WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
{Open} Dazzling


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 {Open} Dazzling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mikkey Smach

Mikkey Smach
Info
» Posts : 57
Character

Character sheet
» Age: .:11 years young.:.
» Class: .:Lower Class:.
» Love interest: *Ugh*



{Open} Dazzling Empty
BerichtOnderwerp: {Open} Dazzling   {Open} Dazzling Emptyza 22 jun 2013 - 4:34

Open, liefst weerwolven, maar dat hoeft niet Smile

Minstens 3 personen!


Waarom zou ik anders moeten zijn? Waarom zou ik me moeten aanpassen? Waarom kan ik niet gewoon mezelf zijn? Waarom... Waarom ik?

Mikkey Smach liep naar de blauwachtige gebouwen. Ze wist dat hier ergens een portaal moest zijn naar haar wereld. Miki's wereld was raar. Hij was volledig zwart-wit. Hij leek een beetje op deze wereld, maar met meer bos, weiland, en prooi. Eigenlijk waren er geen gebouwen. Er waren geen mensen. Nu ja alleen mensen die konden transformeren. Als je daar naar toe zou gaan, een jaar lang, dan mocht je kiezen hoe je weerwolf eruit zou zien. Als je er drie jaar zit kun je je weerwolf krachten gunnen. Als je er zes jaar zit mag je zelf vleugels aanschaffen. Het hoogste is dat je een eigen roedel of pack mag oprichten. Maar dat is als je er je hele leven blijft, en dat doet bijna niemand...

Mikkey was er geboren, haar ouders waren er gebleven. Ze hadden een roedel gesticht. Maar Miki wou niet blijven. Of toch, niet zo lang. Ze was er vier jaar gebleven. Daarna had ze er genoeg van. 4 jaar daar is hier, op deze wereld, 9 jaar. Maar dus...


Toen Miki er al 1 jaar was koos ze de kleur van haar weerwolf: Bijna alle tinten blauw(paarsig), wit en parelwit. Op haar 3de jaar in de weerwolvenwereld koos ze de kracht om te kunnen rennen, heel hard. Niet zomaar rennen, want dat kon iedereen, nee rennen met de wind, op de wind en zo snel als de wind. Het was een unieke kracht. De meeste namen vuurspuwen, of ijskegels afvuren. Maar ik wou rennen. Ik wou de wind in mijn haren voelen. Ik wou vrij zijn...

Toen ze net het portaal had geopend zag ze een paar mensen op zich afstappen. "Hallo.", zei Miki vriendelijk. Ze ging op haar tippen staan om groter te lijken, want ze was klein, heel erg klein.

Klik hier voor de weerwolf {Voor de mensen die gewoon willen weten hoe Miki er als weerwolf eruit ziet}:
Terug naar boven Ga naar beneden
 

{Open} Dazzling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [open] Same As Always
» {OPEN} If you can dream it, you can do it~
» New school... [OPEN]
» Kokoro (Open)
» [open] title

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Other Worlds-