WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 9:23



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



De stilte was comfortabel en Mereth sloot haar ogen voor een seconde genietend van de diepe rust die in de bibliotheek hing. Normaal was dit de plek geweest waar ze heen ging als het haar allemaal even teveel werd, als ze wou ontsnappen aan de haat en het verdriet dat in de school hing. Maar vandaag was anders. Vandaag zat ze hier puur omdat ze wou genieten van de heerlijke rust die in de lucht hing. Ja ze was tot rust gekomen. Ze was rust in hart en ziel en dat allemaal door iemand die haar gehele leven had overgenomen en haar ondergedompeld had in een poel van puur geluk. Iemand die zijn liefde aan haar had geschonken en het nooit terug zou vragen. Maar niet alleen dat, diezelfde jongen had haar een familie gegeven. En dan bedoelde ze niet alleen dat hij haar haar echte vader had gegeven en haar tweelingzus maar ook dat hij haar bij de guild had getrokken. Alleen had ze nooit gedurfd om er bij te komen. Maar het was door hem dat ze uiteindelijk door had gebeten. Dankzij hem stond de insignia van Fairy Tail nu op haar rechtermiddel en ze kon niet trotser zijn. Hij had haar leven compleet gemaakt waar Gilbert het gebroken achter had gelaten.

Nee, ze was niet meer alleen. Ze had nu een familie, ze had Sarah, Aeris en Abigail als vrienden die ze nooit kwijt wou en boven alles had ze Laxus wiens hand ze nooit meer wou loslaten hoe zwaar het ook was om stiekem te doen op deze school. Deze plek waar hij een teacher was en zij zijn leerling. Maar ze kon zichzelf er wel doorheen trekken, uiteindelijk was dat hetzelfde als wat Laxus zou doen. Samen zouden ze het redden. Ze was niet van plan om hem op te geven, nee, ze zou hem nooit laten stikken. Niet alleen omdat ze haar eigen hart er mee zou breken maar ook de zijne zou ze in de grond trappen. Vernietigen zoals zij had gedaan. Als Mer Hayden al niet haatte dan deed ze dat nu wel. Ze haatte haar omdat ze Laxus pijn had gedaan. Ze had een tijd terug gegokt dat Hayden een van de redenen was van Laxus slapeloosheid maar ze had geen idee wat er precies tussen die twee was gebeurd. Ze hoefde het ook niet te weten. Zo lang dat kind maar ver van haar weg bleef. Ineens schoten haar ogen open en ze keek op. Ja ze had de rode lokken dus goed gezien. Even snoof ze en staarde weer haar boek in. Smekend dat Hayden haar niet gezien had. Anders kon ze weer een ander plekje opzoeken om tot rust te komen want ze had geen zin om in de buurt te zijn van de zus van een van haar beste vrienden. Sarah was een schat maar Hayden..

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 10:27

WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden verveelde zich en bedacht een stuudje te gaan pesten in de studyroom. Tot haar plezier zag ze haar favoriete guildmember en liep naar haar toe en trok haar aan haar kraag van haar stoelen bekeek haar even goed. Ze pakte de onderkant van haar shirtje vast en scheurde het kapot van onderen en keek naar haar buik. 'Shall i take that off for you?' Zei ze met een valse grijns. 'Alleen Fairy Tail leden mogen namelijk zo een insignia dragen niet de vuile aftreksels die naar een andere wereld waren verbannen' siste ze valser. Ze genoot hier van, zeker omdat Laxus en zij nu gewoon niet meer samen zouden komen, zij zou waarschijnlijk ook de reden zijn waarom hij haar weg had geduwd. 'Luister mormel, ik maak je leven zuur tot je verdwijnt uit Fiore, voor altijd. ' siste ze 'en als je iemand iets verteld over dit gesprek steek ik je neer met mijn geliefde zwaardjes' zei ze lachend maar nog redelijk zacht. Ze liet een zwaard verschijnen en drukte die tegen haar buik aan. 'Hoe graag wil je dat insignia houden, niet dat het iets waard is op die blubberbuik van je' stiekem genoot ze er van Mereth neer te halen.





Laatst aangepast door Hayden de Payens op vr 2 aug 2013 - 21:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 10:41



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Natuurlijk had het weer even niet zo mogen zijn, natuurlijk had ze niet van haar rust mogen genieten. Voor ze doorhad wat er gebeurde werd ze al van haar stoel af gesleurd en keek ze met grote bruine naar Hayden. Ze reageerde echter niet toen die haar shirt kapotscheurde en bleef haar even emotieloos aanstaren. "Touch it and you won't be able to touch anything anymore Hayden." Siste ze zacht beschermend over het insignia dat haar een nieuw leven had aangeboden. "Stop acting like a child Hayden. You and I know both that I was never banished from Earthland but stolen away." Siste ze zacht en trok zich half los. De valsheid in haar stem deed haar even snuiven. Mer kon zien hoe ze genoot van het feit dat Hayden haar zo omlaag kon halen maar Mer was in enkele dagen aardig veranderd, ze stond sterker in haar schoenen wetend dat ze niet meer alleen was. Praktisch gezien was Hayden de enige die haar niet moest in Fairy Tail. En aan de ene kant wou Mer het lekker zo laten maar aan de andere kant wou ze niets liever als geaccepteerd worden door iedereen. Haar woorden deden Mer niets. Ze waren loze dreigementen en een glimlach gleed over haar lippen. "Hayden wat heb ik jou aangedaan dat je mij zo graag weg wil?" Klonk har stem droog en ze keek haar strak aan. "Kan je het niet hebben dat ik gelukkig ben? Dat ik mijn vader heb terug gevonden, dat ik Laxus heb?!" Haar stem werd iets harder en ze keek Hayden aan. "Misschien zou jij ook gelukkig zijn als je niet iedereen de vernietiging in sloeg die gelukkiger was als jou!" Siste ze grommend en snoof even toen ze het zwaard in haar buik voelde prikken. Toch was ze niet bang voor het koude metaal op haar huid. "Als dat insignia mijn familie betekend dan zou ik er voor sterven." Mompelde ze langzaam en keek Hayden recht aan. "Hayden denk je nou echt dat ik geloof dat jij mij hier en nu in koele bloeden kan vermoorden? Zelfs al stond je het jezelf toe, hoe zou Sarah reageren? Of je het nou wil of niet, ik ben niet alleen een member van Fairy Tail maar ook nog eens een van de beste vrienden van je zusje. Wil je haar zo graag verdrietig zien?" Mompelde ze nog altijd bijna emotieloos en staarde strak naar het roodharige meisje voor haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 11:03

WORDS; TAGS; NOTES;


Lachend keek ze naar Mereth en trok haar mee in een hoekje waar ze onmogelijk gezien konden woorden door andere. Ruw duwde ze haar tegen een kast. 'Nu moet je luisteren mudblood. You are a piece of shit unworthy to be in my family, i protect those idiots with whole my life and you are not worthy of that name' siste ze. Dit meisje haatte ze vanuit de grond van haar hart. Ze stal de enige weg van wie ze ooit echt van haf gehouden. Misschien maar beter ook, once a cheater always a cheater. 'I do not act like a child. Weird to think hu that Sarah is my twinsister' zei ze met een glimlach. Ze wist dat Sarah en zij alles voor elkaar over hadden. Er was niets wat ze voor haar zusje niets deed. Behalve vriendelijk zijn tegen dat waardeloze stuk vuil. Zou ze toch gelijk hebben en zo deed omdat Laxus dat ding wilde in plaats van haar. 'Lieve schat ik ben gelukkig, ik zie er tenminste niet zo uit als jij' zei ze spottend en drukte de scherpe punt in haar huid vlak boven het insignia. 'Ja graag, sterf voor dat insignia. Als je dood gaat mag je het houden.' Zei ze lachend en keek haar vals aan. 'En dat bewijst maar weer hoeveel mensen van mij weten. I killed before in cold blood sweety. Sarah mag je vriendin zijn maar ze is mijn zusje en ik bescherm haar voor haar fouten. Maar ze moet nu eenmaal ook fouten maken, zoals haar vriendschap met jou' luid lachde ze weer en maakte een kleine snee  vlak boven haar insignia. 'Get it removed bitch' zei ze waarna ze het zwaard liet verdwijnen. En haar weer hard tegen de kast drukte




Laatst aangepast door Hayden de Payens op vr 2 aug 2013 - 21:34; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 11:24



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Zonder een opmerking te maken over het feit dat ze werd meegetrokken staarde Mereth Hayden koud aan. Pijn schoot heel even door haar lichaam toen ze de punt van de kast in haar rug voelde maar reageerde niet. "Mudblood?" Vroeg ze en lachte heel even schamper. "So Cana and Gildarts are also mudbloods in your eyes." Ze haatte het feit dat ze hun namen wel moest noemen om dit zielige argument te winnen. Ze wou geaccepteerd worden door mensen voor wie ze was niet omdat ze Gildarts dochter was of Laxus' vriendin. Ze was haar eigen persoon en dat zou ze altijd blijven. "And yet at the end of the day I'm still one of those idiots if you want it or not." Mompelde ze en keek Hayden strak aan. "You're pissed off because you can't get what you want. I can see it in your eyes Hayden, I know why you hate me." Mompelde ze en keek heel even weg. "And I swear I would be just as happy if he had chosen anyone else, I can't onderstaand or believe why he choose me but he did, and he made me the happigst girl alive with it." Ze sprak rustig weigerde op dezelfde toon te spreken als Hayden, weigerde haar dat pleziertje te doen. "And yet again, he picked me over you." Ze grijnsde even zacht ze kon er niets aan doen om die vroeg ze gewoon. Heel even hield ze haar adem in toen ze de scherpe punt van het ijzer in haar huid voelde drukken. "I'd die for for the ones I love yeah." Mompelde ze als reactie en staarde haar strak aan. "Well I don't know much about you, never said that I did, did I?" Mompelde ze langzaam maar schrok niet van haar woorden. "Sarah has her own life, her own faults to make and her own lessons to learn, you can't protect her from the mistakes she will make. I would never do anything to hurt her in anyway!" Siste ze toch licht boos wordend. Sarah had haar meteen bestempeld als geweldige vriendin. Laxus had haar verzekerd dat ze echt belangrijk was voor Sarah, ze kon Sarah niet zo in de steek laten omdat dit wicht dacht dat ze beter wist. Ze voelde hoe haar huid opengesneden werd en beet op haar onderlip. "No." Antwoordde ze eng koud en keek Hayden aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyvr 2 aug 2013 - 12:21

WORDS; TAGS; NOTES;


'Sweety you can keep that cheating bastard, i just hate you because you just turned up nice for you but you not a member. Youre just some one related to Gildarts and Cana. You are not a member do you understand. ' haar stem klonk ongelovelijk bot maar niet eens meer gemeen. 'That mark you have on you ugly fat tummy is worthless and so are you' hard liet ze haar hand naar Mereth haar buik slaan. 'The day that i dont get what i want still has to come bitch' riep ze lachend en staarde naar mereth en scheurde het shirt helemaal kapot en trok het van haar lichaam af. 'Be like the twinsister you just met after 19 years' zei ze grijnzend. 'It suits her better though' Zei ze weer lachend. 'Because we are too intense together. He almost destroyed a city over an argument with me. He got banished over an argument with me. And he cheated on me so have fun. He probably just knows the new chick just dated Gilbert. Just one person she'd fucked, practically virgin. cant imagine someone else dating you.' zei ze grijnzend en gaf haar nog een ruwe duw. 'Nobody knows me or Sarah only we know. And she or me wont tell anybody' ze grijnsde weer. 'You can become my second murder victim.' Zei ze grijnzend. Eigenlijk vroeg ze zich af of de magic counsel wist van haar daden of tante niets had aangegeven omdat ze dan onderzoek en dat soort dingen zouden doen. Terwijlmze weg zonk in gedachtes lette ze niet ol mereth. Ze schrok op van haar volgende woord. Alleen het woord NO. 'You know what if you can prove your part of the guild of which you are not a member of. I will accept you as member. Since you seem to want that. That is mistake one' ze sloeg haar armen over elkaar en keek het meisje arrogant aan


Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 1:29



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Haar woorden lieten haar heel even geschrokken opkijken maar ze beet op haar onderlip en snoof enkel. "Cheating?" Mompelde ze enkel zachtjes en negeerde een lichte angst die om haar hart heen fladderde. "Well the rest of the guild say otherwise!" Siste ze net zo bot en staarde haar kil aan. Pijn vloeide door haar lichaam toen ze de hand van Hayden voelde maar reageerde nog altijd niet. "Fat? I'd rather be obese than you, you're just skeletons and flesh nothing more, there's not even enough room for a soul in your miserable body." Siste ze koud terug en keek haar aan. Ze grijnsde heel even als enige antwoord maar haar ogen schoten open toen de rest van haar shirt van haar lichaam verdween. Meteen voelde ze zich te onbeschermd, te openbaar de littekens die over haar lichaam liepen waren te open en ze had niets om zich af te schermen. Haar woorden lieten haar op haar onderlip bijten en ze staarde grommend naar Hayden. Opnieuw deden haar woorden haar twijfelen, er was heel veel dat Laxus niet verteld had maar het maakte niets uit, dit wijf zou niet voor elkaar krijgen wat ze wou. Al had Laxus een wereld verwoest het maakte niet meer uit, het maakte niet uit voor haar. Toch waren haar laatste woorden van die confronterende zin het hardst en ze staarde met grote ogen naar Hayden. "He told you?!" Vroeg ze geschrokken en keek heel even weg. Nee Gil had niet alles verteld, hij had haar niet verteld dat ze zich had teruggetrokken, dat ze nog nooit een jongen had gehad op de manier waarop zij er zo veel had gehad. "Maybe I am almost a virgin but what does that matter, is it all about sex with you!" Siste ze en staarde het meisje strak aan. "A relationship that's only about fucking the brains out of eachother isn't even worth calling a relationship. Love and sex lay worlds apart!" Siste ze grommend en staarde het meisje strak aan. De ruwe duw galmde na ain haar lichaam en ze snoof even. "I don't even want to know! I'd never ask Sarah to tell if she doesn't want to." Gromde Mer zacht en keek haar aan. "Do you really think that I'd force Sarah to tell something?" Haar stem was heel even gepijnigd. Sarah was haar maatje. Sarah bracht een grijns op haar gezicht zoals alleen Sarah dat kon doen. Mer kon eindelijk eens een idioot zijn en gewoon lachen met de icemage zoals ze altijd had moeten doen met vrienden die ze nooit had kunnen hebben. Haar laatste woorden lieten haar snuiven en ze keek Hayden aan. "Fine by me. I'll show you, I'll show you that I'm capable of being a member of Fairy Tail. I'll show you how much it means to me. Just tell me how." Ja misschien was ze een idioot. Misschien moest ze het niet doen, maar ze zocht onbewust toch acceptatie van Hayden. Het was altijd hetgeen wat ze zocht van andere mensen.. Acceptatie..

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 3:15

'Only Faye, Sarah and Laxus know why i broke up with him the restof the guild dont even know why i broke up with him.' Siste ze zachtjes 'and te reason was cheating, go ask your owner little lapdog' lachend keek ze naar Mereth, 'girl rather be skinny than look like you' liefste zou ze ruilen. Ze had door haar heimwee naar huis amper honger op school maar in de guild at ze als een beest dat 3 weken geen eten had gehad. Ze viel eerder af dan dat ze aankwam, iets wat ze wilde. 'Waarom niet, sex is leuk, het is mijn lichaam dus wat is het voor jou. Of gewoon jaloers dat ik krijg wat ik wil?' Zei ze gamiseerd. Ze wist dat ze elk moment an de dag boj Drake kon aankloppen, zeker als hij ook zin had. Was niet dat ze altijd maar sex hadden, gewoon een knuffel o uitgaan deden ze ook gewoon. 'I do have a soul, only you are not worth showing it to. Yeah Gilbert told me, he is my best friend, the best friend anyone could wish. If i dont have soul than why do i care about my Guild, and you not being in it. Why do i care about Drake and Gilbert. Since i dont have a soul as you say you wont care if i do this.' Met een grote grijns drukte e het meisje harder tegen de muur en zette haar hand op haar keel en bekeek haar lichaam even. Kort vielen haar ogen op de paar littekens op haar buik en daarna op de gene die haar armen tekende. Vlug liet ze haar keek los en pakte haar arm vast terwijl ze hem dichterbij troken keek naar de littekens. 'Who did you get those, they are straight lines, did some one do this to you?' Vroegze zachtjes en liet haar vinger over de binnenkant van haar onderarm glijden. 'Sarah ie naive. If someone forces her to do something, shed do it. She is my baby sister and i take care that nobody takes advantage of her ever again. Understood,' zei ze iets bot. 'The day that i give you a Glass of beer is the day that you proved yourself' siste ze en sloeg haar armen over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 4:50



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mereth snoof heel even toen ze Hayden hoorde praten maar reageerde er niet op. Al schoten haar ogen langzaam open en ze beet op haar onderlip. "And what should I do with that information." Mompelde ze zachtjes wanhopig zoekend naar nog een beetje rust in haar lichaam. Nee, ze zou niet breken, niet nu, niet recht voor Hayden. Haar volgende woorden lieten haar zacht glimlachen. Dat was iets waar Hayden over loog. Ze kon het zien in Hayden's ogen. Op momenten als deze kon ze het alleen zijn en mensen observeren bedanken. Ze kon zo nu en dan recht door ze heen kijken, Zien wat ze werkelijk bedoelde en ze kon zo zien dat Hayden helemaal niet zo dun wou zijn. "Is that truly how you feel Hayden?" Mompelde ze zachtjes haar stem bijna bezorgd. Langzaam schudde ze haar hoofd even. "Als jij sex leuk vind moet je door blijven gaan met wat je doet, of is het een simpele uitweg?" Mompelde ze zacht en keek Hayden aan haar bruine ogen speurend naar reactie. "Ik ben niet een type dat het meteen nodig heeft, of er naar verlangt. Ik geniet al van een knuffel of dicht bij hem zijn zonder wat dan ook er bij, en ik weet zeker dat hij exact hetzelfde er over denkt." Mompelde ze zacht haar ogen nog altijd zacht. "If you think so." Mompelde ze zachtjes en keek heel even op al beet ze zachtjes op haar onderlip. "I see, Gilbert found friends again." Heel even was haar stem hard en slikte maar haar ogen schoten open toen ze tegen de muur gedrukt werd en ze haalde even schokkend adem toen haar keel vastgegrepen werd. Ze voelde met grote ogen die van Hayden en zag waar ze naar keek. Meteen toen ze losgelaten werd hapte ze even naar adem maar hielt Hayden niet tegen toen haar arm gepakt werd. Haar woorden lieten haar heel even opkijken maar gelijk keek ze weg en zakte iets tegen de muur voor ze zich naar beneden liet zakken en naar de littekens keek. "If you mean by someone myself." Mompelde ze en zuchtte even. "Although I wish I'd never done it." Mompelde ze en sloot haar ogen voor ze op haar onderlip beet. "I took a knife and cut my own skin in order to forget the words people said to me." Mompelde ze en glimlachte heel even toen ze toch geen traan kon ontkennen. "You know, ever since I met your sister I stopped destroying my own body." Mompelde ze en negeerde haar laatste woorden. "I don't drink beer." Mompelde ze even en haar ogen gleden toch terug naar haar arm en ze zuchtte nog heel even zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 7:23

Met een korte grijns keek Hayden naar het meisje voor haar en liet haar ogen over haar heem glijden. 'I'm just warning you, when he drinks he says and does things he doesnt want to say or do.' Vrolijk keek ze naar Mereth, ze had van Mirajane het hele verhaal gehoord, ze moest echt minder roddelen met Mira. 'Who wouldn't have this body, ive got big boobs a great ass and a thin body, almost perfect.' Met een grijns keek ze naar Mereth, ze wist dat ze een lekker lijf had. Maar of ze het leuk vond was een ander verhaal, ze haatte haar lichaam, ze al haar dat ze haatte het dat ze al haar botten kon tellen als ze zich uitrekte. ze kon niet wachtten op de vakantie, dan zou ze Mira haar heerlijke gerechtjes weer kunnen eten. Even telde ze de schoolweken op haar vingers waarna ze keek naar Mereth. 'Nee hoor het is gewoon leuk, dat is het enige' loog ze behendig er achteraan. het was wel degelijk een manier om met het verleden om te gaan, het bewees haar elke keer dat ze baas was over haar eigen lichaam en niet iemand die bepaalde wat en met wie ze iets moest doen. Misschien een zieke manier om zo met je leven om te gaan maar voor haar was het de enige manier. Ze kon niet opgeven, Niet voor Sarah, niet omdat ze een Fairy Tail wizard was. Dat was vooral de reden. Zonder Fairy Tail was ze niets, een niemand. De guild heeft haar gemaakt zoals ze nu was, sterk, zelfverzekerd en een verdomd goede mage. 'WHY WHOULD YOU DO SOMETHING TO YOURSELF' schreeuwde ze van de schrik door de studyroom. 'if people call you names you ignore those fuckers.' ze sloeg haar armen om haar heen en trok haar dicht tegen haar aan, 'That is by the way other prove that you are not a true member' fluisterde ze zachtjes in haar oor. 'reason 1: you care what others think of you, two: you let others bring you down.' fluisterde ze weer in haar oor terwijl ze dr stevig vast hield. Sarah was goed in mensen vrolijk maken en het beste in hun naar boven brengen. 'Than i wont get you any beer, but since you seem to care what i think i will give you a glass of beer' ze duwde haar van dr af. en sloeg haar armen over elkaar en keek haar aan. 'that i hugged you doesnt mean that i accept you as a Fairy Tail member' siste ze zachtjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 9:17



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze keek Hayden even san en beet zachtjes op hair underlap. "Maybe he will, but when he does. I'm not going to let him slip through my fingers. Even if he does stuff while drunk, I know he didn't mean it. And I won't let him walk away because of something stupid like that. Like I said, love and sex lay worlds apart." Hoe sterk ze haar stem ook wou houden. Ze wist niet of het lukte. Strak keek ze Hayden san en snoof even ale reactie weigerde nog woorden vuil te maken aan haar belachelijke leugens. Mer snoof nog heel even langzaam en schudde haar hoofd. "Dan hebben jij en ik een hele andere definitie van leuk Hayden." Mompelde ze langzaam en keek haar nog altijd recht aan. Mer kon zo zien dat het niet saar was maar ze hilt hair mind drover. Hayden moest hair eigen leven uitvogelen en wie was Mer om hair teen the houden? Toen ze na hair wooden Hayden horde schrikken keek ze even geschrokken op en snoof zachtjes. Ze voelde Hayden's admen om hair heen en hair ogen schoten wind open. Maar bijna gromde ze toen ze de wooden van Hayden horde die woedde onder hair vandal haalde. "Just listen up Hayden if you can listen that is!" Siste ze woest en dude zichzelf opnieuw overeind. "I don't even care that you think that I'm not a member of Fairy Tail. I know who I am, I know I listened to haters in my life but that was in the past. That was before I came to this school That was before Sarah came into my life and Laxus gave me back the family I never had!" Haar stem school over en tranen kwamen op in hair ogen. "You're sister and Laxus found the light in me and pulled me back to the ground again! How would you feel growing up in a world that never allowed you to live!" Woest keek ze Hayden san en staarde hair even stark aan. "I lived my life in a lie which I could never wake up from, but now I am. Just because I hurter myself in the past doesn't mean that I will hurt myself again, I'm a stronger person, a better person and you can thank your ex and your sister for it. They believed in me. And they made me the person I am now understand. So don't you ever say that I'm worthless, don't you ever dear to say that I'm not a member of Fairy Tail. I am a goddamn mage, I am the goddamn daughter of Gildarts Clive, sister of Cana alberona, I'm Laxus Dreyar's girl and I'm a damned mage of Fairy Tail. If I ever hear you say that I'm not then I swear it will be the last lies that leave your mouth Hayden de Payens!" Met die woorden duwde ze Hayden ruw web en stapte righting de uitgang van de Bibliotheek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyza 3 aug 2013 - 21:35

WORDS; TAGS; NOTES;
'Maybe because you seem to not care what he does, i did. I did care he slept with some-one else.' Ze snapte niet dat Mereth zo iets goed kon keuren, hoe kon je het goed vinden dat de gene van wie je hield even met een ander naar bed ging. Ze rolde met haar ogen en keek naar Mereth, 'I am glad we have a different vieuw on fun, The school couldn't handle two of me' Ze wist dondersgoed dat ze een kreng was tegen leraren en studenten. Terwijl haar armen om haar heen lagen begon ze te ragen, ze rolde met haar ogen. Niemand begreep het als ze een rare poging deed om vriendelijk te zijn, god dit kind begon dr steeds meer te irriteren. 'Yeah, Sarah is good in making people happy' ze luisterde niet eens naar de rest van de rage. ze voelde Mereth haar handen haar wegduwen. 'Darling, i'd love to trade childhoods, believe me' riep ze nog achter het meisje aan dat weg liep. Ze schonk weinig aandacht aan haar leuke speech, ze moest niet beginnen over een zwaar leven. Zolang de de last van iemands dood niet elke dag hoefde te dragen, ze kon nog steeds niet geloven dat ze haar oom had doorboord met hamers, scheppen en boormachines. Even greep ze naar haar oorbellen, het enige wat ze van haar moeder had. Ze requipte in haar hand een oud shirtje en smeet die naar dr kop, 'Doe tenminste wat aan' gromde ze er achter aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 2:05



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mer had genoeg gehoord, het boeide haar niet meer, hoewel ze vannacht niet meer zou slapen zou ze nu niet laten merken dat het haar zo'n pijn deed. Laxus zou haar zoiets niet aan doen. Nee, dat zou hij niet en as hij het al deed dan zou ze hem vergeven. Ze zou niet zoals Hayden breken met hem over zoiets zieligs. Dat zou ze hem en zichzelf niet aan kunnen doen. "Well I don't, he can do all that he likes just as long as he'll come back at the end of the day." Mompelde ze langzaam en keek Hayden even recht aan. Ze zei het nu wel zo maar ze had geen idee of ze het echt kon menen als zoiets gebeurde. Ze glimlachte heel even droog en knikte zacht. "It would be rather inconvenient to have two of you running around. I'm afraid the school wouldn't survive that." Mompelde ze maar glimlachte toch even hopend dat haar woorden als het grapje doorkwamen zoals ze bedoelde. "She is." Mompelde ze langzaam en keek haar aan. Haar woorden staken toch door Mer's hart en ze sloot haar ogen. "I guess whe both haven't had an easy youth Hayden." Mompelde ze langzaam en keek heel even voor zich uit terwijl ze weg liep. Toen ze een shirt naar zich toe gesmeten kreeg. Ze ving het shirt op en trok het voorzichtig over haar hoofd voor ze zich omdraaide en een glimlach op haar lippen liet glijden. "Arigato Hayden." Mompelde ze en deed een halve stap achteruit terwijl ze heel even naar de grond keek en vervolgens weer opkeek. "Gomen for ever hurting you in any way, but this is just the person I am, this is the person I became after a youth that never should have happened." Mompelde ze langzaam. "Though I'm not afraid to admit it, there ware people who had it way worse than I have. But you know, I'm happy now. Happy to be a Fairy Tail member. Laxus was right, we're all family." Ze glimlachte heel even en keek Hayden aan. "I know you won't accept me, I won't ask for acceptance, I'll wait for that beer." Mompelde ze langzaam en draaide zich weer om. Ergens hoopte ze dat Hayden achter haar aan zou komen maar ze wist wel beter. Zo was Hayden niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 2:49

WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden schudde kort haar hoofd en keek naar Mereth ze snapte niet hoe ze iemand kon haatte maar aan de andere kant dingen wilde leren. Ze snapte niet dat hij dat wicht over haar had verkozen, ze haatte liefde. Het was iets dat alleen maar pijn deed, misschien voelde het in het begin goed maar achteraf doet het alleen maar pijn. Even balde ze haar vuisten, ze had weinig vertrouwen in het vrouwelijke geslacht maar meer dan in het mannelijke. Dat hij dat haar aandeed, het brak haar vertrouwen compleet. En dat hij nu met haar ging deed pijn alsof ze beter was. Misschien was dat wel zo, ze was vast niet zo gebroken dat ze zich zelf heelde door troost te zoeken in andere hun armen en daar alles voor over te hebben. Starend naar de grond beet ze op haar lip en liet haar vuisten verdwijnen. Het liefste zou ze nu een stuudje in een kluisje drukken en zorgen dat die daar zou vast zitten voor een tijdje. Ze negeerde de woorden over Laxus, ze wilde die naam niet meer horen. 'Zou wel enorm awesome zijn, want ik ben awesome' zei ze zachtjes met een korte glimlach die vlak daarna weer was verdwenen. 'I would trade with anyone, i swear.' zei ze zachtjes en haalde haar hand door haar rode haren en bracht de lukken over haar schouders. Ze wilde ruilen ze wilde gewoon normaal zijn, de enige met wie ze niet zou ruilen is Drake, die had net zo een plezierige oom als zij had. Drake en zij leken meer op elkaar dan hij wist of iemand anders wist. Hij had haar kort verteld wat er gebeurt was en zij had niets terug gezegt, zoals gewoonlijk. Ze wist van zo veel mensen wat ze hadden mee gemaakt maar niemand wist wat van haar, Ja Sarah, haar tante en haar oom die ze met haar eigen handen had vermoord. Voor Sarah zou ze elke dag iemand vermoorden, niemand mocht aan haar zusje komen. Tot ze uit Sarah haar mond hoorde dat ze iemand in haar buurt wilde hebben zou ze iedereen angst aan jagen die in haar buurt kwam. 'Was toch een oud vot, wilde hem al weggooien.' Waarom was het zo moeilijk om gewoon als je blieft te zeggen. Hoe moeilijk is het Hay. zachtjes zuchtte ze weer en keek haar aan terwijl ze verder ging met de preek die ze het ookal had gehouden al was haar toon deze keer niet zo agressief. 'You have not hurt me, i've got no soul remember.' Zei ze doelend op haar opmerking dat ze te dun was voor een ziel, ze had gevoelens, ze had een ziel alleen verborg ze die allemaal achter een dik masker dat ze alleen bij Sarah volledig durfde af te zetten, voor de rest waren de enige bij wie ze durfte te uithuilen Faye, Drake en Gilbert. Hayden keek even naar Mereth en glimlachte even kort en keek daarna weer naar de grond. 'You'll get that beer, one time when you proved yourself'

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 5:54



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mer zuchtte heel even zacht, er was geen beginnen aan met Hayden. Ze wist niet wat ze gedaan had maar op een of andere manier was de haat van Hayden voor haar te groot, ze snapte niet wat ze gedaan had maar ergens wist ze wel zeker dat het kwam vanwege het simpele feit dat Mer gelukkig was met Laxus. Hoe graag Hayden het dan ook wou ontkennen, Mer wist wel beter, Mer wist dat ze dat absoluut niet kon hebben. Toen ze het woord awesome hoorde vallen schoot ze even in de lach. "Je gaat teveel om met Gilbert." Mompelde e met een zachte glimlach. "I'm glad he's not alone anymore. I'm glad you make him smile you know that." Mompelde ze even en haalde haar schouders op terwijl ze hem zacht aankeek. "I'd wish to know why but if you say so then it must be true, although it seems kind of strange for me, that you'd wish to trade." Mompelde ze langzaam en keek even schuin weg terwijl ze haar arm over haar borst sloeg en zo haar andere vasthielt. Er waren te veel dingen gebeurd in haar leven die ze niet kon plaatsen maar een ding wist ze wel zeker. Ze zou zich nooit meer door pijn of verdriet laten leiden. Ook al snapte ze nog altijd niet haar pleegvaders bedoelingen met het plaatsen van dat lacrima in haar, hij zou het nu niet meer terug krijgen. Ze was een Dragonslayer, een mage, het waren zelf nog dingen die ze absoluut niet kon begrijpen maar Sarah en Laxus hielpen haar met het leren van de wereld waar ze had moeten opgroeien. Haar woorden lieten haar even lachen en ze keek naar het shirt. "Even though that may be right, still arigato." Mompelde ze met een kleine glimlach en keek Hayden aan met een nog iets zachtere blik al schoot er een klein lachje over haar lippen. "That's good. But even beings without a soul have a heart." Ze glimlachte even. Ze wist wel dat Haydens hart op de juiste plaats zat. Nog heel even grijnsde ze en knikte half. "I'll be looking forward to that beer." Mompelde ze en draaide zich om. Het was de laatste vrijdag voor een vakantie van twee weken. Vanavond zou ze eigenlijk naar Magnolia gaan, Laxus was op een job, hij was vanochtend al vertrokken en ze moest dus alleen naar zijn huis. Heel even slikte ze en toverde het mobieltje uit haar zak. Snel toetste ze haar wachtwoord in en leunde heel even tegen een kast. Zoals gewoonlijk alleen maar berichtjes van Abigail. Langzaam schudde ze haar hoofd. Het enige waar ze tegen op zat te kijken waren de eerste paar dagen alleen, daarna zou Laxus terugkomen en hadden ze alle tijd van de wereld. Tot dan zat ze alleen, ze wist zelfs niet helemaal zeker of ze dan wel naar de Guild zou moeten gaan. Ja in de Guild had ze altijd wel aanspraak met Mirajane of Sarah maar daar zat altijd Lax in het begin nog bij, nu zou ze helemaal in haar eentje moeten gaan. Haar kennende werd dat dus tot Laxus terug kwam op de bank hangend. Kon ze mooi een hele lading muziek en boeken meenemen, had ze tenminste iets te doen. Heel even scrolde ze nog door de berichtjes en schudde met een lachje haar hoofd een bericht van Lax' ziend. Ze schudde haar hoofd en sloot haar mobiel af voor ze die nog heel even in haar hand hielt met een zwakke glimlach op haar lippen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 6:48

WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden keek even op en grinnikte, ze ging echt te veel met Gilbert om ze sliep zo een een of twee keer per week bij hem in zijn bed. 'Ja klopt, snow word ook gek van me als ik daar slaap.' Zachtjes grinnikte ze en haalde een hand door haar rode haren die met redelijk veel volume op haar rug hingen. 'Maar Snow boeit me weinig Gil zn bed ligt lekker.' Zei ze grinnikend en keek even naar Mereth. 'Maar hij lacht zo veel, deed hij dat eerst niet dan?' Ze kon een verdrietige Gilbert amper voorstellen, hij was altijd wel vrolijk, vooral als ze het over bier hadden. 'Its a long story, a Painful story. A story i have never shared with anyone, ever.' Even beet ze op haar lip. Ze ging het zeker haar niet vertellen ze zou eerder Vyndi alles vertellen voor ze het haar zou vertellen. Ze keek naar het shirtje wat ze eigenlijk niet ahd willen weggooien het stond haar altijd awesome. Onbewust had ze haar toch een van haar lievelingsshirtjes gegeven. 'Yeah, yeah just dont mention it ever again' ze zuchtte en draaide even met haar ogen en keek weer naar Mereth. Stiekem deed het haar wel goed te horen dat ze nog wel geloofde dat ze een hart had. ze glimlachte even en het gele licht om haar lichaam liet haar skinny jeans veranderen in het blauwe rokje haar hoge hakken in de bruine laarzen en haar strake shirtje in haar witte blousje. 'Snowlady,' riep ze naar Mereth en liep naar de deur. 'duurt lang, Fiore mag wel blijven waar het is maar ik ga naar Magnolia en je doet er erg lang over' Vrolijk liep ze de deur uit en wachtte buiten even tegen de muur aanleunend terwijl ze naar de deur staarde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 8:12



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mereth keek heel even op bij haar woorden maar glimlachte zachtjes. "Arme Snow." Mompelde ze zacht en schudde even haar hoofd. "Die kan natuurlijk niet naar Serah rennen, word hij de kamer uitgetrapt door Lightning." Mompelde ze met een zachte glimlach en grinnikte nog even. "Upper Class bedden liggen beter ja." Mompelde ze even zacht en glimlachte even voor ze haar hoofd langzaam op en neer liet gaan en even zuchtte. "Gilbert rond begin mei nooit meegemaakt?" Vroeg ze langzaam en keek Hayden even aan voor ze haar hoofd schudde. "Laten we het houden op dat Gilbert aardig nationalistisch is." Mompelde ze even en staarde naar het plafond, ja ze wist wat hij werkelijk waar was maar wist niet of Hayden het wist en wou niet geheimen van Gilbert zo doorlullen. Ze schudde haar hoofd opnieuw en glimlachte waterig. "Then I won't ask again." Mompelde ze langzaam en rekte zich een seconde uit. "Alright." Ze glimlachte even en sloot haar ogen voor die open schoten bij Hayden's woorden. Ze glimlachte en kwam omhoog van de kast blij dat haar spullen al meegenomen waren door Laxus die vorige avond. Het enige wat ze bij zich had had waren de huissleutels in haar zak. "Coming." Mompelde ze met een brede grijns en liep achter Hayden aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptyzo 4 aug 2013 - 10:29

[quote="Hayden de Payens"]
WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden knikte en keek naar Mereth en lachte even, ‘Lightning is gewoon grumpy, die vind helemaal niets leuk. Snow heeft het maar zwaar met Lightning.’ Ze irriteerde zich dood aan Lightning haar gedrag, het enige wat ze waardeerde aan haar was de beschermdheid over haar zusje, maar ze ging wel erg ver. Als Sarah tegen haar zou zeggen dat ze van een jongen hield zou ze alleen duidelijk maken dat als hij Sarah pijn deed dat zij verhaal zou komen halen. Lightning hield Serah en Snow nog net niet tegen. ‘Nee we zijn nog niet zo lang vrienden.’ Ze wist dat haar vriendschap met Gilbert was de danken aan Laxus en zijn rottige opmerkingen. Even dacht ze terug aan de keer in het klaslokaal met Laxus. Zij en Gilbert waren nog geen vrienden hij had niet eens echt interesse in haar en ze negeerde elkaar best wel. ‘Ja zal jou wel een keer je bed uit trappen’  ze grinnikte even kort en kee naar haar terwijl ze even knikte. ’ja heb Ludwig ontmoet, we hebben gezopen en Gil smeet met glazen door de tent was leuk, voelde zoals thuis.’ met een glimlach keek ze naar Mereth die naar buiten liep en ze nam de leiding door naar het portaal te lopen en in Magnolia te wachten tot ze er eindelijk door was en liep daarna half naast haar naar de guild waarvan de deuren open trapte met een stevige trap  en grijnzend naar binnen liep. ‘Haayden!’ klonk de klagende stem van Mira dat Hayden weer eens de deur open trapte. ’Jij ook allo Mira’ zei ze lachend en keek naar het witharige meisje. Die daarna meteen naar haar toe liep, ’Kun je helpen, het is druk’ vroeg ze met haar liefste glimlach. ’Mier schraap die glimlach van je gezicht, je weet dat ik je altijd help als je mij nodig hebt’ zei ze plagend en prikte in haar zij. Waarna ze even een blik op Mereth worp en daarna haar schooltas achter de bar dumpte en een dienblad pakte en in de guild alle lege glazen begon te verzamelen.

[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 5:08



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Zachtjes begon ze te lachen. "Pas maar op dat Abigail dan niet wakker is." Mompelde ze met een halve grijns en keek even schuin op. "Weetje, ik vroeg me altijd af wie van die twee ouder is. Gilbert kan zo kinderachtig als de pest zijn." Ze glimlachte even oprecht warm en liep in stilte achter Hayden aan. Toch voelde het een beetje onwennig zo met het meisje meelopend maar ze hielt haar mond er verder over. Ze was al lang blij dat Hayden iets milder was op dit moment. Ze grinnikte zacht toen Hayden de deuren open trapte en haar aandacht werd meteen getrokken door Lucy en Levy die scheinbaar een nieuw boek hadden gevonden dat ze haar wouden laten zien. Heel even ontmoette ze nog de blik van Hayden maar draaide zich daarna snel om naar de twee meiden. Even sloeg ze haar handen over elkaar en leunde iets achteruit tegen een steunpilaar terwijl ze met een glimlachje op haar lippen luisterde naar de de meiden die uitgebreid begonnen te vertellen waarom ze het boek moest lezen.

-wou iets randoms doen, Mer kan nerdy zijn xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 5:55

WORDS; TAGS; NOTES;


ze glimlachte even en keek naar Mereth. 'Denk je dat ik bang ben voor Abigail?' Vroeg ze met een glimlach die haar gezicht sierde. Iedereen zag er beter uit met een glimlach, zij dus ook. 'Als ik kijk naar het gedrag sowieso Ludwig, Gil is zo kinderlijk niet normaal'

In de guild had ze in middels alle glazen verzameld en zette die neer mij Mirajane die ze meteen begon af te wassen. 'Hayden je mag ze neer zetten, van smijten gaan ze kapot' Hayden haalde dr schouders op. 'Je kan ook klagen omdat je wil klagen, ik help je al hoor' zei ze vrolijk en liep de guild in en werd gevraagd hier en daar om wat te drinken wat ze ook braaf naar hun bracht en liep met het lege dienblad terug naar Mira langs Lucy en Levy. 'Lucy, we moeten met Saar en Faye weer op een Job' zei ze vrolijk als melding en vervolgde haar tripje naar Mira die haar weer nieuw drinken gaf om uit te delen.

[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 6:04



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



'En wat denk je ervan Mereth?' Levy's opgewonden stem deed haar zacht lachen en ze pakte het boek even aan terwijl ze het doorbladerde. "Klinkt zeker de moeite waard." Mompelde ze met een lach en knikte even haar hoofd haar glimlach breder wordend terwijl ze de bijde meiden zag lachen. Hayden's stem deed haar echter even opkijken en ze zag Lucy knikken. Even beet ze op haar onderlip en schudde een gedachte uit haar hoofd. 'Zou jij trouwens niet met Sarah meegaan?' Levy's stem deed haar opkijken en ze knikte even. "Ja maar Hayden wou me al meenemen." Hoe zielig klonk het eigenlijk, kon ze niet gewoon in haar eentje gaan. Ze zuchtte even en schudde haar hoofd. Ze had nog een lange weg te gaan. Een hele lange weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 8:14

WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden bracht alle bestelde drankjes naar haar guildmembers. Toen ze ze allemaal had weggebracht voelde ze een arm om haar middel en werd ze naar hem toe getrokken. Hayden ging met haar tong over haar tanden onder haar bovenlip, 'Jij nieuwelingetje, je kan mij maar beter loslaten' zei ze dreigend waarop hij begon te lachen. 'Wat wil een waitress mij maken' met een grote grijns keek ze hem aan. 'Dat je het even weet de gene die op dit moment achter de bar staan zijn twee S-class Mages' Ze grijnste even sadistisch en requipte een zwaard in haar handen die ze tegen zijn keel zette tot hij haar losliet en ze haar voet tegen zijn buik zette en hem op de grond schopte. 'think next time perv, its not a guild so you can touch girls.' ze greep het dienblad van de tafel die ze daar had neer getyft en liep weer naar Lucy, Levy en Mereth. 'Willen jullie nog wat te drinken?'

hoezo random, ik kan dr ook wat van

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 8:27



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mereth zuchtte even en zakte iets onderuit tegen de paal. Iedereen accepteerde haar iedereen behalve zij.. Het irriteerde Mer nog altijd iets. Ook al was het veel minder als vroeger dankzij Laxus had ze nogsteeds een sterke behoefte naar acceptatie van mensen om haar heen. Het was iets dat simpelweg in haar systeem zat, iets dat ze er niet uit zou kunnen krijgen. Haar ogen schoten even open toen ze de scène voor zich zag maar werd half tegengehouden door Levy's hand. Ze liet zich weer tegen de paal zakken en beet op haar onderlip maar zag al gouw dat Levy gelijk had, had Mer ook zelf kunnen bedenken. Hayden kon zichzelf redden. Ze glimlachte even en keek op toen Hayden naar hun toe kwam lopen. Ze antwoordde niet op Hayden's vraag maar glimlachte enkel even zacht. "Wat denk je zelf?" Mompelde ze met een halve glimlach en sloeg haar handen over elkaar. "Cola is goed."

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 8:41

Hayden de Payens schreef:
WORDS; TAGS; NOTES;


Hayden glimlachte even naar Mereth en knikte terwijl ze rest om het zelfde vroeg. 'Drie cola komt er aan.' Ze liep naar de bar terwijl ze op de buik van de jonge stapte. 'Zo is het goed Hay, thanks' Mira gaf haar de drie cola en een bier voor zich zelf. Ze greep alle vier vast en liep naar de tafel waar ze gewoon naast Lucy ging zitten en iedereen zijn drankje gaf. 'Heb je al een Job op het oog, Lucy?' ze nam een slokje van haar bier en wierp even een blik op Mereth en bekeek haar maar zei niets en keek weer met een glimlach naar Lucy die begon over een job die ze gezien had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Emptydi 6 aug 2013 - 8:53

Mereth Clive schreef:


Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mereth glimlachte zacht terug en liep richting de tafel voor ze op de rugleuning van de bank ging zitten. Heel even gaapte ze en schudde haar hoofd toen Levy vroeg of ze moe was. "I'm fine." Zei ze met een brede glimlach en nam met een bedankje het glas aan. In stilte luisterde ze naar het gesprek tussen Lucy en Hayden en liet haar blik door de guild glijden. Misschien was het ook niet zo heel erg om zo nu en dan zonder Laxus hier te zijn. Het voelde fijn met en zonder hem, het was een nieuw huis dat haar bescherming bood. Ze sloot haar ogen glimlachend bij het idee. Ja, iedereen mocht zeggen wat hij of zij wou, maar hier was zij thuis. Fairy Tail was haar thuis.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}   There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

There is no way of knowing what tomorrow brings {HAYDEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Room 004 ; It's okay ; Hayden
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» I need a new song to sing (Hayden)
» Hayden 'Titania' de Payens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Inside School :: Studyroom-