WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Screw you guys, i wont be going home.


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Screw you guys, i wont be going home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hun Grysquirrel

Hun Grysquirrel
Info
» Posts : 19
Character

Character sheet
» Age: 17 years ago was my curse of life bestowed upon me.
» Class: middle class
» Love interest: steak.



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptywo 4 sep 2013 - 21:29

Hun staarde leeg voor zich uit, dit was de plek waar hij bijna twee weken geleden was beland en vervolgens dagen had rondgelopen. Hij rook nog steeds de geur van bloed en angst alsof hij nog steeds zijn 'thuis' aanvoelde. Hij voelde een knagende honger in hem naar boven komen en de gekte die in hem huisde sinds zijn jongste jaren naar hem grijpen. Het voelde alsof iets in hem zich een weg naar buiten probeerde te graven, hij stond bewegingloos in eenzelfde houding als tien minuten geleden. Zijn ogen leeg vooruitstarend naar hetzelfde punt als twee weken geleden. Hij wou naar huis en toch weer niet, deze wereld was vaag en lastig. Vele dingen die hier bestonden en verschenen zouden ze bij hem thuis zien als goddelijke verschijningen maar hier leek niemand er wat om te geven. De vogels die snel door de lucht jaagden in de lucht, de gekleurde wagens die zonder rijdier vooruit scheerden over een zwarte weg. De blonde jongen  met de angstaanjagende lege blauwe ogen was gehuld in de gescheurde, vernielde en besmeurde kleding maar ondanks alles was hij er beter aan toe dan toen hij hier was beland, deze plek beloofde wat. Niemand had hem tot nu toe echt bestempeld met wat hij was, waarschijnlijk omdat zijn soort niet bestond in deze wereld. Hun zijn lippen gleden in een grijns en zijn ogen schoten omhoog toen hij een bekende doch vreemde geur rook, het zachte aroma van bloed dat niet ver onder de zachte vlezige huid verborgen lag nam zijn aandacht. Alleen het bloed van deze persoon hoe verleidelijk dan ook rook ook giftig. Iets wat hij niet thuis kon brengen, iets wat voor hem onbekend was. Hun zijn nek draaide met een knak 150 graden in de richting van de geur.

(vyndi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyvr 6 sep 2013 - 7:06



Mijn leven was altijd al een slecht toneelstuk geweest geschreven door iemand die ik verachtte. Ik ben nooit vrij geweest hoe sterk en waardig ik mij dan ook voelde in mijn jaren op deze planeet. Nooit was ik de persoon die ik heb willen zijn, altijd is er iemand geweest die aan de touwtjes trok en mij neer haalde. Elke dag dezelfde sleur die doorging tot in de eeuwigheid. De eeuwigheid die ik had, de jaren die ik bezat. Ik was een koningin, een godin maar ik viel en ik viel hard eindigend in de goot verlaten door iedereen die ooit dicht bij mij had gestaan. Of ik ze nou weg gejaagd had of dat zij me verraden hadden, het is hetzelfde in mijn hoofd. Jaren hebben zich samengevoegd lopen in elkaar over en ik begin langzaam aan de herinneringen van eeuwen geleden te verliezen. Mijn leven komt op een einde. Dat is een simpele stelling die ik kan maken. Mijn leven begint me langzaam aan in de steek te laten, ik kan elke nacht voelen hoe de energie mijn lichaam verlaat en hoe ik weg zak in een roes van het oneindige. De jaren nemen hun tol op mijn lichaam en ik Vyndi Montgomery weet niet hoe lang ik nog door kan gaan met het spel wat ik speel.

De ochtend liet zichzelf opnieuw zien, opnieuw een nieuwe dag op haar school. Alle leerlingen zouden binnen nu en een paar uur beginnen met hun lessen en verdwijnen naar de lokalen tot het gezamenlijke lunch. Dezelfde lessen, dezelfde leerlingen, dezelfde gezichten en dezelfde namen. Tot de tijd zou stoppen met haar lied zingen en de wereld zou vergaan in vuur of ijs.

Haar blauwe ogen eeuwig diep en stralend als ze waren staarde naar de lichte ochtendzon die het gehele plein met een warme gloed verlichtte. Het was een schitterend beeld en op deze momenten was Vyndi echt gelukkig met de beslissing die ze jaren geleden gemaakt had. De beslissing om alles achter haar te laten en een nieuw begin te maken, te verdwijnen van de oorlogen en de dood die zij had veroorzaakt en het rustiger aan te gaan doen. Ze had degene die het dichtst bij haar stond er voor moeten verlaten en ze vroeg zich af of de roodharige vampier ooit nog aan haar zou denken. Zijn naam was als vergif in haar keel.. Ken.. De gedachte aan zijn amberen ogen bezorgde haar hoofdpijn hopeloos proberend elk detail aan hem in haar geheugen te houden. Ze was vertrokken zonder rede en zonder afscheid van de een op de andere dag weg een nieuw bestaan tegemoet. Ze had hem willen mee vragen maar naar deze wereld.. kon hij simpelweg gewoon niet. Hij zou het niet aankunnen hij die altijd in het zelfde land geleefd had. Tenminste dat was wat ze altijd gedacht had, tot hij op een dag ineens weer voor haar stond. Opnieuw zijn diensten aan haar aanbood en onbewust had ze zijn hand maar wat graag aangenomen. Hij deed nog altijd iets met haar wat ze niet helemaal kon verklaren.

Er lag een rust in haar lichaam en een geluk. Ze was niet langer de bedreiging Vyndi. Ze was nu Miss Montgomery Principal van het St.Montgomery, de school waar ze haar hart in had gestoken, een laatste redding om eindelijk eens iets goeds te doen. Vele hadden vertrouwen gelegd in haar handelingen en hadden zich bij haar aangesloten. Enkelen vertrouwde de rossige dame nog niet maar het zou wel komen. Vyndi had geen haat meer in haar lichaam, ze was enkel nog moe.. Moe van elk gevecht dat ze had moeten leveren en moe van elke slag die haar lichaam had opgevangen door de jaren heen.

De vampier snoof even de warme zon op haar huid voelend. Ze draaide haar hoofd even naar de zon en glimlachte zachtjes. Voor zo ver ze het door had was ze alleen op het plein. Maar ze keek echter meteen om toen ze een geluid hoorde en twee lege ogen staarde haar aan. Langzaam snoof ze even en liep diens kant op. Ze kon het dossier van deze jongen en het was een maar al te interesant dossier. "Well hello young sir." Mompelde ze langzaam en glimlachte half. Iets geintereseerd starend naar de ader die in zijn nek klopte.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hun Grysquirrel

Hun Grysquirrel
Info
» Posts : 19
Character

Character sheet
» Age: 17 years ago was my curse of life bestowed upon me.
» Class: middle class
» Love interest: steak.



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyvr 6 sep 2013 - 8:55

"Well hello young sir."Mompelde de gedaante half en Hun zag hoe haar ogen licht gefocust waren op hem, zijn nek. Tevens waren zijn ogen gericht op... eigenlijk haar hele lichaam. Zo aanlokkelijk, zo soepel, zo mooi en schoon. Zo verleidelijk alsof ze direct uit de lust van de hel was geboren, Hun voelde zijn hartslag van twintig naar veertig over gaan terwijl hij naar het zachte huidje keek dat bij haar gelaat paste. Haar gezicht was betoverend en zag er onschuldig uit maar toch leek het bijna uitdagend. Hun voelde het verlangen om haar aan te raken, het vlees te liefkozen en hartstochtelijk maar teder het te strelen. Hij zou een moord doen... nee, meer moorden dan nodig om dat vlees tussen zijn kaken te voelen, om haar vlees te proeven en zichzelf te hullen in de organen en het bloed van een dampend karkas. De honger die hij met zich mee droeg had hij nog niet kunnen stillen en ondanks dat hij normaliter zijn honger wist te beheersen leek het moeilijker dan normaal, vooral nu met een luxe maaltijd als haar in zijn ogen. Hij kraakte zijn nek en draaide die weer op nul graden in plaats van de abnormale 150 graden hoek. Hij draaide zich volledig zelf om en staarde de gedaante aan, "... jong... ja, .. sir... nee. Zo.... godver.. je ziet er lekker uit," zei hij spontaan.. zijn mond was open gezakt en zijn onderkaak leek bijna los te hangen terwijl de tanden er onmenselijker uitzagen dan dat ze normaal leken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyza 7 sep 2013 - 5:31



Vyndi snoof langzaam ze had zijn ogen door en haar vingers begonnen zachtjes te tintelen. Zich afvragend wat er in het hoofd van de leerling omging. Zijn verlangen was duidelijk leesbaar maar Vyndi kon hem een ding beloven. Als hij alleen al een vinger naar haar uit zou willen steken zou het de laatste keer zijn dat hij zijn vinger had mogen gebruiken. Ze zou hem er af rukken en waarschijnlijk zijn armen ook. En zijn hoofd ook als ze toch bezig was. Precies zoals ze het hoofd van dat kleine blauwharige misbaksel Mimi er af had gerukt voor de ogen van haar liefje. Een kleine grijns streelde haar lippen herinnerend hoe zijn neefje had geschreeuwd. Hoe haar kinderen hadden gehuild. Hoe zij had laten zien dat er niet te spotten viel met haar. Als er een ding was waar ze genot uit trok was dat het wel. Ze was een monster en een monster zou ze altijd blijven. Zijn woorden lieten haar even snuiven en ze legde haar handen in haar broekzakken. "Ik adviseer je je ogen af te wenden en je honger in te houden." Mompelde ze kil. "Ik kan je namelijk verzekeren dat je je ogen niet zal behouden als je nog langer kijkt." Een bijna onschuldige grijns lag op haar lippen terwijl ze toch naar hem toe liep. "En laat je kaak even controleren. Laatste keer dat ik zoiets zag had ik iemand's mond kapot getrokken." Mompelde ze even en keek naar haar arm voor ze zachtjes grijnsde. Oh ja ze wist wat hij wou. En ze had geen probleem met het hem geven. Als hij het lief vroeg. Als hij het lief vroeg zou hij vlees proeven van een godin.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hun Grysquirrel

Hun Grysquirrel
Info
» Posts : 19
Character

Character sheet
» Age: 17 years ago was my curse of life bestowed upon me.
» Class: middle class
» Love interest: steak.



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyza 7 sep 2013 - 6:36

"Ik adviseer je je ogen af te wenden en je honger in te houden." Mompelde ze kil. "Ik kan je namelijk verzekeren dat je je ogen niet zal behouden als je nog langer kijkt." Een bijna onschuldige grijns lag op haar lippen terwijl ze toch naar hem toe liep. "En laat je kaak even controleren. Laatste keer dat ik zoiets zag had ik iemand's mond kapot getrokken." Mompelde ze even. Hun staarde haar alsnog aan, hij rook het en kon het bijna proeven. Hij snakte naar voedsel, naar de ijzerachtige substantie om zijn dorst te lessen, met ogen die leeg waren maar gefocust op Vyndi stamelde hij. De knagende honger dwong hem maar tevens was het restje verstand er tegen in aan het werken plus zijn instinct, zowel zijn menselijke als het gemuteerde dat hem waarschuwde dat hoe smakelijk ze er ook uit zag dat ze niet iemand was om uit te dagen. Hij voelde hoe zijn honger langzaam inzakte en hij viel neer op zijn knieën, "Ik... ruik u vlees... uw bloed... wat bent u... geen mens... geen mijne... wat.. huist er in u... dat zo... aanlokkelijk roept," zei Hun, de honger was tevens de drijfveer die hem kracht gaf om door te gaan. Nu hij die honger in probeerde te houden moest hij zijn energie sparen, zeker omdat het weken geleden was sinds zijn laatste maal. Hij staarde bijna hongerig naar Vyndi, "Wat.." fluisterde hij nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi Montgomery
Principal
Vyndi Montgomery
Info
» Posts : 546
Character

Character sheet
» Age: Age is just an illusion created to keep us down
» Class: I'm the leader of this school
» Love interest: I worship deadman for their strength



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyma 9 sep 2013 - 4:58



Vyndi snoof langzaam en keek hem recht aan. Ze merkte zijn starende blik op en haar wenkbrauw gaf een half zenuwtrekje. Zijn ogen waren leeg maar tegelijk zo vol van verlangen dat Vyndi niet helemaal kon snappen wat er in zijn hoofd om ging. Ze begon te lachen toen hij op zijn knieën zakte en keek hem aan. Zijn woorden klonken als muziek in haar oren en ze boog zich naar voren langzaam haar hand onder zijn kin leggend zijn hoofd omhoog trekkend zodat ze hem recht aan kon staren. "I'm a goddess." Mompelde ze zacht en glilmachte om zijn hongerige blik voor ze langzaam haar pols naar hem uitstak. "You want my flesh that bad?" Mompelde ze langzaam en keek hem aan. "Wat zou je overhebben ervoor?" Vroeg ze zachtjes en bleef hem strak aankijken haar blauwe ogen weigerde de zijne los te laten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hun Grysquirrel

Hun Grysquirrel
Info
» Posts : 19
Character

Character sheet
» Age: 17 years ago was my curse of life bestowed upon me.
» Class: middle class
» Love interest: steak.



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Emptyma 9 sep 2013 - 5:47

Ze boog zich naar voren langzaam en haar hand plaatste ze onder zijn kin waarna zijn hoofd omhoog trekkend zodat ze hem recht aan kon staren. "I'm a goddess." Mompelde ze zacht en glilmachte voor ze langzaam haar pols naar hem uitstak. "You want my flesh that bad?" Mompelde ze langzaam en keek hem aan. "Wat zou je overhebben ervoor?" Vroeg ze zachtjes en bleef hem strak aankijken haar blauwe ogen weigerde de zijne los te laten. Hongerig keek hij haar aan en hij legde zijn hoofd gewillig tegen haar pols aan en voelde met zijn wang haar huid en wist wat eronder stroomde. Hij voelde zich verlangend naar haar en haar woorden waren zo zacht, er waren goden meer... geen godinnen, allemaal hadden ze hen verlaten en hadden ze hen verraden, maar voor de belofte van zulk... zacht... en sappig... overweldigende verlangen naar het heerlijke vlees... zou hij er eentje aannemen. Hij verlangde naar voedsel, nu werd het hem bijna aangereikt op een schaal maar ze wou er iets voor terug. "Ik... heb het nodig.. voor ... leven." Zei hij met zijn blauwe ogen op een zeldzaam moment gefocust. Hij staarde de blauwe ogen van de vrouw aan en zweeg weer even. Een paar momenten later opende hij zijn lippen weer, "Ik... wil het.. zo graag.... geef alsjeblieft. Noem...een prijs." fluisterde hij terug. Zijn verstand gaf hem een goedkeurend gevoel en hij draaide zijn hoofd zodat hij met zijn wang weer tegen haar huid belandde. Lichtjes klonk het bijna stikkend in zijn keel, maar het was vergelijkbaar als het geluid van een spinnende katachtige. Hij wou het zo graag en hij moest het hebben, hij had zo'n honger. "Prijs..wat u wilt.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Screw you guys, i wont be going home.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you guys, i wont be going home.    Screw you guys, i wont be going home.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Screw you guys, i wont be going home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}
» Room 004: It kind of feels like home again [Faye]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School-