WELCOME

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Verschillende karakters kunnen natuurlijk van andere werelden komen. Hiervoor bestaan portalen die jouw karakter naar zijn/haar eigen wereld kunnen brengen en weer terug. Er staat een board bij Outside school waar jij je karakter in zijn/haar eigen wereld kan spelen.

SCHOOL MANAGEMENT

Principal
Vyndi Montgomery

Teachers
Kakashi Hatake
Christopher Heatherfield
Ken Ventris

Student Presidents
Lightning Farron
Sam Winchester
Shido Itsuka

UPDATES

18/08 Het st.Montgomery opend officieel haar deuren weer

30/07 AM heeft een nieuw teamlid; Nathan McCalton

v
[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptydi 11 jun 2013 - 10:54

Ze zag dat Laxus zijn best deed om elke emotie voor Hayden in te houden maar zij zelf kon er niets aan doen om even verontschuldigend t glimlachen. Voor ze het echter door had werd er een ongeleid projectiel naar haar hoofd gesmeten die haar vol raakte tusen haar ogen in. Ze viel op de grond en greep scheldend naar haar voorhoofd die plakkerig aanvoelde. Geweldig, zij haalde wel weer haar hoofd op aan.. Prins koekjes. Ze rolde met haar ogen terwijl ze het half op pakte met haar hand nogsteeds op haar voorhoofd. "Au." Sprak ze zacht de doos uit har hand laten vallen. "Zo veel honger had ik nou ook weer niet." Ze rolde even met haar ogen en keek half op naar Laxus, die haar nu ongetwijfeld het meest grote kind ooit zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptywo 12 jun 2013 - 9:36

Hij hoorde Hayden zuchten en wist dat ook zij het gehoord had. Hij volgde haar toen ze naar de kast liep, onbewust vertrouwde hij haar niet helemaal. Maar zodra ze een doos koekjes uit, wat hij vermoedde, Faye haar kast haalde ontspande hij iets. Hij keek even half naar Mereth en glimlachte even kort, maar keek op toen er iets door zijn blikveld vloog en Mereth vol raakte. Hij draaide zijn hoofd naar zijn leerlinge en zag dat ze op de grond zat en keek even naar Hayden. Zachtjes zuchtte hij even en schudde zijn hoofd. ''Zachtjes,'' merkte hij rustig op en keek even naar Mereth. Langzaam zakte hij even door zijn knieën en zuchtte weer. Hij pakte haar hand en tilde hem op zodat hij haar voorhoofd even kon bekijken. Hij glimlachtte even en veegde een beetje bloed weg om te zien dat het niet te erg was. ''Straks even met water schoonspoelen.'' Zei hij rustig en stond weer op en stak zijn hand even uit om haar te helpen. hij wierp een halve blik naar Hayden maar zei even niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptywo 12 jun 2013 - 10:05


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.



Hayden haalde haar wenkbrauwen op en rolde met haar ogen kon zij dr wat aan doen dat dat kind niet kon vangen. En hij moest al helemaal blij wezen dat ze was gekalmeerd niet om zijn woorden maar meer omdat ze geen zin had zich te verantwoorden tegenover Makarov. Ze haatte dit, ze probeerde echt een beter mens te zijn alleen niemand zag dat in, iedereen nam altijd maar meteen aan dat ze alles slecht bedoelde. 'Wat nou zachtjes kan ik dr wat aan doen dat zij niet kan vangen' snauwde ze zacht

Terug naar boven Ga naar beneden
Mereth Clive

Mereth Clive
Info
» Posts : 266
Character

Character sheet
» Age: 19
» Class: Upper Class
» Love interest: This little heart of mine learned to love and now I'll be fine.



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptywo 12 jun 2013 - 20:50

Hoofdpijn zette even snel op als dat ze gedacht had, altijd had ze het wel, er hoefde maar iets te gebeuren of ze had de komende dagen weer bonkende hoofdpijn, nu ookweer. Ze slikte en keek even op toen Laxus voor haar kwam zitten en haar hand vast pakte, een warm gevoel schoot door haar aderen, haar hart versnelde zijn ritme en ze hapte even naar adem. Toen zijn stem weerklonk hoorde ze hem al niet meer bezeten door zijn aanraking. Wat had ze toch, hoe kon ze zo ziek zijn en denken dat hij ook maar voor een millimeter hetzelfde voelde voor haar als zij voor hem. Hij wachtte waarschijnlijk op een antwoord van haar en ze knikte zacht voor ze naar Hayden keek.

Mereth zag hoe ze met haar ogen rolde en ze moest een beetje lachen, ongetwijfeld had het er idioot uit gezien. Langzaam kwam ze wat meer overeind al steunend op Laxus en ze pakte het doosje koekjes mee om er een pakje uit te pakken en de rest van het doosje terug te gooien naar Hayden. "Dankje." Fluisterde ze zacht en keek het roodharige meisje recht aan met dankbare ogen. Ze maakte langzaam het pakje open en pakte een koekje er uit waar ze langzaam op beet. 'Vreetzak power activated.' Dacht ze bij zichzelf de zachte smaak van chocolade op haar tong proevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Old Class President
Hayden de Payens
Info
» Posts : 761
Character

Character sheet
» Age: ♦ 18 Long years
» Class: ♦ Middle Class [Old Class President]
» Love interest: ♦ Crushing all over the place



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptydo 13 jun 2013 - 7:09


Hayden de Payens;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.



Hayden glimlachte even kort en deed alsof ze net niet was uitgevallen tegen Laxus. Ze ving de koekjes soepel op en smeet ze richting Faye haar bed. 'Dat stukje rommel meer of minder maakt ook niet uit' zei ze vrolijk terwijl ze aan haar kant op de grond ging zitten en recht voor over boog om haar nagel over haar teennagel te halen waar nog een restje nagellak zat van een tijd terug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar
Old Teacher
Laxus Dreyar
Info
» Posts : 307
Character

Character sheet
» Age: 24
» Class: Upper Class Teacher
» Love interest: All but fucked up dillema's, problems and misunderstandings. But I know i can't deny it forever...



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Emptyzo 14 jul 2013 - 8:23

Laxus Dreyar


Hij had Mereth nog wel aangekeken, het geluid van haar hartslag kort tot zich door laten dringend voor hij was opgestaan. Wat er ook aan de hand was hij zou er niet naar vragen, of nu in ieder geval niet. Toch fronste hij even kort, maar zuchtte.
Zacht leunde hij weer tegen de deurpost en keek van de een naar de ander. Langzaam haalde hij een hand door zijn blonde haar en staarde toch even naar Hayden. Het feit dat ze nu gewoon kon doen alsof er net niks was gebeurd irriteerde hem een beetje. Eiegnlijk wilde hij er gewoon weer over beginnen om haar extra uit te dagen, maar met Mereth erbij kon hij het niet maken. Nu moest hij zich weer gedragen, maar was nog lag niet uitgesproken of werkelijk gekalmeerd. Nog altijd had ze over hem gesproken alsof ze hem kende en dat werkte hem op zijn zenuwen.


''The world... Sure is vast. To think there'd be monsters like this in the world...
I've got a long way to go.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Info
Character



[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.   [Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Room 004] Maybe it's time for me to sleep but you don't have any autority with me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Room 004] I have tot tell you something... {Hayden}
» Room 004 ; It's okay ; Hayden
» [Room 008] Mommy, what are you doing here [delaney]
» {{ ROOM:014 }} Our new home! {{ YUI }} & {{ WENDY }}
» [Room 004] What's up sis? [Hayden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Places :: Outside School :: Dorms :: Girl Dorms-