.   {OPEN} lets take a break. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

{OPEN} lets take a break.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Break The Spell
» Lets go on an adventure [Gilbert Beillschmidt]
» [open] Same As Always
» New school... [OPEN]
» Kokoro (Open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Shopping Area-