WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Ai no Melody [LAXUS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyza 27 jul 2013 - 21:06



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze glimlachte iets breder toen ze zijn stem hoorde en rolde even met haar ogen. "Voor je iets zei." Antwoorde ze grinnikend en legde haar handen heel even achter haar nek. "Ik volg je." Zei ze lachend en liep met hem mee en slikte even. Ze haalde even adem maar voor ze het doorhad voelde ze al een por in haar rug en hapte ze naar adem.

Ze opende haar ogen en ging bijna op haar bek maar wist zich nog net te herstellen en staarde hem aan. "Waarschuw me volgende keer wil je." Zei ze lachend en rechtte haar rug alsof ze net niet bijna op haar bek was gegaan. Zachtjes knikte ze en liep rustig met hem mee. . "Leuke jas." Merkte ze op en glimlachte oprecht de behoefte onderdrukken om hem te jatten en het zachte bont tegen haar wangen te drukken. Ze drukte de adoptiepapieren wat steviger tegen haar borst en haalde even adem. Hoewel de hele weg lang stilte heerste was het niet vreemd of genant. Ze hielt eigenlijk wel van de kalme stilte tussen hun. Pas toen de Guild in zicht kwam haalde ze even angstig adem en beet op haar onderlip voor ze hem aankeek. "I think I'm ready." Mompelde ze langzaam en keek hem even met een schuine glimlach aan. "As long as you won't leave me alone." Mompelde ze en legde haar hand op de deur en duwde die zachtjes open gelijk wensend dat ze achter Laxus' kon verdwijnen. Ze zag een paar mensen opkijken en duwde zichzelf iets verder weg achter de papieren de neiging onderdrukkend om zich om te draaien en weg te lopen. Maar ze voelde Laxus' adem bijna in haar nek en ze wist dat ze niet weg kon hoe graag ze dat dan ook wou op dit moment. "Is hij er wel.." Mompelde ze hopelijk zacht genoeg dat niemand het kon horen maar net hard genoeg dat Laxus het wel hoorde. Ze keek even twijfelend op voor ze haar ogen opnieuw door de guild liet glijden een paar gezichten ziend die ze herkende waaronder die van Sarah waardoor ze even opgelucht adem haalde en glimlachte al durfde ze niet bepaald verder te kijken een roodharig persoon al ziend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyza 27 jul 2013 - 21:44

LAXUS DREYAR


Hij rolde nog even onschuldig met zijn ogen. ''Ik zal het proberen te onthouden voor de volgende keer,'' Plaagde hij zacht en lachtte zacht en keek haar even aan met een glimlach. ''Dankje,'' grinnikte hij even en keek haar vriendelijk aan. Alles al aan deze omgeving gaf hem al meer rust dan die chaos waar hij vandaan kwam. Hij kon niet begrijpen hoe iemand daar ooit zou kunnen leven.

''Nah don't worry. My team can wait for a while before stalking me.'' Grapte hij zacht en glimlachte. Zodra zij de deuren een duw had gegeven keek hij even rond en knikte nog even zwijgend naar zijn eigen team voor hij haar aankeek. Bemoedigend legde hij zijn hand op haar schouder en glimlachte licht. ''Relax, het komt allemaal wel goed.'' Zei hij zacht en kneep even in haar schouder. Hij hoorde haar vraag en scande zwijgend de guild rond en grinnikte. ''Jup meis, je hebt pech. Zie je die brunette aan de bar met dat vat alcohol? Daarnaast is de idioot die je zoekt.'' Zei hij zacht zonder te wijzen. Zijn blik bleef even op de meiden aan de bar hangen en hij zuchtte voor hij wegkeek. Even keek hij weer naar Cana en grinnikte. ''Tijd om je halfzus te redden,'' Mompelde hij zacht en grinnikte. ''Gildarts!'' Riep hij met een serieus gezicht om de aandacht van de mage te krijgen. ''We need to talk, outside.'' Hij haalde zijn hand van mer haar schouder om achter zich te wijzen terwijl hij sprak en hield zijn gezicht strak voor hij haar alvast een zetje naar achteren gaf. zijn ogen waren gericht op de S-class mage die hun kant op kwam en zonder een woord te zeggen liet hij naar buiten en net buiten het zicht. ''Laxus, wat is er zo belangrijk dat je meteen moet bespreken zodra je hier aankomt?'' Hoorde hij de oudere mage zeggen en hij grinnikte voor hij zijn hand op mer haar schouder legde en knikte. ''Nu is je kans om los te branden.'' Merkte hij rustig op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyza 27 jul 2013 - 21:55



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze keek hem even aan en glimlachte zacht voor ze zijn blik volgde en heel even haar wenkbrauw optrok bij een zekere groenharige jongen die misschien een jaar ouder was als zij die als een of andere idioot naar Laxus stond te staren. Ze grinnikte even en haalde diep adem toen ze zijn hand voelde die haar wat meer veiligheid gaf voor ze zacht knikte op zijn stem en even glimlachte bij zijn bemoedigende kneepje. Toen ze zijn stem weer hoorde kon ze wel kreunen en wegrennen maar ze volgde zijn blik en zag het meisje dat iets jonger als haar leek te zijn als ze niet even oud was en daarnaast. Ze beet op haar onderlip en moest zichzelf dwingen geen halve stap achteruit te zetten. "Laxus ik weet niet.." Mompelde ze angst ineens haar lichaam overnemend. Hij luisterde duidelijk niet naar haar en riep zijn naam al door de guild en ze kon wel door de grond zakken en ze maakte zichzelf iets kleiner naast Laxus voor ze zich langzaam omdraaide en samen met Laxus naar buiten liep. Zijn stem leek vertrouwd maar ze kon het haast niet geloven dat dit haar vader was. Ze bleef naar de grond staren met de papieren voor haar mond en pas toen ze Lax' hand voelde en stem hoorde keek ze iets op met haar helder roodbruine ogen. "Ik." Mompelde ze en ontmoette zijn ogen. Nog een keer haalde ze diep adem en duwde de papieren in Laxus zijn handen. Ze trok haar hoofd schuin weg en keek half omhoog naar Laxus voor ze zich terugdraaide naar gildarts. "Please.." Mompelde ze zacht en beet op haar onderlip. Ze durfte zelf Gildarts.. Haar vader nieteens aan te kijken. Laat staan bij hem in de buurt komen om de papieren te geven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyza 27 jul 2013 - 22:40

LAXUS DREYAR


Natuurlijk had Freed hem meteen willen spreken, maar hij had een belofte gemaakt en die zou hij houden. Freed moest dus maar even lang wachten, mocht ook wel een keertje. hij had haar nog wel horen tegensputteren maar ging er niet op in. Als ze nu terugstapte zou het net zo gaan als met Cana en dat was niet de bedoeling. Zij wilde dit doen, dus het zou gebeuren ook. Als moest hij haar waarschijnlijk zo ook nog redden van hem dus ver kon hij niet weglopen. Hij keek Mer geduldig aan maar fronste zodra ze de papieren in zijn handen duwde. ''Nou?'' Klonk de stem van Gildarts, maar niet onaardig. Laxus knikte even naar Mer en zonder waarschuwing duwde hij de papieren vol in het gezicht van de oudere Mage. ''Lees en space, ouwe.'' Zei hij droogjes en glimlachte toch en keek toe hoe de oudere mage het helemaal las en met een geschrokken gezicht opkeek en weer terug naar het papier om weer op te kijken. Laxus grinnikte even zacht en keek naar Mer en knikte terwijl hij heel zacht een stap achteruit zette. ''Mereth?'' klonk de stem van de mage en hij staarde haar aan voor hij even opkeek. ''Dreyar, wat voor een grap is dit? Zij is niet geadopteerd, ze leeft bij haar moeder'' Klonk zijn stem toch wat te serieus. Laxus haalde zijn schouders op. ''Zie ik eruit als iemand die dit soort grappen maakt?'' Mompelde hij sarcastisch en zuchtte even. ''Je wist van haar bestaan, maar niet van dit?'' Vroeg hij rustig en zag Gildarts knikken. ''Ze heeft me dit nooit verteld, niet dat ze nog met me heeft gepraat.'' Antwoordde deze eerlijk en keek toch naar Mereth.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyza 27 jul 2013 - 22:54



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Even schrok ze op toen Laxus de papieren vol in Gildart's gezicht smeet en ze deed een stap achteruit, als het een andere situatie was geweest had ze gelachen om Lax' woorden maar nu kon ze enkel strak de man voor haar aankijken met een bijna gepijnigde blik in haar ogen. Toen haar vader haar naam sprak beet ze op haar onderlip en keek hem aan. Toen hij vroeg of het een grap was schoten Mer's ogen groter en haar hand schoot bijna achteruit en ze greep zich vol vast aan Laxus' jas het enige beetje houvast dat ze had om niet in huilen uit te barsten. In stilte volgde ze de woordenwisseling tussen Gildarts en Laxus en keek uiteindelijk gepijnigd op voor het eerste de ogen van haar vader kruisend. "Waarom." Mompelde ze zacht en kneep haar hand samen daarmee Laxus' jas ook half fijn knijpend tenminste het mini gedeelte dan dat ze ervan vast had. "Als je wist dat ik bestond waarom heb je me dan nooit gezocht." Fluisterde ze en maakte het luchtige jasje dat ze om had los zodat de littekens zichtbaar werden en ze keek de man voor haar aan. "I was adopted, by a sick drunk who nearly killed me a few times!" Een traan ontsnapte uit haar ogen en ze staarde hem aan. "Zij heeft me gewoon weggedaan en ervoor gezorgd dat ik nooit meer in haar leven terug kwam door me naar een andere wereld te sturen!" Haar stem schoot pijnlijk omhoog en ze keek hem met gepijnigde ogen aan. Ze had zin om zich om te draaien en weg te lopen maar ze wist dat Laxus haar tegen zou houden. Ze sloot haar ogen even en beet op haar onderlip. "But I get the point." Mompelde ze zacht en deed een stap achteruit waardoor haar rug tegen Lax aankwam. Ze draaide haar gezicht af en deed een enkele stap weg van hun. Pijn in haar hart, dit was een fout geweest. Een hele grote idiote fout.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 0:11

LAXUS DREYAR


Laxus keek haar aan zodra ze zijn jas greep en zuchtte zacht voor hij zich toch weer naar zijn guildmate. Het gaf hem niet dat ze zijn jas vasthad, als dat voor har hulp was stond hij het ongestoord toe. Beide mages keken naar haar zodra ze mompelde en Laxus keek naar Gildarts, wachtend op het antwoord. Gildarts zuchtte met een serieus gezicht. ''Truth is, when I came looking you weren't there. Niet lang nadat je geboren was ben je weggenomen van je moeder. ik weet niet hoe ze het wisten, maar ik kreeg een briefje waarin stond wie je was en waar ik je moest zoeken. Maar zodra ik daar aankwam was er geen spoor te bekennen.'' Antwoorde hij, zijn uitdrukking langzaamaan wegvallend tot een tot een trieste blik. Bij het zien van de littekens schrok hij behoorlijk en staarde haar aan bij haar woorden. Langzaam zette hij een stap naar voren maar bleef weer staan. Zonder een woord te zeggen had hij daar staan luisteren maar zijn ogen werden alleen maar groter en woorden begonnen hem tekort te schieten. Zonder een woord te zeggen greep hij Mer haar arm en hield haar op de plek waar ze stond. ''Mer,'' Sprak hij zacht maar hield zijn ogen strak op Gildarts. Zacht trok hij haar iets naar voren en ging weer achter haar staan. ''Maar dit betekent dat zij...'' Hij maakte zijn zin niet af maar het knikje zei hem meer dan genoeg. ''Ja, ze is Cana haar tweelingzus.'' Antwoordde hij zacht en liep naar Mer toe en sloeg zijn armen om haar heen. ''I've found you,'' Fluisterde hij zacht. Langzaam stapte Laxus naar achteren en slikte even terwijl hij toekeek. Zo heel even was zo'n beetje een heel hoop op zijn kop gezet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 0:43



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze staarde haar vader aan haar ogen groot en ze wist niet hoe lang ze zichzelf kon inhouden voor tranen over haar wangen zouden stromen. Zijn woorden boorde zich tot diep in haar hart en ze hapte half naar adem. Ze.. hadden haar nooit weg willen doen? Ze hadden haar niet in de steek gelaten. Ze moest wel wegkijken bij zijn trieste blik, ze had hem zojuist half uitgescholden voor haar in de steek laten. Ze zag zijn ogen op haar lichaam en schuldgevoel stroomde door haar heen, nee het was niet zijn schuld. Hij had er niets aan kunnen doen, hoe kon ze hem de schuld geven. Ze deed nog een stap achteruit maar werd tegengehouden door Laxus arm en ze keek hem even geschrokken aan en beet op haar onderlip. Langzaam draaide ze haar hoofd terug en keek haar vader aan voor haar ogen even open schoten en ze staarde naar het meisje in de deur. "Mereth.." Mompelde Cana zacht en deed nog een stap naar voren. Mer draaide zich half naar haar om maar op dat moment voelde ze de armen van haar vader om haar heen en Cana stapte ook naar voren en sloeg haar in haar armen. "Mereth." Mompelde ze zacht en Mer vroeg zich eigenlijk of of zij de enige was die stond te huilen of dat ze alle drie daar stonden te janken. Ze beet op haar onderlip en glimlachte zacht vechtend tegen de tranen. "Otosan." Fluisterde ze hees en beet op haar onderlip en legde haar voorhoofd tegen die van Cana. "Nee-Chan." Murmelde ze en hief haar hoofd even op naar Laxus ookal stroomde tranen over haar wangen glimlachte ze toch. "Arigatõ Laxus." Fluisterde ze en stak wurmde zich heel even los van haar vader en zus en duwde zichzelf tegen Laxus aan. "Arigatõ, you.." Ze keek op en glimlachte iets breder door haar tranen door. "You gave me my family." Fluisterde ze en liet haar hoofd heel even rusten op zijn borst een glimlach over haar lippen lopend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 4:14

LAXUS DREYAR


Hij had alleen maar staan luisteren, ook niet echt iets nuttigs kunnen vinden om te zeggen. Toch kroop er een zachte glimlach op zijn gezicht terwijl hij toekeek, en even opkeek zodra hij Cana hoorde. Hij zette stilletjes nog een paar stappen naar achteren en stak zijn handen weer in zijn zakken. Toch wendde hij wel even zijn hoofd af maar keek terug zodra hij haar stem hoorde en hij glimlachte zacht. Langzaam sloeg hij toch zijn armen om haar heen maar keek twijfelend op haar neer. Hoe konden twee mensen zijn wereld zo ondersteboven zetten, en het werd alleen maar erger. Terwijl hij afwezig naar haar bruine haar staarde drongen haar woorden langzaam tot hem door. ''We're all family.'' Antwoordde hij zacht maar grijnsde voor hij haar middel greep en haar over zijn schouder legde om zo naar binnen te lopen. ''Dan is er nog een ding te regelen,'' grinnikte hij zacht en zette haar met een zacht plofje op de bar en plofte zelf even op een kruk neer. Hij draaide zich half weg van Hayden, wetend dat hij alleen maar gekker werd als hij naar haar keek. Hij keek op naar Mereth en zweeg even voor hij kort glimlachte. ''Aangezien ik aanneem dat je nu niet meer echt vertrekt is een guildmark wel een handig idee.'' Zei hij en leunde met zijn ellebogen even op de bar en staarde toch even voor zich uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 5:03



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling




Ze grijnsde breed toen ze Laxus' stem hoorde en keek even omhoog en knikte grijnzend. "Jeah we are." Zei ze met een brede glimlach en keek hem warm aan. Toen hij haar ineens om haar middel greep hoorde ze ergens achter haar Gildarts half jammerend murmelen en Cana lachen waardoor ze breed begon te grijnzen en legde zich even neer bij het feit dat ze nu gedragen werd door hem, over zijn schouder nog wel. Ze sloot heel even haar ogen en grinnikte zacht. "Ik had ook meegelopen dat weet je he." Zei ze lachend en sloeg haar benen even over elkaar toen hij haar op de bar zette en ze keek hem even schuin aan. "Ik was niet van plan om te vertrekken nee." Mompelde ze lachend en keek even naar Cana, ja, het leek echt alsof ze in een spiegel keek en eigenlijk kon ze het niet helemaal geloven dat ze een tweeling zus had. "Ben je een Mage dan Mereth?" Vroeg Cana en keek haar even geintereseerd aan en Mer glimlachte zacht en hief haar hand iets waar zich  een sneeuwbal in vormde die ze half in Laxus' gezicht duwde. "Eheh," Hielp ze hem lachend herinneren voor hij boos zou worden om welke rede dan ook. "Mocht je pesten remember.' Zei ze lachend en keek vervolgens haar zus aan en knikte zacht. "Tenminste, pas.. twee weken? geleden kwam ik er achter, en ook dat ik geadopteerd was." Mompelde ze en schudde even zuchtend haar hoofd. "Tot die tijd had ik altijd geloofd dat er iets echt niet goed was in m'n hoofd, maar gelukkig was Laxus er." Ze glimlachte en keek hem even warm aan al verschoot ze twee seconden van kleur herinnerend wat ze gedaan hadden die donderdag avond.

"Mereth Clive toch." Vroeg een stem achter haar en ze keek naar het witharige meisje dat breed naar haar glimalchte. "Ben jij het vriendinnetje van Laxus?" Vroeg ze met een brede lach en Mer verschoot even van kleur en keek half hulpzoekend naar Lax voor ze haar hoofd schudde. "Mira wat zijn dat nou voor belachelijke vragen." Klonk een andere stem van wie ze de herkomst niet helemaal kon afleiden en keek weer om toen iemand op haar schouder klopte. In stilte keek ze even Cana aan die zich voorover boog naar haar. "Das Mirajane Strauss." Mompelde ze en Mer keek haar even aan en hielt de naam vast in haar hoofd. "Ik ben Mereth ja.' Zei ze lachend en schudde haar hoofd even. "Laxus en ik zijn.. gewoon vrienden." Mompelde ze en moest zichzelf dwingen iets van teleurstelling tegen te houden in haar woorden maar Mirajane leek er geen probleem mee te hebben en pakte een stempel. "Maar goed, waar wil je je insignia?" Vroeg ze lachend en Mer keek haar heel even vragend aan maar Cana gaf haar al antwoord. "Dit hier." Zei ze met een glimlach en liet haar handen over het teken op haar linker zij glijden. Mer keek even op en zag Mira haar jurk iets optrekken. Ze glimlachte even en draaide haar hoofd naar Sarah die er half tussen sprong en net boven haar eigen borst prikte waar hetzelfde teken bij haar zat. Uiteindelijk keek Mer even naar Laxus die even zuchtte maar daarna met een grijnsje zijn shirt iets optrok en Mer moest haar hoofd half wegtrekken en beet even op haar onderlip zijn bijna goddelijke lichaam ziend maar richtte haar gezicht op het teken. Zachtjes knikte ze even en keek naar Mirajane en glimlachte even. "I get the idea." Mompelde ze even en liet haar ogen nog even op Cana glijden voor ze haar hand op haar rechterzij legde. "Hier." Mompelde ze en glimlachte even precies de tegenovergestelde kant van Cana's insignia kiezend. Ze hoorde Cana even lachen en voelde haar hand op haar schouder. "Kunnen mensen ons nog iets uit elkaar houden." Zei ze lachend en Mer knikte voor ze even van de bar afkwam zodat Mirajane de stempel op haar huid kon zetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 5:51

LAXUS DREYAR


Hij glimlachte even warm en knikte weer zonder antwoord te geven maar lachtte toch even zacht. Hij negeerde gildarts zonder zelfs maar de kleinste krimp te geven dat hij het had gehoord. hij zou nog meer dan genoeg tijd krijgen om tijd met haar te spenderen. Hij lachtte even zacht om haar opmerkingen en grijnsde even onschuldig. ''Nou en, dit was even leuk. Heb je ten minste een grootse entree.'' Grapte hij en legde zijn onderarm even op de bar. Even zwijgend keek hij van Cana naar Mereth en grinnikte. het verschil tussen hen was eigenlijk best makkelijk op te merken als je met ze zou praten. Hij schrok zodra een koude hap sneeuw in zijn gezicht terecht kwam en wilde eigenlijk half uitvliegen tegen haar maar haar woorden deden hem zuchten. ''Maar zo bedoelde ik het dus ook weer niet,'' Antwoordde hij droogjes en veegde de laatste restjes uit zijn gezicht en schudde zijn hoofd om ook de resten uit zijn haar te krijgen. naast Mer op de bar plofte Sarah neer en gaf haar een vrolijke klap op haar schouder. ''Kijk dat noem ik nou magie!'' Grijnsde ze breed en keek even de guild rond, op zoek naar Faye. ''Samen laten wij die Ashbrain zien welke temperatuur beter is.'' Lachtte ze vrolijk en wiebelde meteen al met haar benen. Stilletjes volgde hij het gesprek tussen de zussen en haalde even zijn schouders op. ''Tis maar altijd beter om te weten wie je bent.'' Antwoordde hij een beetje licht afwezig en staarde toch weer voor zich uit, terugdenkend aan de laatste twee dagen.

De opmerking van Mirajane deed hem met een ruk opkijken en hij staarde haar even strak aan. ''Damnit Mira, kun je dat nu echt voor een keer gewoon laten.'' Siste hij half maar keek even naar Mer voor hij wegkeek en zuchtte. Hij wist nu gewoon echt niet wat hij moest doen, zijn dilemma zat hem nog flink dwars en hij wist dat hij moest beslissen. Hij keek even op naar Freed die zich er ook in mengde en zuchtte. Hij ging niet verder in op de opmerking in, had hij geen zin in en hij wist het juiste antwoord toch niet te formuleren. Hij probeerde het even van zich af te zetten voor nu en volgde de vertoning van marks even zacht zuchtend. Zodra Mer hem aankeek kon hij toch niet veel anders dan toegeven en trok braaf, maar met een grijns, zijn shirt ver genoeg omhoog zodat zijn guildmark zichtbaar was voor hij zijn shirt weer liet afzakken. Toch was haar reactie hem niet helemaal ontgaan en hij keek haar toch even strak aan voor hij zich met een lichte glimlach keerde naar Freed. Toch keek hij waar Mer haar Guildmark wilde en rolde half met zijn ogen. ''Cana, leer haar kennen en je zult beseffen dat er een heel groot verschil is tussen jullie,'' Merkte hij droogjes op en grinnikte toch weer even zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 6:17



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze rolde even lachend met haar ogen, "Jeah sure." Zei ze lachend en keek de guild evne half rond blikken ontvangend en ze bloosde nog even zacht. Ze begon te lachen toen ze zijn even boze gezicht zag en grinnikte daarna om zijn zuchtje en ze keek hem ontschuldig aan. "Gomen." Zei ze lachend en veegde een seconde door zijn haren de laatste restjes richting zijn achterhoofd weghalend. Meteen keek ze op toen iemand naast haar plofte en ze grijnsde even en kwam iets naar voren. "Oii Sarah." Zei ze lachend en keek het meisje aan en grijnsde iets breder het halve compliment horend. Ze begon te lachen en knikte even. "Moet je me wel mee helpen." Zei ze lachend en keek weer Laxus aan toen hij sprak en glimlachte terwijl ze zacht knikte. "Jeah, you're right." Zei ze en glimlachte warm. Die donderdag avond nog altijd in haar hoofd hangend. Hij had haar gehele hoofd overgenomen die avond en nog altijd was ze niet compleet herstelt van de verassing van de kus.

Zo gauw ze Laxus' reactie hoorde op Mirajane grinnikte ze en keek het meisje aan dat verontschuldigend naar haar glimlachte. "Ik vind het niet erg hoor." Zei ze lachend en Mira begon zacht te grijnzen. "Mooi zo Mereth, wij gaan het vast goed vinden." Zei ze en hielt haar hoofd heel even lachend schuin en met net zo'n brede lach knikte Mereth terug. Toen ze ineens de groenharige jongen zag die net nog had staan wenken naar Laxus trok ze even haar wenkbrauw op maar glimlachte terwijl ze hem met een grijnsje aankeek. Toen ze uiteindelijk op haar benen stond en de stempel tegen haar huid voelde beet ze heel even op haar onderlip maar keek met een brede grijns naar de mark toen Mirajane de stempel weghaalde. Hij was ongeveer dezelfde kleur als haar bruine lokken en het maakte haar aan het lachen. Laxus' stem liet haar weer even opkijken en ze voelde Cana's arm om haar schouder. "Nahh, weet zeker dat Mer wel bij de familie past." Zei Cana grijnzend en gaf haar een groot glas van een gelige drank in haar handen en Mer slikte even. Ze beet even op haar onderlip en keek Cana verontschuldigend aan. "Ik heb nog nooit gedronken in m'n leven." Mompelde ze zacht en hoorde Mirajane in de lach schieten maar staarde Cana's serieuze ogen aan. "Daar komt nu dan verandering in!" Zei Cana vastbesloten en Mer keek even geschrokken op toen Cana het glas achterover duwde zodat Mer de drank wel in haar mond moest laten komen en moest doorslikken. Meteen duwde ze proestend het glas weg en veegde haar mond half af tot luid gelach van een paar omstanders die om hen heen waren komen staan. "Tweeling zus van Cana maar lust geen drank?" Hoorde ze iemand lachend roepen en keek op naar de lange man met een helm op die haar grijnzend aankeek. "Nu heb ik werkelijk waar alles gezien." Zei de groenharige jongen en ze bloosde nog even half hulpzoekend Laxus aankijkend. Doodsbang dat ze net zichzelf voor aap had gezet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 8:19

LAXUS DREYAR


Hij glimlachtte even en grijnsde onschuldig. ''Wees blij, het had ook anders gekund.'' Grinnikte hij toch weer even. Hij keek even naar haar en grinnikte zodra hij zag dat ze bloosde. Hij vond het op zich best wel schattig, maar hij ging zoiets niet zeggen recht voor de neus van Mirajane. Hij rolde even met zijn ogen en zuchtte. ''Ach ik zal er denk maar aan gaan moeten wennen.'' Mompelde hij droogjes en keek even op naar Sarah, die grijnsde en knikte vrolijk. ''Hellyeah, ik ga er gewoon voor zorgen dat je die mafkees zelfs in je uppie aankunt.'' Grijnsde ze breed en klapte bijna te vrolijk in haar handen. Laxus grinnikte even. ''Sometimes I can be right about certain things,'' antwoordde hij zacht en keek toch weer even langs haar heen.

Hij hoorde haar grinniken na zijn opmerking tegen Mira en hij keek even met opgetrokken wenkbrauw op. hij opende zijn mond al om er weer tegen in te gaan, maar sloot hem en schudde zijn hoofd mopperend. Hij keek Freed even zuchtend aan en rolde met zijn ogen. Hij stond langzaam op en keek even naar Mer. ''Freed, hou een oogje op haar wil je.'' Mompelde hij zacht en keek even sarcastisch naar Cana en zuchtte. ''Cana...'' Zei hij langzaam maar fronste even zodra ze gewoon het glas bij haar zus achterover duwde. ''Zeg Cana, is dat nu echt een manier om je zus te behandelen?'' Vroeg hij droogjes en rolde met zijn ogen voor hij toch doorliep. Hij liep even naar de plek die hij en zijn team normaal in beslag namen en gooide zijn jas over een van de stoelen voor hij naar Bickslow liep. ''Freed houdt een oogje op haar. Als ze weg wil, zet haar maar bij mij af. Denk niet dat ze het zo zou kunnen waarderen bij hem...'' Hij knikte met zijn hoofd even naar Gildarts. ''Te verblijven.'' Hij grinnikte en keek Mer half aan voor hij zich omdraaide en naar de deuren van de guild liep en zich onderweg even uitrekte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 8:41



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze grinnikte even toen ze Laxus' opgetrokken wenkbrauw zag en hoorde hem zachtjes mopperen maar verstond zijn woorden niet. "Freed en Bickslow zijn die idioten." Mompelde Cana en ze grinnikte even de namen onthoudend. Ze keek Sarah even aan en grijnsde breed. "Daar houd ik je aan." Zei ze lachend en keek het meisje aan dat haar als vriendin had opgenomen. Toen ze ineens Lax' stem haar zus naam hoorde noemen keek ze even op. Ze begon zacht te lachen en schudde haar hoofd even. "Het maakt niet uit." Zei ze lachend en keek haar zus aan die even verontschuldigend naar haar keek. Ze schudde haar hoofd even en keek Laxus aan die weg liep. Heel even hielt Sarah haar hand vast en ze keek het meisje aan dat zacht haar hoofd schudde maar Mer trok zich toch zachtjes los en liep door de halve menigte richting de deur. Ze ving zijn blik nog even op en volgde hem snel tot ze bij de deur haar hand op zijn arm kon leggen. "Waar ga je heen?" Vroeg ze zacht en slikte even zich ondanks alles nogsteeds niet helemaal happy voelend hier zo alleen. Hij en Sarah waren de enige die ze echt goed kon en ze as bang dat Sarah zometeen m ook zou smeren. "Bovendien waar moet ik vanavond heen gaan." Mompelde ze droogjes en kon een klein grijnsje niet onderdrukken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 9:08

LAXUS DREYAR


Hij ging maar niet in op het commentaar op zijn teamgenoten en wilde nu eigenlijk gewoon weg. hij had echt weer veel teveel aan zijn hoofd en nog even en hij zou kunnen omslaan om het minste. hij hoorde al voetstappen achter zich en zuchtte voor hij een hand op zijn arm voelde en hij bleef stilstaan. Langzaam draaide hij zich om en verstijfde bijna bij haar eerste vraag. Alsof hij haar zou gaan vertellen dat zich ergens in een bar zou gaan bezatten om zijn hersens leeg te maken. ''Ik ga al naar huis, mij te druk hier. Bovendien ben ik gewoon moe.'' Zei hij en dwong even een glimlach op zijn gezicht. Het laatste moest ze wel geloven, het was nu echt gemakkelijk aan hem te zien. Haar volgende vraag deed hem wel glimlachen en hij keek even over haar schouder naar Bickslow. ''Als je durft kun je bij mij blijven, ik heb nog wel ruimte.'' antwoordde hij zacht en keek haar even aan. ''Schiet gewoon Bickslow aan en hij brengt je weg. En als je wil kan je voor de terugweg mijn jas even pakken. Heb geen idee hoe warm het vanavond word namelijk.'' Vervolgde hij rustig en glimlachtte kort. ''Ga jij maar gewoon even tijd met je pa en je zus besteden. Je hebt een hoop te bespreken denk ik wel.'' Zei hij en legde even een hand op haar schouder voor hij er in kneep en zich weer omdraaide en nog een paar stappen zetten zodat hij buiten de guild stond. Hij stak zijn handen in zijn zakken en liet zijn magie het werk doen waardoor hij als een bliksemflits wegschoot bij de guild vandaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 9:29



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Mer glimlachte even terwijl ze hem aankeek en knikte even zachtjes. "Wel thuis dan." Mompelde ze met een warme glimlach en keek hem even aan voor ze over haar schouder keek en zacht even glimlachte. "Natuurlijk durf ik dat." Zei ze grijnzend en rolde heel even met haar ogen voor ze zacht knikte en een blosje over haar wangen schoot. Ze glimlachte en keek hem aan. "Dat komt wel goed, ik hoop alleen dat Cana me niet meer bij de familie probeert in te wijden." Mompelde ze en lachte even voor ze haar hand nog heel even over zijne liet glijden en even een stap achteruit zette hem met grote ogen na-starend toen hij wegschoot. "That's Laxus for ya." Mompelde een stem naast haar en ze keek naar de groenharige gestalte die naast haar was komen staan. Ze keek schuin op en glilmachte even. "Een lightning mage.' Mompelde ze zacht en grinnikte. "Had ik kunnen zien aankomen." Zei ze lachend en de jongen stak heel even zijn hand naar haar uit. "Freed Justine is de naam." Mompelde hij en ze zag de man die Bickslow heette en nog een vrouw naast hem komen zijn. "Dit zijn Bickslow en Evergreen, Laxus persoonlijke garde oftewel de Raijinshū.' Zei hij en Mer begroette even met een glimlach de andere twee voor ze half de Guild weer terug in getrokken werd door Cana en Sarah.

Hoe lang had ze nog zo gezeten gekletst met Sarah en Mirajane. Gelachen met haar zus en gewoon genoten van de nabijheid van haar vader. Was dit hoe een familie hoorde te voelen? Zachtjes gaapte ze en staarde een beetje moe naar de deur. "Zal ik je naar huis brengen Baby?" Klonk een stem achter haar en een aantal hogere stemmetjes beaamde zijn woorden. Ze draaide zich om en glimlachte even. "Lijkt me een handig idee." Mompelde ze zacht en keek even om naar Cana en haar vader die half in een drinkwedstrijd verstrengeld raken. Ze voelde een tikje om haar schouder en keek even om en zag dat Freed de grote jas van Laxus voor haar open hielt en ze stak met een glimlachje haar armen door de daarvoor bedoelde gaten waardoor Freed even zacht begon te lachen en ze keek hem een beetje droog aan. "Hij blijft misschien wel hangen bij Laxus maar bij mij gaat dat nie werken." Mompelde ze en trok de jas wat dichter tegen haar aan Bickslow begon te lachen en legde zijn hand even op haar rug. "Kom baby voor het echt te laat word." Zei hij en ze knikte even met een glimlach voor ze hem langzaam achterna ging.

De straten deden haar opkijken en ze sloot even met een glimlach haar ogen het heerlijke koele windje voelend door haar lange bruine haren. "Laxus?" Klonk Bickslow's stem ineens en ze keek op en schrok gelijk op. "Lax!" Ze hapte naar adem en negeerde Bickslow's woorden en hurkte even door haar knieen en legde haar zachte hand op zijn wang. "Gaat het?" Fluisterde ze zacht voor ze opkeek naar Bickslow die zacht zuchtte en zijn schouders onder Laxus' arm zette en hem overeind trok. "Lukt het?" Vroeg ze zacht en keek hem aan en Bickslow grijnsde alleen even als antwoord. Ze slikte even en liet haar handen uit de mouwen glijden en gooide de jas half over Lax' schouders heen voor ze hem iets overeind hielt aan de andere kant al wist ze dat ze niet veel hulp was. Bickslow knikte even naar de broekzak van Laxus' broek en ze slikte even voor ze zacht haar hand in zijn broekzak liet glijden en een sleutel er uit viste. In stilte opende ze de deur en liet Bickslow er langs met de half strompelende Laxus. Ze slikte even en gooide haar tassen op de grond van de gang en liep nog even met hem mee. "Gaat het zo verder lukken Baby of heb je nog hulp nodig?" vroeg hij en ze schudde glimlachend haar hoofd. "Het lukt wel dank je.' Zei ze zacht en liet hem uit voor ze haar spullen pakte en met een zuchtje een fleecedeken over Laxus heen gooide en het licht opnieuw uitdeed en naar boven liep waar ze zich in stilte omkleedde en in haar pyjama zijn bed in stapte haar ogen een beetje onwennig sluitend. Langzaam in slaap vallend in de vreemde plek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 10:18

LAXUS DREYAR


Hij had het niet prettig gevonden om toch voor een groot deel tegen haar te liegen, maar hij kon haar gewoon de volle waarheid vertellen. Als hij haar zo onderhand goed kende zou ze hem niet eens laten gaan of achter hem aan komen. En het was ook echt wel het laatste wat hij wilde, de enige die wist dat hij dit soort streken wel vaker uithaalde was toch Bickslow. Als Freed dit wist zou hij vastgebonden worden en lieten ze hem helemaal nergens heen gaan. Als Freed ook de kans kreeg volgde hij hem overal maar hij werd er normaal soms al gek van. Toch zorgde hij ervoor dat hij elke keer een andere bar pakte en soms ook nog wel een buiten de stad zodat het alleen maar minder opviel. De laatste tijd leek het alleen maar alsof hij een nacht normaal kon slapen als hij zich niet eens meer herinnerde hoe hij terug was gekomen. Op dat soort dagen wist hij gewoon hellemaal niks meer en kon hij zich dus niks meer herinneren van het verleden. Toch had hij het niet gedaan als hij niet zeker wist dat zij veilig op haar verblijfplaats aan zou komen. Nu had hij gelukkig Bickslow om dat af te handelen, zodat hij zich weer als een verslaafde kon volgieten met drank. Na een groot aantal was hij allang weer vergeten waarom hij eigenlijk was gaan drinken. Maar nu bleven er nog half resten hangen in zijn hoofd. Maar dat was wel het laatste wat hij wilde op dit moment. Hij zou morgen wel weer gaan nadenken zodra hij was bijgekomen van een zware kater die hem zeker weten zou overvallen. Alleen door die paar glazen meer voelde hij dat hij nauwelijks nog kracht in zijn lichaam had om ooit terug te komen. Alle vermoeidheid sloeg toe en net binnen zicht in een steegje gaf zijn lichaam het volledig op. Hij had niet zo ver meer gehoeven, maar hij kon simpelweg gewoon niet meer verder. Zodra hij met zijn rug tegen de muur zakte en op de grond zat werd alles zwart en verdween de wereld om hem heen.

Langzaam opende hij zijn ogen en tot zijn verbazing bevond hij zich niet meer in de steeg. Zijn wazige blik viel op het maar al te bekende interieur van zijn eigen huis. Hij wist niet wie hem nu weer had gevonden, maar de fleecedeken die over hem heen lag vertelde hem dat het zorgzamer was gegaan dan normaal. Langzaam zette hij zijn voeten weer op de grond en hees zich half omhoog, zijn balans alweer verliezend. Met een plof viel hij terug en zacht vloekte hij even. Opnieuw hees hij zich overeind, dit keer wel blijven staan zodat hij zacht richting de trap kon strompelen en de toch naar boven kon beginnen. Tot drie keer aan toe verstapte hij zich op de trap en moest zich vastgrijpen aan de railing om niet beneden te eindigen. Zacht vloekend kwam hij boven aan en leunde even tegen de muur voor hij verder strompelde naar zijn slaapkamer. Gelukkig was de deur open en kon hij verder naar binnen strompelen voor hij even wankel stil bleef staan. Zijn ogen vielen op een zittend gestalte op bed en hij fronste even verward voor hij naar voren liep. Naarmate hij dichterbij kwam werd ze steeds duidelijker voor hem en met een zachte plof liet hij zich zakken op het bed. ''Mereth?'' Vroeg hij half verstaanbaar en probeerde zijn hoofd een beetje normaal te draaien. Hij hoopte dat hij haar goed herkende anders zou hij echt meer dan gek worden.Langzaam zette hij zijn onderarmen op zijn bovenbenen en liet zijn gezicht even in zijn handen steunen terwijl hij toch weer zacht vloekte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 10:42



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Slaap was al niet helemaal te vatten in de vreemde plaats en het vreemde bed en het feit dat Laxus beneden lag op de bank stelde haar helemaal niet gerust, zeker niet omdat ze in zijn bed lag. Langzaam kneep ze haar ogen even dicht en ze kreunde even geïrriteerd en duwde haar gezicht in het kussen alleen schoot overeind toen ze ineens lawaai op de trap hoorde. Ze staarde de duisternis in en slikte even maar toen ze iemand de slaapkamer in zag strompelen na nog twee keer de trap half afdonderen ontspande ze en haalde even diep adem. Even kwam ze iets meer overeind en keek hem aan haar zachte ogen onderzoekend hem aankijkend en ergens toch lichte angst in haar houding. Ze herinnerde zich hoe haar pleegvader haar bijna had vermoord omdat hij dronken was maar zodra ze zijn stem hoorde ontspande ze iets. Ze leunde iets naar voren en kroop iets naar hem toe en legde haar hand op zijn rug voor ze zacht omhoog keek en glimlachte. "Jeah, I'm here." Mompelde ze zachtjes en duwde zijn gezicht een heel klein beetje omhoog zodat ze hem kon aankijken en liet haar hand op zijn wang rustten. "U okay?" Vroeg ze zacht en glimlachte even ze wou een opmerking maken maar liet die achterwegen en keek hem zorgzaam aan. "Can I help you with anything Laxus?' fluisterde ze zacht en keek hem aan met haar ogen groot en bezorgd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 11:10

LAXUS DREYAR


Hij hoorde dat ze achter hem omhoog kwam maar hij gaf geen krimp, nog steeds te versuft om iets te doen. Hij voelde haar hand op zijn rug en zuchtte zacht bij het horen van haar stem. Hij was vreemd opgelucht hem te horen, maar eigenlijk wenste hij nu dat hij beneden was gebleven. Ze hoefde hem echt niet zo te zien, hij was nog erger dan een wrak. Hij liet zijn hoofd optillen en keek haar wazig aan maar glimlachte zwakjes. Hij lachtte zacht en tilde zijn hoofd zelf verder op en wilde eigenlijk een sarcastische opmerking eruit werken maar liet zijn hoofd weer hangen. ''No,'' mompelde hij als zacht antwoord. het had toch al geen nut meer om zich sterker op te zetten dan dat hij leek. Haar zachte stem deed hem half omdraaien en hij zette zijn handen tegen haar schouders voor hij haar achterover duwde en zijn benen naast die van haar zette. ''Yeah there's one thing you can help me with,'' mompelde hij onduidelijk en staarde haar aan. Langzaam boog hij zich dichter naar haar toe en legde zijn handen half op haar wangen. ''You're damn beautiful you know.'' Fluisterde hij zacht en boog zich naar haar toe en drukte zijn lippen op die van haar zonder zijn ogen te sluiten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 11:20



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze zuchtte even toen ze zijn stem hoorde en keek hem bezorgd aan maar haar volgende vraag werd al beantwoord toen hij haar achteruit duwde en ze liet zich achterover glijden. Haar donkere ogen staarde even recht in de zijne en ze glimlachte zacht. "Where can I help you with?" Mompelde ze zachtjes maar haar ogen schoten iets open toen hij zijn handen op haar wangen legde en zijn lippen bijna op de hare. Opnieuw hapte ze naar adem en beet heel even op haar onderlip. Zijn woorden brachten warmte op in haar lichaam en ze glimlachte. "You're drunk." Mompelde ze als antwoord maar haar ogen schoten open zodra zijn lippen de hare raakte en ze ontspande even iets in zijn kussens en drukte haar lippen terug op de zijne haar tong langzaam lang zijn lippen glijdend voor ze haar mond even iets terug trok en hem aankeek. "Laxus." Mompelde ze en keek hem aan. "Is this.. for real?" Fluisterde ze en drukte haar lippen zachtjes terug op de zijne en sloot haar ogen met een glimlach. Ze kon de smaak van drank op zijn lippen voelen maar het maakte haar niets uit. Het waren zijn lippen, dezelfde van die donderdag maar nu wist ze zeker dat ze hem niet meer los zou laten wat dan ook. Ze wou hem niet meer loslaten. Ze wou hem vasthouden voor altijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 11:37

LAXUS DREYAR


Hij zag haar bezorgde blik niet eens maar haar zachte stem deed hem half grijnzen. Het interesseerde hem nu even niet wat er zou gebeuren. Hij negeerde haar vraag volledig maar bleef haar aankijken , haar ogen volledig in zich opnemend. Hij lachtte even zacht bij haar opmerking en knikte nog even half. Hij had niet weer een reactie van haar verwacht maar zodra ze haar lippen terug op de zijne drukte sloot hij langzaam zijn ogen. Zodra ze zijn lippen even verliet opende hij zijn ogen en grijnsde. ''Yeah I'm drunk and you're beautiful. and tomorrow morning I'll be sober and you'll still be beautiful.'' murmelde hij zacht en lachtte zacht voor hij zijn handen liet afzakken en die van haar pakte en er zacht in kneep. ''Unless I'm dreaming, which is highly unlikely. Yeah this is real.'' antwoordde hij zacht en zijn ogen schoten open zodra hij haar lippen op die van hem voelde en liet meteen haar handen los, om ze zacht in haar nek te leggen en zijn lippen dichter op die van haar te drukken voor hij zich zacht naast haar liet vallen en zijn armen om haar middel sloeg. Hij trok haar dichter naar zich toe, geen aandacht schenkend aan het feit dat hij nog gewoon volledig gekleed was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 11:46



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling



Ze slikte heel even maar glimlachte toch breed bij het zien van zijn grijns. "How can you be so sure of that?" Mompelde ze en keek hem even aan. "When you wake up tomorrow this moment is gone, and I'll be nothing more for you than a mistake will I?" Fluisterde ze bijna hopeloos en keek hem aan de angst voor de volgende ochtend in haar ogen zichtbaar. "I don't want to let you go when the morning comes." Fluisterde ze zacht en voelde zijn armen rond haar middel toen hij naast haar was komen liggen en ze liet haar armen om zijn lichaam glijden voor ze zacht glimlachte en haar tong de zijne liet ontmoeten. Uiteindelijk haalde ze haar lippen opnieuw van de zijne en legde haar hand op zijn wang terwijl ze hem zacht aanstaarde. "What am I to you?" Mompelde ze zacht en slikte even bang dat hij haar voor altijd in de steek zou laten als de morgen zou komen en ze deze nacht zou moeten vergeten, iets wat ze waarschijnlijk gewoon niet over haar hart zou verkrijgen.
Dit moment was te puur om ooit los te laten..

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 12:04

LAXUS DREYAR


Hij schudde even zijn hoofd en rolde half met zijn ogen. ''Because I just know and i don't doubt about it.'' Antwoordde hij zacht en schudde toch zijn hoofd. ''Unless you take of nothing will be gone,'' Murmelde hij en keek haar recht aan. ''And you've never been a mistake to me.'' Fluisterde hij zacht en lachtte toch even zacht. ''Then all you have to do is hold on to me and I'll be there.'' Fluisterde hij warm. Hij liet zijn tong zacht langs die van haar glijden en klemde zijn armen wat strakker om haar heen. Hij keek haar aan zodra haar hand op zijn wang lag en glimlachte toch weer. ''What you are to me?'' herhaalde hij en slikte even. ''You're the one that has become more than just a person in my life. You're the one who pulled me from the darkest pit where I was rotting away.'' Vervolgde hij zacht maar zo nu en dan een beetje te onduidelijk. ''You're special to me, that's one thing for sure.'' mompelde hij en legde zijn voorhoofd tegen dat van haar en streek zacht over haar rug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 22:34



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling




Ze zag hem schudden met zijn hoofd en zijn woorden deden haar zacht glimlachen. "No I'll never leave you." Mompelde ze en keek hem strak aan Zijn woorden brachten een blos op haar lippen en ze knikte zacht voor ze zijn hand pakte en zacht knikte. "I'll hold on." Fluisterde ze zacht en kneep even in zijn hand voor ze hem losliet en haar gezicht onder zijn kin legde en ze slikte even toen hij zijn hand op haar wang legde keek ze even op. Zijn woorden deden haar breed glimlachen en ze keek hem met grote ogen aan. "That's what I was aiming for." Mompelde ze glimlachend tenminste ze hoopte dat ze het goede antwoord gaf want het meeste was onduidelijk. Ze keek hem recht aan en zijn woorden lieten haar glimlachen. Zijn hand bracht warmte in haar op en ze slikte heel even. "Laxus.." Fluisterde ze zacht en sloot haar ogen even voor ze diep adem haalde en haar hand op zijn wang legde. "I love you.' Fluisterde ze en drukte haar lippen nog een maal zachtjes op de zijne te bang om een antwoord te krijgen waar ze niet mee om zou kunnen gaan. Een nee..

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 23:11

LAXUS DREYAR


Haar woorden deden zijn ogen even groot worden en hij glimlachte warm. ''Good,'' mompelde hij en sloot heel even zijn ogen. Zachtjes snoof hij haar geur op en glimlachte breed voor hij zijn ogen opendeed en naar haar woorden luisterde. ''I'd be dissapointed if you didn't.'' antwoordde hij en haalde even zacht een hand door haar haren. Hij keek haar even verbaasd aan maar grinnikte even. ''You where? Never would have expected that...'' Mompelde hij zacht maar glimlachte breed. Voor heel even was hij vergeten waarom hij het niet had gered tot thuis, alle vermoeidheid was voor even verdwenen. ''Hmm?'' Klonk zijn zachte antwoord mar schrok toch even van haar woorden. Even versuft staarde hij haar aan maar begon langzaam te grijnzen voor hij zijn hand onder haar kin legde en haar recht in de ogen keek. ''Really?'' Fluisterde hij zacht maar kon een grijns toch weer niet tegenhouden. ''That's good. Cause I love you too.'' Antwoordde hij zacht en drukte zijn lippen weer op die van haar en klemde zijn armen strak om haar middel voor hij zijn hoofd liet vallen op zijn kussen

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Emptyzo 28 jul 2013 - 23:59



Mereth Clive
I am a flower quickly fading here today and gone tomorrow.
you hear me when I'm calling you catch me when I'm falling




Ze glimlachte bij zijn woorden en knikte even zacht voor ze haar ogen sloot en breed glimlachte bij het horen van zijn snuif. "Then you don't have to be dissapointed right." Mompelde ze met een brede glimlach en sloot haar ogen even zijn aanraking drong tot diep in haar lichaam door en ze glimlachte warm. "Well." Begon ze zacht te lachen en keek hem aan. "I was aiming for getting you out of your hell." Mompelde ze. "Becoming importand to you is just something that I can't be happier with but never expected myself." Zei ze met een warme glimlach en keek zijn geschokken gezicht even angstig aan en ze maakte zichzelf iets kleiner tegen zijn lichaam aan. Ze staarde recht naar zijn borst tot hij zijn hand onder haar kin legde en ze knikte even zachtjes in zijn hand en beet op haar lip. "Jeah.." Mompelde ze bijna bang dat hij haar zou uitlachen maar toen ze zijn grijns zag en zijn woorden hoorde schoten haar ogen open en ze drukte haar lippen strak op de zijne een grijns op haar lippen niet kunnen onderdrukken. Uiteindelijk haalde ze langzaam haar lippen van de zijne en legde haar hoofd onder zijn kin en sloot haar ogen het gevoel dat ze net had gehad was compleet veranderd. Ze was veilig, compleet veilig hij zou haar beschermen tegen welk gevaar dan ook. Met een glimlach op haar lippen sloot ze haar ogen en drukte zichzelf iets meer naar hem toe voor ze zo langzaam in slaap viel. "Aishiteru" Mompelde ze tegen zijn huid en sloot haar ogen nog een maal voor ze zachtjes haar lippen tegen zijn keel drukte en met een glimlach in een eindelijk rustige droom viel tegen zijn lichaam aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ai no Melody [LAXUS]   Ai no Melody [LAXUS] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ai no Melody [LAXUS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just my luck (LAXUS)
» Just class [Laxus]
» Never had a day like this [FIORE//FAIRYTAIL//LAXUS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Inside School-