WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Start thinking again {Drake}


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Start thinking again {Drake}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptywo 24 jul 2013 - 1:19






Mereth Jackson
I could be found, I could be what you had saved;;
Het was het moment van rust, de klassen waren net afgelopen en het avondeten zou nog een uurtje of twee op zich laten wachten. De meeste leerlingen waren nu in hun dorm samen met hun 'vrienden' hun dormmates of ze zaten op het grote grasveld van het schoolplein met elkaar te praten. Van een afstand keek Mereth toe op die groep met een tekenblok op haar schoot en een potlood in haar mond. Ze voelde zich een idioot ze herinnerde zich een paar avonden er voor nog, het was ook rond dit tijdstip geweest. Dat ze in het muzieklokaal had gezeten en nu was het eigenlijk de avond voor ze met hem mee zou gaan naar dat land waar ze thuishoorde. Laxus kon haar vader, Laxus wou haar bij Fairy Tail. Het was allemaal te veel om in een keer in te nemen maar ze was er klaar voor. Morgen ochtend zou ze naar zijn huis gaan en zouden ze samen naar Magnolia gaan waar ze haar vader zou ontmoeten. En hopelijk meer bij Laxus zijn.. Alles was veranderd voor haar, ja ze was al tig keer verliefd geweest en na haar relatie met Gilbert was het nooit echt goed gekomen met haar contstante crushes om de albino te vergeten maar dit was anders geweest. Ineens was haar leven vol, ineens kon ze met een glimlach wakker worden als hij haar naam uitsprak. "Jackson." Ze schoot bijna omhoog van het bankje af en staarde recht naar degene waar ze net nog half over zat te dagdromen. Ze keek naar het tekenblok en zag dat ze een snelle schets uit haar hoofd van hem had gemaakt en ze drukte het tegen haar borst en ze glimlachte heel even. "is er iets?" Vroeg ze met een klein glimlachje vechtend tegen de blos op haar wangen. Ze zag hoe hij even twijfelde over zijn woorden en naar het tekenblok keek maar zijn intresse er voor snel liet vallen. "Moet jij niet aan je huiswerk? Je hebt in het weekend geen tijd" Vroeg hij na heel even stilte met een klein lachje en ze lachte zacht en hief het tekenblok op. "Meneer Mayweather heeft ons huiswerk opgegeven om te tekenen wat er in ons opkomt, maar het werkt niet zo lekker." Sprak ze met een lachje en zag hoe de blonde docent zijn wenkbrauw optrok. Ze kon wel door de grond zakken, natuurlijk had hij haar tekening gezien en had hij haar voor gek verklaart. "Vergeet niet je normale huiswerk, je hebt een toets maandag, snap je de stof nu wel?" Zijn stem was iets van zorgzaam en Mereth knikte met een blosje op haar lippen. "Dankzij u ja, dank u nog voor de bijles." Sprak ze iets vrolijker en keek hoe hij even een glimlachje liet zien en zijn hand op haar schouder legde. "Je red het wel dit jaar, je bent een slimme meid. En maak je nou maar geen zorgen over morgen. Komt allemaal wel goed. Zijn woorden zorgde voor vlinders in haar buik en ze keek even weg. "Weet ik." Zei ze lachend en keek hem even aan. "Dank je voor het vertrouwen." Sprak ze even wegkijkend en toen ze opkeek was hij al weg verdwenen..

Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan en dat deed ze ook. Even verderop hoorde ze een paar mensen lachen en toen ze opkeek kruiste ze recht met de ogen van Gilbert, het was Hayden die haar half liep uit te lachen samen met Drake. Ze haatte die twee, ze haatte het dat Gil met hen omging maar meest van alles haatte ze het dat Gil hier op school zat. De school waar zij heen was gestuurd door haar vader juist om hem te ontlopen. Maar toen ze hier kwam was hij hier met zijn gevolg dat een grote hekel aan haar had zonder welke reden dan ook want zodra ze hier met Gil had gesproken had hij haar bijna gedwongen om geen woord te spreken over hun relatie en daar hielt ze zich ook maar aan. Ze verborg zich achter haar tekenblok en keek nog heel even over het papier om nogsteeds de rode ogen van Gil recht aan te staren. Hij keek bijna.. bezorgd.. Ze slikte maar schoot bijna omhoog toen ze zag dat de zwartharige jongen overeind kwam en recht haar kant op liep. Ze zakte even iets onderuit, ja hij kwam haar kant op hoe erg kon het worden.


© little odair
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptywo 24 jul 2013 - 22:32




''Jaja Gilbert het zal wel, en ik ben een schweinhund!'' Drake schoot in de lag en Hayden lachte met hun mee. Drake hield zich vast aan haar schouder om de grap van Gilbert. Toen hij was uitgelachen volgde hij de blik van zijn beste vriend die naar een meisje leidde. Drake fronste even met spleetjes van ogen. Daarna kwam er een sluw glimlachje. ''Zeg Gillie, wie is dat meisje waar je soms naar loopt te kijken, je lijkt haar bijna wel te stalken. Drake vroeg het maar Gilbert leek hem te negeren, hij zwaaide voor zijn gezicht. ''Hello contacte Gilbertus.'' Hij stak zijn handen in zijn zij. ''Goed, dan ga ik het zelf wel uitzoeken.'' Voordat Drake de giftig vervloekende blik van Gilbert kon opvangen, liep Drake al in de richting van het meisje. Zijn voeten slofte door de lunchroom. Om hun heen stonden meerdere groepjes mensen die lachte praatte of aten. Het was een gezellige boel, het viel hem op dat zij in haar eentje zat. Had ze geen vrienden ofzo? Was ze altijd alleen of leek dat maar zo? Hij vroeg zich vaak dingen af maar kon die ook zo weer van zich af zetten. Hij had geleerd om niet te lang met dezelfde gedachte rond te lopen omdat dat alleen maar vermoeiend was. Plus, als zij alleen wilde zijn dan moest ze dat zelf weten. Drake zou haar daar niet om veroordelen, het was iets wat elk mens wel eens wilde, alleen zijn. Even geen mensen aan je kop die zeurde dat je dit of dat moet dooen of dat je vervelend of irritand bent. Drake was gewoon zichzelf en mensen moesten hem maar nemen zoals hij was, niks aan te doen. Als het iemand Drake niet beviel was het hun probleem en niet het zijne, hij ging niet veranderen omdat een ander dat wilde. Hij had een eigen wil en een eigen mening. Zijn leven was zijn leven, er was hem al genoeg afgenomen, een goede jeugd bijvoorbeeld. Zijn oom, nooit een moeder gekend en een vader die niet omn hem gaf. Hij liep op een chille manier en hier en daar keken wat meisjes naar hem als hij langs liep. Hij had een witte blouse aan met een spijkerbroek en sneakers. Een rafelig spijkerjack hing over zijn schouders en hij had zijn haar in het normale standaart kapsel waarvan hij vond dat het hem goed stond. Toen hij bij haar was keek hij met een charmante glimlach naar haar donkere ogen. ''Sir Drake, here to meet you.'' Zijn handen rustte in zijn jack en hij stak er een uit naar het meisje.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptywo 24 jul 2013 - 23:55




Mereth Jackson
I could be found, I could be what you had saved;;
Ja hij kwam echt haar kant op. Ze beet op haar lip en wensde vurig dat Aeris of Abigail ineens naast haar zou staan om haar mee te trekken maar ze wist dondersgoed dat dit niet het geval was. Aeris was naar de stad gegaan en Abigail was altijd alleen als ze niet naar de lessen hoefde. En die jongen kwam dichter en dichter haar kant op. Ze beet op haar onderlip en keek hem aan, zijn gehele uiterlijk bracht haar kippenvel en ze schoof iets meer weg in het bankje. Gevaar stond in hoofdletters boven zijn hoofd geschreven en ze slikte even. "I..ik weet wie je bent." Mompelde ze en rechtte haar rug iets. "Je hebt meer als genoeg status zelfs in de UpperClass." Mompelde ze en keek hem recht aan. "En ik ben niet geïnteresseerd in wat voor manier dan ook mocht je dat soms denken." Ze snoof even en draaide haar hoofd weg. Zag ze daar? Ja, hij stond misschien op twintig meter afstand met zijn ogen recht vooruit maar op een of andere manier leek het alsof hij elk woord van het gesprek volgde. Alsof hij grijnsde op haar woorden dat ze niet geïnteresseerd was in Drake. Het was haar hoofd die spelletjes met haar hart speelde besefte ze en draaide haar hoofd schuin om. "Kan ik je ergens mee helpen?" Klonk haar stem iets harder en keek hem aan. Beseffend dat zijn hand nog steeds uitgestoken was en ze verschoot heel een van kleur uit schaamte. Ze stak haar hoofd afwendend haar hand naar hem uit. "Mereth." Mompelde ze en beet heel even op de binnenkant van haar onderlip toen ze zijn huid raakte.


© little odair
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptydo 25 jul 2013 - 3:41




Drake bleef staan met zijn hand naar haar uitgestoken.  "I..ik weet wie je bent." Mompelde ze. Drake wist dat ze in Upper class zat maar hij had haar eerlijk gezegd jonger verwacht. Hij trok iet wat verbaast zijn wenkbrauwen op en het volgende verbaasde hem nog meer. "Je hebt meer als genoeg status zelfs in de UpperClass." Mompelde ze en keek hem recht aan. Hij vreef met zijn hand over de achterkant van zijn hoofd met een lachend gezicht. ''Dan hoop ik dat dat positief is.''  "En ik ben niet geïnteresseerd in wat voor manier dan ook mocht je dat soms denken." Ze snoof even en draaide haar hoofd weg. Drake fronste en zette zijn vingers tegen zijn kin. Daarna zette hij zijn vingers op haar hoofd die hij draaide zodat ze hem aankeek. ''Jaja, ik ken de geruchten. Je denkt nu dat ik je probeer te versieren en dat ik je straks mee neem naar mijn kamer om vervolgens te neuken en dan laat ik nooit meer wat van me horen.'' zei hij droog maar recht door zee. Hij sloeg zijn armen over elkaar nadat ze zijn hand had geschud en zichzelf had voorgesteld. Mereth, leuke naam. Zijn ogen stonden scherp, hij werd gek van die roddels, al waren ze voor de helft waar. Vele meiden had hij al gehad, maar dat wilde niet zeggen dat mensen zo over hem mochten praten. "Kan ik je ergens mee helpen?" Drake glimlachte weer. Hij plofte chil naast haar neer en zette zijn vingers als een onderzoekende professor tegen elkaar. ''Ja, dat kun je. Mijn goede freund Gilbertus, hij kijkt altijd naar jou. Ik vraag mij af waarom. Jij lijkt hem namelijk ook te kennen.'' Hij sloeg zijn handen in elkaar. ''Maaaar, als je dat niet wilt vertellen is het ook goed. Als jullie vrienden zijn is het ok, een vriendin van Gil is een vriend van mij.'' zei hij met een big smile.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptydo 25 jul 2013 - 4:15

[quote="Mereth Jackson"]



Mereth Jackson
I could be found, I could be what you had saved;;

Ze snoof even om zijn woorden en keek hem schuin aan. "Serieus?" Mompelde ze zacht zich afvragend of er wel iets van een fatsoenlijk gesprek met hem te beginnen was maar ze hielt zijn mond en schoof iets op toen hij naast haar kwam zitten. Ze slikte even en haar ogen schoten open bij zijn woorden. Een blos schoot meteen over haar wangen en ze keek even weg. "Gil.." Mompelde ze en grinnikte even. "Gil is mijn ex." Mompelde ze iets van verbaast dat Gilbert er niets over gezegt had tegen zijn vrienden. Ze kwam even iets omhoog en keek de jongen schuin aan. "Tenminste, niet dat we zo'n serieuze relatie hadden. Het was eerder niet iets meer als vriendschap." Ze haalde haar schouders even op. "Ik denk dat hij gewoon bezorgd om me is ofzo." Mompelde ze en keek hem schuin aan. "Maar je zou kunnen zeggen dat we nog vrienden zijn, al wil hij niet echt binnen school met me praten of er aan herinnerd worden." Ze schudde haar hoofd even af en toe snapte ze Gil niet meer echt.

© little odair
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptydo 25 jul 2013 - 5:22





Drake keek haar vriendelijk aan. "Gil.." sprak ze zacht en grinnikte. Drake trok zijn wenkbrouw op, nieuwsgierigheid stond te lezen in zijn ogen.  "Gil is mijn ex." en toen was het alsof Drake van ijs was gemaakt. Zijn ogen keken groot naar die van Mereth. Hij keek haar verast aan en slikte. Hij stak zijn tong een beetje uit en begon toen te lachen. ''Yeah tight..''  "Tenminste, niet dat we zo'n serieuze relatie hadden. Het was eerder niet iets meer als vriendschap." Drake glimlachte en hield zijn hoofd een beetje schuin.  "Ik denk dat hij gewoon bezorgd om me is ofzo." Mompelde ze en keek hem schuin aan.''Hij is een goede gast en een goeie vriend van mij. Ik kan altijd met hem lachen en hij is af en toe echt gek. Maar ach, ik ben ook niet helemaal 100%'' hij knipoogde naar haar. "Maar je zou kunnen zeggen dat we nog vrienden zijn, al wil hij niet echt binnen school met me praten of er aan herinnerd worden." Drake beet even op zijn lip en keek naar zijn vriend. ''Hij heeft het inderdaad nooit echt over je gehad, eerlijk gezegd.'' Hij wreef over zijn hoofd, het was warm. Het liefst zou hij nu naar buiten gaan, dus dat ging hij doen ook. Hij stond weer op en keek haar vriendelijk aan. ''Ik heb het warm dus ga ik naar buiten. Heb je zin om met me mee te gaan? Nee ik bijt niet en heb geen snode plannen.'' Zei hij met een plagerige glimlach. Hij mocht haar wel, al kon hij Mereth niet goed. Dat zou met de tijd wel goed komen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptydo 25 jul 2013 - 5:35




Mereth Jackson
I could be found, I could be what you had saved;;

"Ik meen het." Zei ze lachend en rolde even met haar ogen. "Je zou Gilbert bij z'n broer moeten zien, hoe Ludwig het af en toe overleeft weet ik niet." Zei ze lachend en keek hem even twijfelend aan. "Gil is niet zo heel spraakzaam op veel onderwerpen." Mompelde ze zacht en zuchtte eventoen hij omhoog kwam keek ze met twijfel op maar glimlachte uiteindelijk toch even en draaide haar hoofd voor een seconde naar Laxus die zijn schouders leek op te halen en wegliep. Ze draaide haar hoofd terug en glimlachte voor ze overeind kwam. "Sure." Ze glimlachte en pakte haar schooltas vast waar ze haar tekenblok in dumpte en liep half achter hem aan. "Hoe heb je Gil eigenlijk leren kennen" Mompelde ze zacht en glimlachte zacht. "Of wil je Gilbert niet als gespreksstof houden?" Vroeg ze en glimlachte nog even niet helemaal wetend of ze wel over Gil moest door zeiken.

© little odair
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptyvr 26 jul 2013 - 10:18





"Ik meen het." Drake glimlachte. "Je zou Gilbert bij z'n broer moeten zien, hoe Ludwig het af en toe overleeft weet ik niet." Drake sloot even zijn ogen tijdens het lachen, ''Kan ik inderdaad begrijpen. Hij spoort af en toe echt niet. Wel op een leuke manier dan.'' Hij vond Gilbert een goeie gast en kon ontzettend om hem lachen. Hij was blij dat de gast zijn vriend was. "Gil is niet zo heel spraakzaam op veel onderwerpen." Mompelde ze zacht. Drake keek haar even serieuzer aan. ''Dat valt wel mee, maar je hebt gelijk.'' Drake wendde zijn blik af. Hij had het Gilbert nooit verteld, maar had wel laten merken dat hij geen leuke jeugd had gehad. Het hem echt vertellen was nooit gelukt, Drake was bang voor zijn reactie. ''Ik kán best serieus wezen, als dat nodig is.'' Hij wreef even verlegen over zijn arm. Voordat hij het in de gaten had trok ze een schilfer weg van het masker dat hij altijd op had. Snel pakte hij het terug door een gekke bek te trekken en voor te stellen om naar buiten te gaan. "Sure." Ze glimlachte, Drake zuchtte even opgelucht. onderwerp vermeden.

Toen ze samen door de gang liepen vroeg ze iets wat hij half wel en niet had verwacht, "Hoe heb je Gil eigenlijk leren kennen"  hij keek haar even bedenkelijk aan. "Of wil je Gilbert niet als gespreksstof houden?" Hij grinnikte even, ''Is goed hoor, geen problemen mee.'' Hij liep haar voor en ging onder een boom op het gras zitten. Hij gebaarde dat ze er bij kon komen zitten, met het gebaar 'I won't bite.' Zijn rug steunend tegen de boom, tuurde hij naar de overkant. Hij zuchtte even en knikte naar de overkant, een boom met een bankje daar onder. ''Gilbert, hoe heb ik die ontmoet? Ghe, een herinnering die ik nooit meer zal vergeten meisje.'' Hij keek haar even aan. ''Ik zat precies daar, zo'n 6 jaar terug. Mager, klein, kwetsbaar en het tegenovergestelde van alles wat ik nu ben. Ik was onzeker en wilde niks van de wereld weten, tot jou Gilbert, Hayden, Sarah en Syo op het toneel kwamen.'' Hij glimlachte even, een kleine adem pauze.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptydo 1 aug 2013 - 12:09



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mereth glimlachte even, misschien was de grote klootzak nog wel helemaal niet zo'n grote klootzak. Hij leek best mee te vallen zo. Zijn woorden deden haar even in de lach schieten en ze knikte zachtjes. "Hij is een idioot maar dat maakt hem wel een hele goede vriend, als je hem nodig hebt is hij er voor je." Zei ze zachtjes en glimlachte even warm de tijden dat ze beste maatjes waren herinnerend. Ze had absoluut niets tegen haar ex, hij was misschien een van de beste dingen die haar ooit kon overkomen, want uiteindelijk was het zelfs dankzij hem dat zij nu op deze school liep en misschien zelfs met Laxus had nu. Als hij er niet was geweest was ze nooit op deze school gekomen, had ze hem nooit ontmoet, zat ze nu nog bij haar pleegvader. Had ze nooit haar echte vader ontmoet, had ze nooit Cana ontmoet, had ze nooit gelukkig kunnen zijn. Ja misschien was het ironisch maar uiteindelijk was het slechte, het pijnlijke breken met Gilbert wel de oorzaak geweest van al het geluk dat ze nu had. "Ik wou dat hij mij ooit meer had verteld." Mompelde ze en schudde haar hoofd even. "Al heb ik hem aan de andere kant nou ook niet echt veel over mezelf verteld, weet eigenlijk niet waarom." Laxus had het gehoord en als je het vergeleek, Gil en zij hadden een relatie van anderhalf jaar gehad, Laxus en zij hadden nog niets gehad toen hij het hoorde. Misschien was het gewoon omdat Lax van die wereld was. Laxus haar begreep.. "Dat geloof ik." Zei ze lachend en keek hem even aan bijna verbaast door de verlegen blik. "Iedereen kan serieus zijn als ze dat willen, kijk naar mij normaal ben ik ook een halve gare." Ze glimlachte even, het was eigenlijk vreemd dat ze zo losjes kon zijn met hem, maar waarschijnlijk kwam dat ook gewoon omdat ze helemaal los was gekomen afgelopen weekend. Eindelijk gelukkig kon zijn. Toen hij een gekke bek trok rolde ze even lachend met haar ogen en schudde haar hoofd, al was een ding haar opgevallen, er lag veel meer achter zijn ogen dan hij werkelijk liet zien..

Ze had eigenlijk verwacht dat hij liever stopte met praten over Gil maar toen ze zijn woorden hoorde glimlachte ze iets breder en knikte even. "Okii dan."[/b] Zei ze met een glimlach en volgde hem, heel even twijfelde ze toen hij ging zitten maar glimlachte toen ze zijn woorden hoorde. "At least don't bite hard." Mompelde ze lachend en ging schuin naast hem zitten zodat haar rug ook de dikke stam kon raken en ze liet heel even haar hoofd tegen de boom zakken. Even opende ze haar ogen toen hij zuchtte en kwam iets overeind. Ze wou bijna vragen of er iets was maar toen ze zijn stem hoorde liet ze haar hoofd weer glimlachend tegen de boom aan zakken. Het irriteerde haar half toen hij haar meisje noemde en ze trok haar wenkbrauw even omhoog. "May I remind you, ben twee jaar ouder jochie." Zei ze lachend en volgde zijn blik. "Mager ook tegenovergesteld?" Ze kon het niet laten om te zeggen, misschien was Laxus iets te gespierd. Meteen schudde ze haar hoofd even. "Ga verder" Zei ze lachend tussen zijn woorden door en luisterde even verder. Hayden's naam deed haar heel even fronsen en ze zette heel even de nagel van haar vinger in haar handpalm maar klaarde alweer op bij Sarah's naam. "Sarah is een idioot, zou niet weten wat ik op dit moment zonder haar zou moeten." Grapte Mer met een grijns maar het was wel aardig serieus gemeend. Zonder Sarah zou ze nu nergens zijn sinds ze zeker wist dat Laxus niet al te graag haar vechttrainingen wou geven bang dat ze gewond zou raken. En Sarah was maar wat blij met haar als Snowmage als maatje om Faye zo nu en dan te pesten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptyza 3 aug 2013 - 9:30





"Hij is een idioot maar dat maakt hem wel een hele goede vriend, als je hem nodig hebt is hij er voor je." Drake knikte bevestigend, ze had gelijk. "Ik wou dat hij mij ooit meer had verteld." Mompelde ze en schudde haar hoofd even. "Al heb ik hem aan de andere kant nou ook niet echt veel over mezelf verteld, weet eigenlijk niet waarom." Drake haalde zijn schouders op en keek vriendelijk naar Mereth. ''We hebben allemaal keuzes waar we spijt van hebben of zullen krijgen.'' zei hij simpel. "Dat geloof ik." Zei ze lachend en keek hem even aan bijna verbaast door de verlegen blik. "Iedereen kan serieus zijn als ze dat willen, kijk naar mij normaal ben ik ook een halve gare."  Drake schoot in de lach en kon dat bijna niet geloven

Even later zaten ze samen buiten. Drake keek naar de lucht en de woorden kwamen uit zijn mond, gevormd door tong en lippen. "At least don't bite hard." Drake grinnikte. ''I believe that.'' Drake keek haar plagend aan. Hij hield een klein gedeelte van zijn verhaal tot haar opmerking. "May I remind you, ben twee jaar ouder jochie." Zijn ogen gericht op de lucht gingen terug naar Mereth. ''Exuse mwa, madam.'' sprak hij lollig officieel. Wat ze daarna zei na wat hij had verteld, gaf hij haar zacht en niet pijnlijk een 'okkenootje'. ''Je weet wel je opmerkingen te plaatsen right?'' "Ga verder" Zei ze lachend. schudde zijn hoofd als teken van 'Wat heb ik nou weer aan mijn broek hangen?', maar wel op een leuke manier. "Sarah is een idioot, zou niet weten wat ik op dit moment zonder haar zou moeten." Drake zijn blik verzachte en hij glimlachte, al hing er achter zijn ogen een akward herinnering schuil. Toen hij daar aan dacht lachte hij binnensmonds. 'Ja, Sarah is erg lief. Ik mag haar graag, al hebben we in het verleden een akkefietje gehad.'' zei hij een beetje rood wordend. Om op een ander onderwerp te komen keek hij even twijfelend. ''Haar zus Hayden is ook een lieverd, al laat ze de buitenwereld meestal het tegenovergestelde zien. Ik ben blij om een van haar vrienden te zijn.'' zei hij glimlachend.
Hij dacht ineens aan het onderwerp wat hem hier had gebracht. ''Maar goed, hoe ik hun ontmoet heb.'' zei hij. ''Ik zat dus onder die boom. Een groepje pestkoppen waren weer eens vervelend en naar tegen mij, ik werd gek van ze. Toen opeens wilde een van hun mij slaan, Hayden kwam daar tussenin staan, onverwachts. Opeens kwamen ze voor me op. Gilbert was daar ook bij en schold ze uit in het duits. Sommige zie ik nog met een huivering naar Gil kijken.'' Drake keek glimlachend naar de boom. ''Vanaf dat moment waren Gil en ik onafscheidelijk. Ik had eindelijk zelf vertrouwen en mijn leven werd veel vrolijker.'' Hij schoot weer in de lach na het zien van alle leuke herinneringen. ''Vaak lieten we mensen struikelen, een met lijm op de grond geplakte munt pakken. We knoopte de haren van meiden aan elkaar in de klas, goten zeep door de gangen, gaven ons huiswerk aan de straathonden, spoten Vyndi's kantoor onder met graffiti. We hebben zelfs een keer de bril van een leraar aan de voorkant ingesmeerd met een goedje dat op de huid bleef zitten. Hij kreeg de bril niet af, en toen hij er van af was  had hij een zwarte bril op zijn gezicht staan, die hij nog een maand heeft gedragen.'' Hij gierde het uit. Misschien gemeen, maar wel vermakelijk. Je moest er van houden en Drake vond het komisch. 




Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptyza 3 aug 2013 - 9:57



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mer grinnikte zacht en rolde even met haar ogen. "I'ts better you believe that." Mompelde ze en glimlachte even iets breder. Toen ze zijn woorden hoorde schoot ze in de lach en dook uiteindelijk half weg voor zijn handen maar moest het toch ondergaan voor ze hem lachend wegduwde en haar wenkbrauw geïnteresseerd optrok toen hij verder ging. Heel even wou ze vragen wat er dan tussen hem en Sarah gebeurd was maar hielt wijselijk even haar mond en glimlachte zacht. Toen Drake echter over Hayden begon betrok haar gezicht en ze liet heel even haar hand over haar buik glijden waar een klein litteken zat van het zwaard dat Hayden door haar huid heen gedrukt had Mer dwingend haar Fairy Tail mark te verwijderen iets waar Mer niet mee in was gestemd. "Weet niet of ik je daar gelijk in kan geven." Mompelde ze en wendde haar blik heel even af. "She hates my ass." Mompelde Mereth en liet haar hoofd even tegen de boom zakken. "I don't know what I did wrong to deserve her hate, maybe being happier than her, finding my family." Ze twijfelde heel even maar noemde toch geen letter over Laxus. Ze zouden echt problemen krijgen als te veel het wisten en ze hoopte eigenlijk dat Hayden hoe erg ze de relatie ook mocht haten haar mond hielt tegen iedereen.

Toen hij verder ging met zijn verhaal glimlachte ze heel even luisterend naar de klank van zijn stem. Hij was niet zo'n klotenjoch als hij zich vaak voordeed. Er zat veel meer achter hem dan hij liet zien. Langzaam draaide ze zich om naar hem en glimlachte even. "I'm happy you found them. Nobody deserves to feel alone." Mompelde ze zacht en een bredere grijns schoot over haar lippen toen hij verder sprak over alle streken die hij met Gilbert en de anderen had uitgevoerd. Streken waar ze wel eens van had gehoord van buitenaf. Uiteindelijk schoot ze ook in de lach samen met hem. "Jullie zijn echt een stel vandalen." Zei ze hikkend van het lachen en schudde haar hoofd. De afgelopen weken waren zo snel gegaan en Mereth besefte zich hoe weinig tijd ze eigenlijk had gehad om stil te staan en te bedenken waar ze nu in haar leven stond. Ze had een vader, een tweelingzus en een vriendje en dat allemaal in hetzelfde weekend. Ze was een mage, nog sterker een Dragonslayer en dat allemaal had ze nooit kunnen verwachten toen ze die donderdag in dat lokaal zat te spelen en Laxus haar had komen troosten. Die donderdag had ze nooit geloofd dat er een schijn van kans was voor haar en Laxus en zelfs toen hij haar kuste geloofde ze nog altijd niet in de toekomst waar ze nu in kon geloven. Want ze had hem aan haar zijde. Ze had haar vader, haar zus, Sarah en de hele guild die haar zo had opgenomen als een van hen. De enige die haar niet accepteerde was Hayden en Mer kon niets anders als hopen dat ooit op een dag de roodharige mage haar ook zou zien als een van de members van Fairy Tail. Ze kon niets anders als hopen. Maar er was hoop, Mereth had eindelijk weer hoop kunnen hebben na al die jaren van eenzaamheid.

Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Burned

Drake Burned
Info
» Posts : 146
Character

Character sheet
» Age: 17
» Class: Middle Class
» Love interest: I am not realizing that i love you.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptyza 3 aug 2013 - 10:15

 

 

"I'ts better you believe that.' Drake knipoogde naar haar. Hij sprak toen bijna liefdevol over Hayden, wat Mereth's gezicht liet betrekken. Drake keek haar vragend aan, hij wist dat ze niet met Hayden om ging maar zo erg was het toch niet?  "Weet niet of ik je daar gelijk in kan geven." Hij liet haar verder spreken en luisterde. "She hates my ass." Mompelde Mereth en liet haar hoofd even tegen de boom zakken. "I don't know what I did wrong to deserve her hate, maybe being happier than her, finding my family." Drake fronste nadenkend. ''Ik ben bang dat ik je daar ook niet verder bij kan helpen. Ik ken Hayden nu een tijdje, maar ik zou niet weten waarom ze je zou haten.'' Sprak hij eerlijk. Zijn verhaal werd rustig verteld, Mereth luisterde.Toen klaar was voelde Drake de wind door zijn zwarte haar gaan en hij sloot even zijn ogen. De zuivere lucht snoof hij zacht op en de rust beviel hem. "I'm happy you found them. Nobody deserves to feel alone." Zijn ogen nog steeds gesloten glimlachte hij enkel warm. Het zei meer dan vele woorden en je zag dat hij dankbaar was voor haar lieve woorden, hij waardeerde ze. Na de verhalen over hun streken lag Mereth gierend tegen de boom aan, Drake lachte met haar mee.  "Jullie zijn echt een stel vandalen." ''Weet ik.'' zei hij droogjes. Hij kuchtte. ''Blij met school ben ik niet. De verplichtingen en de vele dingen die mensen van je verwachtten, de preken en het gezeur. Maar toch, is St.Montgomery het beste wat me de afgelopen jaren is overkomen.'' Hij keek Mereth aan. ''Terug naar het leven van voor mijn school,.. daar zou ik het liefst niet meer aan denken.'' zijn toon werd iets zachter en in de ogen van de jongen stond een bibliotheek volgeschreven.

 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Emptyzo 4 aug 2013 - 6:07



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze grinnikte even en knikte zachtjes. "I hope so." Mompelde ze even half onverstaanbaar en trok langzaam haar wenkbrauw op. Heel even glimlachte Mer en schudde haar hoofd. "She and Gilbert didn't tell you?" Vroeg ze zachtjes en liet haar hoofd even naar achter zakken. "Guess they can keep their mouths shut about certain topics. I'm glad they do, otherwise I would be in a world of trouble." Mompelde ze en grijnsde even zacht. Toen ze hem zag glimlachen keek ze even twijfelend maar een brede glimlach liep over haar lippen en ze sloot even lachend haar ogen. Drake was echt niet een totale klootzak zoals ze eigenlijk dacht dat hij was in het begin. Het was eigenlijk gewoon een hele lieve jongen waar ze mee kon lachen en toch luisterde hij ook naar haar woorden, ze voelde zich ontspannen bij hem in de buurt, net zo ontspannen als ze normaal voelde bij Sarah of Abigail. Toen hij reageerde op haar woorden grijnsde ze heel even breed maar haar gezicht betrok toch langzaam naar meer serieus en ze knikte even zacht. "Same story here." Mompelde ze langzaam en gleed heel even met haar vingers over haar armen. Ze werd tegenwoordig half gedwongen door Laxus om haar armen niet meer af te schermen en hoewel het langzaam aan wendde voelde ze zich toch iets te openbaar zo nu en dan. "Ik weet niet wat er met me gebeurd zou zijn als ik niet naar deze school zou zijn gekomen, als ik Sarah, Abigail en.." Wijselijk hielt ze haar mond bij de laatste naam en schudde haar hoofd. "Hoe wel school uitermate irritant kan zijn heeft het me toch wel goed gedaan, ons goed gedaan." Ze glimlachte iets breder en keek op naar Drake even gevangen in zijn ogen. Wat voor verhaal droeg deze jongen eigenlijk op zijn schouders mee?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Start thinking again {Drake} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start thinking again {Drake}   Start thinking again {Drake} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Start thinking again {Drake}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Room 003] Oww hello Drake [Drake]
» Well, Thats a new start... + Vyndi
» We're gonna start a fire! ([Rox]
» «OPEN» A new start, a new hell
» {026} The start of a new life {Mikkey Smach}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Inside School :: Lunchroom-