WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Heropening Anime Munters!


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Heropening Anime Munters!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Heropening Anime Munters! Empty
BerichtOnderwerp: Heropening Anime Munters!   Heropening Anime Munters! Emptyma 18 aug 2014 - 3:02

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a feast of straw.
[image]

Welkom terug,

Zoals jullie kunnen zien is Anime Munters officeel weer open tot genoegen van het team. Wij hopen dat iedereen hier een leuke tijd zal beleven en wij allemaal samen Anime Munters tot een leuke actieve RPG kunnen maken zoals ze eens geweest is.

Er zijn een paar kleine veranderingen opgetreden zo hebben wij een nieuw teamlid. Tiny onder de naam Nathan McCalton zal vanaf nu gezien worden als actief lid van ons team. Mede dankzij haar is het nu mogelijk om Anime Munters opnieuw te openen.

Det is ook mogelijk dankzij onze hoge rangen. Onze teachers Ken Ventris gespeeld door Laura, Christopher Heatherfield gespeeld door Marielle en Kakashi Hatake gespeeld door Tiny. Onze student presidents Shido Itsuka gespeeld door Iro, Sam Whinchester gespeeld door Tess en Lightning Farron gespeeld door Wazoula en natuurlijk onze Principal Vyndi Montgomery gespeeld door Michelle. Zonder deze rangen en deze mensen zou Anime Munters niet kunnen draaien en we zijn iedereen dankbaar voor deze rangen willen invullen.

Maar onze grootste dank gaat uit naar jou Gast dankzij jouw creativiteit en gezelligheid wil iedereen Anime Munters open houden. Het gehele team dankt jou voor terug komen na een lange periode van stilte of je nieuw aanmelden. Je bent onmisbaar voor ons.

Heel veel plezier op Anime Munters!
Groetjes, Wazoula, Maaike, Tiny & Michelle
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Heropening Anime Munters! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropening Anime Munters!   Heropening Anime Munters! Emptyma 18 aug 2014 - 5:32

Ik voel me vereerd lieverds, wat een leuke verassing om Drake zijn naam op die manier er tussen te zien staan. Oprecht verbaasd haha x''D

Ja, ja..ik weet dat het niet gebruikelijk is om op dit soort algemene dingen te reageren, maar ik kan het gewoon niet laten om jullie ervoor te bedanken.  lol! 

Ik heb Drake het afgelopen jaar in leven gehouden op Starshine, ik kan niet wachten om ook weer met hem te RPG'en van voor die tijd. Welkom terug allemaal! Ik heb jullie gemist  I love you 

xxx
Moonmoon
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Heropening Anime Munters!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Out of Character :: Bulletin Board :: Announcements-