WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maylaine Fel'dan

Maylaine Fel'dan
Info
» Posts : 40
Character

Character sheet
» Age: ♣ 13 physical years 21 mental years
» Class: ♣ Lower Class
» Love interest: ♣ I don't have time for that



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 4 aug 2013 - 1:59


I am not a follower i am a leader




Maylaine lag in haar bed en keek naar het lege bed naast haar aan de andere kant van de kamer. Het was alleen zonder iemand om 's avonds mee te kletsen of een knuffel te geven voor het slapen gaan. Verveeld stapte ze het bed uit en liep naar de badkamer nadat ze de klok zeven uur had zien slaan. zeven uur 's ochtens wat een drama, alleen zijn was niet leuk, ze haatte het in het kasteel had ze altijd mensen om zich heen. Hoe meer mensen er om haar heen waren hoe prettiger ze zich voelde. Verveeld zette ze de douch aan en begon te douchen. na een half uurtje stapte ze er onderuit en liep zonder handdoek de kamer binnen waarna ze shifte in een wolf en zich wild uitschudde. Kort daarna shifte ze terug en was haar lichaam en haren droog en begon ze zich aan te kleden. kort schrok ze op van de deur die open ging en beek verbaast naar de persoon die er stond.



words: ### outfit: Click tagged Delaney Stormborn notes: durp


kristen



Laatst aangepast door Maylaine Fel'dan op zo 4 aug 2013 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney Stormborn

Delaney Stormborn
Info
» Posts : 12
Character

Character sheet
» Age: Let's keep it on 22
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm an monster, I'm an animal, take two steps back before I attack



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 4 aug 2013 - 2:22

         




Monsters dance with the D E V I L

"I'll take care of everything my Queen." Mompelde de witharige meisje en boog licht naar haar leidster die glimlachte en terugknikte. "Ik vertrouw er op dat je haar in bescherming houd mocht zij weer een plan hebben." Mompelde de Fel'dan die de macht in handen had en Stormborn knikte zacht. "U heeft me genoeg krachten terug te geven om tegen Montgomery op te gaan mocht het er ooit voor komen. Bovendien zal Ventris ook geen probleem worden mocht hij daar aanwezig zijn. Niemand komt aan uw zuster." Mompelde ze langzaam en opende haar ene goede oog. Ze had haar andere er voor opgegeven waar nu een witte lelie overheen zat. Ze bezat nu zo wel haar summon krachten als haar normale krachten en een nieuwe shift die nog veel sterker was als wat ze daarvoor altijd was geweest. Langzaam draaide ze zich om en liep de grote troonzaal uit. De witte cape van haar kleding wapperde achter haar aan en Mariah haalde heel even adem. "So the Nameless Warrior turns into a Storm Soldier." Mompelde ze langzaam en keek Delaney na. "Delaney Stormborn, save our world from the disaster that monster brings forth. Save the people I can no longer protect. Live forth in my fathers legacy."

Langzaam zuchtte ze de spullen oppakkend. Haar rode ogen staarde dodelijk naar de vrouw voor haar maar ze moest zich inhouden. Ze had haar missie verkregen maar wist zeker dat Montgomery al wist wie ze was. Waarom ze hier was. "Room 008, ik neem aan dat je je roommate maar wat zal waarderen." Delaney trok haar neus op en liep de kamer uit, de gangen door. Room 008, wat had Montgomery nou weer voor plan. Ze haatte het. Ze had meer als genoeg kracht om tegen dat wicht op te gaan maar moest zich inhouden voor de onschuldige zielen die geloofde dat deze plek een normale school was. Sinds wanneer gaf zij the nameless warrior om onschuldige zielen? Sinds wanneer was ze als een slaafje voor de Fel'dan familie. Sinds wanneer gedroeg ze zich weer als een Summon voor haar Queen. Langzaam zuchtte ze en klopte op de deur. Sinds wanneer was ze zo mentaal zwak geworden? Langzaam opende ze de deur en haar spullen gleden uit haar handen. Haar ene oog spande zich wijd open en ze zakte door haar knieen. Montgomery! Ze had gehoopt nog langer anoniem hier rond te lopen haar dochter niet meteen tegen het lijf te lopen maar Maylaine stond hier meteen al voor haar. Langzaam begon haar lichaam te trillen haar dochter aankijkend. "M..May.." Mompelde ze en hielt haar armen even uit. Een halve traan gleed vanuit haar oog en ze drukte meteen het meisje tegen zich aan. "Je bent ok?" Vroeg ze geschrokken maar ook opgelucht en glimlachte terwijl nog een traan over haar wangen gleed. Haar dochter, Vyndi had nog niet haar dochter te pakken gekregen. Maylaine was ok![/b]

Terug naar boven Ga naar beneden
Maylaine Fel'dan

Maylaine Fel'dan
Info
» Posts : 40
Character

Character sheet
» Age: ♣ 13 physical years 21 mental years
» Class: ♣ Lower Class
» Love interest: ♣ I don't have time for that



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 4 aug 2013 - 5:02


I am not a follower i am a leader




Maylaine keek haar moeder aan en sloeg haar armen strak om haar heen en duwde haar iets van haar af en keek haar aan. 'Mam, waarom huil je nou' Met haar duimen veegde ze de tranen weg en keek haar moeder aan en legde haar hand op haar wang en keek naar de lelie die op de plek van haar oog zat. 'Mamma, wat is er gebeurt' zei het meisje bezorgt en keek naar haar terwijl ze haar moeder even bekeek. De blauwe zoete ogen die ze had waren rood geworden, het maakte haar bang. Zo zag haar moeder er niet uit, zeker haar linkerarm joeg haar angst aan, 'Mamma?' piepte ze lichtelijk bang maar vooral bezorgd. Wat was er in godsnaam gebeurt met haar moeder. Wie had haar dit aangedaan, het kon niemand anders zijn dat die vreselijke vader van haar. 'heeft Setherian je dit aangedaan?' Haar stem was alles behalve liefhebbend over haar vader, ze haatte hem intens, hij was de enige die zo iets bij haar kon flikken. Liefste was ze gewoon opgegroeid als de persoon die ze vandaag de dag was geboren. 'Waarom zou ik niet oké zijn?' vroeg ze nieuwsgierig en keek naar aar moeder terwijl ze haar linker arm vast pakte en er overheen gleed met haar vingers. 'Kan je nog wel shiften met dit ding?' Het deed haar enorm veel pijn haar moeder zo afgetakeld te zien.



words: ### outfit: Click tagged Delaney Stormborn notes: durp


kristen

Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney Stormborn

Delaney Stormborn
Info
» Posts : 12
Character

Character sheet
» Age: Let's keep it on 22
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm an monster, I'm an animal, take two steps back before I attack



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 4 aug 2013 - 7:55

         




Monsters dance with the D E V I L

Ze wist dat ze er compleet anders uit zag ze zag er uit als een summon. Even zuchtte ze en kwam iets omhoog. "Ik ben blij dat jij in orde bent." Mompelde ze langzaam en glimlachte even voor ze zich naar het bed verplaatste en er op ging zitten. Langzaam schudde ze haar hoofd en legde haar hand even over de lelie. "I sold my soul once again." Mompelde ze langzaam en keek haar dochter aan. De bezorgdheid in haar dochters stem liet haar zuchten en ze gleed even over de metalen arm voor ze die samen kneep in een vuist en opnieuw liet zakken op haar bovenbeen. "May." Ze schudde haar hoofd langzaam en staarde even naar de grond. "Je vader is overleden, of tenminste dat verdenken we, niemand heeft hem nog gesignaleerd sinds Mimi voor zijn ogen onthoofd werd door Montgomery." Mompelde ze langzaam en  sloot haar goede oog even. "Je zuster heeft mij deze krachten op mijn verzoek teruggegeven, ik ben een van haar summons geworden om de wereld te beschermen." Mompelde ze langzaam en keek even op. "Montgomery." Mompelde ze langzaam. "We weten dat zij deze school in haar handen had, waarom ben je hier ooit heen gegaan." Mompelde ze langzaam en keek even geschrokken op toen Maylaine haar metalen arm pakte maar trok hem niet terug. "Ja, Queen Mariah heeft me ook een nieuwe shift gegeven, eentje met de kracht om Montgomery te verslaan." Mompelde ze langzaam en liet haar linkerhand even ontspannen. "Mytherian word niet langer geleid door vier afzonderlijke leiders. Mariah Fel'dan heeft de gehele leiding in handen genomen. Ze word aanbeden door iedereen, ik stond recht onder haar haar rechter hand en de gene die vrede hielt in het rijk. Toen ik hoorde wie de leider was van deze school kon ik echter daar niet blijven. Ventris is hier ook, Maylaine kom mee terug naar huis." Mompelde ze langzaam en keek haar dochter strak aan. Hoewel dat niet haar missie was was het iets dat ze moest vragen. Het zou dit alles zo veel makkelijker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylaine Fel'dan

Maylaine Fel'dan
Info
» Posts : 40
Character

Character sheet
» Age: ♣ 13 physical years 21 mental years
» Class: ♣ Lower Class
» Love interest: ♣ I don't have time for that



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 4 aug 2013 - 10:38


I am not a follower i am a leader




'Tuurlijk ben ik oke, Vyndi heeft daar voor gezorgd, kreeg een eigen kamer en kon met problemen bij haar terecht. Scheen een belofte te zijn aan jou ofzo.' Kort glimlachte ze en sprong op haar moeder die op het bed was gaan zitten en sloeg haar armen strak om haar heen. 'Is Setherian zijn verdiende loon. Die Mimi was altijd al een trut. Ik hoop niet dat Seth dood is, wil hem met mijn eigen klauwen vermoorden, laatste keer faalde ik.' Haar stem klonk rauw. Er was maar een iemand die ze niets van geluk gunde, dat was Setherian, ze wilde hem dood. En als iemand haar voor was geweest was al haar vele trainen voor niets geweest, ze moest en zou hem afmaken voor het gevangen nemen van haar moeder, de verkrachting en dood van haar moeder. Dat ze in het krijt bij hem stond betekend niet dat hij het recht had een kind van haar te eisen, dit kind, zijzelf was de reden geweest voor haar dood. Setherian was de meest egoïstische persoon geweest die ze ooit gekend had. 'Vyndi is niets anders dan goed voor mij geweest, Mariah die is pas fout, hoe kon je je ziel verkopen mamma, YOU WERE SO BEAUTIFUL' zei ze zachtjes maar het laatste riep ze bijna. Ze legde haar armen strak om haar heen. 'Je hebt dus mijn rijk in de handen gegeven van een Fel'dan, ik haat mijn achternaam, ik haat het dat ik hem moet dragen. En je laat Mariah heersen over alle volken. Een wizard leid Mytherian, heel mytherian..' Ze was lichtelijk teleur gesteld, maar ze zou niets anders dan liefde voelen voor de vrouw die voor haar zat. ze was totaal afgetakeld door het summon zijn. Ze had een beter leven verdient, als zij er niet was geweest had ze een zo veel beter leen gehad. 'Mommy, i love you' fluisterde ze zachtjes en drukte een kus op haar lippen.



words: ### outfit: Click tagged Delaney Stormborn notes: durp


kristen

[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney Stormborn

Delaney Stormborn
Info
» Posts : 12
Character

Character sheet
» Age: Let's keep it on 22
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm an monster, I'm an animal, take two steps back before I attack



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 11 aug 2013 - 8:28

         




Monsters dance with the D E V I L

Haar woorden lieten Delaney opschrikken en in stilte staarde ze naar Maylaine. "She.. kept her promise?" Vroeg ze geschrokken en beet op haar onderlip. Ze had nooit gedacht dat Montgomery werkelijk waar die belofte van bijna vijftien jaar geleden zou hebben gehouden. Maar het maakte uiteindelijk geen verschil. Montgomery was nogsteeds een vijand, een monster dat iedereen had willen afmaken om te heersen, Delaney kon dat niet vergeten, Delaney kon niet vergeten hoe veel onschuldigen gestorven waren door Montgomery. Haar dochter was veilig gehouden maar dat was alles wat ze ooit goed had gedaan in haar leven dat volgens Delaney al veel te lang duurde. "Maylaine!" Ze verhief haar stem even en staarde haar dochter ongelovig aan. "Setherian en Mimi hebben je opgevoed, hoe durf je zo oneerbiedig te spreken over ze, hij heeft mijn leven gered Maylaine en het jouwe!" Sprak ze strak en staarde haar dochter bijna even koud aan. "Montgomery is en blijft een monster Maylaine, je hebt gezien wat ze ons allemaal aangedaan heeft." Siste ze en kwam half omhoog en duwde haar dochter weg. "Ik deed wat juist was voor iedereen Maylaine, ik handelde uit belang voor niet alleen ons volk maar voor elk volk, voor iedereen, zo lang Montgomery leeft is er geen hoop op een toekomst die vredig is!" Heel even snoof ze. "Maylaine, het is jouw rijk niet meer, ze hadden al een nieuwe leider de dag na jij en Aeris vertrokken." Mompelde ze langzaam. "Mariah is gekozen door iedereen als grootsleider en ik koos ook voor haar." Delaney zuchtte en keek haar dochter aan. Hoe kon haar dochter zo eigenwijs zijn, ze was nog jong al leek ze af en toe zo volwassen. "Ik hou ook van jou meisje." Mompelde ze zachtjes en streek even met haar nog normale arm door Maylaine haar witte lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylaine Fel'dan

Maylaine Fel'dan
Info
» Posts : 40
Character

Character sheet
» Age: ♣ 13 physical years 21 mental years
» Class: ♣ Lower Class
» Love interest: ♣ I don't have time for that



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyzo 11 aug 2013 - 20:10

Maylaine Fel'dan schreef:

I am not a follower i am a leader




Maylaine keek haar aan en glimlachte kort ’Ja, ja dat deed ze zeker. She kept me save here’ fluisterde ze zachtjes en keek haar aan. Ze sloeg haar armen om haar moeders middel terwijl ze haar hoofd op haar schouder legde. In haar ogen was Setherian een slechterik en Mimi een zielig volgsel van Setherian. Iedereen die de naam Fel’dan vrijwillig droeg was minderwaardig in haar ogen. Ze haatte het dat haar moeder haar weg duwde. ‘Delaney, Setherian is een monster. Zonder hem had hij jou niet hoeven redden. En wat nou als de kruizing tussen ene shapeshifter en wizard was fout gegaan? Wat dan he? Dan had je je leven gegeven voor iemand die het leven niet had willen hebben. Daar wel eens aangedacht?’ Haar stem klonk pissig en ze staarde haar aan. ’Ik heb 7 jaar te lang geleefd bij Setherian en Mimi, daarna ben ik weggelopen naar mijn vol wat jij zo leuk weggeeft aan iemand bij wie ik weggevlucht ben.’ Ze keek haar moeder strak aan terwijl ze opstond van het bed. En haar aanstaarde met een boze blik in haar ogen. Ze was woedend, haar stem liet dat duidelijk horen. ’Delaney, ik vertrouwde je met mijn rijk, ik vertrouwde er op dat jij er voor zou zorgen zodat ik naar school kon en kon trainen. Niet dat je het zou weggeven aan een Fel’dan’ nog steeds staarde ze haar aan en noemde haar nu bij haar voornaam in plaats van mamma of mam. Dit alles wat ze zei stond los van haar taak als haar moeder dit was tegen haar als persoon. ’Vyndi mag dan wel een harteloos monster zijn, maar ik ben veilig hier dankzij haar, als dat zo is ga ik nu naar Mytherian en ik eis mijn rijk terug. Is er eindelijk iemand die opkomt voor ze word het rijk gegeven aan een Fel’dan.’ het laatste wat ze deed was het verbergen van haar haat naar de bloedlijnen van de Fel’dan familie. ’JE LAAT GODVERDOMME EEN FEL’DAN HEERSEN OVER HEEL MYTHERIAN’ schreeuwde ze waarna ze zich omdraaide en haar hand op haar voorhoofd zette. ’Wanneer zullen de eerste doden vallen? Vertel mij dat is Delaney’ zei ze terwijl ze zich weer naar haar draaide.




words: ### outfit: Click tagged Delaney Stormborn notes: durp


kristen

[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney Stormborn

Delaney Stormborn
Info
» Posts : 12
Character

Character sheet
» Age: Let's keep it on 22
» Class: Upper Class
» Love interest: I'm an monster, I'm an animal, take two steps back before I attack



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Emptyvr 6 sep 2013 - 7:40

         




Monsters dance with the D E V I L

Delaney snoof heel even en keek haar dochter strak aan. "Dat geeft haar nogsteeds geen vrijbrief voor de zonden die ze heeft gemaakt." Mompelde Delaney en legde heel even haar hand op May's rug. Hoe kon ze tot haar dochter doordringen dat de Fel'dan familie juist nu hun vrienden waren en niet langer hun vijanden. Delaney was hier heen gestuurd juist om haar te beschermen uit Mariah's naam. Omdat Mariah haar wou beschermen. "We zijn allemaal monsters." Mompelde ze bitter nee ze wou geen woord horen van de gedachtes van haar idiote dochter die dacht dat ze alles wist. Delaney bleef haar koud aankijken en sloeg haar armen over elkaar. "Ik ben er klaar mee groei op." Siste ze bot en keek haar dochter strak aan. "Ik heb mijn hele leven alleen geleefd. Het boeit me niet meer." Siste ze. "Mytherian is veilig in haar handen Maylaine!" Schreeuwde ze. "Veiliger dan het ooit is geweest in die van jou." Kil staarde Delaney naar haar dochter. "De enige reden waarom jij ons ras hebt kunnen beschermen is omdat ik op mijn blote knieeen Montgomery had gesmeekt jou alleen te laten!" Vyndi snoof en sloeg haar dochter vol in haar gezicht. "Doe je best. Eis het terug. Niemand zal je volgen!" Schreeuwde ze en draaide zich om voor ze de deur uit liep en die zo hard dicht smeet dat ie uit z'n voegen vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]   [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» A hot afternoon in room 006 {Miku}
» {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}
» Room 004 ; It's okay ; Hayden
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Dorms :: Girl Dorms-